Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry
Autor Wiadomość
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 01-10-2013, 17:41   

Małe buteleczki to nie problem, jest tego sporo.

Shatan, spisz to wszystko, co powyżej omówiliśmy, w formie słówek. Mam na myśli to z zakresu magii.
Rosomak - to samo, ze swojego zakresu.
Kalmar za wiele do kombinowania nie ma, Słowa mocy są proste jak świński ogon ;)

I jeśli są jeszcze pomysły na artefakty/eliksiry (ale przydatne! pod kątem naszej misji czyli wygarnięcia artefaktu i błyskawicznego stlenienia się stąd), to pisać.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 01-10-2013, 17:44   

Może coś, co czyni niewidzialnym na jakiś czas? Peleryna niewidka?
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 01-10-2013, 17:45   

Powój - Ja będę miał świeczki
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 01-10-2013, 18:04   

A, ja dziś wieczorem wrzucę resztę czarów...
I takie pytanko, czy 'pucho'-proszę musi być użyte w zaklęciu?
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 01-10-2013, 18:35   

Rosomak napisał/a:
czy 'pucho'-proszę musi być użyte w zaklęciu?
Hm, nie wiem. Zrób ze znakiem zapytania, zobaczymy co Kharie powie :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 01-10-2013, 19:25   

Ołkej
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 01-10-2013, 20:13   

Okej, a więc:

Bitewne:
Pravve Merir - płomień powiększyć - tarcza z płomieni (na jedną osobę)
Pravve Merir Korder - płomień powiększyć, pomnożyć - tarcza z płomieni - na osoby w obrębie 5 metrów od rzucającego
Pravve Merir Vedderta Korder Ongole - płomień zwiększyć, ciepło zwielokrotnić, rzucić - ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?)
Pravve Merir Korder Ongole płomień zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka)
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka)
Pravve Merir Lerketa Ongole płomień zwiększyć, wybuch, rzucić - kula ognia (ciężka)
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki.
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia
Lerketa Shirro Ercedeme - wybuch światła trwać - dłuższe oślepienie

Reszte dodam potem
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 01-10-2013, 20:22   

Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest bardziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp.

Reg, broń go/nas od obojętności - Reg,phahivara te/amane lagani - Zwiększenie morale

Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Prawda/fałsz

Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?)

Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp.

Reg,nakaż mu objawić prawdę - Reg,mathavum tene kami satya - Ofiara czaru mówi prawdę

Reg,nakaż mu strzec go - Reg,mathavum tene phahivara te - Cel czaru ma za zadanie strzec kogoś

Reg,chroń go - Reg, phahivara te - Tarcza
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 02-10-2013, 16:57   

Ciąg dalszy:
Już nie bojowe.

Pravve Ercedeme - mały płomień trwać - zasklepienie rany
Shirro Korder Ercedeme - promień światła zwielokrotnić, trwać - chwilowe {maks 10 sekund} światło, rzucane z latarki. oczywiście nie będę tego używał wtedy, kiedy jasne będzie, że zepsuje klimat. Najwyżej podczas przemarszy, i nie będę światła kierował na boki drogi, aby nie ujawnić kryjących się BNów i graczy

Vedderta Rengat - Ciepło zamknąć - Jak Indi napisała, trochę bez sensu, ale wrzucę :P Rana krytyczna przy kontakcie fizycznym ;)
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 02-10-2013, 18:18   

Powtórzę pytanie: Może maść blokującą dostęp do umysłu? (smaruje się ją na skronie, blokuje przez 2 godziny po użyciu. Do użycia 2. razy dziennie, albo 1 dawka na 1 osobę)
Amulety lokalizujące? (jaka mechanika? )
I coś rozpraszającego magię? Np amulet?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 02-10-2013, 18:24   

Ach, jeszcze.
Vedderta Prome - Ciepło zamknąć - usunięcie poparzenia
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 19:04   

Shatan napisał/a:
I coś rozpraszającego magię? Np amulet?
Podałam jako eliksir, jest zatwierdzone.
Shatan napisał/a:
Amulety lokalizujące? (jaka mechanika? )
No właśnie jaka? Można by to zrobić na magii psionicznej, na zasadzie, jakiej używa jasnowidz poszukujący zaginionych. Amulet ma wmontowaną kroplę krwi lub włosy danej osoby, a psionik aktywujący amulet widzi, gdzie ów człowiek w tej chwili jest.
Można to zrobić na bazie astrologii - zestaw gwiazd z momentu i miejsca urodzenia przeanalizowany pod kątem tego, jakie ciała niebieskie w tym momencie na nie wpływają, da coś w rodzaju punktu gps na mapie.
Można to też zrobić na magii ludowej, mając coś, co należy do delikwenta.
Z tym, że w naszej grupie nie ma ani psiona, ani astrologa ani czarownicy.

Shatan napisał/a:
maść blokującą dostęp do umysłu?
Podałam amulet blokujący dla Powój i eliksir trzeźwości umysłu. Mogę podać jeszcze tą maść, ale to się zdubluje z amuletem.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 19:10   

Shatan napisał/a:
(jaka mechanika? )
Lub tak, jak własnie to opisałam w temacie z zatwierdzeniami :D
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 02-10-2013, 19:13   

Dobra, tylko taka informacja, aj zadbam o posiadanie rzeczy które ja wymieniłam (czyli leki/antidotum) bo mi nie starczy niestety miejsca, bo tłukę się z dużym plecakiem, ale wypożyczam innym osobom kilka rzeczy więc jakbyście mogli o to zadbać ;)
Amulet mój też będę miała :mrgreen:
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 02-10-2013, 21:07   

To, że chciałbym mieć przy sobie ze dwie puszki na manę, kilka różdżek i jedną różdżkę maga też trzeba zatwierdzić?
I jaki jest gest na pchnięcie energii?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 21:29   

Tak, trzeba zatwierdzić :)

Shatan napisał/a:
I jaki jest gest na pchnięcie energii?
Wyrzut otwartej dłoni przed siebie.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 02-10-2013, 21:35   

A więc ładnie proszę o dodanie do tematu.

Dobra, wszystkie zaklęcia mam, teraz zostało tylko wkuwanie rytuału i zaklęć :P
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 23:34   

Dobrze, dzieci. Sakwa antyzłodziejska paraliżująca została wywalona. Proszę się zastanowić, jak ją wykonać dokładnie zgodnie z tym, co mamy, używając:
- preparatu Powój znieczulającego w wersji skondensowanej i suchej, żeby się rozpyliła
- tegoż preparatu w wersji mokrej, wchłanianej przez krew (w sakwie się montuje jakieś ostrze lub szpikulec), mocno skondensowanej
- zaklęcia Divakara na ciepłym powietrzu celem rozpylenia pyłu z preparatem
Idealnie, żeby zaklęcie uruchamiało się samo. Do zastanowienia.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Abel 

Wysłany: 02-10-2013, 23:34   

@ Shatan
Cytat:
Pravve Merir - płomień powiększyć - tarcza z płomieni (na jedną osobę) nielogiczne, tworzysz płomień przed sobą i go powiększasz
Pravve Merir Korder - płomień powiększyć, pomnożyć - tarcza z płomieni - na osoby w obrębie 5 metrów od rzucającego jak wyżej
Pravve Merir Vedderta Korder Ongole - płomień zwiększyć, ciepło zwielokrotnić, rzucić - ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?) dałbym rzucić jako drugie słowo, działa do 2 osób, rana lekka od oparzenia, 5 pkt many
Pravve Merir Korder Ongole płomień zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg trochę za dużo za za mało słówek :D
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka) 3pkt many
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka) już masz bardzo podobne zaklęcie, jedno starczy :)
Pravve Merir Lerketa Ongole płomień zwiększyć, wybuch, rzucić - kula ognia (ciężka) rzucić jako drugie słowo, 4pkt many
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki. Super zaklęcie! bardzo fajnie wymyśliłeś, 4 pkt many
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie ok, obala, nie zadaje ran, 2 pkt many
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia działa, 3pkt many na zasadzie kontrzaklęcia, musisz to po prostu szybko rzucić
Lerketa Shirro Ercedeme - wybuch światła trwać - dłuższe oślepienie
działa na 20 sekund 6pkt many
 
 
Abel 

Wysłany: 02-10-2013, 23:45   

Cytat:
Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest bardziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp. cel uwierzy w pierwszą sugestię jaką usłyszy, 4pkt many

Reg, broń go/nas od obojętności - Reg,phahivara te/amane lagani - Zwiększenie morale jaki efekt miałoby dać to realnie?

Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Prawda/fałsz uzyskujesz odpowiedź prawda/fałsz na postawione pytanie, 3pkt many

Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?) jakby taka klątwa? Może być ciężko z tym

Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp. takie oszołomienie w walce, ale jak jego ludzie zdadzą sobie sprawę z tego jak czar działa, to mogą go znów przekonać na swoją stronę, 4pkt many

Reg,nakaż mu objawić prawdę - Reg,mathavum tene kami satya - Ofiara czaru mówi prawdę działa na serię pytań, zależy od siły obiektu, 2pkt many/pytanie

Reg,nakaż mu strzec go - Reg,mathavum tene phahivara te - Cel czaru ma za zadanie strzec kogoś wbrew jego woli? bardzo silne zaklęcie i trochę naciągane. Ale logicznie ułożone słowa. 8pkt many, działa przez minutę, 8pkt many

Reg,chroń go - Reg, phahivara te - Tarczadaje możliwość przyjęcia jednego trafienia więcej, 3pkt many.
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 23:50   

Abel, NIE TEN TEMAT!!!!!

Do zatwierdzenia dałam POPRAWIONE zaklęcia....
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 23:53   

Poprawione się różnią:

Shatan napisał/a:
Pravve Vedderta Merir Ercedeme - płomień ciepło powiększyć trwać - parząca tarcza z płomieni (na jedną osobę, powinna też zadawać lekką ranę poparzenie)
Pravve Vedderta Merir Korder Ercedeme - płomień ciepło powiększyć, pomnożyć trwać - parząca tarcza z płomieni - zależnie od ruchu ręki przy "trwać" może być okręgiem lub ścianą, jedno "pomnożyć" powinno dać ścianę szerokości 2 m, nie dalej niż 5 metrów od rzucającego, powinno zadawać kilka lekkich lub ciężką ranę
Pravve Vedderta Korder Ongole - płomień ciepło zwielokrotnić, rzucić - małe ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?), ilość zależna od powtórzeń "zwielokrotnić"
Pravve Vedderta Merir Korder Ongole - płomień ciepło powiększyć zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg lub fala ognia - lekka rana
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka)
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka)
Pravve Vedderta Merir Ongole Lerketa - płomień ciepło zwiększyć, rzucić, wybuch - kula ognia (ciężka)
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki.
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie z poparzeniem
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia
Shirro Lerketa Ercedeme - światła wybuch trwać - dłuższe oślepienie
Shirro Lerketa - światło wybuch - błysk światła - oślepienie sekunda
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 13:36   

Cytat:
Proszę się zastanowić, jak ją wykonać dokładnie zgodnie z tym, co mamy, używając:
- preparatu Powój znieczulającego w wersji skondensowanej i suchej, żeby się rozpyliła
- tegoż preparatu w wersji mokrej, wchłanianej przez krew (w sakwie się montuje jakieś ostrze lub szpikulec), mocno skondensowanej
- zaklęcia Divakara na ciepłym powietrzu celem rozpylenia pyłu z preparatem
Idealnie, żeby zaklęcie uruchamiało się samo. Do zastanowienia.

HALO DO KOGO JA TU ROZMAWIAM???
Państwo grają w tej zabawie czy są tylko widzami, a ja gram tu sama? :angry:
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 17:10   

Indiana napisał/a:
HALO DO KOGO JA TU ROZMAWIAM???
Państwo grają w tej zabawie czy są tylko widzami, a ja gram tu sama?


Sorki, szkoła i te sprawy :< Nie zawsze mogę odpisać, bo np. się uczę :P

Vedderta Ongole - ciepło rzucić - do rozpylenia
albo
Vedderta Raipu - ciepło przesunąć - do rozpylenia.

Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem.
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 19:15   

Dajmy tak:
ciepło - zwielokrotnić - pomniejszyć - zamknąć - wybuch
Teoretycznie powinno nam wytworzone i pomnożone przez pierwiastek ciepło skompresować w sakwie, w której następnie następuje rozprężenie tego ciepła, trzymane przez sakwę. Jeśli MG uznają, że sakwa tego nie wytrzyma, to usuniemy "zwielokrotnienie".
I teraz - do otwarcia sakwy potrzebne jest dowolne magiczne słowo "otwórz". To słowo jednocześnie aktywuje owo rozprężenie powietrza, w którym rozpyli się zawarty tam pył paraliżujący.
W razie gdyby nie podziałało, podziała na pewno na osobę, która wsadzi łapę w proszek.

Jak myślicie?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 19:20   

Hm... I to ma sens :D
Ale... nie mam takiego słówka jak pomniejszyć :<
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 19:23   

Właśnie zauważyłam... dupajasiakaruzela...
Dobra, jeszcze raz...
Ciepło... duzo ciepła...
Hm, to chyba musi nam wystarczyć słówko "wybuch".
Ciepło-wybuch-zamknąć


:-?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 19:26   

Nie, bo mi wybuchnie najpierw...
Ciepło-zamknąć -wybuch-zamknąć...??
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 19:26   

Indiana napisał/a:
dupajasiakaruzela

Padłem :D :D :D
Dużo ciepła?
To może
ciepło - zwiększyć / zwielokrotnić - wybuch - zamknąć (otworzyć?)
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 19:32   

No tak właśnie nie może, bo nam najpierw buchnie w ryj, a potem dopiero zamkniemy sakwę.
Daję tak:
ciepło - zamknąć - zwielokrotnić - wybuch - zamknąć
Vedderta - Prome -Korder - Lerketa - Prome
Może być?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 13