Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI
Autor Wiadomość
Basieł 

Skąd: Warszawa
  Wysłany: 01-10-2015, 14:10   ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI

Amulety szamanów:

Amulet "Szarża duchów", wywołuje grupowe obalenia raz na dobę
Amulet leczący jedną ciężką ranę na 5 godz
Amulet niewidzialności (jednorazowy, 10-15 min)
Amulet "Zatrzymanie czasu", w praktyce przeciwnicy mają się zatrzymać na... powiedzmy 20s, a my w tym czasie możemy... cokolwiek, zwiać, dokończyć rytuał, pośpiewać x1

Amulety czarownicy (Powój)
Ukrycia
Snu (aktywacja poprzez dotyk, 30 sek)
Uleczenie ciężkiej rany x5

Mikstury:
Zasklepieni ran x10
Zrastanie kości x10
Pigułki śmierci klinicznej x3 (smierc kliniczna na 15/30 min)
Trucizna x2 – śmierć
Eiksir na obrone przed magią na jedno starcie, jedna dawka
Wzmocnienie transu x10
Antidotum x5
Wykrycie iluzji x5


Szamany Wilka:

1. "Stado Razem!"
Cecha na której się to opiera: Stadność i Wojowniczość
Efekt: Wataha może walczyć tak długo dopóki ostatni wilk nie otrzyma ciężkiej
Mechanika: Każdy walczący Wilk po otrzymaniu ciężkiej rany daje sygnał. Po 3 sygnałach (3 szamanów wilków) wszyscy padają na ziemię z ciężką raną

2. "Wy nie jesteście już razem
Cecha na której się to opiera: Stadność
Efekt: Zrywa więź Qa. Przestają się porozumiewać między sobą przez co wprowadza ich w zamęt
Mechanika: DO USTALENIA

3. "Upolowany!
Cechy na których się to opiera: Waleczność, Dobry węch, stadność
Efekt: Wysyła duchy wilka do wytropienia i polowania na swoją ofiarę, zadając bardzo ciężką ranę/ okaleczając ją[/quote]

Przyjaciel Niedźwiedź:
"Uciekajcie! Stado was goni"
Zdolność Przyjaciela: groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika)

Przyjaciel Kot
"Stado się ukrywa"
Zdolności Przyjaciela:kamuflaż

Przyjaciel Rosomak
Tropimy, gonimy dopadniemy!
Zdolność Przyjaciela: Furia


"Ucieczka!"
Opiera się na: potrafi zacierać trop (chyba, że zdolności muszą opierać się bezpośrednio na cechach)
Efekt: Well... Wataha zwiewa


"Znajdziemy Cię, Bracie!"
Opiera się na: stadność, dobry węch
Efekt: Wataha potrafi odnaleźć zaginionego wilka

Ogólne szamany:
Ranienie pazurami/rogami/kopytami/etc – 5 na godzinę każdy (lekka) póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów
Unieruchamianie upiorów w kręgach/na symbolach – zadawanie obrażeń od totemu, JEŻELI w kręgu znajduje się też szaman
Laleczki: zadawanie obrażeń upiorom w kręgach poprzez ich laleczki. Zadawanie obrażen poprzez laleczki raz na godz z odległości nie większej niż 100 m/50 m
Obalenia (koń, jeleń), pchnięcia (wilk) – 5 razy na godzinę (póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów)
Zatrucie (przeniesienie choroby, szczur) – jeden raz na 24h, zadaje jedną lekką ranę na godzinę do czasu uleczenia trucizny
Intuicja (kruk) – wykrycie magii 5x na godzinę (póki płaszczyzna duchów bardzo -> Selenge)

+ Kręgi-pułapki, laleczki i rytuał, których opis pojawi się później, bo dopiero trafił do zatwierdzenia :)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Bert 


Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 01-10-2015, 18:31   Re: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI

Vex napisał/a:

Ogólne szamany:
Ranienie pazurami/rogami/kopytami/etc – 5 na godzinę każdy (lekka) póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów
Unieruchamianie upiorów w kręgach/na symbolach – zadawanie obrażeń od totemu, JEŻELI w kręgu znajduje się też szaman
Laleczki: zadawanie obrażeń upiorom w kręgach poprzez ich laleczki. Zadawanie obrażen poprzez laleczki raz na godz z odległości nie większej niż 100 m/50 m
Obalenia (koń, jeleń), pchnięcia (wilk) – 5 razy na godzinę (póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów)
Zatrucie (przeniesienie choroby, szczur) – jeden raz na 24h, zadaje jedną lekką ranę na godzinę do czasu uleczenia trucizny
Intuicja (kruk) – wykrycie magii 5x na godzinę (póki płaszczyzna duchów bardzo -> Selenge)

+ Kręgi-pułapki, laleczki i rytuał, których opis pojawi się później, bo dopiero trafił do zatwierdzenia :)


Rozumiem że to są dodatkowe zdolności poza karteczkowe? Każdy ma jeszcze swoje z karteczki
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2015, 18:37   

Tak :)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Bert 


Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 01-10-2015, 18:48   Re: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI

Vex napisał/a:

Obalenia (koń, jeleń), pchnięcia (wilk) – 5 razy na godzinę (póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów)

Mówiąć póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów masz na myśli?
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2015, 18:51   

Dowiecie się już na miejscu ;) Ale po tym można się domyśleć, że jest to umiejętność której nie będziemy mogli używać przez cały epilog.
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Rhonny 


Skąd: Katowice
Wysłany: 02-10-2015, 00:52   

Mam nadzieję, że nasi przeciwnicy ogarną działanie tych wszystkich amuleto-zdolności :D
 
 
Bert 


Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 02-10-2015, 00:58   Re: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI

Vex napisał/a:

Mikstury:
Zasklepieni ran x10
Zrastanie kości x10
Pigułki śmierci klinicznej x3 (smierc kliniczna na 15/30 min)
Trucizna x2 – śmierć
Eiksir na obrone przed magią na jedno starcie, jedna dawka
Wzmocnienie transu x10
Antidotum x5
Wykrycie iluzji x5


Miksturki pigułki nam zaserwujecie czy przywieść swoje?
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2015, 08:02   

Jak masz fiolki to możesz przywieźć. :) Czego nie będziecie mieli to przygotujemy.
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14