Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

Banici - Magia, amulety, przedmioty, mikstury

Prim - 23-04-2016, 15:19
Temat postu: Magia, amulety, przedmioty, mikstury
Tutaj jak wyżej, czekam na pomysły i propozycje :)
Szrapnel - 23-04-2016, 15:28

Mam 4 huki i pozwolenie na ich użycie więc może: (obawiam się jednak, że 2 są nie do użytku)
-3 granaty obalające i jeden odłamkowy ( w razie nie zadziałania 2 wolę opcję: 2 obalające)
Amulet na uleczenie ciężkiej rany
Powiedziano mi, że mam wziąć pewien aromat waniliowy, ale jeszcze nie wiem po co więc no.. tak.
A skoro już go biorę to może jeszcze jakąś truciznę bo mam ich więcej :3

Rhonny - 23-04-2016, 16:34

Hymhym, z racji, że medyczę to nie pogardziłabym miksturkami typu odkażenie, zasklepienie, zrastanie kości itp. Biorę bandaże, pseudo-spirytus i pseudo-igłę, ale coś dodatkowego zawsze się przyda.
Prim - 23-04-2016, 18:57

Rhonny napisał/a:
Hymhym, z racji, że medyczę to nie pogardziłabym miksturkami typu odkażenie, zasklepienie, zrastanie kości itp. Biorę bandaże, pseudo-spirytus i pseudo-igłę, ale coś dodatkowego zawsze się przyda.


Czego, ile, jakie? :)
Konkrety poproszę, trzeba wyliczyć ile nam się przyda+ to co jeszcze medyk może :D

Szrapnel - 24-04-2016, 00:25

W sumie naszło mnie jeszcze jedno:
Fałszywe pozwolenie na posiadanie broni by było nie od parady :3

Aver - 24-04-2016, 02:41

Zgadzam się z przedmówcą. Na czary też.

Nawęzy się zrobi na miejscu, amulety aka typowa wiedźma:
Sen 30 sekund na dotyk
Ukrycie w stylu 'nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć'

Instanty z zeszłorocznej karteluszki:
obalenie - przesypanie ziemi między palcami
strach - jakiś gest
wykrycie kłamstwa - kamień szlachetny przyłożony do ust
oczyszczenie umysłu - znaki wodą na paszczy

Myślę że nie od parady byłyby nawęzy aka 'sprowadźmy wielką mgłę i schrzaniajmy w podskokach'.

Szczwany Ryś - 24-04-2016, 15:37

A ja wolno biegam i czy da się zrobić coś, żebym mogła zrobić bum i załatwić sobie trochę więcej czasu na spieprzanie gdzie pieprz rośnie? ;_____; *człowiek jedzie na pierwszy larp życia*
I teoretycznie chyba mogę umieć w miarę to samo co Cerys, skoro uczyłyśmy się nawzajem.

Prim - 24-04-2016, 15:52

Tak, jest taka szansa. Zbiorowy paraliż, hm? :3
Aver - 24-04-2016, 16:01

Znaczy Rysiu, jesteś magełem bojowym. Robisz o wiele więcej rzeczuf które bolą niż ja :V

Zbiorowe paraliże, ściany 5 m szerokości na długie ilości naraz sekund, odmrożenia, dziury w ziemi, deszcze lodowych odłamków, te sprawy :3

Prim - 24-04-2016, 16:12

Czyli potrzebujemy kartek- czarownica, mag bojowy i medyk. Coś jeszcze?
Aver - 24-04-2016, 16:23

Chyba niet.

No poza rzeczami dla medyka, ale to listę ustalę z Kaśkiem jak już wróci skądśtam :v


EDIT
WRÓOOOOOĆ, granaty? Dymki? Halucynacje?

Prim - 24-04-2016, 16:46

TAG. Granaty, dymki, halucynacje...
Aver - 24-04-2016, 16:55

I wanilia! :twisted:
Szrapnel - 24-04-2016, 17:14

Pomarańcza, rum i arakowy też ;)
Rhonny - 24-04-2016, 18:08

Co do Zestawu Małego Medyka to myślę, że tak:
-odkażenie x10
-zasklepienie x10
-zrastanie kości x5
-oczyszczenie z trucizn x3 (pokrzywka czy cuś)

Miksturki typu przyspieszenie regeneracji, uśmierzenie bólu, wzmocnienie woli czy leczenie chorób chyba można sobie odpuuuuuuścić, banici się nie cackają 8-)
Raczej nie będę mieć czasu na zapełnianie fiolek na miejscu, bo z tego co pamiętam te *konwencjonalne* przepisy wymagały gotowania przez 5 godzin (;-;)
...ale mogę podać składniki jak coś, żeby nie było, że oszukane :vv

A trucizna jakaś też się przyda :twisted:

Aver - 24-04-2016, 18:30

Trucizny, paraliże, wuje muje dzikie wunsze zawsze na propsie.

A przyspieszenie regeneracji to nie był najemnik w proszku? Takie rzeczy zawsze się przydają.

Na część też możemy porobić nawęzy, przynajmniej na obozie to tak działało :v

Szrapnel - 25-04-2016, 23:17

Miny zniszczenia: (zaminowanie Białego)

Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja)
Miny trującego gazu x5
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5
Miny szrapnelowe x3
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)

Alchemia bojowa

Granaty:
-Rana lekka x10
-Obalenia x10
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości

Amulety:

na uleczenie ciężkiej rany x6
snu na 30 sek na dotyk x1
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x1
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą)
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)

Eliksiry:
Cyjanek - dla Kaśko x1
Skopolamina x3
amital sodu - eliksir obojętności x3
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10

Apteczka - mamy Kaśko (?)

zasklepienia x30
oczyszczenia przy truciznie x15
dezynfekcja rany x30
lecz. poparzenia x10
zrastanie kości x10
przywracanie krwi x10
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
igły, skalpele, duperele
spiryt x 3 butelki
przyspieszona regeneracja x17

Prim - 25-04-2016, 23:42

I'm so proud ^^
Rhonny - 25-04-2016, 23:48

Teoretycznie jako ex-tawanien mam kastowe tatuaże na mordku, które powinnam ukrywać, bo qa i woguluuu... Aleee to jest rzecz wyłącznie fabularna, więc mogę chyba uznać, że mam jakiś amulet iluzji/aluzji/czegokolwiek, niii? :vv

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group