Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

Grupa czarna - Zatwierdzone

wampirka - 03-10-2014, 01:02
Temat postu: Zatwierdzone
ZATWIERDZONE
• bransoletka na psionikę - chroni przed całą magią psioniczną
• pobłogosławiony przez Klyftę przedmiot daje odporność na czar związany z żywiołem ognia 1raz/dobę
• trucizna (jedna dawka)
• misktura milczenia (odbiera mowę na 15MINUT)
• mikstury zasklepienia rany -> 6 dawek
• mikstura zrośnięcia kości -> 2 dawki
• woda z rzeki Lete -> wymazuje pamięć o ostatnich 10minutach
• 2x troczki do pętania więźniów
• sznur
• 3senatusy
• worek/pojemnik tłumiący emanację magiczną*

Możecie mieć dowolną broń, jeśli przejdzie testy bezpieczeństwa, nie posiada ona żadnych dodatkowych mocy.
Podobnie bandaże - możecie mieć dowolną ilość, o ile zorganizujecie je sobie sami.
Tak samo rysunek pamięciowy elfa.
Strzały- nie wiem, czy będą dostępne z kantorka, zależy od stanu po obozie.
*Worek musicie zapewnić sami.

Hipnotyzer:
a) Hipnotyzuję przez:
- skupienie uwagi na konkretnym przedmiocie (np. wisiorek)
(ŻEBY HIPNOZA DZIAŁAŁA MUSZĘ MIEĆ PEWNOŚĆ ŻE KTOŚ JEST SKUPIONY NA MNIE- i kogoś, kto to obserwuje, rzecz jasna)
b) Możliwe hipnozy:
- hipnozy polegające na wykonaniu jakiejś czynności nie raniącej nikogo
- hipnozy polegające na milczeniu
- hipnozy wywołujące uczucie (ból, uśmierzenie bólu)
- hipnoza na mówienie samej prawdy / ciągłego kłamania
Nie możesz sprawić, żeby osoba poddana hipnozie stanęła przeciwko swoim ludziom, jeśli wyraźnie nie chce tego zrobić wcześniej (ale np. się boi, wtedy możesz hipnozą przełamać jej strach)
c) 5 hipnoz NA DOBĘ. Przy próbie wykonania kolejnej mdlejesz.
W czasie hipnozy jesteś traktowany jak bezbronny, ponieważ sam musisz całkowicie skupić sie na obiekcie.

Kapłan-wojownik:
Każdy znak kosztuje Cię 2punkty many. Dysponujesz 10dodatkowymi (podstawa + 10dodatkowych).
Andhakara - Daj mu ciemność - Oślepienie
Antarjnana - Daj mi intuicję - Intuicja
Avaja - Daj mu hałas - Rana lekka

Kapłan:
andhakara apavi tene-ciemność dawać mu (utrata wzroku)
andhakara apavi mane/amane-ciemność dawać mi/nam (niewidzialność na 30sek,niezdolność do walki) -> ZADZIAŁA TYLKO W NOCY
antarjnana apavi mane/amane-intuicje dawać mi/nam(coś w stylu klasycznej intuicji-jakaś mała podpowiedź)
avaja apavi tene-hałas dawać mu(ogłuszenie na 15sekund)
pucho te antarjanana apavi avaja -prosić go intuicja dawać dźwięk intuicja(wyczucie kłamstwa w mowie)

Frączek - 03-10-2014, 01:21

Uh :/
Mało tego co było potrzebne... ale lepszy rydz niż nic, dzięki! :)

Cytat:
kogoś, kto to obserwuje, rzecz jasna


Og który zatwierdzi w sensie?

Elfgar - 03-10-2014, 02:03

Jest worek i mikstura wymazująca pamięć. Dla mnie bomba :D
Frączek - 03-10-2014, 02:09

Elfgar napisał/a:
Jest worek i mikstura wymazująca pamięć. Dla mnie bomba


Mniej rzeczy = trudniej
trudniej > łatwiej
trudniej = więcej zabawy i kminienia :D
Mi też to się podoba :D

Rosomak - 03-10-2014, 11:01

To ja mam dwa pytania:
Ile trwa oślepienie?
Ile many zużywają czary kapłana?

Leite - 03-10-2014, 12:44

ohh jej zatwierdzono moją bransoletkę i jeszcze działa na wszystko :3 Jestem taka szczęśliwa :3
I rzeka lete :twisted:

Frączek - 03-10-2014, 12:57

Ale wiesz że to jest na wspólny użytek, hm?
wampirka - 03-10-2014, 13:41

Kaplanskie kosztuja mane normalnie, Tobie napisalam. Oslepienie masz na 5sekund.
Frączek - 03-10-2014, 13:54

Wamp, w kwestii strzał, Elfgar mi przyniesie jezeli będą?
Rosomak - 03-10-2014, 14:35

Normalnie = ile?
Pytam się ja, bo Jafam nie wchodzi ostatnio na forum

Rosomak - 03-10-2014, 15:39

Sorki za DP
Ja mam 10 energii życiowej i 10 boskiej, tak?

wampirka - 03-10-2014, 16:38

Tak, a on ma 10 + 20 jak to kapłan.
Magia jak zawsze ilość słówek = ilość many.
I do zaklęć używa się dodatkowej, nie życiowej, kuna.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group