Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

Grupa Bura - Bohaterowie :3

Basieł - 17-09-2015, 18:47
Temat postu: Bohaterowie :3
Witaj Samnio :D
Razem z Travorem będziemy wam OGować na epilogu :)
Jak macie już jakieś pomysły na wasze postacie, to piszcie tu o. A jak nie to dajcie też znać i wspólnie coś obkminimy :3

Nem - 17-09-2015, 19:56

Imię: Suvdan
Plemię: Urdu
Profesja: szaman konia/opiekunka Mori Khana (to się ładnie nazywa okhin, praawdaaa?)

Chyba nie ma sensu pisać jakiejś super fabularnej historii, c' nie? W dużym skrócie urodziłam się, zostałam szamanką, a potem wzięli mnie to haremu Mori Khana, a teraz z nieznanych mi jeszcze przyczyn znalazłam się na terenie gry. :3 #nicszczególnego

Rhonny - 17-09-2015, 22:00

Hym hym hym...
Też w sumie myślałam o szamanie, konkretnie to wilka, bo "szamani szepcą, upiory wchodzą na wyższe gałęzie Drzewa" itd., ogólnie fajnie się to łączy z mistycznymi wątkami naszych... ekhem... przeciwników (tak przypuszczam :roll: )
...ale chyba lepiej żeby się grupa nie składała z samych szamanów :P
Ewentualnie astrolog (bo w stepie widać dużo nieba ^^ )/złodziej (tylko fajnie jakbym umiała cokolwiek ukraść)?
Kto by się przydał w grupie?
+oferuję grę na fujarce, cała jedna melodia :33

Basieł - 17-09-2015, 22:35

Cóż, najbardziej by się przydał ktoś... kto tą całą zgraję szamanów obroni :D Bo wcześniej rozmawiałam z paroma osobami z od nas i wszyscy planowali granie postaciami magicznymi ;)

A co do fujarki - bier :D <3

Travor - 17-09-2015, 22:35

Nie ma problemu z tym, żebyś była szamanką, jeśli masz na to ochotę :)

Możemy być i wszyscy szamanami, z mojej perspektywy przy naszej liczebności ma to większy sens niż rozproszenie zainteresowań :)

No, i ten klimat <3



EDIT: Fakt, że najlepiej czaruje się zza muru tarcz. Obawiam się jednak, że o ile ktoś nam się tu nie ujawni jako "jednoosobowa armia", to nawet ten jeden, dwóch wojowników nie ma możliwości zasłonić pozostałych na długo.
A jako intelektualiści, mogliby się dorzucić do jakichś "czterech metrów ciężkiej rany" czy innej obszarówki :D Zaryzykowałbym i postawił na tę kartę...

Schatten - 17-09-2015, 23:19

Ja także zastanawiałam się nad szamanizmem. Tylko moim wyborem byłaby szamanka kruka, ale mogę być każdym. :D
Travor - 17-09-2015, 23:49

Bierej taki totem, jaki Ci odpowiada :) Jak kruk, to kruk!
Dodaj jeszcze proszę przynajmniej imię i plemię (http://www.silberberg.pl/viewpage.php?page_id=96), bo Wasze postacie będą w naszym wstępie ;)

Ej, to serio będzie arban szamanów :D :D Ale zarąbiście :D :D :D

Bert - 18-09-2015, 00:21

Imię: Bert
Plemię: Urdu
Profesja: Szaman wilka/jelenia rogacza (to co się przyda ;) )

Lillith - 18-09-2015, 00:34

Hej :)
Moja postać to Erdene.
Erdene jest 30 letnią Samnijką, wychowywaną lekko na uboczu plemienia Tashunko.
Całe życie spędziła prowadząc koczowniczy tryb życia głównie w pobliżu Bershald(chociaż różnie to bywało).Nie jest towarzyską kobietą.Trzy lata temu pochowała swoich rodziców zmarłych w skutek drastycznego wychłodzenia organizmu.Wywołało to u niej krótki okres załamania podczas którego znacznie oddaliła się od wszelkich osad.Gdy po pewnym czasie samotność zaczęła jej doskwierać zdecydowała otworzyć się nieco na ludzi ,chociaż nadal przychodzi jej to z trudem.W aktywniejsze potyczki wojenne wmieszała się ,by zacząć coś od nowa,bronić tak drogiej jej wolności oraz przywrócić harmonię naszej gałęzi świata w służbie Wielkiemu Duchowi.
Coś takiego sobie obmyśliłam.Może się sprawdzi ;)

I Szamanizm jest mi absolutnie obojętny.Jeśli tak wam pasuje, mogę być szamanką, ale bez tej zdolności też nie będę płakać :)

Travor - 18-09-2015, 00:44

Ej, nie no, to nie jest jakiś mus czy coś, raczej ciekawy zbieg okoliczności :)
I chyba nie zaspoiluję bardzo, jeśli powiem, że tym razem w pełni uzasadniony fabularnie.
Co nie przeszkadza Ci wziąć takiej profesji, jaka Ci najbardziej odpowiada :) Nie czuj się do niczego przymuszona, bo nie o to w tym chodzi. :)

Eri - 18-09-2015, 00:59

Witajcie, bracia stepu. Tak się składa, że to chyba ja będę próbował Was wszystkich bronić ;)

Postać jeszcze nie zaplanowana, niemniej mam zamiar jechać samnijskim wojownikiem. Szabla będzie na pewno, kałkanik postaram się zrobić, ale nic nie obiecuję ;)

Prócz tego zaznaczam jeszcze, że niestety nie jestem pewien na 100%, czy na epilogu się pojawię - kwestia dogadania się z "Duchami Wyższymi" ;)

Travor - 18-09-2015, 01:06

A co TY TU... ale przecież... nikt mi nie...
No cześć :D


Aha, jednocześnie informuję, że fajnie by było gdybyście do niedzieli wieczór byli w miarę pewni swoich postaci, tak że jak Limesy wrócą to od razu machnie się wstępik i rozkmina ruszy pełną parą :)

Eri - 18-09-2015, 01:11

Owszem, tutaj. Obserwuj swe plecy ;)

Postać spoko, ale jak już wyżej pisałem - nie jestem pewien na 100%

Travor - 18-09-2015, 10:18

Ważna mechaniczna zasada dotycząca naszej grupy -> każda samnijska postać może otrzymać 5 ran lekkich (jakby była wojownikiem), niezależnie od profesji <-
Oznacza to, że również wszelkiej maści intelektualiści i rangerzy mogą przyjąć 5 lekkich ran, jednocześnie NIE JEST to okupione żadnymi niestandardowymi ograniczeniami jeśli chodzi o ich magiczne możliwości. (wszystko tak samo, tylko hp'ków więcej ;) )

To w sumie może być dla niektórych spośród Was istotne przy ostatecznym wyborze profesji :)

Eri - 18-09-2015, 23:54

O! To ja też mogę zostać szamanem? :D Jak już chcemy się bawić w arban szamanów, to po całości, nieprawdaż? ^^
Nem - 19-09-2015, 00:33

no najlogiczniej by było, żeby każdy był wykoksanym intelektualistą z szabelką :3 tylko, że np. ja nie mam szabelki... :( Kadro halp? :)
Lillith - 19-09-2015, 00:40

Ok.Czyli czas szamanić ;)
Eri - 19-09-2015, 01:10

Nem - mogę pokminić i Ci zrobić. Jakaś mega nie będzie, ale bezpieczna, wygodna i doważona owszem ;)
Travor - 19-09-2015, 01:52

Eri napisał/a:
To ja też mogę zostać szamanem? :D

Jak najbardziej :) Oczywiście, ja na Twoim miejscu wziąłbym do takiej konfiguracji totem drapieżny lub pancerny, ale ja zawsze byłem frajerem jeśli chodzi o mechanikę, fakt jest taki że możesz wziąć jakikolwiek :)

Travor - 19-09-2015, 07:24

Ponieważ widzę wśród Was troje szamanów wilka (bo jeszcze Akinori zgłaszał chęć wzięcia akurat tego totemu), to pewnie niedługo może pojawić się kwestia, czy coś z tym robić a jeśli tak to co :)
Słuchajcie, generalnie musicie się zastanowić, chociażby ogólnikowo, nad strategią grupy. Możecie np. postarać się dogadać tak, by każdy miał inny totem -> wtedy nasze możliwości będą bardzo szerokie, lecz mniej silne w konkretnej dziedzinie. (Przed skrajnie szalonymi pomysłami łączenia dziedzin mogą zatrzymać nas antagonizmy pomiędzy grupami totemicznymi.)
Albo, możecie wykorzystać fakt, że wilk jest zwierzęciem stadnym i w jego najgłębszej naturze leży umiejętność sprawnej koordynacji swoich działań. W efekcie Wasze postacie nie będą posiadały niepowtarzalnych na tle grupy zdolności, ale, działając jako wataha, będą w stanie owe zdolności spotęgować.
Oczywiście nie znaczy to, że inne zwierzaki nie mogą współpracować (chociażby na zasadzie symbiozy) czy wzajemnie wzmacniać (w sposób podparty logiką!) swoich możliwości. Stanowimy jeden lud, nasze totemy są naszymi przyjaciółmi a "przyjaciel mojego przyjaciela jest moim przyjacielem".
Ale w przypadku wilczej watahy, związek jest ewidentnie silniejszy.

Obie opcje mają swoje plusy i minusy, warto się nad nimi zastanowić :)

Aha i na potrzeby układania strategii uprzejmie donoszę, że moja postać jest szamanem szczura. Ponieważ na obozach OG są magiczni dosyć rzadko a i ich rola jest odrobinę inna, doprecyzujmy, że mechanicznie mam możliwości identyczne jak każdy gracz w naszej grupie -> 5 lekkich ran, standardowy zestaw szamana, ograniczenia ilościowe co do transów i zdolności totemicznych jak u każdego z Was. Moja postać wie tyle co i Wasze (poza tym, że mam wiedzieć gdzie jest fosa ZANIM ktoś ją odkryje wpadając na ryjek ;) ), można mi zrobić takie samo kuku (pojmać, okaleczyć, złamać torturami etc.). I słabo walczę, nawet z tarczą 8-)



EDIT: Neeeeem. Wiesz może jaką profesję wzięła Powój? Bo jako że pisała opowiadanie ze swoją postacią w roli głównej, zakładam, że owa postać jest w miarę gotowa. Wiedząc, poszerzamy swoje możliwości rozplanowywania profesji (totemów? :D ) i przyśpieszy to etap wstępny, bo po powrocie będzie musiała tylko potwierdzić. :)

Nem - 19-09-2015, 09:28

Powoj jest hipsterem i będzie czarownicą o imieniu Khurd i chyba chce biegać z łukiem (jest z plemienia lucznikow ale większość życia żyła poza nim)
Eri - 19-09-2015, 17:11

Po głębszym przemyśleniu wszystkich za i przeciw, wytypowałem dwa zwierzęta totemiczne - orła i wilka. Chcemy postawić na koncepcję wilczej watahy? Uważam to za całkiem logiczny, a także klimatyczny pomysł ;) Wspólne rytuały ^^
W ogóle czy mógłby ktoś (np. Travor ;) ) spisać wszystkich ludzi, którzy są w naszej gromadce z prawdopodobnymi ich profesjami? Wybaczcie, ale jeszcze niezbyt ogarniam, jaką siłą faktycznie dysponujemy

Rhonny - 19-09-2015, 19:17

Waham się między wilkiem a rysiem, ale jeśli chcemy robić watahę to chętnie wezmę wilka ;)
<wyjmuje z szafy wilczą czapę>
Ogarnie się jakieś fajne zdolności i ryty i w ogóleee... :-o
TO BĘDZIE... WYBITNE.

Travor - 19-09-2015, 22:58

Eri, to nie jest tak, że ja mam dostęp do jakiejś tajemniczej tabelki w której już są Wasze postacie a ten temat to tylko dla przykrywki. ;)
Jest wręcz przeciwnie, wiem niemal wyłącznie tyle, ile tu zadeklarujecie. (niemal, bo wiem jeszcze o dwóch osobach które o swoich zamierzeniach informowały mnie przez FB, jednak to wpis tutaj jest formą wiążącą).
Także taki spis naszej siły mógłbyś wykonać i Ty, na podstawie tego tematu. ;)
Ale oczywiście mogę to dla Was podsumować:
nasza ekipa:
1. Nem - szaman kunia
2. Rhonny - szaman wilka
3. Schatten - szaman kruka
4. Bert - szaman wilka lub jelenia rogacza
5. Lillith - szaman (nie napisała jaki totem)
6. Akinori - szaman wilka (nie potwierdził)
7. Powój - czarownica (nie potwierdziła)
8. Eri - szaman wilka lub orła
9. Farin - łucznik (nie określił profesji)
10. Vex - ?
11. Travor - szaman szczura
magiczne przedmioty zgłoszone do zatwierdzenia:
1. amulet leczący ciężką ranę co 24h

Tak to wygląda :)

Eri - 19-09-2015, 23:10

Ok, dzięki Travor - szczerze myślałem, że magiczna tabelka wszystkich Samnijczyków jest faktem :D Ale cóż, nie ma tak dobrze... ;)
Z tego, co widzę mamy naprawdę mocną grupę - oczywiście mając na uwadze fakt, że każdy z nas ma po pięć ran lekkich. N?ie jest tak źle ;) Chyba że nie doceniam liczebności innych grup.
A odnośnie magiczności to ja zaraz się wypowiem ;)

Basieł - 19-09-2015, 23:51

Cóż, ja wam mogę medykować albo dołożyć swoje pare groszy do czarownicowania.
Zależy co uważacie że się bardziej przyda :)

Travor - 20-09-2015, 05:10

Eri jednak się nie wypowie, bo postanowił zmienić grupę.
Lillith - 20-09-2015, 11:45

Mogę dołączyć do wilczej watahy ;)
Farin - 20-09-2015, 12:33

Imię: Nerui
Z plemienia Yelgerin. Leki kawalerzysta/łucznik konny. Ma szable i kałkan oraz prawdopodobnie łuk refleksyjny (!). Kocha najeżdżać osady wroga i brać wrogów w jasyr.

Tyle. W końcu ktoś kto postara się samemu bronić grupy. :P

Schatten - 20-09-2015, 21:17

Imię: Satvari
Dwudziestoletnia szamanka kruka z plemienia Tashunko, która do Tryntu przybyła w ślad za siostrą (Rhonny). Tak poza tym nie ma w niej nic specjalnego. ;)

Rhonny - 20-09-2015, 22:54

Imię: Rohini

26 lat, z plemienia Tashunko, szamanka wilka, lekko nienormalna, no ale w końcu szamanka :33
Od dzieciństwa słyszała i widywała rzeczy, których inni nie zauważali. Gdy jasnym stało się, że ma zdolności szamańskie, dołączyła do plemienia Urdu.

<wspomnienie>
Braciszek był już duży i miał przynieść panterę żeby to udowodnić. Braciszek poszedł. I nie wracał. Mówili, że tak musi być, że nie można inaczej. Ale Nitis powiedział, że się mylą, pokazał mi drogę. Pobiegłam za nim, słyszałam jak jego miękkie łapki odbijają się od kamyków, światło księżyca oświetlało step. Nie widziałam Go, ale byłam pewna, że tam jest. Prowadził mnie do Braciszka.
Biegliśmy długo, ale nie czułam zmęczenia. Tep, tep, słyszałam jego kroki.
Znaleźliśmy go wśród skał, rannego i bladego. Nad nim stał Irbis, krew ściekała z jego długich kłów.
Zwierzak nie usłyszał nas. Potem nie miał już szansy usłyszeć niczego. Jego futerko zabarwiło się na czerwono. Szkoda.
Pomogłam Braciszkowi, zdjęliśmy z Irbisa skórę, choć nie było to łatwe.
Wtedy usłyszałam wycie.
Nitis, Wilczku!
Miękkie futro, ciepły oddech, myśl...
Już zawsze... Dziękuję.
Biegnę, prowadzi mnie odgłos jego kroków.

Basieł - 20-09-2015, 23:01

No to jedziem z postacią ;)

Zahir, Czarownica z plemienia Wikita.
Praktyki zmuszały ją do życia na uboczu, ale wielu współplemieńców przybywało prosić ją o zioła lub porady. Nierzadko pomagała układać młode konie, lub leczyć te chore i stare.

Brała udział w oblężeniu trzech fortec w Tryncie, gdzie wspierała swoich sojuszników zarówno w walce jak i rytualnej części działań.

Travor - 20-09-2015, 23:02

Wspomnienie <3
Generalnie, to jest tak że każde plemię ma swoich szamanów, nie tylko Urdu, przy czym ci ostatni są oczywiście znani z tego, że ich krew "ułatwia" im kontakty międzyświatowe.
Więc spokojnie możesz być szamanką i pozostać Tashunko, oczywiście jeśli byś wolała. :)

Rhonny - 20-09-2015, 23:21

Hmm, powiedzmy, że dołączyłam do Urdu żeby się "podszkolić" i mam zamiar wrócić do Tashunko... I do Braciszka :D
Czy mi się uda to inna sprawa...
A na wojnie jestem, bo tak mi doradził Nitis ;)

Powój - 21-09-2015, 01:37

Khurd, wiedząca, a jak kto woli czarownica. Kiedyś z plemienia Vurun.

Vex jutro ci podeśle to co mi Indi z czarownic klepnęła z opowiadania ;)

Basieł - 21-09-2015, 11:04

Oky :3
Akinori - 21-09-2015, 17:03

Jestem Irbis, szaman z plemienia Urdu. Mym przewodnikiem jest Wilk. Rozumiem go doskonale, więc jeżeli macie jakieś pytania apropo sztuki szamańskiej możecie zadawać mi je. Walczę także mieczem nie najgorzej.


Edit:
Przepraszam że tak późno ale Limesy i brak czasu bardzo był.

Bert - 21-09-2015, 17:22

Pytanie do was moi sprzymierzeńcy, czy mam wzmocnić watahę jako szaman wilka czy wolicie pomoc jelenia rogacza?
Travor - 21-09-2015, 17:40

Myślę, że trzech szamanów wilka (Rhonny, Lillith, Akinori) w zupełności wystarczy.
Nie możemy sobie zamykać innych opcji, proponuję Ci jednak jelenia :)

Akinori - 21-09-2015, 18:53

Tak się składa że jestem w posiadaniu cech i zdolności większości totemów. (Karteczki z 2014)

Chcesz być bardzie "bojowy" czy bardziej "knujny" ?

Bert - 21-09-2015, 19:16

Na obozie byłem szamane wilka ;) Podeslal bys karteczke dla pancernych lub wypisal najwazniejsze info?
Akinori - 21-09-2015, 19:22

To na pw wszystko. Wyślij mi tą wilczą proszę to porównam czy moja jest aktualna, bo jeżeli nie to bezsensu będzie ją wysyłać ;)
Bert - 21-09-2015, 20:00

Dobra postanowione będę Szamanem Jelenia :D Dzięki Akinori ;)
Akinori - 21-09-2015, 20:05

Spoko. Pamiętaj że mogła się mechanika zmienić delikatnie.


Wszyscy już postacie zgłosili?

Basieł - 21-09-2015, 20:06

Yup. Już wszyscy. ;)
Akinori - 21-09-2015, 20:10

To listę zaaktualizowaną trzeba wpisać i zamknąć temat ;)
Basieł - 21-09-2015, 20:14

Do jutra wieczorem ostatnie zmiany w postaciach jak ktoś coś jeszcze chce czynić. ;)
Powój - 21-09-2015, 20:21

Bert napisał/a:
byłem szamanem wilka

V turnus?

Travor - 21-09-2015, 20:47

Powiedzcie cześć Eriemu, Eri postanowił jednak do nas wrócić ;)
Eri, bierz orła bo starczy nam wilków, ok? :) A tylko Ty zostałeś, z nieokreślonych :)

Bert - 21-09-2015, 21:06

Powój tak to ja! Zdziwiona, szczęśliwa, zachwycona czy wszystko naraz? :D
Eri - 21-09-2015, 21:36

Tak jest, Travor! Już piszę jakąś bardziej przemyślaną historię postaci, dziś wieczorem wrzucę ^^
Powój - 21-09-2015, 23:02

Bert napisał/a:
Powój tak to ja! Zdziwiona, szczęśliwa, zachwycona czy wszystko naraz? :D

Wszystko na raz, ty i Venissa na V turnusie to była moja miłość :D

Akinori - 21-09-2015, 23:05

Aktualnie jest nasz stan szamaństki taki:

Cytat:
Koń – udomowiony ssak nieparzystokopytny. Konie udomowiono dawno temu, w czasach przez Wielką Ekspansją, ale do dziś spotyka się także dziko żyjące grupy. Koń jest zwierzęciem stadnym, naturalnie jest bardzo płochliwy, ale także ciekawski, kiedy zaufa przewodnikowi swojego stada, bywa bardzo wiernym towarzyszem. Jest bardzo silny, a w biegu rozwija dużą prędkość. Potrafi także być agresywny, walcząc bije kopytami i gryzie.
Cechy: siła, szybkość, narowistość
Zdolności: zwiększenie siły (można łatwiej nieść przedmiot fabularny), ucieczka (pozwala zgubić każdy pościg), cios kopytem (ciężka rana obuchowa)



Cytat:
Jeleń rogacz – niekwestionowany król puszczy, potężnej budowy roślinożerca, ukoronowany wieńcem wspaniałych rogów. Żyje w stadach, złożonych z samic (stadu, poza okresem godowym, przewodzi łania) i jednego rogacza, lub samotnie, w górskich i nizinnych lasach, żerując głównie o zmierzchu i o świcie. W okresie rykowiska jego donośny ryk wstrząsa całą puszczą, schodzą mu z drogi wówczas wszystkie zwierzęta, bo furiacką szarżą może nie tylko zwalić z nóg.
Cechy: szarża, ryk jelenia, majestat
Zdolności: furiacka szarża (obalenie przeciwników w jednej linii + ciężkie rany kłute), ryk jelenia (zaalarmuje przyjaciół lub przestraszy wrogów, niezależnie od miejsca, gdzie są), majestat (oddziałuje na otoczenie, powodując szacunek i posłuch)



No i moja kochana Wataha.
Cytat:
Wilk – stadny drapieżnik z rodziny psowatych. Żyje w kilkunastoosobowych watahach, przewodzonych przez basiora lub waderę, w których rządzi bardzo konkretna hierarchia. Jest bardzo terytorialny. Żywi się mniejszymi zwierzętami, ale w stadzie potrafi też atakować i zabijać dużo większe od siebie. Wilki mają rozwinięty system komunikacji głosowo-zapachowej, potrafią też zacierać trop (tzw. sznurowanie). Wataha wspólnie karmi i wychowuje młode.
Cechy: stadność, wojowniczość, dobry węch
Zdolności: , furia wilka (ciężka rana szarpana), tropienie (musi mieć próbkę zapachu lub przedmiot, wówczas znajdzie ślad)
(Gdzie brak jednej zdolności bo coś się sypneło...
Cytat:
Kruk – najmądrzejszy z ptaków, a może nawet i wszystkich zwierząt. Kruk jest padlinożercą, choć nie pogardzi także żywą zdobyczą. Jak większość ptaków drapieżnych, żyje w parach, ma także doskonały słuch i węch. Do tego jest wybitnie inteligentny – potrafi posługiwać się narzędziami, by upolować zdobycz, potrafi też naśladować dźwięki. W ludzkich wyobrażeniach łączony z kultem śmierci, co zwykle przyćmiewa najważniejszą z jego cech – inteligencję.
Cechy: inteligencja, latanie, intuicja
Zdolności: rozwiązanie problemu (podpowiedź OG w kwestii wymagającej skomplikowanego myślenia, np. w zagadce), spojrzenie z lotu ptaka (duch szamana unosi się w górę, OG informuje, jak wygląda okolica), intuicja śmierci (poprzez zwłoki lub miejsce szaman poznaje okoliczności śmierci)

Cytat:
Szczur – niezwykle inteligentny wszystkożerny gryzoń. Najchętniej żyje w stadach i żywi się nasionami zbóż, ale jest w stanie zaadaptować się do każdych warunków. Doskonale pływa i lubi wilgotne środowisko. Jest bardzo ekspansywny i szybko się rozmnaża.
Cechy: odporność, zwinność, szybkość
Umiejętności: odporność na trucizny, zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu), niemożność schwytania (umożliwia bezproblemowe przebiegnięcie między dowolnymi osobami)




Czyli mamy:
1x odporność na trucizny
1x zwinność
1x niemożliwość schwytania
1x intucja+pomoc w zagadce
1x Zwiad
1x sprawdzenie zdarzenia "śmierci"
3x ciężkie rany szarpane instant
1x ciężka rana obuchowa
tropienie
obalenie + ciężkie
kontrola tłumu strach
zwiększenie charyzmy (majestat)
zwiększenie siły
niszczenie śladów (ucieczka)

pytanie czy potrzebny nam orzeł?

Cytat:
Orzeł (także myszołów, sokół wędrowny, jastrząb) – wielki i dumny ptak drapieżny, polujący na drobne zwierzęta. Ptaki te są terytorialne, żyją w parach, w które łączą się na całe życie. Zdobyczy wypatrują z wysoka, mają doskonały wzrok. Dysponują potężnymi pazurami i dziobem, mają świetną koordynację, a polując współpracują ze sobą.
Cechy: latanie, majestat, atak
Zdolności: spojrzenie z lotu ptaka (duch szamana unosi się w górę, OG informuje, jak wygląda okolica), majestat (oddziałuje na otoczenie, powodując szacunek i posłuch), oślepienie wroga (duch orła wydłubuje oczy + ciężka rana)
Czyli: ciężka/ charyzma / ciężka + oślepienie

Travor - 21-09-2015, 23:08

Mamy jeszcze kruka i szczura. :)

EDIT: I jeszcze jakiś totem od Eriego. Jak tylko się zdecyduje, jaki, podeślę wam ostateczne podsumowanie :)

Bert - 21-09-2015, 23:09

Niestety wilka ma tylko 2 zdolności, smutne ale prawdziwe :(
Eri - 21-09-2015, 23:16

Gram szamanem orła ;)
Travor - 21-09-2015, 23:17

Wydłubanie oczków mnie ujęło :twisted:
Pamiętajcie, że rytuały układa się trochę na zasadzie kombinowania z cechami zwierzaka w ogóle, jego sposobem zachowania, symbolizmem. Orzeł by się przydał, do namierzania odległych celów na przykład ;)

EDIT: OK, gut :)
EDIT2: To daj jeszcze imię postaci, plemię, informacje dodatkowe jeśli jakieś są ważne i lecimy z tym koksem.
Wstawię Wam dwie listy: Tutaj pełną rozpiskę podsumowującą postaci.
A do tematu knujnego ściągę z naszych profesji, żeby było bliżej zerkać przy komponowaniu rytuału :)

Akinori - 21-09-2015, 23:18

Aaa pamiętajcie że to są teksty z roku 2014. Więc mogły ulec zmianie ;)





Travor mógłbyś się dopytać czy wilk na pewno tylko 2 zdolności miał jako jedyny totem? Bo tam generalnie jest " , " tak wstawiony na pałe, a Indi mi na fb kiedyś pytała że coś ze stadem związane to było czy coś takiego (mogę znaleźć ale nie wiem czy aktualne będzie)

Rhonny - 22-09-2015, 01:37

Czyli ze Zdolnościami zwierzaka nie można kombinować tzn. wymyślać własnych? ;)
+jeśli na "karteczkach" są jeszcze jakieś istotne informacje dotyczące Wilczków to nie pogardziłabym ;>

Travor - 22-09-2015, 01:49

Akinori napisał/a:
Travor mógłbyś się dopytać czy wilk na pewno tylko 2 zdolności miał jako jedyny totem? Bo tam generalnie jest " , " tak wstawiony na pałe, a Indi mi na fb kiedyś pytała że coś ze stadem związane to było czy coś takiego (mogę znaleźć ale nie wiem czy aktualne będzie)

Nie widzę powodu, dla którego szaman wilka miałby być wyjątkiem od wszystkich innych szamanów, którzy mają trzy zdolności. To prawie na pewno błąd.
Także "zdolności" w znaczeniu ścisłym (jako trzy czary które możecie rzucić w dowolnym momencie, bez transu, po prostu je aktywując) owszem są dane odgórnie i nie można ich wymyślać.
W rytuałach kombinujecie, więc warto się zapoznać chociażby z artykułem na temat swojego zwierzaka na wikipedii ( :D ).

Akinori - 22-09-2015, 03:01

Rhonny napisał/a:
Czyli ze Zdolnościami zwierzaka nie można kombinować tzn. wymyślać własnych? ;)
+jeśli na "karteczkach" są jeszcze jakieś istotne informacje dotyczące Wilczków to nie pogardziłabym ;>



Trans poznawczy moja Wilczyco.

Eri - 22-09-2015, 22:29

Imię: Kherim z plemienia Yelgerin

36 lat, szaman orła, szaman walczący i najeżdżający ;)

Kherim pochodzi z plemienia Yelgerin - oczywistym był zatem fakt, że od najmłodszych lat uczył się walczyć szablą oraz strzelania z łuku refleksyjnego. W wieku młodzieńczym wziął udział w pierwszym najeździe samnijskim na Teralę - perspektywa szybkiego wzbogacenia się bardzo przypadła mu do gustu. I napadałby państwa ościenne dalej, gdyby nie fakt obudzenia jego zdolności szamańskich. Udał się do starszych plemienia Urdu w celu nauk mistycznych.
Gdy tylko Qa rozpoczęło sprzymierzyło się z Samnią, Kherim został wysłany do najazdu na północną Wergundię. Do dziś uczestniczy w kampanii wojennej.

Postać krótka i bardzo "roboczo" napisana, ale nie o to tu przecież chodzi ;)

Travor - 23-09-2015, 03:53

Ok, zamykamy kwestię postaci. Podsumujmy:
1. Suvdan z plemienia Urdu (Nem)
profesja: szamanka konia
info dodatkowe: Suvdan jest jedną z okhin – tajemniczej wewnątrz plemiennej kasty wybranek Mori-khana. To, co to dokładnie oznacza pozostaje w sekrecie, jednak wszyscy wiedzą iż są one bliżej wielkiego szamana niż ktokolwiek inny w Kaganacie.
2. Bert z plemienia Urdu (Bert)
profesja: szaman jelenia rogacza
info dodatkowe:
3. Erdene z plemienia Tashunko (Lillith)
profesja: szamanka wilka
info dodatkowe: 30 lat. Całe życie spędziła prowadząc koczowniczy tryb życia głównie w pobliżu Bershald (chociaż różnie to bywało).Nie jest towarzyską kobietą. Trzy lata temu pochowała swoich rodziców zmarłych w skutek drastycznego wychłodzenia organizmu. Wywołało to u niej krótki okres załamania podczas którego znacznie oddaliła się od wszelkich osad. Gdy po pewnym czasie samotność zaczęła jej doskwierać zdecydowała otworzyć się nieco na ludzi ,chociaż nadal przychodzi jej to z trudem. W aktywniejsze potyczki wojenne wmieszała się ,by zacząć coś od nowa, bronić tak drogiej jej wolności oraz przywrócić harmonię naszej gałęzi świata w służbie Wielkiemu Duchowi.
4. Khurd, urodzona w plemieniu Vurun, obecnie poza strukturami plemiennymi (Powój)
profesja: Czarownica
info dodatkowe:
5. Nerui z plemienia Yelgerin (Farin)
profesja: lekki kawalerzysta (łucznik konny)
info dodatkowe: Kocha najeżdżać osady wroga i brać wrogów w jasyr.
6. Satvari z plemienia Tashunko (Schatten)
profesja: szamanka Kruka
info dodatkowe: 20 lat. Jest siostrą Rohini.
7. Rohini urodzona w plemieniu Tashunko, obecnie plemię Urdu (Rhonny)
profesja: szamanka wilka
info dodatkowe: 26 lat. Od dzieciństwa słyszała i widywała rzeczy, których inni nie zauważali. Gdy jasnym stało się, że ma zdolności szamańskie, dołączyła do plemienia Urdu.
8. Zahir z plemienia Wikita (Vex)
profesja: Czarownica
info dodatkowe: Praktyki zmuszały ją do życia na uboczu, ale wielu współplemieńców przybywało prosić ją o zioła lub porady. Nierzadko pomagała układać młode konie, lub leczyć te chore i stare. Brała udział w oblężeniu trzech fortec w Tryncie, gdzie wspierała swoich sojuszników zarówno w walce jak i rytualnej części działań.
9. Irbis z plemienia Urdu (Akinori)
profesja: szaman wilka
info dodatkowe: Znany z tego, że mimo swej szamańskiej profesji, biegle włada szablą.
10. Truur z plemienia Yelgerin (Travor)
profesja: szaman szczura
info dodatkowe: Na oko, ponad 30 lat. Walczył w Tryncie podczas Wielkiej Wojny, jako młodzieniec, nie będąc jeszcze szamanem. Trafił wówczas do niewoli po czym został odbity – podobno wróg przetrzymywał go w wilgotnej piwnicy pełnej szczurów. Od tamtej pory wykazuje zdolności szamańskie i związek z tym totemem. W obecnej kampanii Kaganatu przeciwko Tryntowi służy nieraz jako przewodnik, posługując się swym doświadczeniem z poprzedniej wojny.
11. Kherim z plemienia Yelgerin (Eri)
profesja: szaman orła
info dodatkowe: 36 lat. W wieku młodzieńczym wziął udział w pierwszym najeździe samnijskim na Teralę - perspektywa szybkiego wzbogacenia się bardzo przypadła mu do gustu. I napadałby państwa ościenne dalej, gdyby nie fakt obudzenia jego zdolności szamańskich. Udał się do starszych plemienia Urdu w celu nauk mistycznych.
Gdy tylko Qa rozpoczęło sprzymierzyło się z Samnią, Kherim został wysłany do najazdu na północną Wergundię. Do dziś uczestniczy w kampanii wojennej.

Onfis - 30-09-2015, 01:57

Dzieńdobrywieczór Państwu,
w wyniku różnych okoliczności zdarzyło się dzisiejszego wieczora, że będę Waszym OG. Także witam, postać sklecę na dniach i coś Wam o niej powiem, a póki co zapowiadam zdwojoną pracę, bo wiele do zrobienia żebyśmy razem wygrali ten epilog :D

Basieł - 01-10-2015, 14:21

Aktualizacja spisu postaci :) Dojdzie do tej listy jeszcze Onfis ze swoją postacią.

1. Bert z plemienia Urdu (Bert)
profesja: szaman jelenia rogacza
info dodatkowe:
2. Erdene z plemienia Tashunko (Lillith)
profesja: szamanka wilka
info dodatkowe: 30 lat. Całe życie spędziła prowadząc koczowniczy tryb życia głównie w pobliżu Bershald (chociaż różnie to bywało).Nie jest towarzyską kobietą. Trzy lata temu pochowała swoich rodziców zmarłych w skutek drastycznego wychłodzenia organizmu. Wywołało to u niej krótki okres załamania podczas którego znacznie oddaliła się od wszelkich osad. Gdy po pewnym czasie samotność zaczęła jej doskwierać zdecydowała otworzyć się nieco na ludzi ,chociaż nadal przychodzi jej to z trudem. W aktywniejsze potyczki wojenne wmieszała się ,by zacząć coś od nowa, bronić tak drogiej jej wolności oraz przywrócić harmonię naszej gałęzi świata w służbie Wielkiemu Duchowi.
3. Kurd (Powój), urodzona w plemieniu Vurun, obecnie poza strukturami plemiennymi (Powój)
profesja: Czarownica
info dodatkowe:
4. Nerui z plemienia Yelgerin (Farin)
profesja: lekki kawalerzysta (łucznik konny)
info dodatkowe: Kocha najeżdżać osady wroga i brać wrogów w jasyr.
5. Rohini urodzona w plemieniu Tashunko, obecnie plemię Urdu (Rhonny)
profesja: szamanka wilka
info dodatkowe: 26 lat. Od dzieciństwa słyszała i widywała rzeczy, których inni nie zauważali. Gdy jasnym stało się, że ma zdolności szamańskie, dołączyła do plemienia Urdu.
6. Selenge (Vex), córka Miry Śnieżnej, siostra Wielkiego Kagana Utherysa Sartiariana z rodu Tarhanitów. „Jeżeli chcesz zrobić coś dobrze, zrób to sam.” Dlatego to właśnie Selenge została wyznaczona do prowadzenia misji na terenie duchów. Pozornie błaha sprawa Korony Tryntyjskiej, ma ogromne znaczenie dla przyszłości Samni.

Powój - 01-10-2015, 18:00

O kurdę. Mimo, że nas mniej to Selenge w naszych oddziałach robi wrażenie.
Onfis - 02-10-2015, 01:39

To ja się jeszcze rzutem na taśmę przedstawię :D

Terbish, pochodzący z północnej Samni szaman żyjącego tam zwierzęcia - alpaki. Przybył wraz z Selenge jako jej zaufany człowiek i utalentowany szaman z unikalnym totemem.

Rhonny - 02-10-2015, 01:47

Co potrafi szaman alpaki? *___*
Onfis - 02-10-2015, 02:31

Chopsiać i być puchatym :D

Ten totem zalicza się do grupy zwierząt płowych, przyjazny z koniem, osłem i sarną. Alpaki tworzą grupy rodzinne, w związku z czym taki totem cechuje spora czujność i umiejętności samoobrony. Dodatkowo daje umiejętności leczenia członków i osób bliskich grupie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group