|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
![](images/print.gif) |
Wergundia - Szpej do zatwierdzenia
Aver - 28-09-2016, 21:15 Temat postu: Szpej do zatwierdzenia Ubrania i bokeny:
Adalbert
- szarfa tymenowa
Avergill
- cotte tymenowe
- płaszcz czarowniczy jeśli łaska
Dagome
- cotte tymenowe
- jakaś kapotka (płaszcz)
Farin
- szarfa tymenowa
Gorvenal
- szarfa tymenowa
Kodran
- cotte tymenowe
Moira
- ciepły wełniany kapturek
- pelerynka
- miecz
Referen:
- cotte tymenowe
- jakikolwiek jednoręczny boken
Schatten
- cotte tymenowe
Toraldson
- cotte tymenowe
Tergor
- cotte tymenowe
- boken jednoręczny
Venissa
- szarfa tymenowa
DO TEGO
5 tarcz tymenowych (jeśli się uda, a jak nie, to tyle ile da radę)
Aver - 28-09-2016, 22:12
Apteczka:
zasklepienie - 60
odkażenie - 60
spirytus - 2 butelki
wzmocnienie i znieczulenie (pozwala funkcjonować pomimo obrażeń) - 20
odtrutka - 20
uzupełnienie krwi - 5
leczenie poparzeń - 10
antybiotyk - 20
przyspieszona regeneracja - 20
znieczulenia - 10
Alchemia bojowa:
granat błyskowo ogłuszający, pole rażenia dwa metry - 10
granat odłamkowy, pole rażenia dwa metry - 10
granat zapalający, pole rażenia dwa metry - 10
ładunek kierunkowy (wybuch przy uderzenu, zniszczenie tarczy lub ciężka) - 10
ładunek wyburzający z zapłonem opóźnianym silvenium - 2
gaz bojowy duszący - 5
gaz paraliżujący - 5
Inne alchemiczne:
trucizna (czarny ges, trupi jad, silvenium, srebro. Rozkład tkanek, opóźnienie reakcji, zaburzenie akcji serca) - 5
sztuczna śmierć + antidotum działające po 4 minutach - 3
paraliż (olej na broń) - 10
amital sodu- obojętność - 3
Jasperowa skrzynka ze składnikami?
bandaże x miljon
igły, skalpele, duperele
Alumety:
najemnik (jednorazowe wstanie po ciężkiej) - 5
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz (możliwy do przełamania i wtedy boli) - 5
snu na 30 sek na dotyk (5 użyć) - 1
mgła na 30 sek (promień 15m) - 1
amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
Powój - 29-09-2016, 01:02
Koniec zgłaszania potrzebnych wam przedmiotów
Listę rzeczy które przeszły dostaniecie w czwartek w nocy lub piątek w okolicach porannych. Miłego knucia
Powój - 29-09-2016, 14:07
PRZEDMIOTY ZATWIERDZONE
Cytat: | Apteczka:
zasklepienie - 60 20
odkażenie - 60 10
spirytus - 2 butelki k
wzmocnienie i znieczulenie (pozwala funkcjonować pomimo obrażeń) - 20 6
odtrutka - 20 2
uzupełnienie krwi - 5 k
leczenie poparzeń - 10 5
antybiotyk - 20 2
przyspieszona regeneracja - 20 5
znieczulenia - 10 4
|
Cytat: | Alchemia bojowa:
granat błyskowo ogłuszający, pole rażenia dwa metry - 10 1
granat odłamkowy, pole rażenia dwa metry - 10 1
granat zapalający, pole rażenia dwa metry - 10 1
ładunek kierunkowy (wybuch przy uderzenu, zniszczenie tarczy lub ciężka) - 10 2
ładunek wyburzający z zapłonem opóźnianym silvenium - 2 1 działanie - ciężka w zakresie 2m
gaz bojowy duszący - 5 2
gaz paraliżujący - 5 2 |
Cytat: | Inne alchemiczne:
trucizna (czarny ges, trupi jad, silvenium, srebro. Rozkład tkanek, opóźnienie reakcji, zaburzenie akcji serca) - 5 2
sztuczna śmierć + antidotum działające po 4 minutach - 3 nope
paraliż (olej na broń) - 10 5 działa tylko na ludzi
amital sodu- obojętność - 3 2 |
Cytat: |
Jasperowa skrzynka ze składnikami
bandaże x miljon spoko
igły, skalpele, duperele spoko |
Cytat: |
Alumety:
najemnik (jednorazowe wstanie po ciężkiej) - 5 3
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz (możliwy do przełamania i wtedy boli) - 5 2
snu na 30 sek na dotyk (5 użyć) - 1 3 użycia
mgła na 30 sek (promień 15m) - 1 k
amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić) k do poinformowania og/gracza, że coś takiego poszło - jeden zestaw
|
|
|