|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
|
Grupa brązowa - Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry
Frączek - 27-09-2013, 17:25 Temat postu: Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry Wymyślamy zaklęcia...
Najpierw te nie - bojowe:
Coś w stylu chwilowej iskry? Błysk latarką?
Przeszłoby zaklęcie uzdrawiające? na zasklepienie ran tylko?
Coś w stylu tarczy? Ale takiej, że podczas utrzymywania zaklęcia nikt wewnątrz nie może atakować?
Przekazanie energii na innego maga? (mamy takowych jeszcze? )
I bojowe:
Kula ognia?
Hmmm... Coś w stylu zamrożenia?
No i przydałoby się jakieś na ranę ciężką.
No, i pchnięcie mocą ofkorz
Indiana - 27-09-2013, 17:40
Mogę Wam przydzielić 3 słówka. Do pchnięcia energii nie potrzebujesz słówek.
Jeśli jesteś magiem ognia, to z zamrożeniem chyba wąsko, nie?
Indiana - 27-09-2013, 18:08
Aha, tu mi również wypiszcie pomysły na różne artefakty, pułapki, przedmioty magiczne, eliksiry gotowe, które mogą sie nam przydać.
Rosomak - 27-09-2013, 18:13
Pułapki mogłyby być takie jak w 2012 na obozie... Tak przy okazji, mógłbym mieć wodę prawdy? (Kaplan Rega)
Frączek - 27-09-2013, 19:49
No chyba... A jak 3 słówka? Nie ogarniam troszkę... Przejdzie z tą iskrą? i tarczą?
Frączek - 27-09-2013, 20:09
Może na rozkrzepienie krwi dla intelektualistów
Indiana - 27-09-2013, 21:10
Rosomak napisał/a: | mógłbym mieć wodę prawdy? (Kaplan Rega) | Spokojnie, najpierw zbierzmy, co chcemy, a potem się okaże co możemy mieć
Frączek - 27-09-2013, 21:22
A jakie jeszcze mam możliwości nie bitewne?
Indiana - 27-09-2013, 21:26
Ode mnie następujące zagadnienia:
- rzeczy związane z umysłem, hipnozą, prawdomównością - ta woda prawdy to raz, celem uzyskania informacji. No ale to będzie w przypadku kapłana musiało się wiązać z rytuałem.
Ale oprócz tego przydałyby się jakieś osłony przeciw czytaniu w myślach, tudzież przejęciu umysłu, bo to wyjątkowo kijowy motyw
- bezpieczne schowki - przyda się coś, w czym będzie można schować mega cenne rzeczy. Sakwa/worek/coś chronione magicznie przed obcymi łapami.
- nic intuicyjnego się nie przyda, bo OG nie zna fabuły
- rzeczy zabezpieczające/leczące konkretnie, np. od obuchów, ognia, lodu etc.
Proszę o dalsze pomysły
Rosomak - 27-09-2013, 21:31
Może worek otwierający się na hasło, np. "Sezamie, otwórz się"...
Indiana - 27-09-2013, 21:41
Shatan napisał/a: | A jakie jeszcze mam możliwości nie bitewne? | Takie, jakie tylko wykminisz ze słówek.
Cytat: |
Może worek otwierający się na hasło, np. "Sezamie, otwórz się"... | Piękny, ty mnie chcesz wnerwić, zanim się gra zacznie?
Frączek - 27-09-2013, 22:09
Jeszcze jedno. O co chodzi z artefaktami? W jakim celu?
Indiana - 27-09-2013, 22:12
Takim samym jak zaklęcia, eliksiry i inne rzeczy.
Frączek - 27-09-2013, 22:19
Tak, ale co n.p. może nimi być? I jaką rolę spełniają?
I mogłabyś podesłać mi na mejla słówka? Bo pisałem do Abla, on mnie odesłał do ciebie
mejl to fifcio@hotmail.com
Rosomak - 27-09-2013, 23:04
Ja też bym słówka poprosił, mój mail to servantofslanesh@gmail.com
Indiana - 27-09-2013, 23:25
Cytat: | Mogę Wam przydzielić 3 słówka. |
Panowie, ogarnijcie się i proszę czytać, co piszę. To nie jest przedszkole ani obóz Urwis.
Po cholerę zawracaliście Ablowi głowę, skoro napisałam, że JA PRZYDZIELAM SŁÓWKA.
Podam wam je tutaj, forum jest zamknięte i nikt ich nie podejrzy. Ale nie zrobię tego dzisiaj, bo najpierw kompletujemy wszystkie zachcianki, potem zatwierdzamy u koordynatorów, oni wywalają przekoksy, a potem ja zatwierdzone wpisuję tutaj.
JASNE?
Rosomak - 28-09-2013, 00:34
JASNE!
Powój - 28-09-2013, 00:41
Dobra, to ja się wypowiem bo bym pominęła temat o-o
Ja bym chciała: Amulet blokujący próby wtargnięcia w mój umysł, jak wymyślacze chcą to mogę dostać na to ograniczenia jak np. do użycia trzy razy ect. Jeszcze nie wiem w jakiej postaci by miał być bo muszę poszukać wisiorka ect.
Co do skrytki najlepiej skrzyneczka np. taka w jakiej były skarby ze skrytki bandytów. Otwierana przy pomocy pierścienia czy amuletu wykonane na zamówienie, w sensie przyłożenie jakiegoś przedmiotu do skrzynki działa jak przekręcenie magicznego zamka. Ma go jedna osoba z drużyny
Indiana - 28-09-2013, 00:46
Kurcze, nawet jest taka skrzynka, tylko ktoś podprowadził klucz do niej Z tym, że ta skrzynka jest duża i cieżka. Ja myślałam bardziej o czymś bardziej mobilnym w rodzaju sakwa, która ma zakodowaną tylko jedną/dwie/ileś osoby, każda inna osoba, która tam wsadzi łapsko... pozbędzie się łapska Lub trzepnie ją prąd. Lub ukąsi ją coś paraliżującego.
Powój - 28-09-2013, 00:55
Może być mój plecak którym będę latać. Niby nie jakoś bardzo klimatyczny - ten sam co na obozie - ale ani to z plastiku, ani kolorowe... wtapia się w tło bo zielone z materiału zwykłego z dodatkami skóry
Frączek - 28-09-2013, 07:58
Co do sakwy to mam taką jedną, którą wszyłem w kamizelę od strony wewnętrznej. Tylko, że ona jest małych rozmiarów.
Frączek - 28-09-2013, 08:24
Może jakieś trucizny? Do 'wina' by sie dodało, zamknęło, i ładnie podarowało innej ekipie?
Indiana - 28-09-2013, 12:32
O, trucizna też dobra rzecz, ale ja bym stawiała na trutkę paraliżującą, nie zabijającą. To daje dużo większe możliwości
Frączek - 29-09-2013, 13:27
A moze amulety lokalizujące? I maść przeciw psionom? (Biorę pomysły po czytaniu tematów z ubiegłego epilogu ) i amulet rozpraszający magię?
Indiana - 29-09-2013, 13:52
No no, nie wszystko na raz
Generalnie zadanie na dziś to skompletować zestaw zachcianek do przedstawienia koordynatorom. Wieczorem machniemy temat "do zatwierdzenia".
Ty się zastanów, magu ognia (ognia? mam rację?) jakie byś chciał zaklęcia, bo mam ci dopasować słówka, z których możesz je stworzyć (generalnie trochę od dupy strony działanie, no ale musimy się skupić na maksymalnej skuteczności, bo jesteśmy najsłabszą grupą).
Proponowałabym
- krótkie ofensywne na 1 lekką ranę - może coś w rodzaju "ognisty pocisk", chodzi mi o wystrzeliwany zaklęciem przedmiot, który się wbije, promieniując temperaturą
- coś typu tarcza, ściana - czyli coś, co nas może osłonić chociaż na chwilę
- coś obszarowego, na większą ilość ludzi, nie przyjmą nam na bank ciężkiego zaklęcia, ale choćby oślepiające, co pozwoli np. się wyrywać z okrążenia
Tak na początek.
Kapłan Rega też się zastanowi, proszę Jak może nam dopomóc bóg sprawiedliwości, oprócz wspomnianej "wody prawdy".
Frączek - 29-09-2013, 14:02
W pierwszym poście powypisywalem.
Ale napize jeszcze raz:
Coś uzdrawiajacego (chociażby zasklepienie ran)
Tarcza zarówno na pojedynczy cel jak i na grupę
Czar, za pomocą którego będę mógł blokować dostęp np. Do broni albo do sakiewki
Coś w stylu kuli ognia - 1. Obrazanie lekkie
Pierścień ognia? Oslepienie grupy... Stworzenie magicznej bariery wokół nich
No i coś spowalniajacego / paralizującego
Fajniebyloby mieć czar, który zadaje ranę ciężką z miejsca
Ogłuszenie?
Ktoś ma jakieś propozycje?
Frączek - 29-09-2013, 14:03
A, przekazywanie / pobieranie energii ze stworzen (nieoficjalnie jestem nekromantą )
Powój - 29-09-2013, 14:21
Rozbrojenie. Podnosisz temperaturę broni doprowadzając do tego, że nie da jej sie utrzymać w rękach.
A zasklepiające nie wiem po co ci, jak mamy mikstury oraz moje uzdrowicielskie zaklęcia.
Indiana - 29-09-2013, 14:38
Cytat: |
W pierwszym poście powypisywalem. | Wiem, synku Chodzi o dalsze pomysły.
Shatan napisał/a: | Coś uzdrawiajacego (chociażby zasklepienie ran) | Przy Twojej profesji można to zrobić na zasadzie przypalania rany, co można potraktować jako dezynfekcja. Powinno przejść.
Shatan napisał/a: | No i coś spowalniajacego / paralizującego | Hmm, podniesienie temperatury podłoża? Na zasadzie stopienia kamienia. To będzie dużo many kosztowało. I jeśli podłoże jest drewniane, to je oczywiście zapalisz. Ale da się zrobić.
Shatan napisał/a: | Ogłuszenie |
Hm, podniesienie komuś temperatury ciała jak przy bardzo wysokiej gorączce, może spowodować utratę przytomności.
Shatan napisał/a: | (nieoficjalnie jestem nekromantą ) | ???? Pan wyjaśni?
Shatan napisał/a: | Fajniebyloby mieć czar, który zadaje ranę ciężką z miejsca | No właśni. Byłoby to wielce pożądane.... Powój napisał/a: | A zasklepiające nie wiem po co ci, jak mamy mikstury oraz moje uzdrowicielskie zaklęcia. | Zawsze to jest alternatywa, gdyby któreś padło, nie?
Frączek - 29-09-2013, 15:53
Co do nekromancji to w postaci napisałem, że po ukończeniu uniwerku magicznego Divakar udał sie na 5-letnia wędrówkę w poszukiwaniu starych sposobów magii, i tam zaczął studiować nekromancję. Jako ze jest magiem ognia, nie idzie mu to za dobrze, ale opanował sztukę w stopniu dostatecznym. Jako, że jest to w najlepszym przypadku karane banicją ukrywa to, jednak bardzo stara sie unikać psionów. Prosiłbym, żeby Wasze postacie o tym nie wiedziały, a jeśli przypadkowo Divakar wygada, zachowały to dla siebie.
Indiana - 29-09-2013, 16:54
Królewiczu, po pierwsze, Wampirka nic o tym nie wie, a tym samym zaplecze też nic o tym nie wie. Po drugie, w ogóle nie wchodzi w grę tego typu mieszanie szkół magii. Nie ma opcji mieszania, kropka. Zdecyduj, jaką szkołę magiczną bierzesz.
Frączek - 29-09-2013, 17:35
A, już ogarniam. Wiadomość sie nie wysłała :< Zostaje przy magii ognia. Sorry za zamieszanie...
Frączek - 29-09-2013, 18:22
A co do tematu. To rozbrojenie, co Powój napisała, też dobre
Może jeszcze poparzenie kończyny? (n.p. poparzenie -> brak możliwości posługiwania się nią )
Fajne by było spalenie strzały / podpalenie grotu (np spalenie strzały - widzę łucznika - rzucam zaklęcie które spali jego strzałę - jeśli trafi to nie zadaje obrażeń? a podpalenie grotu to, że np ta strzała zadaje +1 ranę lekką? )
I miałem taki pomysł, ale nie wiem jak funkcjonuje słynny golem. Fajne byłoby zaklęcie umożliwiające zaprowadzenie zwarcia w systemie. ale jak mówiłem, nie wiem jak ów działa.
Przydadzą takie się?
Powój - 29-09-2013, 18:35
Golem - przegrzanie systemu, jak go podgrzejesz to powinny mu się trybiki przepalić ect. Poza tym musi mieć jakiś system sterowania nim, nie? To albo można to ukraść w razie potrzeby, albo uszkodzić w razie potrzeby. Chociaż ja bym się nie jarała tym golemem bo możemy mieć większe problemy niż on a jeszcze nei wiemy czy z nim jakiekolwiek problemy będą
U przeciwnego łucznika można podpalić jego łuk, w końcu to drewno wiec pozbawimy go broni to samo z drewnianymi tarczami
Frączek - 29-09-2013, 18:38
o. Też dobry pomysł. Teraz tylko czekać aż Indi ubierze to w słowa
Kalmar - 29-09-2013, 18:52
No ja miałbym chętke na artefakt dający 10 sekundową odporność na ciosy, bo paladyn Styrwita. A jeśli chodzi o zaklęcia to bym wpakował jakieś jednorazowe błogosławieństwo na broń, odporność na innych i możliwość wyprowadzenia jednego ciosu ciężkiego. Ale nie wiem czy by to przeszło D:
Indiana - 29-09-2013, 19:05
Shatan napisał/a: | Teraz tylko czekać aż Indi ubierze to w słowa | Wieczorem będą, czekam na przesyłkę z magią od koordynatorów
Ostatnie pomysły mi się bardzo podobają, wystrugamy z tego dobre rzeczy. Zwłaszcza spalenie łuku
Kalmar, odporność nie przejdzie, chyba, że w formie definitywnej, tj. ofiary. Lub też na zasadach berserku, to owszem. Ale to jest dość szkodliwe.
U Styrwitowego paladyna widziałabym odporność na różne umysłowe zachwiania (no bo bohaterstwo & dzielność), czyli odporność na przerażenia i inne opętania.
Oprócz tego ten silny cios dałby radę, jak sądzę.
Z błogosławieństw, zobaczymy co nam powiedzą, w sensie co takie może nam dać
Frączek - 29-09-2013, 19:06
Mamy trzech ludzi zdolnych do rzucania zaklęć. Może wykminimy jakieś wspólne zaklęcie, które byłoby mega potężne, gdybyśmy rzucili je wszyscy trzej na raz?
A. Rosomak (czyt. kapłan Rega) wraca dziś wieczorem. Więc jeśli słówka będą przyznawane przed wieczorem to lepiej żeby miał jakieś losowe niż wcale nie?
Frączek - 29-09-2013, 20:05
A przyda się coś w stylu chwilowego błysku latarki? Błysk iskry?
Indiana - 29-09-2013, 23:29
Shatan napisał/a: | Może wykminimy jakieś wspólne zaklęcie, które byłoby mega potężne, gdybyśmy rzucili je wszyscy trzej na raz? | Hm, o kurcze. Ale każdy z Was jest z innej profesji... Nie wiem, czy się tak da, ale zapytam.
Słówka na spokojnie, to tylko podstawa do działania
I tak liczy się to, co z nich wykminimy.
Indiana - 30-09-2013, 00:41
Temat do zatwierdzeń już założony. Daję tam zestawy słówek dla naszych magicznych, to najlepsze co wymyśliłam dla Waszych profesji pod kątem użyteczności w grze. Jak nam to zatwierdzą, to wspólnie ułożymy z tego tyle zaklęć ile wlezie, które też dorzucimy do zatwierdzenia.
Frączek - 30-09-2013, 01:00
Że tak powiem genialne Już wymyśliłem kilka nowych zaklęć. Zastanawiam sie tylko jak stworzyć tarczę. I jaki jest gest na pchnięcie? Dobrze zrozumiałem, ze mam 10 pkt many?
Powój - 30-09-2013, 01:15
Właśnie, mogłabym prosić o zaklęcia uzdrowiciela? Oraz czy działają w taki sam sposób jak podczas obozu c:
Indiana - 30-09-2013, 01:18
Tarczę... Hmm
Płomień - powiększyć - pomnożyć? Będzie tarcza z płomieni. Chyba Można też użyć ciepła.
O ile mi wiadomo, to masz 10 pkt many Twojej osobistej i chyba 20 pkt możliwych do pobrania, ale mogę się mylić Więc lepiej przyjmij 10, najwyżej się miło zdziwisz
Powój, jak najbardziej, jestem w trakcie
Indiana - 30-09-2013, 02:12
Cytat: | to masz 10 pkt many Twojej osobistej i chyba 20 pkt możliwych do pobrania, ale mogę się mylić | potwierdzone, tak właśnie jest
Rosomak - 30-09-2013, 08:38
Słówka już rozdzielone? Jeśli nie, to muszę się przyznać, iż nie mam żadnego pomysłu na czary...
Indiana - 30-09-2013, 12:39
Zajrzyj do tematu "do zatwierdzenia", tam jest cała modlitwa dla ciebie.
Z tych słówek powinieneś ułożyć na pewno
- coś związanego z objawieniem prawdy, a jeśli nam też zatwierdzą wodę Wessiego, to będzie to regularne uzyskanie prawdy z czyjegoś umysłu, tyle, że rytualne
- coś w rodzaju narzucenia obojętności i bezczynności
- jakąś formę boskiej ochrony
- na pewno coś rażącego dla osób niesprawiedliwie czyniących, czyli jeśli ktoś wykręci jakieś świństwo w rodzaju zdrady, to można go tym potraktować.
Powój - 30-09-2013, 12:53
Jak wrócę ze szkoły to podeślę to co stworzyłam dla magicznych bo pisanie z telefonu jest trudne.
Powój - 30-09-2013, 15:17
Płomień zwiększyć zwielokrotnić rzucić //pravve menrir korder ongola// - ogniste pociski na grupę
Płomień zwielokrotnić rzucić //pravve menrir ongola// -podpalenie na pierwszy szereg
Płomień rzucić // pravve ongola // - ognisty pocisk na osobę
Płomień zwiększyć rzucić//pravve menrir ongola // - kula ognia (ciężka rana)
płomień zwiększyć zwielokrotnić zamknąć\trwać //pravve menrir korder prome\ercedme// - ogniste więzienie? Jakieś zamknięcie z ognia. Bo nie ma niestety ani słowa ściana ani okrąg ._.
Płomień usunąć //pravve rengat// - usunięcie płomiennego zaklęcia
płomień zamknąć //pravve prome//- rozbrojenie na broń metalową, drewno niszczy.
Indiana - 30-09-2013, 15:40
Powój napisał/a: | Płomień zwiększyć zwielokrotnić rzucić //pravve menrir korder ongola// - ogniste pociski na grupę | Ja bym tu dodała jeszcze ciepło, żeby to parzyło porządnie, wtedy może by z tego powstało zaklęcie ciężkie.
Powój napisał/a: | Płomień zwielokrotnić rzucić //pravve menrir ongola// -podpalenie na pierwszy szereg
Płomień rzucić // pravve ongola // - ognisty pocisk na osobę | Jak wyżej, oraz stanowczo jeszcze "zwiększyć" bo po rzuceniu wielokrotnych płomieni otrzymasz... dużo małych płomyczków. W ten sposób również, dodając ciepło, można zrobić ścianę. Przy czym "zwielokrotnienie" rzuca się tyle razy ile razy chcesz to pomnożyć. Więc jeśli chcemy mieć ścianę ognia w formie tarczy to walimy w jedno miejsce
/płomień ciepło powiększyć zwielokrotnić x przykłowo 3 / 5 pkt many i coś w rodzaju ściany z trzech dużych gorących ognisk Trzeba by to poprawić słowem "trwać", i mamy osłonę przed ludźmi, bo np. nie przed strzałami.
Teoretycznie dodane słowo "rzucić" i masz duże ognisko rzucone komuś w środek grupy
Powój napisał/a: | Płomień zwiększyć rzucić//pravve menrir ongola // - kula ognia (ciężka rana) |
Z tego maks lekka rana wyjdzie. Do ciężkej byłoby potrzebne słowo "wybuch", co zaraz dodam w zamian, jak sądzę "zmniejszyć",. bo najmniej przydatne I również tutaj ciepło.
Powój napisał/a: | płomień zamknąć //pravve prome//- rozbrojenie na broń metalową, drewno niszczy. | To stanowczo musi być na bazie "ciepło", nie "płomień", metal jest odporny na płomień. I "zamknąć" to jest grubo za mało, "zamknąć, trwać, zwielokrotnić" ?
A na bazie "blasku" trzeba by zrobić formę oślepień, w różnych wersjach, od krótkiego błysku oślepienia aż do trzymanego bardzo silnego światła na bazie "trwać" i "zwielokrotnić zwiększyć".
Na bazie słowa wybuch można falę ciepła wraz z płomieniem, taką uderzającą w szereg.
Rosomak - 30-09-2013, 16:31
Kilka czarów wymyślonych na szybko:
Cytat: | Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest batrdziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp.
Reg, broń go/mnie/nas od obojętności - Reg,phahivara te/mane/amane lagani - Łatwiejsze przekonanie kogoś do swoich racji(?)
Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Oczywiste...
Reg,objaw mu prawdę - Reg,kami tene satya
Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?)
Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp.
|
Frączek - 30-09-2013, 17:20
Hmmm . Vedderta Rengat - Ciepło usunąć - rana krytyczna przy kontakcie fizycznym.
Vedderta Rengat Ongole - to samo bez kontaktu
Vedderta Merin ercedeme - ciepło zwiększyć trwać - przypalenie, zasklepienie rany. Przy kontakcie.
Pravve Aprome - tworzymy ognisko, a następnie Pravve Raipu - tworzymy blokadę ognia nie do przejścia. A ja nadal mogę nawalac czarami
Lerketa Shirro - błysk światła - oslepienie na grupę. W tej chwili my MUSIMY zamknąć oczy na czas błysku ( 0,5 s)
Indiana - 30-09-2013, 18:26
Shatan napisał/a: | Vedderta Rengat - Ciepło usunąć - rana krytyczna przy kontakcie fizycznym. | No nie wiem. Ja bym tego nie przyjęła. Samo słowo vedderta oznacza wytworzenie ciepła. Więc w sumie wychodziłoby, że usuwasz to co stworzyłeś.
Do przypalania rany nie powiększaj, bo poparzysz rannego. I chyba lepiej wziąć do tego płomień.
Otworzyć płomień - to stworzy ci niewielki ogień, gdy go przesuniesz, będzie to przesunięty mały płomień. Nie widzę tu zupełnie tej blokady nie do przejścia.
Płomień - powiększ - zwielokrotnij, ale to będzie trwało aby kilka sekund, o ile nie nadasz "trwaj", a wtedy trwa dopóki trzymasz.
Z oślepieniem tak jak powyżej - wybuch to chwilowe oślepienie, a możesz to też przedłużyć "trwaj", ale wtedy nikt nic nie widzi
Rosomak napisał/a: | Reg, broń go/mnie/nas od obojętności - Reg,phahivara te/mane/amane lagani - Łatwiejsze przekonanie kogoś do swoich racji(?) | To nie ma sensu. Tak raczej ktoś się bardziej w coś zaangażuje. To np. dobre na podniesienie morale.
Rosomak napisał/a: | Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Oczywiste... |
Nie dostaniesz na bank po prostu objawienia prawdy w formie odpowiedzi na pytanie. Mając wodę Wessiego i osobę, której prawdomówność sprawdzasz, robisz modlitwę, wodę wlewasz w srebrną miskę, delikwentowi wodą moczysz czoło, a w misce dostajesz prawdziwą wizję tego co on mówi.
Bez wody dostaniesz ewentualnie sugestię, że ktoś kłamie.
Powój - 30-09-2013, 20:54
Dobra mamy już listę artefaktów do zatwierdzenia/zatwierdzonych?
Indiana - 30-09-2013, 20:56
Nie, jak skończymy wymyślać, to wrzucam to w temat "do zatwierdzenia". Mogę to zrobić zaraz.
Indiana - 30-09-2013, 21:04
Powój, to co wymieniałaś wczesniej:
Cytat: | 6 dawek odkażenia.
6 dawek zasklepienia (nie pełnego wyleczenia).
10 dawek znieczulających (nie nadaje się na berserka, bo usypia) - tak zwane mleko makowe.
2 dawki antidotum (tak jak na obozie, trzeba dodać trochę trucizny by działało)
2 dawki maści na poparzenia
5 dawek zrastania kości. |
to ma być gotowe, nie?
Powój - 30-09-2013, 21:05
to jeszcze wszystkie zaklęcia i modlitwy trzeba skończyć.
A co do tego artefaktu który blokuje ingerencje w umysł to już mam na niego formę, żeby nie było ._.
Indiana - 30-09-2013, 21:46
Na razie mam to:
Cytat: | Bez zatwierdzania:
nóż rzutka
puklerz
strzały/kołczan
kordzik/toporek
szabla
pałatki
świece
zapałki
sznurki
paski/owijacze
sztuczna krew
bandaże
chustki na twarz
większe butelki na mikstury
krajki na naczółki
sukienka słowiańska
|
Cytat: | Do zatwierdzenia (oprócz zaklęć):
leki gotowe do załatwienia:
6 dawek odkażenia.
6 dawek zasklepienia (nie pełnego wyleczenia).
10 dawek znieczulających (nie nadaje się na berserka, bo usypia) - tak zwane mleko makowe.
2 dawki antidotum (tak jak na obozie, trzeba dodać trochę trucizny by działało)
2 dawki maści na poparzenia
5 dawek zrastania kości.
przedmioty:
- skrzynka z blokadą magii
- sakwa anty-złodziejska (dotknięcie ciężka rana lub dotknięcie paraliż)
- skrzyneczka otwierana na amulet
- woda Wessiego - 1 ampułka (w sumie próbka do rozcienczenia w wodzie) rytualne rozpoznanie prawdomównego
- amulet blokujący ingerencję w umysł
- trucizna paraliżująca (wypos. medyka)
- gotowe eliksiry leczące
- eliksiry - typu pancerz
- odporność ogniowa
- usunięcie wpływów magicznych
|
Frączek - 01-10-2013, 15:53
Około 18 usiąde i wypiszę WSZYSTKIE zaklęcia jakie mi tylko przyjdą do głowy
Powój - 01-10-2013, 16:00
Indiana napisał/a: | Powój, to co wymieniałaś wczesniej:
Cytat: | 6 dawek odkażenia.
6 dawek zasklepienia (nie pełnego wyleczenia).
10 dawek znieczulających (nie nadaje się na berserka, bo usypia) - tak zwane mleko makowe.
2 dawki antidotum (tak jak na obozie, trzeba dodać trochę trucizny by działało)
2 dawki maści na poparzenia
5 dawek zrastania kości. (w formie maści) |
to ma być gotowe, nie? |
To będzie gotowe. Tyle, że w dużych butelkach bo o zgrozo moje małe gdzieś zaginęły o-o
Co do zaopatrzenia to mamy przewidziane jakieś pochodnie/świeczki?
Indiana - 01-10-2013, 16:41
Małe buteleczki to nie problem, jest tego sporo.
Shatan, spisz to wszystko, co powyżej omówiliśmy, w formie słówek. Mam na myśli to z zakresu magii.
Rosomak - to samo, ze swojego zakresu.
Kalmar za wiele do kombinowania nie ma, Słowa mocy są proste jak świński ogon
I jeśli są jeszcze pomysły na artefakty/eliksiry (ale przydatne! pod kątem naszej misji czyli wygarnięcia artefaktu i błyskawicznego stlenienia się stąd), to pisać.
Rosomak - 01-10-2013, 16:44
Może coś, co czyni niewidzialnym na jakiś czas? Peleryna niewidka?
Rosomak - 01-10-2013, 16:45
Powój - Ja będę miał świeczki
Rosomak - 01-10-2013, 17:04
A, ja dziś wieczorem wrzucę resztę czarów...
I takie pytanko, czy 'pucho'-proszę musi być użyte w zaklęciu?
Indiana - 01-10-2013, 17:35
Rosomak napisał/a: | czy 'pucho'-proszę musi być użyte w zaklęciu? | Hm, nie wiem. Zrób ze znakiem zapytania, zobaczymy co Kharie powie
Rosomak - 01-10-2013, 18:25
Ołkej
Frączek - 01-10-2013, 19:13
Okej, a więc:
Bitewne:
Pravve Merir - płomień powiększyć - tarcza z płomieni (na jedną osobę)
Pravve Merir Korder - płomień powiększyć, pomnożyć - tarcza z płomieni - na osoby w obrębie 5 metrów od rzucającego
Pravve Merir Vedderta Korder Ongole - płomień zwiększyć, ciepło zwielokrotnić, rzucić - ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?)
Pravve Merir Korder Ongole płomień zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka)
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka)
Pravve Merir Lerketa Ongole płomień zwiększyć, wybuch, rzucić - kula ognia (ciężka)
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki.
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia
Lerketa Shirro Ercedeme - wybuch światła trwać - dłuższe oślepienie
Reszte dodam potem
Rosomak - 01-10-2013, 19:22
Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest bardziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp.
Reg, broń go/nas od obojętności - Reg,phahivara te/amane lagani - Zwiększenie morale
Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Prawda/fałsz
Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?)
Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp.
Reg,nakaż mu objawić prawdę - Reg,mathavum tene kami satya - Ofiara czaru mówi prawdę
Reg,nakaż mu strzec go - Reg,mathavum tene phahivara te - Cel czaru ma za zadanie strzec kogoś
Reg,chroń go - Reg, phahivara te - Tarcza
Frączek - 02-10-2013, 15:57
Ciąg dalszy:
Już nie bojowe.
Pravve Ercedeme - mały płomień trwać - zasklepienie rany
Shirro Korder Ercedeme - promień światła zwielokrotnić, trwać - chwilowe {maks 10 sekund} światło, rzucane z latarki. oczywiście nie będę tego używał wtedy, kiedy jasne będzie, że zepsuje klimat. Najwyżej podczas przemarszy, i nie będę światła kierował na boki drogi, aby nie ujawnić kryjących się BNów i graczy
Vedderta Rengat - Ciepło zamknąć - Jak Indi napisała, trochę bez sensu, ale wrzucę Rana krytyczna przy kontakcie fizycznym
Frączek - 02-10-2013, 17:18
Powtórzę pytanie: Może maść blokującą dostęp do umysłu? (smaruje się ją na skronie, blokuje przez 2 godziny po użyciu. Do użycia 2. razy dziennie, albo 1 dawka na 1 osobę)
Amulety lokalizujące? (jaka mechanika? )
I coś rozpraszającego magię? Np amulet?
Frączek - 02-10-2013, 17:24
Ach, jeszcze.
Vedderta Prome - Ciepło zamknąć - usunięcie poparzenia
Indiana - 02-10-2013, 18:04
Shatan napisał/a: | I coś rozpraszającego magię? Np amulet? | Podałam jako eliksir, jest zatwierdzone.
Shatan napisał/a: | Amulety lokalizujące? (jaka mechanika? ) | No właśnie jaka? Można by to zrobić na magii psionicznej, na zasadzie, jakiej używa jasnowidz poszukujący zaginionych. Amulet ma wmontowaną kroplę krwi lub włosy danej osoby, a psionik aktywujący amulet widzi, gdzie ów człowiek w tej chwili jest.
Można to zrobić na bazie astrologii - zestaw gwiazd z momentu i miejsca urodzenia przeanalizowany pod kątem tego, jakie ciała niebieskie w tym momencie na nie wpływają, da coś w rodzaju punktu gps na mapie.
Można to też zrobić na magii ludowej, mając coś, co należy do delikwenta.
Z tym, że w naszej grupie nie ma ani psiona, ani astrologa ani czarownicy.
Shatan napisał/a: | maść blokującą dostęp do umysłu? | Podałam amulet blokujący dla Powój i eliksir trzeźwości umysłu. Mogę podać jeszcze tą maść, ale to się zdubluje z amuletem.
Indiana - 02-10-2013, 18:10
Shatan napisał/a: | (jaka mechanika? ) | Lub tak, jak własnie to opisałam w temacie z zatwierdzeniami
Powój - 02-10-2013, 18:13
Dobra, tylko taka informacja, aj zadbam o posiadanie rzeczy które ja wymieniłam (czyli leki/antidotum) bo mi nie starczy niestety miejsca, bo tłukę się z dużym plecakiem, ale wypożyczam innym osobom kilka rzeczy więc jakbyście mogli o to zadbać
Amulet mój też będę miała
Frączek - 02-10-2013, 20:07
To, że chciałbym mieć przy sobie ze dwie puszki na manę, kilka różdżek i jedną różdżkę maga też trzeba zatwierdzić?
I jaki jest gest na pchnięcie energii?
Indiana - 02-10-2013, 20:29
Tak, trzeba zatwierdzić
Shatan napisał/a: | I jaki jest gest na pchnięcie energii? | Wyrzut otwartej dłoni przed siebie.
Frączek - 02-10-2013, 20:35
A więc ładnie proszę o dodanie do tematu.
Dobra, wszystkie zaklęcia mam, teraz zostało tylko wkuwanie rytuału i zaklęć
Indiana - 02-10-2013, 22:34
Dobrze, dzieci. Sakwa antyzłodziejska paraliżująca została wywalona. Proszę się zastanowić, jak ją wykonać dokładnie zgodnie z tym, co mamy, używając:
- preparatu Powój znieczulającego w wersji skondensowanej i suchej, żeby się rozpyliła
- tegoż preparatu w wersji mokrej, wchłanianej przez krew (w sakwie się montuje jakieś ostrze lub szpikulec), mocno skondensowanej
- zaklęcia Divakara na ciepłym powietrzu celem rozpylenia pyłu z preparatem
Idealnie, żeby zaklęcie uruchamiało się samo. Do zastanowienia.
Abel - 02-10-2013, 22:34
@ Shatan
Cytat: | Pravve Merir - płomień powiększyć - tarcza z płomieni (na jedną osobę) nielogiczne, tworzysz płomień przed sobą i go powiększasz
Pravve Merir Korder - płomień powiększyć, pomnożyć - tarcza z płomieni - na osoby w obrębie 5 metrów od rzucającego jak wyżej
Pravve Merir Vedderta Korder Ongole - płomień zwiększyć, ciepło zwielokrotnić, rzucić - ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?) dałbym rzucić jako drugie słowo, działa do 2 osób, rana lekka od oparzenia, 5 pkt many
Pravve Merir Korder Ongole płomień zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg trochę za dużo za za mało słówek
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka) 3pkt many
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka) już masz bardzo podobne zaklęcie, jedno starczy
Pravve Merir Lerketa Ongole płomień zwiększyć, wybuch, rzucić - kula ognia (ciężka) rzucić jako drugie słowo, 4pkt many
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki. Super zaklęcie! bardzo fajnie wymyśliłeś, 4 pkt many
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie ok, obala, nie zadaje ran, 2 pkt many
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia działa, 3pkt many na zasadzie kontrzaklęcia, musisz to po prostu szybko rzucić
Lerketa Shirro Ercedeme - wybuch światła trwać - dłuższe oślepienie | działa na 20 sekund 6pkt many
Abel - 02-10-2013, 22:45
Cytat: | Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest bardziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp. cel uwierzy w pierwszą sugestię jaką usłyszy, 4pkt many
Reg, broń go/nas od obojętności - Reg,phahivara te/amane lagani - Zwiększenie morale jaki efekt miałoby dać to realnie?
Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Prawda/fałsz uzyskujesz odpowiedź prawda/fałsz na postawione pytanie, 3pkt many
Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?) jakby taka klątwa? Może być ciężko z tym
Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp. takie oszołomienie w walce, ale jak jego ludzie zdadzą sobie sprawę z tego jak czar działa, to mogą go znów przekonać na swoją stronę, 4pkt many
Reg,nakaż mu objawić prawdę - Reg,mathavum tene kami satya - Ofiara czaru mówi prawdę działa na serię pytań, zależy od siły obiektu, 2pkt many/pytanie
Reg,nakaż mu strzec go - Reg,mathavum tene phahivara te - Cel czaru ma za zadanie strzec kogoś wbrew jego woli? bardzo silne zaklęcie i trochę naciągane. Ale logicznie ułożone słowa. 8pkt many, działa przez minutę, 8pkt many
Reg,chroń go - Reg, phahivara te - Tarczadaje możliwość przyjęcia jednego trafienia więcej, 3pkt many. |
Indiana - 02-10-2013, 22:50
Abel, NIE TEN TEMAT!!!!!
Do zatwierdzenia dałam POPRAWIONE zaklęcia....
Indiana - 02-10-2013, 22:53
Poprawione się różnią:
Shatan napisał/a: | Pravve Vedderta Merir Ercedeme - płomień ciepło powiększyć trwać - parząca tarcza z płomieni (na jedną osobę, powinna też zadawać lekką ranę poparzenie)
Pravve Vedderta Merir Korder Ercedeme - płomień ciepło powiększyć, pomnożyć trwać - parząca tarcza z płomieni - zależnie od ruchu ręki przy "trwać" może być okręgiem lub ścianą, jedno "pomnożyć" powinno dać ścianę szerokości 2 m, nie dalej niż 5 metrów od rzucającego, powinno zadawać kilka lekkich lub ciężką ranę
Pravve Vedderta Korder Ongole - płomień ciepło zwielokrotnić, rzucić - małe ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?), ilość zależna od powtórzeń "zwielokrotnić"
Pravve Vedderta Merir Korder Ongole - płomień ciepło powiększyć zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg lub fala ognia - lekka rana
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka)
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka)
Pravve Vedderta Merir Ongole Lerketa - płomień ciepło zwiększyć, rzucić, wybuch - kula ognia (ciężka)
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki.
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie z poparzeniem
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia
Shirro Lerketa Ercedeme - światła wybuch trwać - dłuższe oślepienie
Shirro Lerketa - światło wybuch - błysk światła - oślepienie sekunda |
Indiana - 03-10-2013, 12:36
Cytat: | Proszę się zastanowić, jak ją wykonać dokładnie zgodnie z tym, co mamy, używając:
- preparatu Powój znieczulającego w wersji skondensowanej i suchej, żeby się rozpyliła
- tegoż preparatu w wersji mokrej, wchłanianej przez krew (w sakwie się montuje jakieś ostrze lub szpikulec), mocno skondensowanej
- zaklęcia Divakara na ciepłym powietrzu celem rozpylenia pyłu z preparatem
Idealnie, żeby zaklęcie uruchamiało się samo. Do zastanowienia. |
HALO DO KOGO JA TU ROZMAWIAM???
Państwo grają w tej zabawie czy są tylko widzami, a ja gram tu sama?
Frączek - 03-10-2013, 16:10
Indiana napisał/a: | HALO DO KOGO JA TU ROZMAWIAM???
Państwo grają w tej zabawie czy są tylko widzami, a ja gram tu sama? |
Sorki, szkoła i te sprawy :< Nie zawsze mogę odpisać, bo np. się uczę
Vedderta Ongole - ciepło rzucić - do rozpylenia
albo
Vedderta Raipu - ciepło przesunąć - do rozpylenia.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem.
Indiana - 03-10-2013, 18:15
Dajmy tak:
ciepło - zwielokrotnić - pomniejszyć - zamknąć - wybuch
Teoretycznie powinno nam wytworzone i pomnożone przez pierwiastek ciepło skompresować w sakwie, w której następnie następuje rozprężenie tego ciepła, trzymane przez sakwę. Jeśli MG uznają, że sakwa tego nie wytrzyma, to usuniemy "zwielokrotnienie".
I teraz - do otwarcia sakwy potrzebne jest dowolne magiczne słowo "otwórz". To słowo jednocześnie aktywuje owo rozprężenie powietrza, w którym rozpyli się zawarty tam pył paraliżujący.
W razie gdyby nie podziałało, podziała na pewno na osobę, która wsadzi łapę w proszek.
Jak myślicie?
Frączek - 03-10-2013, 18:20
Hm... I to ma sens
Ale... nie mam takiego słówka jak pomniejszyć :<
Indiana - 03-10-2013, 18:23
Właśnie zauważyłam... dupajasiakaruzela...
Dobra, jeszcze raz...
Ciepło... duzo ciepła...
Hm, to chyba musi nam wystarczyć słówko "wybuch".
Ciepło-wybuch-zamknąć
Indiana - 03-10-2013, 18:26
Nie, bo mi wybuchnie najpierw...
Ciepło-zamknąć -wybuch-zamknąć...??
Frączek - 03-10-2013, 18:26
Indiana napisał/a: | dupajasiakaruzela |
Padłem
Dużo ciepła?
To może
ciepło - zwiększyć / zwielokrotnić - wybuch - zamknąć (otworzyć?)
Indiana - 03-10-2013, 18:32
No tak właśnie nie może, bo nam najpierw buchnie w ryj, a potem dopiero zamkniemy sakwę.
Daję tak:
ciepło - zamknąć - zwielokrotnić - wybuch - zamknąć
Vedderta - Prome -Korder - Lerketa - Prome
Może być?
Frączek - 03-10-2013, 18:37
Jak dla mnie - bomba
Indiana - 03-10-2013, 19:04
Hihi, właśnie nie dla Ciebie, tylko dla innych ...
Ok, zbieram nasze zatwierdzone rzeczy do kupy, bo muszę nam przygotować artefakty. W sensie realne przedmioty
Cytat: |
-pudełko/sakwa, tłumiąca emanację magiczną. Dopóki pozostaje zamknięta, przedmiot nie emanuje na zewnątrz i jest niewyczuwalny dla magów
-pudełko/sakwa, zwielokrotniająca emanację magiczną każdego magicznego przedmiotu, włożonego do środka. Nie zwiększa jego mocy, tylko emanację - to będzie drewniane pudełko ze srebrnym środkiem, na którym nabazgramy "pseudo-tajemne" znaki.
-sakwa antyzłodziejska 1 - w środku zamknięte zaklęcie parzące (z zestawu Divakara, lekka rana), od którego mocą kapłana Rega wyłączone są osoby z drużyny
-sakwa antyzłodziejska 2 - zamknięta słówkiem "zamknij" które jest wyczuwalne przez każdego maga. Trzeba je otworzyć słówkiem "otwórz". W środku nasączona silnym preparatem paraliżującym, działającym przez skórę (trzeba użyć rękawicy) i przez drogi oddechowe (otwarcie jej spowoduje 15 sek paraliż osób w promieniu 1,5 m, które nie zdążą zakryć nosa. Rozchodzi się błyskawicznie, więc kto nie zakrył nosa przed otwarciem sakwy, ten leży.
-ampułka Wody Wessiego ze źródeł świątynnych - dolana do zwykłej wody działa jak woda w Źródle, tj. kapłan robi rytuał, odprawia modły, leje wodą czoło delikwenta, woda spływa do michy, a w misze ukazuje się wizja prawdziwej odpowiedzi na zadane pytanie
- amulet blokujący ingerencję w umysł - Powój, 1/dzień. Pytanie lub sesja pytań, działa na noszącego.
- naszyjnik - wabik czyli różdżka kuli ognia
- amulet lokalizujący - zestaw amuletów (5 szt) , z których każdy zawiera odpowiednio naładowane kawałki metalu oraz 4 wskazówki. Każda wskazówka tworzy parę z jednym z pozostałych amuletów na zasadach kompasu, tj wskazuje kierunek, a poziom jej drgania wskazuje odległość. Powyżej 3 km wskazówka przestaje się przyciągać ze swoim amuletem, tj. nie da się wykryć kierunku.
|
Eliksiry gotowe:
Cytat: | - trucizna paraliżująca 3 dawki (na bazie składników medyka, może służyć do przeprowadzania operacji chirurgicznych, bo znieczula)
- eliksir usuwający wpływ magii (nie działa w wypadku nałożonego amuletu, wtedy konflikt wpływów powinien spowodować omdlenie) - 3 dawki dopyszcznie, zewnętrznie, ewentualnie dożylnie
- eliksir typu pancerz - powoduje szybszą regenerację organizmu x czasu po zażyciu (np. 30 minut, na 1 potyczkę) - 3 dawki dopyszcznie, albowiem szybsza regeneracja musi się rozleźć po organizmie.
- eliksir trzeźwość umysłu - blokujący podatność na iluzje i sugestie - 3 dawki zewnętrznie, znaczy np. do nalania tym na czoło
- maść blokująca dostęp do umysłu, do posmarowania na czole/skroniach, działa 2 godziny, 3 porcje |
Czy o czymś zapomniałam?
Frączek - 03-10-2013, 19:09
jeszcze trucinza typu you cant runaway, but you can die.
Indiana - 03-10-2013, 19:14
Shatan napisał/a: | you cant runaway, but you can die. | ?? Zatwierdzaliśmy to?
Frączek - 03-10-2013, 19:15
Tą natychmiastowa śmierć? Było wspominane, a chętnie się przyda
Frączek - 03-10-2013, 19:16
może - nie chętnie
Abel - 03-10-2013, 19:38
Jeżeli mogę zasugerować, to podwójne zamykanie brzmi trochę dziwnie, może zrobić to na zasadzie bomby i zapalnika? W ten sposób będzie gotowa pułapka, ale jak będziecie chcieli wy ją otworzyć to będzie normalnym pudłem/sakwą.
Indiana - 03-10-2013, 20:06
Chodziło mi o to, żeby najpierw "zamknąć" płomień, a potem "zamknąć" sakwę z płomieniem Chodzi o aktywator w postaci słowa "otwórz", którym inny mag to otworzy. Lub - bo to ostatecznie ma działać w razie wpadki - każe otworzyć Divakarowi, który to zrobi symulując wielkie opory...
Shatan, żadnej natychmiastowej śmierci nie zatwierdzą Na bank.
Frączek - 03-10-2013, 20:54
Ach, okej.
Abel - 04-10-2013, 09:04
Dobra, czar jest zatwierdzony w tej postaci
W sensie że skrzynka.
|
|