Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

Grupa brązowa - Zatwierdzone

wampirka - 03-10-2014, 01:15
Temat postu: Zatwierdzone
ORKI
ZTWIERDZONE
Talizman Wierzby- talizman szeptów i intuicji
Amulet odporność na magię psioniczną
Amulet: uleczenie ciężkiej rany x1dziennie
Amulet: snu - osoba, której przytknie się go do czoła zasypia na 30 sek.
Amulet: wizja przyszłości


Mikstury
- 8x zasklepienie rany
- 2x leczenie poparzeń
- 2x zrastanie kości
- 2x znieczulenie
- 8x odkażenie
- 2x oczyszczenie organizmu (jak roztwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się niektórych trucizn, nieświeżego jedzenia, alkoholu z żołądka)
- 1x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk)

Mikstury dostępne dzięki druidowi w drużynie:
- 1x uśpienie (3 min.)
- 1x paraliż (1 min.)

SZAMANI

[b]SZAMAN OREŁA[/b]
Instanty (czary zaklęte poprzez trans):
-Majestat (przekonuje magicznie do swych racji) x2
-Oślepienie (= ciężka rana+ wydziobanie oczu) x4
-Spojrzenie z Lotu Ptaka

Zdolności podczas transu (związane z umiejętnościami totemu i jego kolegów):
-pytania dot. rozwiązania problemu
-intuicja śmierci= poznanie przyczyny i okoliczności śmierci poprzez badanie zwłok
-widzenie w ciemności
-bezszelestny atak (= w nocy ciężka rana bez zorientowania się ofiary)
-podsłuchiwanie
-unik
-hibernacja (pozwala przeżyć osobie ciężko rannej/wycieńczonej)
+ te do instantów:
-Majestat (przekonuje magicznie do swych racji)
-Spojrzenie z Lotu Ptaka
-Oślepienie (= ciężka rana+ wydziobanie oczu)


[b]SZAMAN WILKA[/b]
Instanty:
-furia wilka x4
-tropienie x2

Zdolności poprzez trans:
-odporność na ciosy (zmniejszenie skutków ciężkiej rany)
-groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika)
-cios łapą (ciężka rana szarpana/obuchowa)
- kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie ruszy i jest w transie)
+te z instantów:
-furia wilka
-tropienie





[b]DRUID[/b]
ZAKLĘCIA
Z obozu+ dodane:
-zrośnięcie kości
-igiełki jeża (moje ukochane zaklęcie z poprzedniego epilogu ^^, polega na tym, że gdy dana osoba, będąca pod wpływem zaklęcia otrzymuje rany- wystrzeliwuje w osobę atakującą igiełki, powodujące lekką ranę)
-oplątanie i unieruchomienie (działa kilka sekund)
-trucizna (przy okazji prosiłabym o sprecyzowanie krzyczenia przy tym zaklęciu, bo lud ni kija nie wie, cóż to jest)
- szał i obłęd (wywołuje pomieszanie zmysłów u osoby będącej pod wpływem zaklęcia...)

[b]CZAROWNIK[/b]
ZAKLĘCIA:
-obalenie - kruszenie ziemi
-strach u przeciwnika -gest
-oczyszczenie umysłu - jakiś malunek na twarzy, wodą
-wyczucie kłamstwa - kamień półszlachetny, który przykłada się do ust, kiedy chce się go użyć

Obrzędy przy ognisku:
-klątwy
- wizje
-manipulacje przy prawdzie (odkrywanie, ukrywanie)

RYTUAŁY ŁĄCZONE
Czarownik+ Druid= wzmocnienie czarów i tańców roślinami druidzkimi, w efekcie można np. rzucić klątwę na kilka osób, wzmocnić efekt czaru itd. (wezmę jakieś ziółka do rzucania do ognia itd.)

Szaman+ Szaman- transe dot. wspólpracy duchów- np. spoglądanie na okolicę z ziemi i nieba (duch orła+ wilka)

Druid+ Szaman- by wzmocnić efekt transu (np. zadać ranę kilku osobom), druid pełni rolę "strzegącego", tzn. pilnuje, by Szaman za daleko w świat duchów nie odleciał... Przypomina mu o kontakcie z Matką Naturą i ziemią.

Możecie mieć dowolną broń, jeśli przejdzie testy bezpieczeństwa, nie posiada ona żadnych dodatkowych mocy.
Podobnie bandaże - możecie mieć dowolną ilość, o ile zorganizujecie je sobie sami.
Z mapą zobaczymy :)

Prim - 03-10-2014, 01:37

Czyli nie mogę dorabiać amuletow? :(
wampirka - 03-10-2014, 01:53

No możesz, pod warunkiem, że będzie ktoś, kto to zatwierdzi, jak ze wszystkim innym :)
Prim - 03-10-2014, 12:26

A mikstury dorabiać mogę? ^^
wampirka - 03-10-2014, 13:42

Pod warunkiem, ze zatwierdzi to ktos niezalezny, jak wszystko.
Marsis - 03-10-2014, 19:02

Czy dałoby radę dodać do zatwierdzonych jakiś toporek jednoręczny do walki z tarczą, bo nie mam nic poza nią. :sad:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group