|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
|
Sesja strategiczna - Zdarzenia losowe
Indiana - 02-02-2017, 04:58 Temat postu: Zdarzenia losowe Jak w nagłówku napisano, a w zasadach wymyślono (ja nie wiem, kto to wymyślał... ), w świecie zdarzają się nie tylko rzeczy logiczne i zaplanowane.
Jest 30 różnych wydarzeń, pozytywnych i negatywnych, rozpisanych na 100 numerów (powtarzają się).
Każdy sztab losuje numer - po prostu podaje numer od 1 do 100 lub jeśli sobie życzy, mogę rzucić kostką.
Losowanie chcę czynić raz na pół roku w grze, czyli raz na 6 tur.
Ponieważ są to wielokrotnie wydarzenia związane z pogodą, które nie mogą wydarzyć się w dowolnej porze roku, pozwolę sobie zdecydować sama, w którym momencie wylosowane zjawisko się objawi, aby było spójnie i logicznie.
Lista zdarzeń jest zapisana w Kąciku MG do wglądu po grze - został zrobiony przed chwilą i nie będzie edytowany do końca gry
Poniżej tego wpisu:
PROSZĘ, ABY KAŻDY SZTAB PODAŁ LICZBĘ od 1 do 100.
Jesli któryś sztab nie poda, to rzucę kostką
Następne losowanie po 6 turze.
Leite - 02-02-2017, 11:47
72
Narcyz - 02-02-2017, 12:43
Czterdzieści i cztery
Reshion vol 2 Electric Bo - 02-02-2017, 13:18
Trzy
Adalbert - 02-02-2017, 17:35
Trynt bierze 9.
Kodran - 02-02-2017, 18:47
Wergundia bierze 12
Deft - 02-02-2017, 20:26
Szesnaście
Szamalchemik - 02-02-2017, 22:39
Narcyz, jak mogłeś? D:
I to tylko o dwa za dużo...
Elf - 02-02-2017, 23:32
Talsoi bierze 13
Hoari - 03-02-2017, 20:33
42
Powój - 06-02-2017, 00:34
A Samnia zamawia 92
Indiana - 06-12-2017, 03:24
Oto wydarzenia, jakie zaistniały na terenach poszczególnych krajów
Uwzględnijcie je samodzielnie, Myszo, ładnie prosimy o uwzględnienie ich także w ekonomii.
Laro 72
Mrozy – straty w ludziach i zwierzętach, ale brak insektów.
Wysokie góry dają ochronę przed mrozami, przyjmuję, że wczesną zimą 937 Laro stracą ok. 1,5 tys. ludzi oraz 50% zwierząt hodowlanych, w wypadku Laro to -10% stanu żywności.
Styria 44
Koniunkcja gwiazd – zwiększenie ilości many
Każda przeprowadzona operacja magiczna dostaje 10% do powodzenia.
Ofir 3
Susza – niższe plony, wysoka temperatura, brak wody, śmierć zwierząt, ale zaschnięcie bagien i błot.
Istotne z punktu widzenia wojny, arbany samnijskie mają trudniejszy dostęp do wody i mniej żywności. Jednak tam, gdzie stacjonują może to oznaczać większe straty dla ludności, którą obrabują z zapasów i zablokują dostęp do wody.
Plony 937 - 20% niższe.
Trynt 9
Powódź – straty w pobliżu rzek, ale użyźnienie gleb w dorzeczu
Straty majątkowe szacowane na 1 mln bz.
Wzrost plonów +5%
Wergundia 12
Mrozy – straty w ludziach i zwierzętach, ale brak insektów
Równiny nad rzekami są trudne do przetrwania mrozów, ale też mrozy są słabsze. Strata 0,05% ludności (6tys) i stan spichrza -5% w dół.
Kesham 16
Huragan – zniszczenia budynków, lasów, straty w ludziach.
Dobry strzał Macie w dupie huragan
Talsoi 13
Insekty – w efekcie ciepłej zimy i wysokich opadów, choroby i psucie, ale opcja "szarańcza".
Strata -5% do stanu spichrza.
Andhakara 42
Koniunkcja gwiazd – zwiększenie ilości many
Każda przeprowadzona operacja magiczna dostaje 10% do powodzenia.
Samnia 92
Deszcze – rozmoknięcie dróg, gnicie zapasów, choroby, ale nie brakuje wody
Spowolni marsz przez step.
Leite - 06-12-2017, 17:11
Widzę, że ładnie udupiło Samnię z paru kierunków xD
I co te krasnoludy, huragan, phi. Ich by zabiło trzęsienie ziemi
Myszołowianka - 06-12-2017, 19:52
Efekty Losowych wydarzeń zostały wpisane przeze mnie w arkusze (kolorem czerwonym).
Reshion vol 2 Electric Bo - 06-12-2017, 20:37
Pogoda w Ofirze jakaś spaczona, u sąsiadów mrozy i deszcze a u nas susza
Indiana - 06-12-2017, 21:35
No ale co ja mogę
|
|