|   | 
								Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Grupa niebieska - Do zatwierdzenia 
						
												 rutra125 - 29-09-2014, 23:55 Temat postu: Do zatwierdzenia To może teraz ja zacznę     
 
 
z mojej strony:
 
    Broń:
 
 - Miecz półtorak ok 130 cm.
 
 - Szabelka ok 100 cm.
 
 - Kilka noży rzutek.
 
 
     Napoje: 
 
 - prawdopodobnie jakiś środek znieczulający i pobudzający ale to dopiero jak dostanę info z klasą.
 
 
    Dodatki:
 
 - Lampa na minerał (mogę wykonać samemu, wolałbym jednak wolałbym otrzymać gotową)
 
 - Mapa terenu - jako że mamy odbierać uchodźców i obserwować poczynania tubylców, oraz jesteśmy stacjonującym w Przystani oddziałem mapa powinna być niezbędna.
 
 - lina - zawsze się przyda żeby kogoś związać     
 
 
  Jeśli ktoś jest w potrzebie mogę załatwić jeszcze trochę broni.
 
  Mogę też pożyczyć krasnoludzką tarczę z wizerunkiem smoka pirata     
 
 
To wszystko co na obecną chwile przychodzi mi do głowy.
												 Aver - 30-09-2014, 16:40
  Tarcza jakakolwiek by się przydała (tak samo jak tarczownik, a z tego, co wiem, to sami miecznicy nam się trafili...). Ja też bym chętnie o małą szabelkę/rapier poprosiła (Akki, mógłbyś...?    )
 
 
Z mojej strony... cóż. Przydałaby się lista eliksirów, którymi dysponujemy - pomimo braku uzdrowicieli jakoś trzeba sobie radzić w terenie, ale nie wiem, skąd takowe wziąć. Część mam od znajomego alchemika (i tu zaraz podam listę, o ile ów alchemik w swej łaskawości mi ją napisze), część pewnie powinniśmy dostać z przydziału jako oddział jakby nie patrzeć opiekujący się uchodźcami.
 
 
Mogę zapewnić bandaże w ilości sporawej, jeśli znajdę to stare prześcieradło.
 
 
Mapa, lina i latarnia to zaiste zacne pomysły, jestem za nimi wszystkimi rękoma.
 
 
I proponuję zmianę nazwy tematu na "Przedmioty i eliksiry", bo "Do zatwierdzenia" wygląda, jakbyśmy mieli już wszystko obgadane   
												 rutra125 - 30-09-2014, 19:00
  Tarcza wędruje do Defta. Jako że fabularne otrzymał ją od Belmeza w uznaniu za zasługi dla krasnoludów. Na tarczy są wykute runy na barierę (ściana na 20 sekund o promieniu 6 metrów i 3 metry wysokości    ) to czy będzie działać także na epilogu ?
 
 
Postaram się zrobić jeszcze tą szabelkę ( ma być dobrze wyważony czy po prostu bardzo lekka ?) jeśli nie dam rady to przywiozę coś z gotowego arsenału 
 
Mogę jeszcze zaopatrzyć kogoś w włócznię (tak na 70%)
												 Aver - 30-09-2014, 19:20
  Coś a'la ten mieczyk z rękojeścią z muliny, którym tak wszyscy kochamy wywijać   
 
 
Tą włócznię, której odpadał grot?   
												 rutra125 - 30-09-2014, 19:24
  skąd wiedziałaś ? xD trochę kleju i będzie jak nowa
 
 
A ta zacna katana jest już zabytkiem :/ góra się rozkleiła, ale dalej zajmuje zaszczytne miejsce w pokoju   
												 Aver - 30-09-2014, 19:44
  Bo znam Ciebie i Twoje rzeczy ^^
 
 
Ale coś tak lekkiego jak ta katana, acz nie katana   
 
 
 
A żeby nie było offtopu: CO Z ELIKSIRAMI?
 
 
Illima, odezwij się czy coś :<
												 Yaeyvyinn - 30-09-2014, 20:17
  Ja mam ważniejsze pytane: Kiedy dostanę moje słówka i modlitwy?
 
Epilog już za kilka dni, a ja dalej nie umiem się modlić, perspektywa uczenia się na miejscu nie widzi mi się. ><
 
  
												 Aver - 30-09-2014, 21:14
  Ty się lepiej przedstaw może.
 
Za jakie grzechy jestem z Tobą w grupie? ;-; 
 
 
Dobra, wrzucam listę eliksirów, które teoretycznie moglibyśmy dostać z przydziału jako oddział zaczepnoobronny:
 
- Mikstura odkażająca rany x dużo
 
- Mikstura zasklepienia rany x dużo
 
- Baza pod antidotum x kilka (trzeba dodać do trucizny, żeby uzyskać odtrutkę)
 
- Mikstura przyspieszonego zrastania kości x trochę
 
- Mikstura spowolnienia metabolizmu x trochę
 
 
Póki co tyle mi przyszło do głowy... Nie wiem jak z ilościami.
												 Sleith - 30-09-2014, 21:17
  Ze swojej skromnej strony wnoszę dwa mieczyki ok 1m... bez głowic~
												 Deft - 01-10-2014, 00:21
  Jakąś godzinke temu skończyłem kleić 3 miecz, ale nie wiem czy przejdą (trochu twarde wyszły dziadostwa   ). Oczywiście zbieram ze sobą mapę, eliksir leczący i odkażający, do tego kilka kamieni szlachetnych.
												 Illima - 01-10-2014, 01:29
  Wybaczcie za opóźniony start z mojej strony. nadrabiam najszybciej jak mogę. Jutro pewnie koło południa uda mi się ogarnąć wszystkie Wasze pomysły i propozycję i będziemy lecieć z zatwierdzaniem.
 
  
												 Illima - 01-10-2014, 11:19
  Broń, tarcze etc będą i tak zatwierdzane na miejscu (o ile nie sa magiczne). Wy się zastanówcie lepiej nad tym czy potrzebujecie kadzideł, świec, laku etc.
 
Sądzę, że lak i papier czerpany powinniśmy mieć, najlepiej również jakiś glejt czy inną pieczęć, którą możemy się posłużyć na oficjalu. Do tego wszystkie pomysły rutry125 - nie wiem czy wszystko zostanie zatwierdzone ale warto spróbować. Można poprosić o troczki, zwykłe sznurki też się mogą przydać. Do tego sok z cytryny i zapalniczki/zapałki.
 
Nie ja zatwierdzam czary i eliksiry więc nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale się dowiem.
												 Tuuli - 02-10-2014, 03:17
  O, mnie by się przydały kadzidła i świece, do ewentualnych ładnych astrologicznych rytuałów. No i zapałki oczywiście. Ile mam tego zorganizować sama? Czy wszystko dostaniemy?
 
Poza tym powinnam wziąć miecz. Jestem tragicznym szermierzem, no ale co zrobić. Wylądowaliśmy w jakieś Straży w końcu ;_;. Łuku niestety nie mam. Chyba żeee... Illima? ^^ Byłaby szansa na kadrowy łuk? I strzały? Prooooooooooszę. (Najchętniej ten śliczny, co to go zgarnęłam na obozie   .)
 
 
I w sumie nie wiem (a ciężko się trochę skontaktować z Travorem, przy tym ja się szczerze mówiąc trochę pogubiłam przy tym całym rozpadzie naszego pięknego rodu) ile ja mogę mieć kasy/jakichś wartościowych kamieni np., jako ta pozostała Lecordówna?
												 Illima - 02-10-2014, 09:48
  Pytania o łuk i kamienie pójdą do Wampa jako do naczelnego zatwierdzacza.
												 Illima - 02-10-2014, 12:16
  Propozycję eliksirów:
 
Eliksiry (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście)
 
24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
 
8x zrastanie kości
 
16x leczenie poparzeń
 
3x znieczulenie
 
1x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp.  Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia   
 
4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców.
 
 
Coś  jeszcze? Zmienić ilości? Sądzę, że te są i tak za duże, ale lepiej, żeby nam ucięli niż żebyśmy nie wykorzystali limitu   
												 Aver - 02-10-2014, 19:09
  Dodałabym znieczuleń.
 
No i to z tym spowolnieniem metabolizmu (wiem, że Powoje miały do tego artefakt w postaci krajki, ale chyba jakieś eliksiry też na to są?) razy kilka. Z doświadczenia z Nela wiem, że się przydaje.
 
 
Właśnie, wiesz może, czy dostaniemy jakieś butelki, czy przywieźć własne?
 
 
 
W ogóle to naszedł mnie pomysł.
 
Coby nie marnować butelek/miejsca w plecakach, można by odkażenie+zasklepienie dać jako np. proszek (z mąki połączonej np. z cynamonem - będzie jasnobrązowawe) - wciera się toto w ranę i działa. (?)
 
I wtedy można to trzymać w słoiczku, a butelkę wykorzystać na inne mikstury/po prostu wodę.
 
Lepsze to niż oblewanie w 6-stopniowy mróz ludzi cieczą ;-;
												 Illima - 02-10-2014, 19:22
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Właśnie, wiesz może, czy dostaniemy jakieś butelki, czy przywieźć własne?  | 	  Nawet jesli dostaniemy, zawsze lepiej wziąć własne.
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Lepsze to niż oblewanie w 6-stopniowy mróz ludzi cieczą ;-; | 	  Oj tam, to i tak tylko symbolicznie no i zwykle to po ubraniu leci    Najlepsza jeśli idzie o ekonomię przestrzeni i zgodnoćś z systemem alchemii byłaby maść, ale tego - w kontekście biegania po lesie 48h non stop, bez przerwy na umycie się - nie chcemy tym bardziej.
 
Tak czy owak proszek to niezły pomysł. Zobaczę do czego da się tego użyć.
												 Aver - 02-10-2014, 19:35
  To wezmę ile wlezie.
 
 
Niby tak, ale zawsze lepiej być mniej mokrym niż bardziej   
 
Spoko, tylko mnie uświadom, czy mam wziąć ze sobą czy nie   
												 Illima - 02-10-2014, 19:37
  Cynamon? Weź. Najwyżej zjemy do czekolady   
												 Yaeyvyinn - 02-10-2014, 20:01
  Tak generalnie, to znieczulać mogę ja... Zakładając, że będzie mnie stać     (EDIT: W sumie to raczej będę zużywał grupowego znieczulenia, które kosztuje cały jeden punkt łaski więcej... Co do znieczuleń pojedynczych, używajmy eliksirów)
 
Wziąłbym więcej czytania w myślach, czy jakichś innych knujnych eliksirów.
 
Co do świeczek i kadzidełek - kadzidełek mam trochę, raczej będę w stanie się podzielić. Świeczek (małych, płaskich) za to mam tyle, że głowa mała. Powiedzcie po prostu, ile wziać. 
 
Przydało by się też dużo mąki do rysowania kręgów, swarzyc, gwiazdozbiorów i czego tam jeszcze.
 
 
BTW, dało by mi się załatwić jakiś miecz dwuręczny? Niby mam swój, ale jest on beznadziejny, jeśli chodzi o atakowanie nim - jego kształt jest tak płynny, jak stronnictwo Ikera.
												 Aver - 02-10-2014, 20:07
  Ale jak kapłani zabierają się za medykowanie, to potem się okazuje, że pod koniec larpa populacja kapłanów się zwiększyła ._.
 
 
Prawdopodobnie uda mi się skombinować pieczęć dla naszego (łohohohohoho) oddziału. Ale nic nie obiecuję.
												 Illima - 02-10-2014, 21:02
  Też chętnie wziąłbym więcej knujnych eliksirów ale jako straż pogranicza mamy kiepsko z uzasadnieniem takowych :|
												 Illima - 02-10-2014, 21:03
  ELIKSIRY (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście, choć kilka pustych by się zdało)
 
 
 
24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach 
 
8x zrastanie kości 
 
16x leczenie poparzeń 
 
6x znieczulenie 
 
2x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia    
 
4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców
 
8x eliksir pozornej śmierci (czasowe zatrzymanie funkcji życiowych) - fabularnie przydatne w trudnych, survivalowych warunkach.
 
4x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz   
 
 
ZAKLĘCIA
 
 
Avergill (mag ziemii)
 
1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie
 
2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min
 
3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia
 
4. dezintegracja broni/tarczy/pancerza - 2PM, dotykowe, broń/inny przedmiot zniszczy się po pierwszym uderzeniu
 
5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s.
 
6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m.
 
7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s.
 
8. Piasek w oczy - 3PM
 
9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach.
 
 
Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał
 
1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji
 
2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja
 
3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał)
 
4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar
 
5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka
 
6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale?
 
7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było).
 
8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant)
 
9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie)
 
 
Yaeyvinn (kapłan Tavar)
 
 	  | Cytat: | 	 		  daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?) 
 
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc 
 
daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi) 
 
 
daj + mu + wizję - iluzja 
 
daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc 
 
daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek 
 
daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi) 
 
daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar) 
 
 
daj + mi + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?) 
 
daj + mi + morale – Kontra na strach/niepewność/etc 
 
daj + mi + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi) 
 
 
odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję 
 
odbierz + nam + niewolę – Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze 
 
odbierz + nam +kłamstwo – Prawdomówność – cel nie może skłamać 
 
odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) 
 
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc 
 
 
 
odbierz + mu + wizję - Kontra na iluzję 
 
odbierz + mu + morale - Strach 
 
odbierz + mu + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze 
 
odbierz + mu + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać 
 
odbierz + mu + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) 
 
 
 
odbierz + mi + wizję - Kontra na iluzję 
 
odbierz + mi + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze 
 
odbierz + mi + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać 
 
odbierz + mi + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) 
 
 
 
Słówka, które znalazłem w modlitwie: 
 
 
Dan – I (oraz) 
 
odbierz + nam/mi + niewolę + i + ból – masowe uwolniene z czaru cc + znieczulenie (oszczędność 1 punktu łaski Tavar, łooo) 
 
Kekuasaan – moc 
 
Odbierz + mu + moc – kastracja magiczna (?) (O wielka Tavar, patrz, jak ten brud czaruje za pomocą magii żywiołów! Pomóż mi zaprzestać tego plugawego procederu!) 
 
Umocnij + mu + moc – wzmacnia moc zaklęcia (?) 
 
Daj + mu + moc – daje manę magowi (?) 
 
Meningkatan – wzmacniasz (wzmocnij) 
 
Wzmocnij + mu/nam/im + kłamstwo – Kłamliwość (mocniejsza wersja? W każdym razie w ten sposób ma więcej sensu) 
 
Wzmocnij + mu/nam + morale – to samo, co daj mu/nam morale, ale ma więcej sensu 
 
Jalan – droga 
 
Daj + nam/mi + drogę – tropienie (BN wskazuje drogę do celu podróży/poszukiwań) 
 
Tindakam – działanie 
 
Odbierz + mu + działanie – cel nic nie robi 10s (?) 
 
 
Wypowiedzenie jednego słowa mocy kosztuje jeden punkt łaski.  | 	  
 
 
Cała reszta, dookreślcie się, jakieś magiczne przedmioty, czary, coś jeszcze?
 
Akki, co to za czary/zdolności, o których napisałeś w temacie o czarach?
												 Yaeyvyinn - 02-10-2014, 21:14
  Znalazłem jeszcze jedno słówko w modlitwie.
 
Ketekunan – wytrwałość
 
Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
 
Odbierz + mu + wytrwałość  - Czar analogiczny do trwałość zmniejszyć  maga ziemii
 
EDIT: Umocnij + mu + działanie - wzmacnia efekt czaru/eliksiru (?) (naciągane)
 
EDIT 2: Pikiran - Umysł
 
Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
 
Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (na Nelramarze działało tak, że magowie mogli rzucać zaklęcia z pewnej części many życiowej bez negatywnych efektów)
 
 
 O TAG.
												 Yaeyvyinn - 02-10-2014, 23:18
  Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza
 
Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
												 Illima - 03-10-2014, 00:08
  ELIKSIRY (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście, choć kilka pustych by się zdało) 
 
 
24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach 
 
8x zrastanie kości 
 
16x leczenie poparzeń 
 
6x znieczulenie 
 
2x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia    
 
4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców 
 
8x eliksir pozornej śmierci (czasowe zatrzymanie funkcji życiowych) - fabularnie przydatne w trudnych, survivalowych warunkach. 
 
4x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz    
 
 
ZAKLĘCIA 
 
 
Avergill (mag ziemii) 
 
1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie 
 
2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min 
 
3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia 
 
4. dezintegracja broni/tarczy/pancerza - 2PM, dotykowe, broń/inny przedmiot zniszczy się po pierwszym uderzeniu 
 
5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s. 
 
6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m. 
 
7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s. 
 
8. Piasek w oczy - 3PM 
 
9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach. 
 
 
Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał 
 
1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji 
 
2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja 
 
3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał) 
 
4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar 
 
5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka 
 
6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale? 
 
7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było). 
 
8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant) 
 
9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie) 
 
 
Yaeyvinn (kapłan Tavar) 
 
 	  | Cytat: | 	 		  
 
daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?) 
 
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc 
 
daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi) 
 
 
daj + mu + wizję - iluzja 
 
daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc 
 
daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek 
 
daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi) 
 
daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar) 
 
 
daj + mi + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?) 
 
daj + mi + morale – Kontra na strach/niepewność/etc 
 
daj + mi + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi) 
 
 
odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję 
 
odbierz + nam + niewolę – Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze 
 
odbierz + nam +kłamstwo – Prawdomówność – cel nie może skłamać 
 
odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) 
 
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc 
 
 
 
odbierz + mu + wizję - Kontra na iluzję 
 
odbierz + mu + morale - Strach 
 
odbierz + mu + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze 
 
odbierz + mu + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać 
 
odbierz + mu + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) 
 
 
 
odbierz + mi + wizję - Kontra na iluzję 
 
odbierz + mi + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze 
 
odbierz + mi + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać 
 
odbierz + mi + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) 
 
 
 
Słówka, które znalazłem w modlitwie: 
 
 
Dan – I (oraz) 
 
odbierz + nam/mi + niewolę + i + ból – masowe uwolniene z czaru cc + znieczulenie (oszczędność 1 punktu łaski Tavar, łooo) 
 
Kekuasaan – moc 
 
Odbierz + mu + moc – kastracja magiczna (?) (O wielka Tavar, patrz, jak ten brud czaruje za pomocą magii żywiołów! Pomóż mi zaprzestać tego plugawego procederu!) 
 
Umocnij + mu + moc – wzmacnia moc zaklęcia (?) 
 
Daj + mu + moc – daje manę magowi (?) 
 
Meningkatan – wzmacniasz (wzmocnij) 
 
Wzmocnij + mu/nam/im + kłamstwo – Kłamliwość (mocniejsza wersja? W każdym razie w ten sposób ma więcej sensu) 
 
Wzmocnij + mu/nam + morale – to samo, co daj mu/nam morale, ale ma więcej sensu 
 
Jalan – droga 
 
Daj + nam/mi + drogę – tropienie (BN wskazuje drogę do celu podróży/poszukiwań) 
 
Tindakam – działanie 
 
Odbierz + mu + działanie – cel nic nie robi 10s (?) 
 
Ketekunan – wytrwałość 
 
Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
 
Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie 
 
Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (częściowa odporność na magię psioniczną)
 
Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza 
 
Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
 
 
Wypowiedzenie jednego słowa mocy kosztuje jeden punkt łaski.
 
 | 	  
 
 
INNE PRZEDMIOTY:
 
- amulet przeciw magii wody (blokuje zaklęcie żywiołu wody raz na 12 h)
 
- amulet przeciw wpływaniu na wolę (blokuje wpływ na wolę posiadacza) (oba powyższe drobiażdżki od narzeczonego maga wody i przyjaciela-promotora psionika)
 
- Mapa terenu - jako że mamy odbierać uchodźców i obserwować poczynania tubylców, oraz jesteśmy stacjonującym w Przystani oddziałem mapa powinna być niezbędna.
 
- lina
 
- łuk (z łukbisa jeśli będzie na stanie)
 
- pieczęć oraz dokument potwierdzający nasz oficjalny status jako oddziału (pieczęć fizycznie może będziemy mieli własną)
 
- artefakt Akkiego (obalenie na szereg, odporność na magię wiatru)
												 Yaeyvyinn - 03-10-2014, 00:13
  Illima, jeszcze 
 
 
Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza 
 
Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
 
 
Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie 
 
Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (na Nelramarze działało tak, że magowie mogli rzucać zaklęcia z pewnej części many życiowej bez negatywnych efektów) 
 
Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy 
 
Odbierz + mu + wytrwałość - Czar analogiczny do trwałość zmniejszyć maga ziemii 
 
 
+ niby mamy kapłana Gabony *rofl*
												 Illima - 03-10-2014, 00:19
  Yaeyvinn, czytaj dokładnie. Dodałem już te rzeczy (z wyjątkiem jednej, którą usunąłem, bo sam bym jej nie zatwierdził). Ale przede wszystkim proszę, abyś pisał w temacie o magii. Mój powyższy post musi być ostatni!
												 Tuuli - 03-10-2014, 00:40
  To są ostatecznie zatwierdzone rzeczy, tym dysponujemy, tak?
 
Przepraszam, przysypiam już, a pakowanie w toku ^^'.
 
 
Mam wielką prośbę, mógłby mi ktoś wydrukować tę moją magię? Bo chwilowo nie mam drukarki. Niby mogę też przepisać, ale wydrukowane to będzie po prostu bardziej przejrzyste, a i tak nie mam klimatycznego papieru...
												 
					 | 
				 
			 
		 |