|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
|
Banici - Magia, amulety, przedmioty, mikstury
Prim - 23-04-2016, 15:19 Temat postu: Magia, amulety, przedmioty, mikstury Tutaj jak wyżej, czekam na pomysły i propozycje
Szrapnel - 23-04-2016, 15:28
Mam 4 huki i pozwolenie na ich użycie więc może: (obawiam się jednak, że 2 są nie do użytku)
-3 granaty obalające i jeden odłamkowy ( w razie nie zadziałania 2 wolę opcję: 2 obalające)
Amulet na uleczenie ciężkiej rany
Powiedziano mi, że mam wziąć pewien aromat waniliowy, ale jeszcze nie wiem po co więc no.. tak.
A skoro już go biorę to może jeszcze jakąś truciznę bo mam ich więcej :3
Rhonny - 23-04-2016, 16:34
Hymhym, z racji, że medyczę to nie pogardziłabym miksturkami typu odkażenie, zasklepienie, zrastanie kości itp. Biorę bandaże, pseudo-spirytus i pseudo-igłę, ale coś dodatkowego zawsze się przyda.
Prim - 23-04-2016, 18:57
Rhonny napisał/a: | Hymhym, z racji, że medyczę to nie pogardziłabym miksturkami typu odkażenie, zasklepienie, zrastanie kości itp. Biorę bandaże, pseudo-spirytus i pseudo-igłę, ale coś dodatkowego zawsze się przyda. |
Czego, ile, jakie?
Konkrety poproszę, trzeba wyliczyć ile nam się przyda+ to co jeszcze medyk może
Szrapnel - 24-04-2016, 00:25
W sumie naszło mnie jeszcze jedno:
Fałszywe pozwolenie na posiadanie broni by było nie od parady :3
Aver - 24-04-2016, 02:41
Zgadzam się z przedmówcą. Na czary też.
Nawęzy się zrobi na miejscu, amulety aka typowa wiedźma:
Sen 30 sekund na dotyk
Ukrycie w stylu 'nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć'
Instanty z zeszłorocznej karteluszki:
obalenie - przesypanie ziemi między palcami
strach - jakiś gest
wykrycie kłamstwa - kamień szlachetny przyłożony do ust
oczyszczenie umysłu - znaki wodą na paszczy
Myślę że nie od parady byłyby nawęzy aka 'sprowadźmy wielką mgłę i schrzaniajmy w podskokach'.
Szczwany Ryś - 24-04-2016, 15:37
A ja wolno biegam i czy da się zrobić coś, żebym mogła zrobić bum i załatwić sobie trochę więcej czasu na spieprzanie gdzie pieprz rośnie? ;_____; *człowiek jedzie na pierwszy larp życia*
I teoretycznie chyba mogę umieć w miarę to samo co Cerys, skoro uczyłyśmy się nawzajem.
Prim - 24-04-2016, 15:52
Tak, jest taka szansa. Zbiorowy paraliż, hm? :3
Aver - 24-04-2016, 16:01
Znaczy Rysiu, jesteś magełem bojowym. Robisz o wiele więcej rzeczuf które bolą niż ja :V
Zbiorowe paraliże, ściany 5 m szerokości na długie ilości naraz sekund, odmrożenia, dziury w ziemi, deszcze lodowych odłamków, te sprawy :3
Prim - 24-04-2016, 16:12
Czyli potrzebujemy kartek- czarownica, mag bojowy i medyk. Coś jeszcze?
Aver - 24-04-2016, 16:23
Chyba niet.
No poza rzeczami dla medyka, ale to listę ustalę z Kaśkiem jak już wróci skądśtam :v
EDIT
WRÓOOOOOĆ, granaty? Dymki? Halucynacje?
Prim - 24-04-2016, 16:46
TAG. Granaty, dymki, halucynacje...
Aver - 24-04-2016, 16:55
I wanilia!
Szrapnel - 24-04-2016, 17:14
Pomarańcza, rum i arakowy też
Rhonny - 24-04-2016, 18:08
Co do Zestawu Małego Medyka to myślę, że tak:
-odkażenie x10
-zasklepienie x10
-zrastanie kości x5
-oczyszczenie z trucizn x3 (pokrzywka czy cuś)
Miksturki typu przyspieszenie regeneracji, uśmierzenie bólu, wzmocnienie woli czy leczenie chorób chyba można sobie odpuuuuuuścić, banici się nie cackają
Raczej nie będę mieć czasu na zapełnianie fiolek na miejscu, bo z tego co pamiętam te *konwencjonalne* przepisy wymagały gotowania przez 5 godzin (;-;)
...ale mogę podać składniki jak coś, żeby nie było, że oszukane :vv
A trucizna jakaś też się przyda
Aver - 24-04-2016, 18:30
Trucizny, paraliże, wuje muje dzikie wunsze zawsze na propsie.
A przyspieszenie regeneracji to nie był najemnik w proszku? Takie rzeczy zawsze się przydają.
Na część też możemy porobić nawęzy, przynajmniej na obozie to tak działało :v
Szrapnel - 25-04-2016, 23:17
Miny zniszczenia: (zaminowanie Białego)
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja)
Miny trującego gazu x5
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5
Miny szrapnelowe x3
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)
Alchemia bojowa
Granaty:
-Rana lekka x10
-Obalenia x10
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości
Amulety:
na uleczenie ciężkiej rany x6
snu na 30 sek na dotyk x1
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x1
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą)
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
Eliksiry:
Cyjanek - dla Kaśko x1
Skopolamina x3
amital sodu - eliksir obojętności x3
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10
Apteczka - mamy Kaśko (?)
zasklepienia x30
oczyszczenia przy truciznie x15
dezynfekcja rany x30
lecz. poparzenia x10
zrastanie kości x10
przywracanie krwi x10
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
igły, skalpele, duperele
spiryt x 3 butelki
przyspieszona regeneracja x17
Prim - 25-04-2016, 23:42
I'm so proud ^^
Rhonny - 25-04-2016, 23:48
Teoretycznie jako ex-tawanien mam kastowe tatuaże na mordku, które powinnam ukrywać, bo qa i woguluuu... Aleee to jest rzecz wyłącznie fabularna, więc mogę chyba uznać, że mam jakiś amulet iluzji/aluzji/czegokolwiek, niii? :vv
|
|