|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
 |
Grupa zielona - Mechaniki
Akinori - 28-09-2013, 01:25 Temat postu: Mechaniki Od razu wstawiam mechanikę golema. Reshi wstaw naprawę proszę.
Odporność na: Czytanie myśli / zatrucie / hipnoza i inne zaklęcia na organizmy żywe.
!!- Cios w kryształ (panel na plecach) = reset golema. Do kilku minut
Zasilanie: Czas przez który golem będzie działał zależy od żywiołu którym został naładowany kryształ.
Ładowanie energii - Rytuał pobrania many
Ogień - 5 godzin
Woda - 1 godzina
Ziemia- 3 godziny
Powietrze - 3 godziny
Życie - 1 godzina
Efekt od żywiołu (opisany jako anomalia)
Przegrzanie - W czasie dłuższej walki golem pada na ziemie na ok 5 min z powodu przegrzania.
Płynniejszy atak - Golem będzie uderzał trochę częściej.
Utwardzanie - Żywioł Ziemi zapewnia dodatkową twardość stali, niwelując szanse na tymczasowe uszkodzenie np. ręki.
Jeżeli dostanie tym zaklęciem z tym samym żywiołem doładuje się 10 minut lub więcej zależności od potęgi zaklęcia. (zmiana z % na minuty)
Berło sterowania.
Należy trzymać je w dłoni,w innym przypadku golem nie działa i nie wykonuje poleceń.
Golem słucha się tylko osoby trzymającej berło.
!!Jeżeli osoba trzymająca berło padnie Golem nie działa.!!
Bransoleta zużywa 3 many na godzinę! Może spowodować śmierć osoby sterującej.
Naprawa czyli Leczenie ciężkich ran.
Golema może naprawić inżynier lub osoba posiadająca wiedzę na temat mechanizmów.
Propozycja 2 ciężkich ran <- Do rozważenia przez OG.
(Należy wziąć pod uwagę runiczny pancerz broniący mechanizmów a także ciało zastąpione mechem. Pomijając zbroje należy wziąć pod uwagę inne minusy płynące z bycia golemem. )
- Tryb maksymalnej wydajności
Zwiększenie ilości ciosów i niewrażliwość na obrażenia. jednak po upadku bądź po kilku minutach poziom energii spada do zera i należy golema naładować, bądź naprawiać. Coś jak berserk.
- Plusy i minusy.
Minusy
Tymczasowe uszkodzenia, wyłączenie danej kończyny czy mechanizmu
Zależny od osoby sterującej - bez osoby sterującej nie działa
Uzależniony od energii
Punkt witalny - kryształ w panelu
Przegrzanie
Brak Woli
Mała częstotliwość ataku
Zacięcie trybików piachem -> Pomysł od Avergill
Plusy
Wytrzymały
Efekt w zależności od żywiołu
Tryb maksymalnej wydajności[/i]
Akinori - 28-09-2013, 01:29
Ponieważ coś nie mogę użyć opcji Edit.
Musimy coś wymyślić zamiast ładowania kryształów maną gdyż nie mamy maga w drużynie.
Reshion vol 2 Electric Bo - 28-09-2013, 01:36
Zmiany są pogrubione
Odporność na: Czytanie myśli / zatrucie / hipnoza i inne zaklęcia na organizmy żywe.
!!- Cios w kryształ (panel na plecach) = reset golema. Do kilku minut
Zasilanie: Czas przez który golem będzie działał zależy od żywiołu którym został naładowany kryształ.
Ładowanie energii - Rytuał pobrania many. Jeśli nie będziemy mieli maga w drużynie to trzeba to będzie zmienić na jakiś rytuał na bazie run dzięki czemu golem będzie mógłbyć prawie cały czas operacyjny. System żywiołów pozostanie bez zmian.
Ogień - 5 godzin
Woda - 1 godzina
Ziemia- 3 godziny
Powietrze - 3 godziny
Życie - 1 godzina
Efekt od żywiołu (opisany jako anomalia)
Przegrzanie - W czasie dłuższej walki golem pada na ziemie na ok 5 min z powodu przegrzania.
Płynniejszy atak - Golem będzie uderzał trochę częściej.
Utwardzanie - Żywioł Ziemi zapewnia dodatkową twardość stali, niwelując szanse na tymczasowe uszkodzenie np. ręki.
Można jeszcze coś dodać zależne od pozostałych żywiołów
Jeżeli dostanie tym zaklęciem z tym samym żywiołem doładuje się 10 minut lub więcej zależności od potęgi zaklęcia. (zmiana z % na minuty)
Berło sterowania.
Należy trzymać je w dłoni,w innym przypadku golem nie działa i nie wykonuje poleceń.
Golem słucha się tylko osoby trzymającej berło.
!!Jeżeli osoba trzymająca berło padnie Golem nie działa.!!
Bransoleta zużywa 3 many na godzinę! Może spowodować śmierć osoby sterującej.
Naprawa czyli Leczenie ciężkich ran.
Generalnie operacja będzie się różniła zależnie od tego czy otrzyma on lekkie obrażenia czy ciężkie. Przy lekkich obrażeniach koniczna będzie naprawa obudowy golema, spawanie blach ( mieliśmy pomysł aby robić to w rękawiczkach używając zimnych ognii ) i wygładzanie wygiętych. Leczenie trwa tyle samo ile u normalnego gracza z ograniczeniem, że golem nie musi czekać po wyleczeniu i może od razu wrócić do walki. Proces ten zachodził byłby także przy otrzymaniu ran ciężkich ale z pewnymi różnicami. Jeśli zdarzy się sytuacja, że golem zostanie ciężko ranny oznacza to nie tylko konieczność naprawy zewnętrznej ale także to iż kryształ znajdujący się aktualnie w golemie został uszkodzony i nie można go już użyć go zasilania golema go końca trwania epilogu. Trzeba też tam umieścić nowy kryształ. Epilog zaczynam z ograniczoną liczbą kryształów.
Golema może naprawić inżynier lub osoba posiadająca wiedzę na temat mechanizmów.
Propozycja 2 ciężkich ran <- Do rozważenia przez OG.
(Należy wziąć pod uwagę runiczny pancerz broniący mechanizmów a także ciało zastąpione mechem. Pomijając zbroje należy wziąć pod uwagę inne minusy płynące z bycia golemem. )
- Tryb maksymalnej wydajności
Zwiększenie ilości ciosów i niewrażliwość na obrażenia. jednak po upadku bądź po kilku minutach poziom energii spada do zera i należy golema naładować, bądź naprawiać. Coś jak berserk.
- Plusy i minusy.
Minusy
Tymczasowe uszkodzenia, wyłączenie danej kończyny czy mechanizmu
Zależny od osoby sterującej - bez osoby sterującej nie działa
Uzależniony od energii
Punkt witalny - kryształ w panelu
Przegrzanie
Brak Woli
Mała częstotliwość ataku
Zacięcie trybików piachem -> Pomysł od Avergill
Plusy
Wytrzymały
Efekt w zależności od żywiołu
Tryb maksymalnej wydajności[/i]
Akinori - 28-09-2013, 01:38
W sumie nazywajmy to ciężkimi uszkodzeniami, bo śmiesznie brzmi że golem może być ranny 0.0
Frodo - 28-09-2013, 01:38
Wiecie, na całym świecie są te obszary, w których jest więcej magii niż na takim zwykłym podwórku.
Choćby Chram Widy został zbudowany na czymś takim
Może więc wystarczy położyć tam kryształy, by się samoistnie naładowały? Lub odprawić przy nich jakiś rytuał - niekoniecznie magiczny. To w końcu Inżynieria. Posypać proszkiem, narysować kółka itp.
? Co myślicie?
Akinori - 28-09-2013, 01:39
Zaraz może jeszcze krąg transmutacyjny jak z pewnego anime .-.
Reshion vol 2 Electric Bo - 28-09-2013, 01:41
Ja bym zrobił jakiś rytuał lub coś podobnego polegającym na używaniu run do ładowania golema.
Akinori - 28-09-2013, 01:41
To w sumie dobrym pomysłem było by przerobienie Froda na kapałan Wajana nie Modwita
Frodo - 28-09-2013, 01:44
Jakbym został paladynem Wajana, mógłbym podładować te kryształy na takich miejscach
Przynajmniej tak mi się wydaję...
Chyba że musiałbym się przerobić na kapłana wojownika Wajana, nie na samego Paladyna...
Akinori - 28-09-2013, 01:45
Jeśli chodzi Ci o rany to krasnolud zawsze ma 5 ran. Więc to bez znaczenia czy jesteś kapłanem czy paladynem. Krasnolud ze względu na budowę liczy się zawsze jako wojownik tak jak laro czy ork.
Frodo - 28-09-2013, 01:58
Kapłan Wojownik ma dwie podklasy
Kapłan Wojownik i Paladyn
bardziej kapłan bardziej woj
Obaj mają 5 "żyć"
Krasnoludem raczej nie będę
Akinori - 28-09-2013, 01:59
Szkoda. Mielibyśmy istnie krasnoludzką kampanie.
Frodo - 28-09-2013, 02:02
Chociaż może...
Niby mam dość ciężkie pancerze...
A by pasowało świetnie!
Tylko czy Maciek się zgodzi zmienić cokolwiek
Akinori - 28-09-2013, 02:03
blachy jakieś masz ?
Frodo - 28-09-2013, 11:44
Niestety nie
Mam za to hełm
I jeszcze dość ciężką tunikę, jeśli można to nazwać tuniką. Ale koniec tego offtopa.
Tutaj dyskutujemy o naszej głównej sile - Golem
|
|