Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze.
Autor Wiadomość
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-09-2012, 20:59   Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze.

Zbierzcie w tym temacie do jednego wora, CZEGO i ILE potrzebujemy (dawki, itp).
Jeśli macie na składzie coś, co będzie można wykorzystać w grze (klimatowego, znaczy), to też możecie to tutaj umieścić :)
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 17-09-2012, 21:25   

Mikstury, myślę, że z każdego rodzaju(rany kłute, cięte, poparzenia, zmiażdżenia/złamania kości) dawek ile... no też pytanie ile Szef jest w stanie dać. Bo jak już to jak najwięcej :)

Amulet(y) odporności na magię, czy też mikstura. To temat do ugadania, z tego co rozumiem.

Onfis coś mówił o pułapkach?
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-09-2012, 22:16   

No właśnie chodzi mi o to, czy chcemy je robić samemu, czy liczyć na zaplecze ;)
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 17-09-2012, 23:48   

Cytat:
Bo jak już to jak najwięcej :)

Proponuję zacząć od magicznego tobołka, który za was to poniesie ;) I gwarantuję Wam, że ów zepsuje się na pierwszym zakręcie.
Musicie zrównoważyć między "mieć wszystko" a "poruszać się szybko" w porywach do "poruszać się" ;)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 18-09-2012, 00:13   

Indiana napisał/a:
Musicie zrównoważyć między "mieć wszystko" a "poruszać się szybko" w porywach do "poruszać się"


Ja nie dam rady?! :) Nie no, chodzi mi o to czy możemy sobie wymyślać, a potem zastanawiac się co naprawdę wziąć, czy raczej mamy jakoś ograniczone surowce "z góry".
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 18-09-2012, 00:23   

Jak coś to mam koło 50 ampułek więc jakby eliksiry były w jakimś większym pojemniku to można rozlać i podzielić między ludzi :)
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-09-2012, 00:26   

Myślę, że moglibyśmy przyjąć, że ampułka to jedna dawka, to będzie nawet wygodne ;)
"Ograniczenia surowcowe" będą ustalone, kiedy inne grupy, też dojdą do tego, co chciałyby mieć, żeby było to jakoś zrównoważone.
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 18-09-2012, 00:32   

I jeszcze coś czym można szybko a najlepiej na odległość złamać wpływ psioniki.
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 18-09-2012, 01:21   

K.W.I.K. napisał/a:
Nie no, chodzi mi o to czy możemy sobie wymyślać, a potem zastanawiac się co naprawdę wziąć, czy raczej mamy jakoś ograniczone surowce "z góry".

Wymyślajcie, co uważacie za stosowne, a ja wam powiem, co z tego ma sens i rację bytu :)
Poproszę to w formie listy na przykładowo za tydzień ;)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Onfis 

Wysłany: 18-09-2012, 18:41   

To jak mikstury mamy ogarnięte, pozostają amulety i pułapki. Amulety to prosta sprawa, bo może to być byle ładniejsza ozdóbka. Pułapki... Pytanie jak miałyby działać? Czy ranić zbliżających się, czy tylko nas ostrzegać? I LARPowanie LARPowaniem, mechanika mechaniką? Jak miałoby to działać? Skąd inni gracze (bo BNi pewnie będą poinformowani) mają wiedzieć, że właśnie wdepnęli w alarm, czy coś im wypierniczyło pod stopami? Wystarczy czerwony sznurek, czy musimy robić klocki z runami a'la Nox?
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 18-09-2012, 18:59   

Byłoby miło, gdyby założenia większego formatu (np. jakiś duży rytuał czy coś) znalazły odzwierciedlenie w odpalonym przez OG ładunku dymnym albo iskrowym. Mniejsze - drobne korsarze albo dymki. A klocki z runami byłyby nie od rzeczy, nie napracujecie się zanadto, jeśli będzie to np. kartka z zestawem znaków.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Onfis 

Wysłany: 18-09-2012, 20:30   

To że założenie pułapek ok, chodzi mi tylko, że jak zakopiemy miny wokół noclegowni, to skąd ktoś kto będzie chciał nas śledzić (np. jacyś wredni Messyńczycy ;) ), będzie wiedział, że wdepnął na minę? No bo nie zostawimy tego na widoku z kartką "JEŚLI NADEPNĄŁEŚ, WYBUCHASZ"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 18-09-2012, 20:54   

Onfis napisał/a:
skąd ktoś kto będzie chciał nas śledzić (np. jacyś wredni Messyńczycy ;) ), będzie wiedział, że wdepnął na minę?
Dlatego pytam o szczegóły konkretu :) Jeśli to ma wybuchnąć po nadepnięciu na to, to poinformuję ich OG i on to załatwi przez śppw. Jeśli ma mieć formę alarmu, tj. oni wdeptują, a wy słyszycie, to poinformuję ich OG, a on poinformuje waszego OG, kiedy na to najdą. I tak dalej. Daj mi konkret, to ci powiem, jak to można rozegrać.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Hodo 
Emeryt


Skąd: Księstwo Śląsko-Pomorskie
Wysłany: 18-09-2012, 21:18   

Ja proponuję duży, posprejowany na czerwono kamień na środku drogi z doczepioną kartką z napisem - "Ups, wybuchłeś" ;D
Pułapka działa tylko raz, bo potem nikt już nie podejdzie do podobnego kamienia, ale zabawa i tak przednia ;)
Ostatnio zmieniony przez Hodo 18-09-2012, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Onfis 

Wysłany: 18-09-2012, 21:44   

Hodo napisał/a:
Ja proponuję duży, posprejowany na czerwono kamień na środku drogi z doczepioną kartką z napisem - "Ups, wybuchłeś" ;D
Pułapka działa tylko raz, bo potem nikt już nie podejdzie do podobnego kamienia, ale zabawa i tak przednia ;)


Przypomniało mi to jednego z poznańskich LARPów, gdzie przedmioty magiczne miały opis na dołączonej karteczce. Jeśli przedmiot był przeklęty miał dopisek "Jeśli to przeczytałeś, musisz założyć rękawicę" ;)

A co do działania pułapek - niech wypowie się drużyna! Wolicie żeby wysadzało w powietrze tych, co podejdą za blisko, czy dawało nam dyskretny sygnał, że ktoś się zbliża?
 
 
Masza 


Skąd: Szczecin/Poznań
Wysłany: 19-09-2012, 00:36   

Jak wybuchnie to automatycznie da nam sygnał, że ktoś się zbliża, tylko będzie niewiele czasu na reakcję. Zawsze można umieścić pułapkę dyskretną w jakiejś odległości przed pułapką wybuchową.
_________________
lastfm.pl/user/Gurthiriel
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 19-09-2012, 01:45   

Zgadzam się z przedmówczynią.
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Onfis 

Wysłany: 19-09-2012, 11:25   

Lud przemówił! Da radę żebyśmy mięli oba rodzaje pułapek?
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 20-09-2012, 01:19   

Amulety myślę, że przeciw magii, głównie psionicznej i tych wszystkich żywiołów.
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Onfis 

Wysłany: 20-09-2012, 10:01   

K.W.I.K. napisał/a:
Amulety myślę, że przeciw magii, głównie psionicznej i tych wszystkich żywiołów.


To już jest praktycznie odporność na magię ;) Nie przeginajmy. Jeden rodzaj na łba chyba wystarczy
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 20-09-2012, 16:24   

No, no. O to mi chodzi, że amulet np. odporności na ogień czy coś tam(w sensie, że to 1 użycie na ileś tam czasu). Nie, że jeden amulet, który chroni przed całą magią.

To ja(Kvendulf) rezerwuje sobie w takim razie ochrony przed magią ognia.
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
Ostatnio zmieniony przez Kajetan 20-09-2012, 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 20-09-2012, 22:21   

No to ja rezerwuje ochrony przed żywiołem powietrza.
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Onfis 

Wysłany: 22-09-2012, 16:28   

Tak mi teraz wpadło. Sprzęt to nie tylko sprawy magiczne. Może ktoś ma coś "zwyczajnego" do podziału? Ja prawdopodobnie będę miał do pożyczenia czarny kirys, w którym występowałem na obozie. Kto chętny na punkty pancerza? ;)
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 22-09-2012, 17:06   

Jak ktoś ma tarczę, to dobrą tarczą nie pogardzę :P Moja nie jest jakaś tragiczna, ale wole nieco lżejsze zabawki.
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Onfis 

Wysłany: 22-09-2012, 18:24   

K.W.I.K. napisał/a:
Jak ktoś ma tarczę, to dobrą tarczą nie pogardzę :P Moja nie jest jakaś tragiczna, ale wole nieco lżejsze zabawki.

To się chyba musisz do kantorka uśmiechnąć, bo ja moją będę używał ;)
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-09-2012, 22:25   

Hrhr, kantorek ma trochę. Tak myślę. ;)
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 23-09-2012, 01:36   

o to to, jakby ktoś chciał to mogę udostępnić nagolenniki/karwasze/naramiennik w taki trochę arabaski dizajn :o

A sam bym nie pogardził jakimś łukiem :)
A propos, mamy w ogóle kogoś dystansowego ?

I jeśli się da, to drugi KWIK w takim razie prosi o tarczę z kantorka :)
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
Ostatnio zmieniony przez Kajetan 23-09-2012, 01:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Onfis 

Wysłany: 23-09-2012, 14:40   

K.W.I.K. napisał/a:
A propos, mamy w ogóle kogoś dystansowego ?

Jak moja dziewczyna w końcu dokula się na to forum, to możecie z nią podyskutować o łucznictwie, ale nie wiadomo czy się zgodzi ;)
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 24-09-2012, 00:25   

Przydałyby się tez eliksiry wzmacniające, jeżeli działają wciąż tak jak na obozie :D
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 24-09-2012, 20:46   

Czekam na czytelną i klarowną listę, nie będę przeszukiwać postów i analizować dyskusji :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10