|   | 
								Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Grupa Czerwona - ZAKLĘCIA DO ZATWIEDZENIA 
						
												 Elf - 30-09-2015, 17:53 Temat postu: ZAKLĘCIA DO ZATWIEDZENIA Czas najwyższy podać swoje zaklęcia by kadra miała czas je zatwierdzić i zażądać odpowiednich korekt zamiast od razu skreślać zaklęcie.
 
ZAPRASZAM
												 Elf - 30-09-2015, 17:55
  ZAKLĘCIA
 
Laisi-Aitoru-Talami (Życie-wpuszczać-Ziemia)
 
oznacza to że tworzę życie pod ziemią CZYLI jakąś roślinę (najczęściej korzeń rośliny)
 
1.	Laisi-Aitoru-Talami-Yaareth Unieruchomienie (1osoba)
 
Życie-Wpuszczać-Ziemia-Formować
 
2.	Laisi-Aitoru-Talami-Tulkare-Yaareth Unieruchomienie (grupa)
 
Życie-Wpuszczać-Ziemia-powielać-Formować
 
3.	Laisi-Aitoru-Talami-Seikelva Przebicie korzeniem
 
Życie-Wpuść-Ziemia-Wystrzel (lekka rana)
 
4.	Talami-Marratzu-Laisi-Ektele-Poykaldi-Aitoru przekierowanie energii życiowej[np. z drzewa]
 
Ziemia-Wyciągac-Życie-Źródło-Oczyszczać-Wpuszczać (przypływ energii, awaryjne leczenie)
 
5.	Laisi-Aitoru-Talami-Yaareth-Reena Ściana Korzeni
 
Życie-Wpuszczać-Ziemia-Formować-Ściana (tworzy ścianę) 
 
6.	Laisi-Aitoru-Talami-Kaldi-Seikelva Trująca chmura
 
Życie-Wpuść-Ziemia-Brudzić-Wystrzel (tworzy w ziemi życie które zostaje przemienione w trujące opary i wystrzelone spod ziemi) 
 
7.	Laisi-Aitoru-Talami-Yaareth-Halda (kamuflaż)
 
Życie-Wpuszczać-Ziemia-Formować-Zamaskować
 
rośliny „nachodzą” na kogoś sprawiając ze upodabnia się do otoczenia i jest niewidoczny puki nie ruszy się z miejsca.
 
 
RYTUAŁY 
 
1.	Standardowy rytuał pobrania many
 
2.	Rytuał stworzenia rużczki maga:
 
-Pobranie i powiązanie many tak jak w rytuale pobrania
 
-położenie przyszłej rużczki w środku kręgu
 
-narysowanie 4 węzłów kierunkowych skierowanych do środka kręgu
 
-po trzykroć wypowiedziane słowa:
 
„zaklęcie”, źródło, wpuszczać, utrwalać 
 
-koniec
 
3.	Rytuał regeneracji rużczki maga:
 
-Pobranie i powiązanie many tak jak w rytuale pobrania
 
-położenie starej  rużczki w środku kręgu
 
-narysowanie 4 węzłów kierunkowych skierowanych do środka kręgu
 
-po trzykroć wypowiedziane słowa:
 
 źródło-wyciągać-wzmacniać-wpuścić 
 
-koniec
												 Yaeyvyinn - 30-09-2015, 20:40
  Moje słowa mocy:
 
Odbierz, Daj
 
Mu, Mi, Nam
 
Prawda, Bariera, Tarcza, Wola, Światło
 
 
Daj Mu Światło - oślepienie (błyskiem), 5s standard
 
Daj Mi Światło - latarka (w miarę możliwości zakamuflowana   ) 30s 
 
Odbierz Mu Wolę - ogłupienie - cel nic nie robi/nie wie co się dzieje 5s
 
Daj Mu Tarczę - tarcza indry - absorbuje jedną lekką ranę (tak, przeszło na obozie : D)
 
Daj Nam Tarczę - w/w, grupowe (jak wygląda sprawa z kosztem zaklęć grupowych?)
 
Daj Nam/Mi Barierę - bariera, przez którą nie można przejść
 
Daj Mu Barierę - więzenie - cel nie może się ruszyć z miejsca (ale może walczyć, strzelać etc)
 
Daj Mu Wolę Prawdy - prawdomówność - cel chce mówić prawdę i tylko prawdę
 
Daj Mu Wolę - zaszczepienie chęci 
 
Daj Mi/Nam Bariera Tarcza - bariera, przez którą nie przechodzą pociski/magia (strzały i wszelkiej maści kule kamienia)
 
Odbierz Mu Barierę - zdjęcie odporności
 
Daj Nam Prawdę - kontra na iluzje
 
Daj Nam Wolę - kontra na czary osłabiające morale (hehe)
												 Kenny - 30-09-2015, 21:04
  Cele zaklęć (podmioty):
 
Dia - On/Ona/Ono - Na dowolny pojedynczy cel nie będący mną
 
Me - Ja - Na siebie
 
Kita - My - Na dowolną grupę, której jestem członkiem (moja strona podczas bitwy/wszyscy walczący/wszyscy na danej lokacji np. na placu przed hallą, jeśli na nim jestem etc.)
 
W przypadku rzucania na wyjątkowo dużą grupę (my - kapłani/wierni Tavar/ludzie Bryna etc.) takie zaklęcie musi być rzucane rytualnie
 
 
Zaklęcia:
 
1.Odbierz (podmiotowi) kłamstwo (jawaban (x) penipuan) - rozmycie iluzji/Przez 5 sekund cel nie może skłamać. Może nic nie powiedzieć, ale niech gracze sami się tego domyślają. Nie mówcie im   
 
2. Odbierz (podmiotowi) morale (jawaban (x) semangat) - Strach 5 sekund. Komentarz zbędny
 
3. Odbierz (podmiotowi) ból (jawaban (x) sakit) - Znieczulenie lub kontra na ataki bólem
 
4. Odbierz (podmiotowi) niewolę (jawaban (x) tahanan) - kontra na paraliż/zdalne rozcięcie więzów/zniesienie hipnozy i podobnych efektów
 
5. Daj (podmiotowi) kłamstwo (memberikan (x) penipuan) - przez 5 sekund cel może tylko kłamać/zaszczepienie fałszywej informacji
 
6. Daj (podmiotowi) morale (memberikan (x) semangat) - kontra na strach/smutek/apatię i tym podobne efekty
 
7. Daj (podmiotowi) niewolę (memberikan (x) tahanan) - Paraliż 5 sekund
 
8. Daj (podmiotowi) wizję (memberikan (x) penglihatan) - na siebie i kolegów odkrywa część jakiejś zagadki, daje wskazówkę, wzmacnia kontakt z bogiem (jeśli takowy zaistnieje na epilogu), przekazuje ustalonej grupie jakiś bodziec (to ostatnie tylko rytualnie)/ na wrogów i przedmioty iluzja trwająca 5 sekund (odprawienie rytuału może przedłużać efekt)
 
9. Odbierz (podmiotowi) ból, daj morale (Jawaban (x) sakit, memberikan semangat) - eksperymentalny berserk. 10 sekund, ale pewnie i tak nie przejdzie    (To zaklęcie wyjątkowo o dwa punkty droższe, bo nienaturalnie dużo słów)
 
 
uff... Chyba tyle ^^
												 moira - 30-09-2015, 21:47
  Atsawe ivena yaaretha erreth - zmiana myśli
 
Uchwycić myśl zmieniać utrwalić 
 
Ivena poykaldirit erreth oczyszczenie myśli 15s
 
Myśl oczyść zapamiętać 
 
Dewanyata renda ivena erreth zapora myslowa 15s
 
Wywoływać zapora myśl zapamiętać 
 
Aitareth ivena tulkaret altdaer erreth bardzo silna emocja15s panika paraliż etc
 
Wpuszczać myśl wzmacniać eksplodowac zapamiętać 
 
Haldawa ivena erreth zasłonięte myśli
 
Ukryć myśl zapamiętać 
 
Atsawe ivena wanyag ektelera erreth koritrha usunięcie myśli
 
Wywołać myśl znikać początek zapamiętać utrwalać 
 
Atsawe ivena sangare marratzu erreth odczytanie myśli 15s
 
Wywoływać myśl nacisk wyciągać zapamiętać 
 
Dewanyata ivena aitoreth erreth zaszczepienie myśli 
 
Pojawiać myśl wpuszczać zapamiętać 
 
 
Kręgi
 
 
 
Uire oporto astura appertal ori
 
Istota źródło uwolnienie wzmocnienie powietrze 
 
Krąg na puszke/napełnienie przedmiotu w środku mocą 
 
 
Astura berrto ori
 
Uwolnienie oddanie magii powietrze 
 
Krąg na manę
 
 
Uire gerir oporto 
 
Istota utrzymanie oddanie magii
 
Oddanie magii z wnętrza kręgu
												 moira - 30-09-2015, 22:16
  shit shit do tego kręgu do napełniania przedmiotu
 
on będzie jeszcze do zaklęcia przedmiotu zeby można było przez niego przesyłać psionikę i na robienie różdżek
												 Kodran - 30-09-2015, 23:15
  Z rzeczy które zatwierdzono na obozie:
 
intya dewanya aitoru korin (myśl wywołać wpuszczać utrwalać)- krótkotrwałe wzbudzenie konkretnej myśli np. strach
 
intya dewanya kirmari tatyave (.... rozpraszać od nowa)- dekoncentracja przeciwnika na chwile
 
intya marratzu atsa korin (... wyciągać uchwycić ...) wyciagnięcie jakiejś konkretnej myśli od celu
 
intya dewanya aitoru (...) w praktyce jedno pytanie na które musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą
 
Reszta wymyślona teraz:
 
intya dewanya wanya (.... znikać) cel zapomina o czymś 
 
intya dewanya halda (.... ukryć) ukrycie konkretnej myśli przed psionikiem 
 
intya dewanya yaareth tulkare korin (... formować wzmacniać...) bijesz swoich z konkretną osobą którą bijesz
												 Kodran - 30-09-2015, 23:36
  Kręgi: 
 
Tehta yaareth erre aitoru intya 
 
Symbol formować utrwalać nasycać myśl
 
Zaklęcie broni, zrobienie różdżki
 
Rinde orta ektele marratzu erre rinde korin
 
Krąg otwórz zródło pobierz utrwal krąg zamknij
 
Pobranie many
												 Gorvenal - 01-10-2015, 17:44
  No to zostały jeszcze moje mikstury
 
 
otrzeźwienie, zwiększenie siły, zwiększenie żywotności, wzmocnienie magii życia
 
złoto, vematerro, woda źródlana
 
 
oczyszczenie z trucizny, poparzenie, osłabienie
 
sodium, woda źródlana, cukier rafinowany, kryształ górski
 
 
amnezja, osłabienie woli, osłabienie ciała, podatność na wizje, znieczulenie
 
cynamon, wosk, cukier rafinowany, wazage
 
 
przywrócenie pamięci, osłabienie, ból, rozbudzenie
 
elsephorum, imbir, vematerro
 
 
tamowanie krwawienia, czytanie w myślach, oślepienie, wzmocnienie woli, bystrość umysłu, nadpobudliwość
 
włókna papierowe, jadalne złoto, czosnek niedźwiedzi
 
 
odkażenie, osłabienie woli
 
węgiel, wosk, woda źródlana, wosk
 
 
wzrost many, prekognicja, wzmocnienie woli, bystrość umysłu, zawroty głowy, nadpobudliwość
 
kryształ górski, czosnek niedźwiedzi
 
 
osłabienie i śmierć po kilku godzinach, utrwalenie właściwości mikstury, wzrost many, hemofilia, odporność na magię wody, osłabienie woli
 
czarny ges, wapień, wosk, terrapura
 
 
ładunek wybuchowy. silna fala uderzeniowa w jednym kierunku i sferyczna fala termiczna. detonowany przez uderzenie lub podpalenie
 
piryt, piorunian kwarcowy, czarny ges, mukonario, woda destylowana
 
(efekty dawane przez czarny ges, mukonario i wodę destylowaną nie zostały uwzględnione ponieważ te składniki nie dostają się do organizmu podczas wybuchu).
 
 
silna fala uderzeniowa w jednym kierunku. detonowane przez uderzenie lub podpalenie
 
piorunian kwarcu, cukier rafinowany, wazage, nefryt, idium
 
 
gaz bojowy (duszenie)
 
vereda, bursztyn, mięta, ocet
												 
					 | 
				 
			 
		 |