|   | 
								Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Grupa brązowa - DO ZATWIERDZENIA 
						
												 Prim - 02-10-2014, 15:22 Temat postu: DO ZATWIERDZENIA MIKSTURY DLA DRUŻYNY 
 
ponieważ mamy u nas orcze plemię, które być może jest zaopatrzone w część, ew. są to mikstury zdobyczne+ to, co mam przy sobie z osady i własnego wytwórstwa 
 
Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki ^^):   
 
- 10x zasklepienie rany   
 
- 5x leczenie poparzeń   
 
- 5x zrastanie kości   
 
- 8x znieczulenie   
 
- 10x odkażenie   
 
- 5x uzupełnienie krwi   
 
- 5x wznowienie krążenia   
 
- 5x wyleczenie z choroby (leczy proste, pospolite choroby. Te groźniejsze może spowolnić)   
 
- 5x oczyszczenie organizmu (jak roztwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się niektórych trucizn, nieświeżego jedzenia, alkoholu z żołądka)   
 
- 3x rozbudzenie (przeciwieństwo: uśpienie)   
 
- 3x przytomność umysłu (przeciwieństwo: zawroty gowy)   
 
- 3x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk)   
 
- 3x otrzeźwienie (przeciwieństwo: otępienie)   
 
- opcjonalnie, zamiast rozdrabniać się na cztery powyższe: 10x oczyszczenie umysłu, które zawiera w sobie wszystkie powyższe, ale raz użyte na jedną z dolegliwości nie będzie mogło być wykorzystane po raz kolejny.~dodatkowo jest to moja przygotowana wcześniej na obozie mikstura druidzka, więc tym bardziej powinna być. 
 
 
Mikstury dostępne dzięki druidowi w drużynie:   
 
- 2x widzenie ukrytego (pozwala zauważyć to, co ktoś intencjonalnie ukrył, również magicznie)  
 
- 2x uśpienie (3 min.)   
 
- 2x paraliż (1 min.) 
 
(ogólnie tych mikstur nie miałam w spisie druidzkim, w zeszłym roku na epilogu przeszły z racji bonusu posiadania kogoś kto zna się na roślinach w drużynie...) 
 
 
Dodatkowo: mikstura „rozwiązania języka” (na czarną godzinę Primrose- Imperialistki)- dawki 2 
 
 
SZAMANI 
 
 
SZAMAN OREŁA 
 
Instanty (czary zaklęte poprzez trans): 
 
-Majestat (przekonuje magicznie do swych racji) x2 
 
-Oślepienie (= ciężka rana+ wydziobanie oczu) x4 
 
-Spojrzenie z Lotu Ptaka 
 
 
Zdolności podczas transu (związane z umiejętnościami totemu i jego kolegów): 
 
- pytania dot. rozwiązania problemu 
 
-intuicja śmierci= poznanie przyczyny i okoliczności śmierci poprzez badanie zwłok 
 
-widzenie w ciemności 
 
-bezszelestny atak (= w nocy ciężka rana bez zorientowania się ofiary) 
 
-podsłuchiwanie 
 
-unik 
 
-hibernacja (pozwala przeżyć osobie ciężko rannej/wycieńczonej) 
 
+ te do instantów: 
 
-Majestat (przekonuje magicznie do swych racji) 
 
- Spojrzenie z Lotu Ptaka 
 
-Oślepienie (= ciężka rana+ wydziobanie oczu) 
 
Amulet osobisty:odporność na magię psioniczną 
 
 
SZAMAN WILKA 
 
Instanty: 
 
-furia wilka x4 
 
-tropienie x2 
 
 
Zdolności poprzez trans: 
 
-odporność na ciosy (zmniejszenie skutków ciężkiej rany) 
 
-groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika) 
 
-cios łapą (ciężka rana szarpana/obuchowa) 
 
-zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu), 
 
- kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie ruszy).  
 
-furia (inaczej berserk, nie odczuwa żadnych efektów ciosów, ale efekt ustępuje w momencie zaprzestania walki, np. ze zmęczenia) 
 
+te z instantów: 
 
-furia wilka 
 
- tropienie 
 
 
 
DRUID 
 
 
TALIZMAN
 
talizman Wierzby- talizman szeptów i intuicji 
 
Za jego sprawą Matka Natura przemawia do mnie, albo odpowiada na moje pytania    
 
(Ach, i talizman jest wykonany w czymś, co wielokrotnie zwiększa jego moc, także to naprawdę potężna rzecz) ~w praktyce podpowiedź w trakcie gry, lub odpowiedź na pytanie dot. w sumie czegokolwiek 
 
 
ZAKLĘCIA
 
Z obozu+ dodane:
 
-zrośnięcie kości  
 
-igiełki jeża (moje ukochane zaklęcie z poprzedniego epilogu ^^, polega na tym, że gdy dana osoba, będąca pod wpływem zaklęcia otrzymuje rany- wystrzeliwuje w osobę atakującą igiełki, powodujące lekką ranę)  
 
-oplątanie i unieruchomienie  (działa kilka sekund) 
 
-trucizna (przy okazji prosiłabym o sprecyzowanie krzyczenia przy tym zaklęciu, bo lud ni kija nie wie, cóż to jest)  
 
- szał i obłęd (wywołuje pomieszanie zmysłów u osoby będącej pod wpływem zaklęcia...) 
 
 
AMULETY (wykonane na obozie, ale ponieważ stwierdzono, że można je robić i w trakcie gry, lista może się poszerzyć- moje możliwości ograniczone są listą znaków oghamu, jak coś, mogę zamieścić ją tutaj)  
 
To co mam, na razie:  
 
-wizja przyszłości  
 
-pamięć miejsca  
 
-ogłuszenie  
 
-wywołanie wymiotów (^^)  
 
 
AMULET OSOBISTY: zignorowanie jednej rany ciężkiej (przeze mnie lub osobę wybraną), 1x dziennie 
 
(można zamienić na uleczenie jednej ciężkiej) 
 
 
O miksturach druidzkich pisałam powyżej.... 
 
 
 
 
CZAROWNIK 
 
ZAKLĘCIA:  
 
-obalenie - kruszenie ziemi  
 
-strach u przeciwnika -gest  
 
-oczyszczenie umysłu - jakiś malunek na twarzy, wodą  
 
-wyczucie kłamstwa - kamień półszlachetny, który przykłada się do ust, kiedy chce się go użyć  
 
 
AMULETY:  
 
-ukrycia - pomaga pozostać niezauważonym na tej zasadzie, że można mnie "przeoczyć", jeśli się nie patrzy  
 
-snu - osoba, której przytknie się go do czoła zasypia na 30 sek.  
 
 
Obrzędy przy ognisku:
 
-klątwy
 
- wizje
 
-manipulacje przy prawdzie (odkrywanie, ukrywanie)
 
 
Różczki:
 
-choroby rozpoznanie/zsyłanie
 
-wskazywanie drogi
 
- rozpoznawanie natury człowieka
 
 
RYTUAŁY ŁĄCZONE 
 
Czarownik+ Druid= wzmocnienie czarów i tańców roślinami druidzkimi, w efekcie można np. rzucić klątwę na kilka osób, wzmocnić efekt czaru itd. (wezmę jakieś ziółka do rzucania do ognia itd.) 
 
 
Szaman+ Szaman- transe dot. wspólpracy duchów- np. spoglądanie na okolicę z ziemi i nieba (duch orła+ wilka)  
 
 
Druid+ Szaman- by wzmocnić efekt transu (np. zadać ranę kilku osobom), druid pełni rolę "strzegącego", tzn. pilnuje, by Szaman za daleko w świat duchów nie odleciał... Przypomina mu o kontakcie z Matką Naturą i ziemią. 
 
 
WOJOWNIK 
 
specjalna zdolność:pod wpływem krwi (charakteryzacja) odporność na magię przez 20 sek. 
 
 
 
EKWIPUNEK: 
 
MAPA (moja postać na obozie pisała dziennik, i zaznaczała różne miejsca, zatem może byśmy dostali coś na kształt mapy okolicy ^^)
 
 
Starałam się wszystko zebrać do kupy ^^
												 Prim - 02-10-2014, 22:34
  PS: brać fiolki na mikstury? z ew. zawartością?
 
Czy dostaniemy razem z miksturami?
 
 
Dodatkowo: Druid może robić mikstury odkażenia i zasklepienia. zapomniałam... Najw. będziemy mieli to, co napisalam wyżej...
												 Marsis - 02-10-2014, 22:44
  Dobra. Ja niestety nie posiadam żadnych fiolek bo przepadły na ostatnim LARPie
												 
					 | 
				 
			 
		 |