Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry
Autor Wiadomość
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 27-09-2013, 18:25   Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry

Wymyślamy zaklęcia...
Najpierw te nie - bojowe:
Coś w stylu chwilowej iskry? Błysk latarką?
Przeszłoby zaklęcie uzdrawiające? na zasklepienie ran tylko?
Coś w stylu tarczy? Ale takiej, że podczas utrzymywania zaklęcia nikt wewnątrz nie może atakować?
Przekazanie energii na innego maga? (mamy takowych jeszcze? )

I bojowe:
Kula ognia?
Hmmm... Coś w stylu zamrożenia?
No i przydałoby się jakieś na ranę ciężką.

No, i pchnięcie mocą ofkorz :D
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
Ostatnio zmieniony przez Indiana 27-09-2013, 22:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2013, 18:40   

Mogę Wam przydzielić 3 słówka. Do pchnięcia energii nie potrzebujesz słówek.

Jeśli jesteś magiem ognia, to z zamrożeniem chyba wąsko, nie?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2013, 19:08   

Aha, tu mi również wypiszcie pomysły na różne artefakty, pułapki, przedmioty magiczne, eliksiry gotowe, które mogą sie nam przydać.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 27-09-2013, 19:13   

Pułapki mogłyby być takie jak w 2012 na obozie... Tak przy okazji, mógłbym mieć wodę prawdy? (Kaplan Rega)
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 27-09-2013, 20:49   

No chyba... A jak 3 słówka? Nie ogarniam troszkę... Przejdzie z tą iskrą? i tarczą?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 27-09-2013, 21:09   

Może na rozkrzepienie krwi dla intelektualistów :P
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2013, 22:10   

Rosomak napisał/a:
mógłbym mieć wodę prawdy? (Kaplan Rega)
Spokojnie, najpierw zbierzmy, co chcemy, a potem się okaże co możemy mieć :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 27-09-2013, 22:22   

A jakie jeszcze mam możliwości nie bitewne?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2013, 22:26   

Ode mnie następujące zagadnienia:
- rzeczy związane z umysłem, hipnozą, prawdomównością - ta woda prawdy to raz, celem uzyskania informacji. No ale to będzie w przypadku kapłana musiało się wiązać z rytuałem.
Ale oprócz tego przydałyby się jakieś osłony przeciw czytaniu w myślach, tudzież przejęciu umysłu, bo to wyjątkowo kijowy motyw ;)

- bezpieczne schowki - przyda się coś, w czym będzie można schować mega cenne rzeczy. Sakwa/worek/coś chronione magicznie przed obcymi łapami.

- nic intuicyjnego się nie przyda, bo OG nie zna fabuły ;)

- rzeczy zabezpieczające/leczące konkretnie, np. od obuchów, ognia, lodu etc.

Proszę o dalsze pomysły :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 27-09-2013, 22:31   

Może worek otwierający się na hasło, np. "Sezamie, otwórz się"...
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2013, 22:41   

Shatan napisał/a:
A jakie jeszcze mam możliwości nie bitewne?
Takie, jakie tylko wykminisz ze słówek.
Cytat:

Może worek otwierający się na hasło, np. "Sezamie, otwórz się"...
Piękny, ty mnie chcesz wnerwić, zanim się gra zacznie? :P
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 27-09-2013, 23:09   

Jeszcze jedno. O co chodzi z artefaktami? W jakim celu?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2013, 23:12   

Takim samym jak zaklęcia, eliksiry i inne rzeczy.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 27-09-2013, 23:19   

Tak, ale co n.p. może nimi być? I jaką rolę spełniają?

I mogłabyś podesłać mi na mejla słówka? Bo pisałem do Abla, on mnie odesłał do ciebie :D

mejl to fifcio@hotmail.com
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 28-09-2013, 00:04   

Ja też bym słówka poprosił, mój mail to servantofslanesh@gmail.com
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 28-09-2013, 00:25   

Cytat:
Mogę Wam przydzielić 3 słówka.
:angry:
Panowie, ogarnijcie się i proszę czytać, co piszę. To nie jest przedszkole ani obóz Urwis.
Po cholerę zawracaliście Ablowi głowę, skoro napisałam, że JA PRZYDZIELAM SŁÓWKA.
Podam wam je tutaj, forum jest zamknięte i nikt ich nie podejrzy. Ale nie zrobię tego dzisiaj, bo najpierw kompletujemy wszystkie zachcianki, potem zatwierdzamy u koordynatorów, oni wywalają przekoksy, a potem ja zatwierdzone wpisuję tutaj.
JASNE? :angry:
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 28-09-2013, 01:34   

JASNE! :mrgreen:
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 28-09-2013, 01:41   

Dobra, to ja się wypowiem bo bym pominęła temat o-o
Ja bym chciała: Amulet blokujący próby wtargnięcia w mój umysł, jak wymyślacze chcą to mogę dostać na to ograniczenia jak np. do użycia trzy razy ect. Jeszcze nie wiem w jakiej postaci by miał być bo muszę poszukać wisiorka ect.

Co do skrytki najlepiej skrzyneczka np. taka w jakiej były skarby ze skrytki bandytów. Otwierana przy pomocy pierścienia czy amuletu wykonane na zamówienie, w sensie przyłożenie jakiegoś przedmiotu do skrzynki działa jak przekręcenie magicznego zamka. Ma go jedna osoba z drużyny ;)
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 28-09-2013, 01:46   

Kurcze, nawet jest taka skrzynka, tylko ktoś podprowadził klucz do niej ;) ;) Z tym, że ta skrzynka jest duża i cieżka. Ja myślałam bardziej o czymś bardziej mobilnym w rodzaju sakwa, która ma zakodowaną tylko jedną/dwie/ileś osoby, każda inna osoba, która tam wsadzi łapsko... pozbędzie się łapska ;) Lub trzepnie ją prąd. Lub ukąsi ją coś paraliżującego.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 28-09-2013, 01:55   

Może być mój plecak którym będę latać. Niby nie jakoś bardzo klimatyczny - ten sam co na obozie - ale ani to z plastiku, ani kolorowe... wtapia się w tło bo zielone z materiału zwykłego z dodatkami skóry ;)
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 28-09-2013, 08:58   

Co do sakwy to mam taką jedną, którą wszyłem w kamizelę od strony wewnętrznej. Tylko, że ona jest małych rozmiarów.
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 28-09-2013, 09:24   

Może jakieś trucizny? Do 'wina' by sie dodało, zamknęło, i ładnie podarowało innej ekipie?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 28-09-2013, 13:32   

O, trucizna też dobra rzecz, ale ja bym stawiała na trutkę paraliżującą, nie zabijającą. To daje dużo większe możliwości :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 14:27   

A moze amulety lokalizujące? I maść przeciw psionom? (Biorę pomysły po czytaniu tematów z ubiegłego epilogu :P ) i amulet rozpraszający magię?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 29-09-2013, 14:52   

No no, nie wszystko na raz :)
Generalnie zadanie na dziś to skompletować zestaw zachcianek do przedstawienia koordynatorom. Wieczorem machniemy temat "do zatwierdzenia".
Ty się zastanów, magu ognia (ognia? mam rację?) jakie byś chciał zaklęcia, bo mam ci dopasować słówka, z których możesz je stworzyć (generalnie trochę od dupy strony działanie, no ale musimy się skupić na maksymalnej skuteczności, bo jesteśmy najsłabszą grupą).
Proponowałabym
- krótkie ofensywne na 1 lekką ranę - może coś w rodzaju "ognisty pocisk", chodzi mi o wystrzeliwany zaklęciem przedmiot, który się wbije, promieniując temperaturą
- coś typu tarcza, ściana - czyli coś, co nas może osłonić chociaż na chwilę
- coś obszarowego, na większą ilość ludzi, nie przyjmą nam na bank ciężkiego zaklęcia, ale choćby oślepiające, co pozwoli np. się wyrywać z okrążenia
Tak na początek.

Kapłan Rega też się zastanowi, proszę :) Jak może nam dopomóc bóg sprawiedliwości, oprócz wspomnianej "wody prawdy".
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 15:02   

W pierwszym poście powypisywalem.
Ale napize jeszcze raz:
Coś uzdrawiajacego (chociażby zasklepienie ran)
Tarcza zarówno na pojedynczy cel jak i na grupę
Czar, za pomocą którego będę mógł blokować dostęp np. Do broni albo do sakiewki
Coś w stylu kuli ognia - 1. Obrazanie lekkie
Pierścień ognia? Oslepienie grupy... Stworzenie magicznej bariery wokół nich
No i coś spowalniajacego / paralizującego
Fajniebyloby mieć czar, który zadaje ranę ciężką z miejsca :D
Ogłuszenie?
Ktoś ma jakieś propozycje?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 15:03   

A, przekazywanie / pobieranie energii ze stworzen (nieoficjalnie jestem nekromantą :P )
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 29-09-2013, 15:21   

Rozbrojenie. Podnosisz temperaturę broni doprowadzając do tego, że nie da jej sie utrzymać w rękach.
A zasklepiające nie wiem po co ci, jak mamy mikstury oraz moje uzdrowicielskie zaklęcia.
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 29-09-2013, 15:38   

Cytat:

W pierwszym poście powypisywalem.
Wiem, synku :roll: Chodzi o dalsze pomysły.

Shatan napisał/a:
Coś uzdrawiajacego (chociażby zasklepienie ran)
Przy Twojej profesji można to zrobić na zasadzie przypalania rany, co można potraktować jako dezynfekcja. Powinno przejść.
Shatan napisał/a:
No i coś spowalniajacego / paralizującego
Hmm, podniesienie temperatury podłoża? Na zasadzie stopienia kamienia. To będzie dużo many kosztowało. I jeśli podłoże jest drewniane, to je oczywiście zapalisz. Ale da się zrobić.
Shatan napisał/a:
Ogłuszenie

Hm, podniesienie komuś temperatury ciała jak przy bardzo wysokiej gorączce, może spowodować utratę przytomności.
Shatan napisał/a:
(nieoficjalnie jestem nekromantą :P )
???? Pan wyjaśni?

Shatan napisał/a:
Fajniebyloby mieć czar, który zadaje ranę ciężką z miejsca :D
No właśni. Byłoby to wielce pożądane....
Powój napisał/a:
A zasklepiające nie wiem po co ci, jak mamy mikstury oraz moje uzdrowicielskie zaklęcia.
Zawsze to jest alternatywa, gdyby któreś padło, nie?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 16:53   

Co do nekromancji to w postaci napisałem, że po ukończeniu uniwerku magicznego Divakar udał sie na 5-letnia wędrówkę w poszukiwaniu starych sposobów magii, i tam zaczął studiować nekromancję. Jako ze jest magiem ognia, nie idzie mu to za dobrze, ale opanował sztukę w stopniu dostatecznym. Jako, że jest to w najlepszym przypadku karane banicją ukrywa to, jednak bardzo stara sie unikać psionów. Prosiłbym, żeby Wasze postacie o tym nie wiedziały, a jeśli przypadkowo Divakar wygada, zachowały to dla siebie.
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16