|   | 
								Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Grupa niebieska - Do zatwierdzenia 
						
												 Illima - 04-10-2013, 02:40 Temat postu: Do zatwierdzenia Mikstury
 
 
Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki):
 
- 12x zasklepienie rany
 
- 6x leczenie poparzeń
 
- 6x zrastanie kości
 
- 12x znieczulenie
 
- 12x odkażenie
 
- 6x uzupełnienie krwi
 
- 6x wznowienie krążenia
 
- 6x wyleczenie z choroby (leczy proste, pospolite choroby. Te groźniejsze może spowolnić)
 
- 6x oczyszczenie organizmu (jak rostwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się coponiektórych trucizn, nieświerzego jedzenia, alkoholu z żołądka)
 
- 3x rozbudzenie (przeciwieństwo: uśpienie)
 
- 3x przytomność umysłu (przeciwieństwo: zawroty gowy)
 
- 3x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk)
 
- 3x otrzeźwienie (przeciwieństwo: otępienie)
 
- opcjonalnie, zamiast rozdrabniać się na cztery powyższe: 10x oczyszczenie umysłu, które zawiera w sobie wszystkie powyższe, ale raz użyte na jedną z dolegliwości nie będzie mogło być wykorzystane po raz kolejny.
 
 
Mikstury średnio dostępne, w które mogę zaopatrzyć drużynę jako szef wywiadu Dragana:
 
- 6x zdjęcie paraliżu
 
- 2x przywrócenie oddechu
 
- 1x przywrócenie pamięci
 
- 6x wzmocnienie woli (utrudnia wtargnięcie i kontrolowanie umysłu oraz wzmacnia magiczne zaklęcia; trwa 30 min.; dostępne również dzięki magom)
 
- 3x amnezja (zapomnienie ostatnich 15 minut z życia)
 
- 3x zatrzymanie krążenia
 
- 3x „rozwiązanie języka” (taka gorsza wersja serum prawdy; 1 godz.)
 
 
Mikstury średnio dostępne, w które możemy zaopatrzyć się głównie dzięki magom:
 
- 3x bystrość umysłu (przeciwieństwo: ogłupienie; podane komuś nie ogłupionemu zwiększa błyskotliwość, inteligencję na 30 min.)
 
- 6x przywrócenie many (10 pktów)
 
 
Mikstury dostępne dzięki druidce w drużynie:
 
- 3x widzenie ukrytego (pozwala zauważyć to, co ktoś intencjonalnie ukrył, również magicznie)
 
- 3x uśpienie (3 min.)
 
- 3x paraliż (1 min.)
 
 
 
Artefakty:
 
- Talizman druidki („szósty zmysł”, zsyła wizje, intuicje)
 
- Amulet chroniący przed miagią kapłańską (1x/12h; zakupiony podczas obozu)
 
- Amulet druidzki Jałowiec (ochrona przed pierwszym zaklęciem magii ognia. Odnawia się po 12h): 
 
- Amulet druidzki Ostrokrzew (regenaracja po ciężkiej ranie skrócona do 5 min)
 
- Amulet druidzki Jarzębina (ochrona przed magią umysłu)
 
Amulet druidzki Cis (czytanie pamięci miejsca raz na 12 godzin)
 
 
proszek iluzji
 
Magia powietrza:
 
Uderzenie wiatru (obalenie), wywołaj-wiatr-rzuć
 
„Masowe” uderzenie wiaru, wywołaj-wiatr-rzuć-zwiększ
 
Odbicie (zawrócenie uderzenia wiatru), zatrzymaj-wiatr-rzuć
 
Utrata świadomości (omdlenie 1min.), zaklęcie dotykowe, usuń-wiatr
 
Oślepienie (chwilowe), wywołaj-błysk
 
„Masowe” oślepienie, wywołaj-błysk-powiększ
 
Rozwianie gazu, wywołaj-wiatr
 
Lewitacja, usuń-wiatr-zamknij
 
Przywrócenie oddechu, wywołaj-wiatr-zmniejsz
 
Cyklon (wzmocnione obalenie, cel dłużej leży), wywołaj-wiatr-przesuń(wpraw w obrót)-rzuć
 
Eksplozja (ciśnienia), zamknij-wiatr-zmniejsz-rzuć-otwórz
 
Światło (1 min.), wywołaj-błysk-zamknij
 
Sygnał świetlny (raca), wywołaj-błysk-rzuć
 
Ogłuszający hałas (1min), wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-zwiększ (zamyka dźwięk wokół głowy)
 
Uciszenie, usuń-dźwięk
 
„Masowe” uciszenie, usuń-dźwięk-powiększ
 
Przesłanie dźwięku (informacji ustnej), zamknij-dźwięk-[tutaj dźwięk/wiadomość]-przesuń-dźwięk (na dalsze odległości wzmocnione rytuałem w oparciu o magiczne znaki zdobyte na obozie)
 
Pomieszanie zmysłów/obłęd , wywołaj-błysk-wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-powiększ
 
Chwilowa ciemność, usuń-światło (w małym pomieszczeniu usuwa światło, działa jak chwiowe oślepienie)
 
Tarcza próżniowa (ochrona przed ogniem), usuń-wiatr-zamknij-zatrzymaj
 
Ultradźwięki (do prostego rozpoznawania terenu), wywołaj-dźwięk-zatrzymaj-przesuń
 
 
Magia ziemi:
 
Kamienna ściana, wywołaj-kamień-powiększ-(przesuń)-zamknij
 
spowolnienie, usuń-twardość (w ziemi)
 
kamienna skóra, wywołaj-twardość-zamknij (działa jak pancerz: po wyleczeniu z ciężkiej rany 5 min. i powrót do walki)
 
Skamienienie (na dotyk/1 min), wywołaj-kamień-zamknij
 
Rzut kamieniem, (wywołaj [jeśli nie ma w pobliżu])-kamień-rzuć
 
Rzut głazem (ciężka rana), wywołaj-ciężki-kamień-powiększ-rzuć
 
Dziura w ziemi (obalenie) [tylko na kamiennym podłożu], usuń-kamień
 
Zwiększenie ciężaru (miecza/nogi/ręki/przedmiotu), zwiększ-ciężar
 
Zmniejszenie ciężaru, zmniejsz-ciężar
 
Piach w oczy, wywołaj-kamień-zamknij-zmniejsz-otwórz-rzuć
 
„Masowy” rzut kamieniem (lawina kamieni), zwiększ-zwiększ...-wywołaj-kamień-rzuć
 
Kamienna tarcza (tworzy na chwilę kamienną zasłonę, którą można obronić się przed zaklęciem czy strzałą), wywołaj-kamień-powiększ
 
 
Zaklęcia druida (gotowe z zestawu):
 
Zasklepienie rany
 
Oczyszczenie z trucizn pochodzenia naturalnego
 
Kamienna skóra
 
Poznanie stanu zdrowia
 
Ochrona przed nekromancją (1 min.)
 
Igły jeża (rani osobę, która dotknie zaklętej osoby)
 
Obłęd (dotykowe, 5 min)
 
Usunięcie opętania
												 Illima - 04-10-2013, 02:45
  Ah, i ten cały proszek iluzji. Zapomniałem.
 
Batiarius odziedziczył go po swoim krewnym (faktycznie istniejącym wcześniej fabularnie).
 
Rzucony w twarz/dodany do jedzenia wywołuje halucynacje (losowe iluzje) przez 15 min.
 
 
DO GRUPY: W TYM TEMACIE NIE PISZECIE. WSZELKIE UWAGI PRZEDSTAWIAJCIE W POZOSTAŁYCH TEMATACH.
												 Abel - 04-10-2013, 09:18
  Widzę, kolega zastosował regułę batmy: zażądam czegoś kosmicznego, to dostanę dokładnie to co chciałem   
 
Otwieracie aptekę, czy szpital polowy? Wpisuję ilości zatwierdzone.
 
 
[quote]Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki): 
 
 - 8x zasklepienie rany 
 
 - 4x leczenie poparzeń 
 
 - 4x zrastanie kości 
 
 - 8x znieczulenie 
 
 - 8x odkażenie 
 
 - 3x uzupełnienie krwi 
 
 - 3x wznowienie krążenia 
 
 - 3x wyleczenie z choroby (leczy proste, pospolite choroby. Te groźniejsze może spowolnić) 
 
 - 3x oczyszczenie organizmu (jak rostwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się coponiektórych trucizn, nieświerzego jedzenia, alkoholu z żołądka) 
 
 - 1x rozbudzenie (przeciwieństwo: uśpienie) 
 
 - 1x przytomność umysłu (przeciwieństwo: zawroty gowy) 
 
 - 1x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk) 
 
 - 1x otrzeźwienie (przeciwieństwo: otępienie) 
 
 
 
 
 Mikstury średnio dostępne, w które mogę zaopatrzyć drużynę jako szef wywiadu Dragana: Draganowi nie przyznano dotacji
 
 - 3x zdjęcie paraliżu 
 
 - 1x przywrócenie oddechu 
 
 - 1x przywrócenie pamięci 
 
 - 4x wzmocnienie woli (utrudnia wtargnięcie i kontrolowanie umysłu oraz wzmacnia magiczne zaklęcia; trwa 20 min.; dostępne również dzięki magom) 
 
 - 2x amnezja (zapomnienie ostatnich 15 minut z życia) 
 
 - 1x zatrzymanie krążenia 
 
 - 2x „rozwiązanie języka” (taka gorsza wersja serum prawdy; 0,5 godz.) 
 
 
 Mikstury średnio dostępne, w które możemy zaopatrzyć się głównie dzięki magom: 
 
 - 3x bystrość umysłu (przeciwieństwo: ogłupienie; podane komuś nie ogłupionemu zwiększa błyskotliwość, inteligencję na 30 min.) 
 
 - 2x przywrócenie many (10 pktów) 
 
 
 Mikstury dostępne dzięki druidce w drużynie: 
 
 - 2x widzenie ukrytego (pozwala zauważyć to, co ktoś intencjonalnie ukrył, również magicznie) 
 
 - 2x uśpienie (1 min.) 
 
 - 2x paraliż (1 min.)
												 Lyar - 04-10-2013, 09:23
  Przepraszam, że odpowiem w tym temacie, mój post można usunąć, ale sami przyznaliśmy Draganowi dotację w postaci pewnego drogocennego kamyczka, nie wiem czy pamiętasz, Ablu...    
												 Abel - 04-10-2013, 09:39
  Lecąc dalej   
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  Artefakty: 
 
 - Talizman druidki („szósty zmysł”, zsyła wizje, intuicje) 
 
 - Amulet chroniący przed miagią kapłańską (1x/24h; zakupiony podczas obozu) 
 
 - Amulet druidzki Jałowiec (ochrona przed pierwszym zaklęciem magii ognia. Odnawia się po 12h): 
 
 - Amulet druidzki Ostrokrzew (regenaracja po ciężkiej ranie skrócona do 5 min) 
 
 - Amulet druidzki Jarzębina (ochrona przed magią umysłu) 
 
 Amulet druidzki Cis (czytanie pamięci miejsca raz na 12 godzin) 
 
 
 proszek iluzji 
 
 Magia powietrza: 
 
 Uderzenie wiatru (obalenie), wywołaj-wiatr-rzuć działa, 2pkt many
 
 „Masowe” uderzenie wiaru, wywołaj-wiatr-rzuć-zwiększ 4pkt many, obala grupę osób stojących razem
 
 Odbicie (zawrócenie uderzenia wiatru), zatrzymaj-wiatr-rzuć kontrzaklęcie na inne obalenie, coś podobnego, 2pkt
 
 Utrata świadomości (omdlenie 0,5 min.), zaklęcie dotykowe, usuń-wiatr 3pkt działa na dotyk i tylko na dotyk
 
 Oślepienie (chwilowe), wywołaj-błysk to ja na obozie, wywołujesz kulkę, przed sobą, która oślepia wszystkich, którzy patrzyli w tym kierunku, także Ciebie, 4pkt many, 10s
 
 „Masowe” oślepienie, wywołaj-błysk-powiększ może powodować dłuższe oślepienie, do pół minuty
 
 Rozwianie gazu, wywołaj-wiatr rozwiewa nasze biedne kulki dymne     2pkt many
 
 Lewitacja, usuń-wiatr-zamknij i jak to widzisz mechanicznie?  może służyć do przenoszenia czegoś ciezkiego, albo noszenia zwłok za Was 6pkt
 
 Przywrócenie oddechu, wywołaj-wiatr-zmniejsz może zadziałać, nie musi, kwestia OG w tym momencie 3pkt
 
 Cyklon (wzmocnione obalenie, cel dłużej leży), wywołaj-wiatr-przesuń(wpraw w obrót)-rzuć obala na 10s, nie zadaje ran, 6pkt
 
 Eksplozja (ciśnienia), zamknij-wiatr-zmniejsz-rzuć-otwórz lekka rana, 3pkt
 
 Światło (0,5 min.), wywołaj-błysk-zamknij pozwala świecić latarką, proszę o nie nadużywanie tego, proszę o nie świecenie po krzorach, chyba że akurat coś wam tam upadnie, telefon cokolwiek 4pkt
 
 Sygnał świetlny (raca), wywołaj-błysk-rzuć działa, 3pkt
 
 Ogłuszający hałas (0,5 min), wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-zwiększ (zamyka dźwięk wokół głowy) cel nie słyszy nic poza tym hałasem, generalnie wyłącza mu słuch na pół minuty 4pkt
 
 Uciszenie, usuń-dźwięk 3 pkt na 30s
 
 „Masowe” uciszenie, usuń-dźwięk-powiększ 6pkt na 30s na góra 3 osoby
 
 Przesłanie dźwięku (informacji ustnej), zamknij-dźwięk-[tutaj dźwięk/wiadomość]-przesuń-dźwięk (na dalsze odległości wzmocnione rytuałem w oparciu o magiczne znaki zdobyte na obozie) niestety noł łej, nadajnik padł
 
 Pomieszanie zmysłów/obłęd , wywołaj-błysk-wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-powiększ takie ogłupienie na 15s, 3pkt
 
 Chwilowa ciemność, usuń-światło (w małym pomieszczeniu usuwa światło, działa jak chwiowe oślepienie) nie widzę tego mechanicznie
 
 Tarcza próżniowa (ochrona przed ogniem), usuń-wiatr-zamknij-zatrzymaj działa, 3pkt
 
 Ultradźwięki (do prostego rozpoznawania terenu), wywołaj-dźwięk-zatrzymaj-przesuń nie działa
 
 
 Magia ziemi: 
 
 Kamienna ściana, wywołaj-kamień-powiększ-(przesuń)-zamknijdziała, 4pkt 
 
 spowolnienie, usuń-twardość (w ziemi) działa, 2pkt, ale nie zdziw się jak nikt nie będzie reagował
 
 kamienna skóra, wywołaj-twardość-zamknij (działa jak pancerz: po wyleczeniu z ciężkiej rany 5 min. i powrót do walki) ok, 2pkt
 
 Skamienienie (na dotyk/1 min), wywołaj-kamień-zamknij działa, 4pkt
 
 Rzut kamieniem, (wywołaj [jeśli nie ma w pobliżu])-kamień-rzuć będzie wesoło, jak nie ma to 3pkt, jak jest to 2, jedna lekka, chyba że większy kamień
 
 Rzut głazem (ciężka rana), wywołaj-ciężki-kamień-powiększ-rzuć 6pkt many
 
 Dziura w ziemi (obalenie) [tylko na kamiennym podłożu], usuń-kamień działa na wszystkich, którzy wejdą tam, 4pkt
 
 Zwiększenie ciężaru (miecza/nogi/ręki/przedmiotu), zwiększ-ciężar 2pkt, działą na 30s
 
 Zmniejszenie ciężaru, zmniejsz-ciężar jak wyżej
 
 Piach w oczy, wywołaj-kamień-zamknij-zmniejsz-otwórz-rzuć powinno być jeszcze 'zmiel' 4pkt many
 
 „Masowy” rzut kamieniem (lawina kamieni), zwiększ-zwiększ...-wywołaj-kamień-rzuć zależy ile razy zwiększ się pojawi, od 4 do 10pkt, zadaje po dwie lekkie rany osobom przed Tobą w promieniu 2 metrów, może się nie udać!!
 
 Kamienna tarcza (tworzy na chwilę kamienną zasłonę, którą można obronić się przed zaklęciem czy strzałą), wywołaj-kamień-powiększ czyli kamienną ścianę w zasadzie? 2pkt
 
 
 Zaklęcia druida (gotowe z zestawu): 
 
 Zasklepienie rany 
 
 Oczyszczenie z trucizn pochodzenia naturalnego 
 
 Kamienna skóra 
 
 Poznanie stanu zdrowia 
 
 Ochrona przed nekromancją (1 min.) 
 
 Igły jeża (rani osobę, która dotknie zaklętej osoby) 
 
 Obłęd (dotykowe, 5 min) 
 
 Usunięcie opętania
 
całą magię druidzką masz klepniętą przeze mnie, nie pamiętam ile tam many dawałem, to nie będę mieszał | 	  
												 Illima - 04-10-2013, 11:01
  Ablu, dziękuję za zatwierdzenie.   
 
Niemniej, tylko magia została nam do zatwierdzenia, ponieważ  z Kharie już debatowaliśmy o czwartej nad ranem nad resztą. Dałbym ci znać, ale nie wiedziałem, czy nie jesteście jakoś umówieni, co do podziału zatwierdzania. Choć powinienem to zrobić na wszelki wypadek jak sądzę. Przepraszam, że starciłeś przeze mnie trochę czasu. 
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | zażądam czegoś kosmicznego, to dostanę dokładnie to co chciałem | 	   Raczej metodę otrzymywania zasiłku z UE: napiszę, że potrzebuję 10 razy więcej, to może dadzą mi chociaż 1/100    No i nasza grupa iczy sobie 6 osób, więc wrażenie też jest inne jeśli chodzi o ilość.   
 
 
Co do magii, usunąłes nam asa w rękawie i główny powód użycia pierwiastka "dźwięk" -\.  	  | Cytat: | 	 		  | Przesłanie dźwięku (informacji ustnej), zamknij-dźwięk-[tutaj dźwięk/wiadomość]-przesuń-dźwięk (na dalsze odległości wzmocnione rytuałem w oparciu o magiczne znaki zdobyte na obozie) niestety noł łej, nadajnik padł | 	   :       Taki zły, taki niedobry   
												 Illima - 04-10-2013, 11:22
  Zatwierdzone przez Kharie 	  | Cytat: | 	 		  Mikstury
 
 
Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki):
 
- 12x zasklepienie rany
 
- 6x leczenie poparzeń
 
- 6x zrastanie kości
 
- 6x znieczulenie
 
- 12x odkażenie
 
- 3x uzupełnienie krwi
 
- 3x wznowienie krążenia
 
- x3 oczyszczenie umysłu (rozbudzenie, otrzeźwienie, uspokojenie, przytomność umysłu)
 
 
Mikstury średnio dostępne, w które mogę zaopatrzyć drużynę jako szef wywiadu Dragana:
 
- 1x przywrócenie pamięci
 
- 2x wzmocnienie woli (utrudnia wtargnięcie i kontrolowanie umysłu oraz wzmacnia magiczne zaklęcia; trwa 30 min.; dostępne również dzięki magom)
 
- 1x amnezja (zapomnienie ostatnich 15 minut z życia)
 
- 1x zatrzymanie krążenia
 
- 1x „rozwiązanie języka” (taka gorsza wersja serum prawdy; 1 godz.)
 
 
Mikstury średnio dostępne, w które możemy zaopatrzyć się głównie dzięki magom:
 
- 2x przywrócenie many (5 pktów)
 
 
Mikstury dostępne dzięki druidce w drużynie:
 
- 2x uśpienie (3 min.)
 
- 1x paraliż (1 min.)
 
 
 
Artefakty:
 
- Talizman druidki („szósty zmysł”, zsyła wizje, intuicje)
 
- Amulet chroniący przed miagią kapłańską (1x/12h; zakupiony podczas obozu)
 
- Amulet druidzki Jałowiec (ochrona przed pierwszym zaklęciem magii ognia. Odnawia się po 12h): 
 
- Amulet druidzki Ostrokrzew (regenaracja po ciężkiej ranie skrócona do 5 min)
 
 | 	  
												 Indiana - 07-10-2013, 15:54
 
                        
 
No ja się kurdę nie dziwię, żeście nas zmietli magią w starciu    Osz wy przekoksy!!!   
 
 
Aczkolwiek uroczo się zdziwił ten ktoś, kto próbował na mnie rzucić coś na umysł   
												 Illima - 07-10-2013, 16:35
  ^^ Ciężko niestety w tak krótkim czasi opanować tyle zaklęć, a uważam, że były pomysłowe    No i wymyśla sie je super.   
 
Coś na umysł to pewnie styryjczyk rzucał. ^^
												 
					 | 
				 
			 
		 |