|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
|
Grupa Bura - ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI
Basieł - 01-10-2015, 13:10 Temat postu: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI Amulety szamanów:
Amulet "Szarża duchów", wywołuje grupowe obalenia raz na dobę
Amulet leczący jedną ciężką ranę na 5 godz
Amulet niewidzialności (jednorazowy, 10-15 min)
Amulet "Zatrzymanie czasu", w praktyce przeciwnicy mają się zatrzymać na... powiedzmy 20s, a my w tym czasie możemy... cokolwiek, zwiać, dokończyć rytuał, pośpiewać x1
Amulety czarownicy (Powój)
Ukrycia
Snu (aktywacja poprzez dotyk, 30 sek)
Uleczenie ciężkiej rany x5
Mikstury:
Zasklepieni ran x10
Zrastanie kości x10
Pigułki śmierci klinicznej x3 (smierc kliniczna na 15/30 min)
Trucizna x2 – śmierć
Eiksir na obrone przed magią na jedno starcie, jedna dawka
Wzmocnienie transu x10
Antidotum x5
Wykrycie iluzji x5
Szamany Wilka:
1. "Stado Razem!"
Cecha na której się to opiera: Stadność i Wojowniczość
Efekt: Wataha może walczyć tak długo dopóki ostatni wilk nie otrzyma ciężkiej
Mechanika: Każdy walczący Wilk po otrzymaniu ciężkiej rany daje sygnał. Po 3 sygnałach (3 szamanów wilków) wszyscy padają na ziemię z ciężką raną
2. "Wy nie jesteście już razem
Cecha na której się to opiera: Stadność
Efekt: Zrywa więź Qa. Przestają się porozumiewać między sobą przez co wprowadza ich w zamęt
Mechanika: DO USTALENIA
3. "Upolowany!
Cechy na których się to opiera: Waleczność, Dobry węch, stadność
Efekt: Wysyła duchy wilka do wytropienia i polowania na swoją ofiarę, zadając bardzo ciężką ranę/ okaleczając ją[/quote]
Przyjaciel Niedźwiedź:
"Uciekajcie! Stado was goni"
Zdolność Przyjaciela: groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika)
Przyjaciel Kot
"Stado się ukrywa"
Zdolności Przyjaciela:kamuflaż
Przyjaciel Rosomak
Tropimy, gonimy dopadniemy!
Zdolność Przyjaciela: Furia
"Ucieczka!"
Opiera się na: potrafi zacierać trop (chyba, że zdolności muszą opierać się bezpośrednio na cechach)
Efekt: Well... Wataha zwiewa
"Znajdziemy Cię, Bracie!"
Opiera się na: stadność, dobry węch
Efekt: Wataha potrafi odnaleźć zaginionego wilka
Ogólne szamany:
Ranienie pazurami/rogami/kopytami/etc – 5 na godzinę każdy (lekka) póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów
Unieruchamianie upiorów w kręgach/na symbolach – zadawanie obrażeń od totemu, JEŻELI w kręgu znajduje się też szaman
Laleczki: zadawanie obrażeń upiorom w kręgach poprzez ich laleczki. Zadawanie obrażen poprzez laleczki raz na godz z odległości nie większej niż 100 m/50 m
Obalenia (koń, jeleń), pchnięcia (wilk) – 5 razy na godzinę (póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów)
Zatrucie (przeniesienie choroby, szczur) – jeden raz na 24h, zadaje jedną lekką ranę na godzinę do czasu uleczenia trucizny
Intuicja (kruk) – wykrycie magii 5x na godzinę (póki płaszczyzna duchów bardzo -> Selenge)
+ Kręgi-pułapki, laleczki i rytuał, których opis pojawi się później, bo dopiero trafił do zatwierdzenia
Bert - 01-10-2015, 17:31 Temat postu: Re: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI
Vex napisał/a: |
Ogólne szamany:
Ranienie pazurami/rogami/kopytami/etc – 5 na godzinę każdy (lekka) póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów
Unieruchamianie upiorów w kręgach/na symbolach – zadawanie obrażeń od totemu, JEŻELI w kręgu znajduje się też szaman
Laleczki: zadawanie obrażeń upiorom w kręgach poprzez ich laleczki. Zadawanie obrażen poprzez laleczki raz na godz z odległości nie większej niż 100 m/50 m
Obalenia (koń, jeleń), pchnięcia (wilk) – 5 razy na godzinę (póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów)
Zatrucie (przeniesienie choroby, szczur) – jeden raz na 24h, zadaje jedną lekką ranę na godzinę do czasu uleczenia trucizny
Intuicja (kruk) – wykrycie magii 5x na godzinę (póki płaszczyzna duchów bardzo -> Selenge)
+ Kręgi-pułapki, laleczki i rytuał, których opis pojawi się później, bo dopiero trafił do zatwierdzenia |
Rozumiem że to są dodatkowe zdolności poza karteczkowe? Każdy ma jeszcze swoje z karteczki
Basieł - 01-10-2015, 17:37
Tak
Bert - 01-10-2015, 17:48 Temat postu: Re: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI
Vex napisał/a: |
Obalenia (koń, jeleń), pchnięcia (wilk) – 5 razy na godzinę (póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów)
|
Mówiąć póki jesteśmy na płaszczyźnie duchów masz na myśli?
Basieł - 01-10-2015, 17:51
Dowiecie się już na miejscu Ale po tym można się domyśleć, że jest to umiejętność której nie będziemy mogli używać przez cały epilog.
Rhonny - 01-10-2015, 23:52
Mam nadzieję, że nasi przeciwnicy ogarną działanie tych wszystkich amuleto-zdolności
Bert - 01-10-2015, 23:58 Temat postu: Re: ZATWIERDZONE RZECZY I UMIEJĘTNOŚCI
Vex napisał/a: |
Mikstury:
Zasklepieni ran x10
Zrastanie kości x10
Pigułki śmierci klinicznej x3 (smierc kliniczna na 15/30 min)
Trucizna x2 – śmierć
Eiksir na obrone przed magią na jedno starcie, jedna dawka
Wzmocnienie transu x10
Antidotum x5
Wykrycie iluzji x5 |
Miksturki pigułki nam zaserwujecie czy przywieść swoje?
Basieł - 02-10-2015, 07:02
Jak masz fiolki to możesz przywieźć. Czego nie będziecie mieli to przygotujemy.
|
|