Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

Szlak przemytników - Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze.

wampirka - 17-09-2012, 19:59
Temat postu: Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze.
Zbierzcie w tym temacie do jednego wora, CZEGO i ILE potrzebujemy (dawki, itp).
Jeśli macie na składzie coś, co będzie można wykorzystać w grze (klimatowego, znaczy), to też możecie to tutaj umieścić :)

Kajetan - 17-09-2012, 20:25

Mikstury, myślę, że z każdego rodzaju(rany kłute, cięte, poparzenia, zmiażdżenia/złamania kości) dawek ile... no też pytanie ile Szef jest w stanie dać. Bo jak już to jak najwięcej :)

Amulet(y) odporności na magię, czy też mikstura. To temat do ugadania, z tego co rozumiem.

Onfis coś mówił o pułapkach?

wampirka - 17-09-2012, 21:16

No właśnie chodzi mi o to, czy chcemy je robić samemu, czy liczyć na zaplecze ;)
Indiana - 17-09-2012, 22:48

Cytat:
Bo jak już to jak najwięcej :)

Proponuję zacząć od magicznego tobołka, który za was to poniesie ;) I gwarantuję Wam, że ów zepsuje się na pierwszym zakręcie.
Musicie zrównoważyć między "mieć wszystko" a "poruszać się szybko" w porywach do "poruszać się" ;)

Kajetan - 17-09-2012, 23:13

Indiana napisał/a:
Musicie zrównoważyć między "mieć wszystko" a "poruszać się szybko" w porywach do "poruszać się"


Ja nie dam rady?! :) Nie no, chodzi mi o to czy możemy sobie wymyślać, a potem zastanawiac się co naprawdę wziąć, czy raczej mamy jakoś ograniczone surowce "z góry".

Danus - 17-09-2012, 23:23

Jak coś to mam koło 50 ampułek więc jakby eliksiry były w jakimś większym pojemniku to można rozlać i podzielić między ludzi :)
wampirka - 17-09-2012, 23:26

Myślę, że moglibyśmy przyjąć, że ampułka to jedna dawka, to będzie nawet wygodne ;)
"Ograniczenia surowcowe" będą ustalone, kiedy inne grupy, też dojdą do tego, co chciałyby mieć, żeby było to jakoś zrównoważone.

Danus - 17-09-2012, 23:32

I jeszcze coś czym można szybko a najlepiej na odległość złamać wpływ psioniki.
Indiana - 18-09-2012, 00:21

K.W.I.K. napisał/a:
Nie no, chodzi mi o to czy możemy sobie wymyślać, a potem zastanawiac się co naprawdę wziąć, czy raczej mamy jakoś ograniczone surowce "z góry".

Wymyślajcie, co uważacie za stosowne, a ja wam powiem, co z tego ma sens i rację bytu :)
Poproszę to w formie listy na przykładowo za tydzień ;)

Onfis - 18-09-2012, 17:41

To jak mikstury mamy ogarnięte, pozostają amulety i pułapki. Amulety to prosta sprawa, bo może to być byle ładniejsza ozdóbka. Pułapki... Pytanie jak miałyby działać? Czy ranić zbliżających się, czy tylko nas ostrzegać? I LARPowanie LARPowaniem, mechanika mechaniką? Jak miałoby to działać? Skąd inni gracze (bo BNi pewnie będą poinformowani) mają wiedzieć, że właśnie wdepnęli w alarm, czy coś im wypierniczyło pod stopami? Wystarczy czerwony sznurek, czy musimy robić klocki z runami a'la Nox?
Indiana - 18-09-2012, 17:59

Byłoby miło, gdyby założenia większego formatu (np. jakiś duży rytuał czy coś) znalazły odzwierciedlenie w odpalonym przez OG ładunku dymnym albo iskrowym. Mniejsze - drobne korsarze albo dymki. A klocki z runami byłyby nie od rzeczy, nie napracujecie się zanadto, jeśli będzie to np. kartka z zestawem znaków.
Onfis - 18-09-2012, 19:30

To że założenie pułapek ok, chodzi mi tylko, że jak zakopiemy miny wokół noclegowni, to skąd ktoś kto będzie chciał nas śledzić (np. jacyś wredni Messyńczycy ;) ), będzie wiedział, że wdepnął na minę? No bo nie zostawimy tego na widoku z kartką "JEŚLI NADEPNĄŁEŚ, WYBUCHASZ"
Indiana - 18-09-2012, 19:54

Onfis napisał/a:
skąd ktoś kto będzie chciał nas śledzić (np. jacyś wredni Messyńczycy ;) ), będzie wiedział, że wdepnął na minę?
Dlatego pytam o szczegóły konkretu :) Jeśli to ma wybuchnąć po nadepnięciu na to, to poinformuję ich OG i on to załatwi przez śppw. Jeśli ma mieć formę alarmu, tj. oni wdeptują, a wy słyszycie, to poinformuję ich OG, a on poinformuje waszego OG, kiedy na to najdą. I tak dalej. Daj mi konkret, to ci powiem, jak to można rozegrać.
Hodo - 18-09-2012, 20:18

Ja proponuję duży, posprejowany na czerwono kamień na środku drogi z doczepioną kartką z napisem - "Ups, wybuchłeś" ;D
Pułapka działa tylko raz, bo potem nikt już nie podejdzie do podobnego kamienia, ale zabawa i tak przednia ;)

Onfis - 18-09-2012, 20:44

Hodo napisał/a:
Ja proponuję duży, posprejowany na czerwono kamień na środku drogi z doczepioną kartką z napisem - "Ups, wybuchłeś" ;D
Pułapka działa tylko raz, bo potem nikt już nie podejdzie do podobnego kamienia, ale zabawa i tak przednia ;)


Przypomniało mi to jednego z poznańskich LARPów, gdzie przedmioty magiczne miały opis na dołączonej karteczce. Jeśli przedmiot był przeklęty miał dopisek "Jeśli to przeczytałeś, musisz założyć rękawicę" ;)

A co do działania pułapek - niech wypowie się drużyna! Wolicie żeby wysadzało w powietrze tych, co podejdą za blisko, czy dawało nam dyskretny sygnał, że ktoś się zbliża?

Masza - 18-09-2012, 23:36

Jak wybuchnie to automatycznie da nam sygnał, że ktoś się zbliża, tylko będzie niewiele czasu na reakcję. Zawsze można umieścić pułapkę dyskretną w jakiejś odległości przed pułapką wybuchową.
Danus - 19-09-2012, 00:45

Zgadzam się z przedmówczynią.
Onfis - 19-09-2012, 10:25

Lud przemówił! Da radę żebyśmy mięli oba rodzaje pułapek?
Kajetan - 20-09-2012, 00:19

Amulety myślę, że przeciw magii, głównie psionicznej i tych wszystkich żywiołów.
Onfis - 20-09-2012, 09:01

K.W.I.K. napisał/a:
Amulety myślę, że przeciw magii, głównie psionicznej i tych wszystkich żywiołów.


To już jest praktycznie odporność na magię ;) Nie przeginajmy. Jeden rodzaj na łba chyba wystarczy

Kajetan - 20-09-2012, 15:24

No, no. O to mi chodzi, że amulet np. odporności na ogień czy coś tam(w sensie, że to 1 użycie na ileś tam czasu). Nie, że jeden amulet, który chroni przed całą magią.

To ja(Kvendulf) rezerwuje sobie w takim razie ochrony przed magią ognia.

Danus - 20-09-2012, 21:21

No to ja rezerwuje ochrony przed żywiołem powietrza.
Onfis - 22-09-2012, 15:28

Tak mi teraz wpadło. Sprzęt to nie tylko sprawy magiczne. Może ktoś ma coś "zwyczajnego" do podziału? Ja prawdopodobnie będę miał do pożyczenia czarny kirys, w którym występowałem na obozie. Kto chętny na punkty pancerza? ;)
Kajetan - 22-09-2012, 16:06

Jak ktoś ma tarczę, to dobrą tarczą nie pogardzę :P Moja nie jest jakaś tragiczna, ale wole nieco lżejsze zabawki.
Onfis - 22-09-2012, 17:24

K.W.I.K. napisał/a:
Jak ktoś ma tarczę, to dobrą tarczą nie pogardzę :P Moja nie jest jakaś tragiczna, ale wole nieco lżejsze zabawki.

To się chyba musisz do kantorka uśmiechnąć, bo ja moją będę używał ;)

wampirka - 22-09-2012, 21:25

Hrhr, kantorek ma trochę. Tak myślę. ;)
Kajetan - 23-09-2012, 00:36

o to to, jakby ktoś chciał to mogę udostępnić nagolenniki/karwasze/naramiennik w taki trochę arabaski dizajn :o

A sam bym nie pogardził jakimś łukiem :)
A propos, mamy w ogóle kogoś dystansowego ?

I jeśli się da, to drugi KWIK w takim razie prosi o tarczę z kantorka :)

Onfis - 23-09-2012, 13:40

K.W.I.K. napisał/a:
A propos, mamy w ogóle kogoś dystansowego ?

Jak moja dziewczyna w końcu dokula się na to forum, to możecie z nią podyskutować o łucznictwie, ale nie wiadomo czy się zgodzi ;)

Kajetan - 23-09-2012, 23:25

Przydałyby się tez eliksiry wzmacniające, jeżeli działają wciąż tak jak na obozie :D
Indiana - 24-09-2012, 19:46

Czekam na czytelną i klarowną listę, nie będę przeszukiwać postów i analizować dyskusji :)
wampirka - 24-09-2012, 20:45

Okej, zatem wrzućcie listę ze spisem w jednym poście, mi ciężko manewrować na tym tablecie :)
O dystansowców się nie martw, chociaż nie wiem jak ze szczałami, jak macie jakieś zapasowe to weźcie ;)

wampirka - 24-09-2012, 21:08

Kurcze, pożarło mi posta :(
Musimy mieć maksymalnie dużo leczący i wzmacniających gadżetów, z uwagi na mały odsetek zajmujących się tym profesji. Zobaczymy jak wyjdzie z blokadami magicznymi, ale też ważna rzecz.
I pamiętajcie o tym czymś, co usypia/ogłusza, jak proszek czy coś.
Chyba przewijało się też coś o niewidzialności.

Zbierzcie to DZISIAJ, uzupełnijcie jak coś przyjdzie Wam do głowy- lepiej wymyślić więcej, nawet jakby miał odpaść/nie przydać się niż płakać w terenie, że się nie pomyślało :D

Onfis - 24-09-2012, 22:07

Wamp, moja dziewczyna (cały czas ją meczę żeby zrobiła konta i miała dostęp...) chce grać czarownicą. Uwzględnij to w kalkulacjach. I jak można, to czary jakieś pasujące i przydatne ;)
Kajetan - 24-09-2012, 23:12

Niech będzie czymś co leczy : >
Kajetan - 24-09-2012, 23:17

Mikstury:

rany kłute, cięte,
poparzenia,
zmiażdżenia/złamania kości
wzmacniające

(50 ampułek - 1 ampułka/1dawka), zastanówmy się nad rozdzieleniem

Pułapki:
(działka Onfisa, wybuchowa i ostrzegawcza sztuk ile? 3,4?)

Amulety:

Kvendulf - ochrona przed magią ognia
Danus - ochrona przed żywiołem powietrza
(reszta, uzupełnijcie)

Kantorek:
Tarcza - Kvendulf
Łuk i strzały - Wolfgang

Od ekipy dla ekipy:

kirys Onfisa,
o to to, jakby ktoś chciał to mogę udostępnić nagolenniki/karwasze/naramiennik w taki trochę arabaski dizajn :o
/\ Wolfgang

Wampirkowe pomysły, o których usłyszała/sama wpadła:
usypiający/ogłuszający proszek w ilości do ustalenia
coś o niewidzialności(?) kto się chcę tym babrać, niech się wypowie

Dobra! Tu jest to co wyczytałem z tego tematu, pozostaje jeszcze kwestia amuletów, dobrze, żeby każdy miał jakiś, to co napisała Wampirka o tych proszkach, oraz rozdzielenie eliksirów.

Danus - 24-09-2012, 23:33

Co do eliksirów to ja mam specjalną ładownicę przy pasie na 10 ampułek i torbę (dość pojemną) w której mogę nosić nadwyżkę eliksirów jakby ktoś nie miał gdzie ich wcisnąć... w sumie mogę też przenieść jakieś inne sprzęty jakby się co trafiło.

To coś o niewidzialności w sumie mogło by się przydać (zależy jakby to konkretnie działało)... bo zawsze można wtedy jakoś dostać się między wrogów i coś podsłuchać albo pobawić się w ninję i eliminować niezauważenie wrogów... jak coś takiego w ogóle jest możliwe...

Co do usypiająco- ogłuszającego proszku... wydaje mi się że każdemu przydał by się co najmniej jeden... tak na wszelki wypadek... a co z tym czymś do wyrywania z mocy psioniki na odległość albo z szybkim działaniem?

Indiana - 24-09-2012, 23:52

Dzięki, lista przyjęta do rozpatrzenia :) Odpowiedź maks do czwartku :)
Kajetan - 26-09-2012, 01:05

No i jeszcze pochodnie, tak mi się wydaje.
Danus - 26-09-2012, 18:08

I może mapa okolic...
Onfis - 26-09-2012, 19:35

Nobel dla Danusa... Czemu nikt o tym nie pomyślał? :D
Indiana - 27-09-2012, 19:58

ZATWIERDZONE:


Mikstury:
(1 szt. = 1 porcja)

5 szt. zatamowanie krwotoku
3 szt. zrastanie kości
3 szt. wzmocnienie (pozwala walczyć dalej z ciężką raną, do otrzymania kolejnej rany)

2 szt. proszek usypiający - rozpylony bezpośrednio (do 0,5 m) przed twarzą (TWARZĄ! wchłania się przez śluzówkę, nie rozpylamy pod nogami) powoduje natychmiastowe zaśnięcie ofiary na minimum godzinę.

Pułapka:
2 szt. wybuchowa - rażenie ciężką raną po wejściu obiektu w promień 0,5 m. Obiekt nie musi byc człowiekiem.

2 szt. pułapka alarmująca - osobno detonator i sygnalizator. W przypadku przekroczenia granicy okręgu o promieniu 5 m od detonatora, sygnalizator zaczyna hałasować głośno.
Obydwie trzeba aktywować znakami (grupa ma to opracować).

Amulety:
1x ochrona przed ogniem
1x ochrona przed powietrzem

Załatwienie koniecznego wyposażenia typu pochodnie, broń etc leży w gestii OG, ale ma być z inicjatywy grupy (w sensie jak nie będziecie pamiętać, to nie będziecie mieli, ale OG na waszą prośbę ma to zorganizować).

Danus - 28-09-2012, 15:59

Tak na marginesie... może nie jest to najpotrzebniejszą rzeczą na świecie ale może byśmy napisali ile mamy pkt życia (liczone razem z 2 poziomem czy jakimiś pkt pancerza)... może to hmmm... trochę pomóc... :)

PS.

Czy wszystkie profesje z 2 poziomem dostają dodatkowo pkt życia czy tylko wojownicy?

wampirka - 28-09-2012, 16:13

Tylko wojownicy ;)
Onfis - 28-09-2012, 16:29

Właśnie... Czy skoro gram "nową" postacią, dostaję punkt życia za poziom zdobyty na obozie?
wampirka - 28-09-2012, 18:08

To zależy czy Ci Indi zezwoli, ale z tego, co mi się wydaje, to nowe postaci, których właściciele na obozie otrzymali poziom, też startują z poziomem ;)
Kajetan - 28-09-2012, 18:42

W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką :D Bo w razie wpadki by się przydało... :P O ile to jeszcze możliwe :mrgreen:
Danus - 28-09-2012, 21:46

K.W.I.K. napisał/a:
W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką :D Bo w razie wpadki by się przydało... :P O ile to jeszcze możliwe :mrgreen:


Ja jak coś mam wzmocnioną odporność na psionike... ale w sumie wam to dużo nie pomaga...

Indiana - 28-09-2012, 22:08

wampirka napisał/a:
nowe postaci, których właściciele na obozie otrzymali poziom, też startują z poziomem
Tak własnie jest.

K.W.I.K. napisał/a:
W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką :D
Pozostaje Wam nie wpadać ;)
Danus - 03-10-2012, 20:39

Dobra, jako że wszyscy tak rzuciliście się z podawaniem pkt życia to może ja też podam :P

Mam aż... 1 pkt życia... ta... właśnie...

Onfis - 03-10-2012, 23:18

Ogłoszenie parahwilane! Mój kirys jednak nie jest dostępny - będę go używał ;)
wampirka - 03-10-2012, 23:19

Oh nie, i co ja teraz zrobię! :P
Onfis - 04-10-2012, 15:50

Jesteś niedobra. A może ktoś uzależniał od tego swoje życie? :P

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group