Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

Dzieła związane z obozem - Silberberg 2007 - The Witcher

Quarties - 01-03-2009, 22:47
Temat postu: Silberberg 2007 - The Witcher
Witam. Zainspirowany inicjatywą Ziemowita postanowiłem stworzyć modyfikacje do wiedźmina opisującą zdarzenia (a przynajmniej część z nich ;) ) z obozu 2007. Teraz mam do was parę pytań.
1. Kto ma być głównym bohaterem? Może Abel (dostał nagrodę za najlepszą posatć w końcu ;) ), tylko ktoś musi mi podesłać dobrą relacje z waszego turnusu.
2. Czy ktoś podejmie się napisania dialogów?

Póki co tyle ;)

Prosił bym doktorze o jakieś subforum... Będzie bałagan potem z pytaniami jak jakieś dojdą...

Doctor - 01-03-2009, 23:05

Nie widzę na razie takiej potrzeby.
Quarties - 01-03-2009, 23:17

Póki co... Ale potem doktorze jak będzie się można pogubić. Ale zaczekajmy w sumie ;)
Ulfberht - 01-03-2009, 23:19

Za dużo się spodziewasz Quarties po tym projekcie , ale powodzenia :mrgreen:
Shamaroth_Glupi - 01-03-2009, 23:19

Osobiście się wykluczam. Mam za słabego kompa :D
Quarties - 01-03-2009, 23:21

Milson, wierz mi mam już małe doświadczenie ;)

I grupę moderską chętna do ewentualnej pomocy ;)

Abel - 01-03-2009, 23:26

Widzisz, chętnie bym Ci pomógł, ale mam pewne zobowiązania w tym roku związane ze szkołą i nie będę do końca dyspozycyjny ;)
Chyba, że w połowie maja jeszcze będzie robota, to chętnie pomogę, jeżeli będziesz chciał.
Co do Abla, to nie wiem, czy to najlepszy pomysł, ale jeżeli chcesz się zabrać od tej strony, to najlepszym wsparciem dla Ciebie będzie moje opowiadanie :P a w razie czego, to pisz na PW, lub maila

Quarties - 02-03-2009, 22:17

Ok, ja się zastanowię jeszcze

Bo główny bohater to będzie raczej gotowy model z gry. Nie mam weny tworzyć nowego modelu ;)

Ziemowit - 04-03-2009, 21:25

Aurora toolset był prosty w obsłudze. Aurora do NWN2 była trudniejsza i na jednym serwerze jako kreator lokacji byłem wstanie tworzyć tylko interioryco i tak było sporym wyzwaniem. Jak popatrzyłem na toolset CDProjektu to całym sercem życze powodzenia, ale strzelać se samobója nie będe
Quarties - 04-03-2009, 23:14

Heh...

Co racja to racja, toolset CDProject jest o wiele prostszy ;)

Quarties - 05-03-2009, 21:32

Parę screenów z aktualnego postępu prac ;)

http://img13.imageshack.u...rbergdonjon.png http://img27.imageshack.us/img27/1053/kopalnia.png

http://img141.imageshack.us/img141/5962/ciala.png http://img126.imageshack.us/img126/9738/droga.png

http://img408.imageshack.us/img408/8012/brod.png http://img527.imageshack.us/img527/5606/kupiec.png

http://img18.imageshack.us/img18/1161/zajazd.bmp http://img11.imageshack.us/img11/6792/swinka.bmp

http://img16.imageshack.us/img16/1522/blokada.bmp http://img6.imageshack.us...mekhrabiego.bmp

Indiana - 05-03-2009, 21:48

Fajne :) To przedstawia któryś z obozów? ;)
Quarties - 05-03-2009, 21:56

Tak, staram się odegrać 2007 ;)

Oczywiście będą wątki w 100 % obozowe i nienawiązujące do fabuły 2007.

Indiana - 05-03-2009, 22:01

A te lokacje, to jakieś konkretnie? Tak dopytuję, bo ciekawa jestem jak może wyglądać obóz w wersji plansza ;)
Torus - 05-03-2009, 22:13

O ile się nie mylę, to ostatni screen przedstawia zamek bardzo podobny do tego, który możemy spotkać w nowych misjach od CDP (bodajże "Cena neutralności"?). Wykorzystywałeś ich tekstury czy tworzyłeś swoje? No po jakoś mi ten zamek troszkę nie przypomina obozu, chyba że to ma być cósik innego. :) Upatruję w tym trochę słomiany zapał bo miałem to wiele razy :P Mam nadzieję że się mylę i będę mógł zagrać sobie w Silber-witchera xD
Indiana - 05-03-2009, 22:22

No tak, ja sobie nie zagram niestety :) Ale chętnie pokibicuję :)
Quarties - 05-03-2009, 22:26

Cóż, lokacje są z wiedźmina, nie tworzyłem nic nowego.

Lokacja z zajazdem jest zbudowana na lokacji z wsią Odmęty. Jednak strażnicy cesarscy blokują każde przejście do wsi z racji dochodzenia. Wymordowana prawie całą wieś. Jednak ten wątek nie będzie w fabule.

Lokacja z zamkiem to Kaer Morhen z odpowiednimi przedmiotami i blockerami. Stos ciał jest na zamku. Będę miły i zdradzę coś ;) Na zamek hrabiego napadły elfy. Atak został odparty elfy są właśnie palone. Gracz oprócz rozwiązania problemu górników będzie mógł też wyjaśnić czemu elfy napadają na hrabiego.

Będą do wyboru 4 postacie:
-krasnoludzki rębacz (posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników, jest ciężkozbrojnym)
-człowiek rycerz (posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników, również jest ciężkozbrojnym)
-człowiek czarodziejka (posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia (2 ifryty), które będzie ją ochraniać, nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne)
-wiedźmin (posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności, nosi lekki pancerz)

Co będzie na pewno:
-wybór postaci
-pełne zadanie od hrabiego
-dodatkowe wątki upiększające fabułę
-niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!)
-4 lokacje (a może więcej)
-fabuła oparta w większości na obozie

Co może się znaleźć:
-zadania od straży (bohater je będzie wykonywał tak jak na obozie, albo to, albo to)
-nowe modele i tekstury (zależy od moich chęci i możliwości ;) )

To wszystko póki co ;)

Następne screeny będą przedstawiały kolejne lokacje i beta-testy

A, szukam osób chętnych do testowania (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona ;) )

Edit:

A Thorus, ten zamek to Kaer Morhen

Raczej nie będę tworzył nic nowego.

Zamek to nei obóz, zajazd to ta karczma, widoczna na screenie z ogniskiem (po lewej) oraz jej ściana to screen z wiszącymi tarczami, fotelem bujanym i fają wodną ;)

Indiana - 05-03-2009, 22:32

Quarties napisał/a:
krasnoludzki rębacz (posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników, jest ciężkozbrojnym)

Chorąży, to ty? :hihi: ;)

Quarties napisał/a:
Na zamek hrabiego napadły elfy.
:shock: Aaale jak to? :)No dobra, nie czepiam się ;)

Quarties napisał/a:
człowiek rycerz (posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników, również jest ciężkozbrojnym)

Sigmar....? :D Wymieszany z Milsonem? ;)

Quarties napisał/a:
człowiek czarodziejka (posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia (2 ifryty), które będzie ją ochraniać, nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne)

Alathien - Candice, jak w mordę ;) ;)

Quarties napisał/a:
wiedźmin (posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności, nosi lekki pancerz)

Eee... :D
Quarties napisał/a:
niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!)
Ciekawe, które.... :hihi: Jak nie wstawisz dialogu "Bo ich było czterech..." to idę za kanapę... :D

Quarties napisał/a:
(wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona ;) )

Prych prych :P

Shamaroth_Glupi - 05-03-2009, 22:36

Quarties napisał/a:
(wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona )


;D ;D ;D No, pograłem :D

Quarties - 05-03-2009, 23:29

Yngvild napisał/a:
Quarties napisał/a:
Na zamek hrabiego napadły elfy.
:shock: Aaale jak to? :)No dobra, nie czepiam się ;)


Bo to super wygląda ;) Te ciała i w ogóle ;) Fajny klimat tworzą

Wiem, nie trzyma się to reszty fabuły... Póki co ;) Już mam całkiem niezły sposób realnego wciśnięcia tego wątku ;)

Yngvild napisał/a:
Quarties napisał/a:
niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!)

Ciekawe, które.... :hihi: Jak nie wstawisz dialogu "Bo ich było czterech..." to idę za kanapę... :D


Tylko muszę ten dialog dostać, jakoś nie zauważyłem go w opowiadaniu ;)

Indiana - 05-03-2009, 23:33

Niech ci będzie, chociaż w 2007 r konflikty rasowe w ogóle nie istniały w świecie gry :) Raczej narodowe, a elfów prawie nie było na miejscu :)
Torus - 05-03-2009, 23:51

Ja chcę dialog:
-Czym wyróżniali się ci łucznicy?!
-Noo.... mieli łuki - to było powiedziane całkiem poważnie i nawet wielki groźny komendant off nie wytrzymał xD

Co do Wiedźmina Edycja Rozszerzona, to nie interesowałem się piraceniem tego bo mam oryginałkę, ale napewno ktoś znalazł jakiś sposób :D

Indiana - 06-03-2009, 00:12

I jeszcze ten:
- Co się z nimi stało?!
- E no ten, zostali zabici...
- Jak?
- No właściwie to popełnili samobójstwo....
- Tak? Dokładnie to jak?
- Dzgnęli się nożem.
- W co?
-..... W plecy.....

:faint: Ja chcę jeszcze raz :D :D

Quarties - 06-03-2009, 00:20

Wiem, nie istniały ;)

Ale to nie jest konflikt rasowy ;)

Przynajmniej nie naprawdę ;)

A co do ER to jest za darmo do pobrania (legalnie) na oficjalnej stronie.

Indiana - 06-03-2009, 00:27

Aha, mogę sobie popobierać :hihi:
Quarties - 06-03-2009, 00:29

No tylko, że ER nie działa bez wersji podstawowej :P

Wiem, właśnie zniszczyłem twoją nadzieję ;)

Ale gdybyś była kiedyś w Tarnowskich Górach to chętnie ci pożyczę :D

Już sobie wyobrażam to :-D Indi jedzie do górnego śląska, aby zdobyć wiedźmina :hah: :faint: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Indiana - 06-03-2009, 00:36

Słońce drogie, nie wiem, jak ci to wyrazniej powiedzieć :D Różne dobre dusze już mi pożyczały wiedźmina, ale ja zwyczajnie nie mam na czym go odpalić :D Tak, naprawdę istnieją jeszcze komputery o słabszych parametrach niż wymagane przez tą grę :D :D
Quarties - 06-03-2009, 00:37

Yngvild napisał/a:
Tak, naprawdę istnieją jeszcze komputery o słabszych parametrach niż wymagane przez tą grę :D :D


Nie wierze... :shock: Mój świat legnął w gruzach :omg: 8/

Shamaroth_Glupi - 06-03-2009, 00:37

Ba, u mnie Hitman 2 dobrze chodzi i to jest szczytowe osiągnięcie :D :D :D
Doctor - 06-03-2009, 00:39

Hitman 2 super giera, przeszedłem na najwyższą ocenę. ;)

Indiana, u mnie na laptopie Wiedźmol działał. Ledwo, ale działał, a Twój jest nowszy (więc chyba ma lepsze bebechy, bo nie wiem, jakie ma).

Indiana - 06-03-2009, 00:44

Quarties napisał/a:
Mój świat legnął w gruzach :omg: 8/

Przepraszam, ale ktoś musiał ci to powiedzieć. Bądz dzielny. :medit:

:D

Doctor napisał/a:
Twój jest nowszy (więc chyba ma lepsze bebechy, bo nie wiem, jakie ma).

Niestety, sprawdzałam nawet doświadczalnie :) Zintegrowana grafika kładzie temat :)

Quarties - 06-03-2009, 15:21

Doctor napisał/a:
Hitman 2 super giera, przeszedłem na najwyższą ocenę. ;)


Ja także Docktorze ;)
Wszystkie części z resztą ;)

Yngvild napisał/a:
Przepraszam, ale ktoś musiał ci to powiedzieć. Bądz dzielny. :medit:


Jakoś przeżyje :]

Quarties - 07-03-2009, 00:11

Kolejne screen'y ;)

http://img12.imageshack.u.../szubienica.bmp http://img16.imageshack.us/img16/8692/totem.bmp

http://img4.imageshack.us/img4/3354/wieza.bmp http://img21.imageshack.us/img21/9012/alchem.bmp

http://img18.imageshack.us/img18/5420/dummy.bmp http://img6.imageshack.us...elfiarobota.bmp

http://img18.imageshack.us/img18/517/loze.bmp http://img14.imageshack.u...1/mapazamek.bmp

http://img16.imageshack.us/img16/5087/most.bmp http://img21.imageshack.u...5/operacja1.bmp

http://img9.imageshack.us/img9/5898/operacja2.bmp http://img21.imageshack.u...4/operacja3.bmp

http://img12.imageshack.us/img12/9357/studnia.bmp http://img11.imageshack.us/img11/8691/plants.bmp

Prace nad dekorowaniem lokacji otwartymi (tj. Dolina Silberberg oraz Zamek hrabiego) zostały zakończone. Następne screen'y będą przestawiały karczmę i inne lokacje zamknięte oraz wszystkie lokacje z dodanymi actionpointami (odpowiadają za akcje NPC), spawnpointami (odpowiadają za pojawienie się NPC), waypointami (kierują NPC w różne miejsca), a także beta-testy. To co jest przedstawione na screenach może się jeszcze zmienić, mogę dodać czasami coś do lokacji, czasami coś ująć ;)

Życzcie mi powodzenia :)

Doctor - 07-03-2009, 00:31

Quarties, uduszę! Po pierwsze za bmp, po drugie za brak miniaturek, tylko od razu pełny rozmiar. Katujesz ludziom łącza. Jeśli Ci się nie chce spełniać tych dwóch warunków - podawaj tylko linki do obrazków.

Taki hint - na http://imageshack.us/ "Thumbnail for forums".



Następnym razem warn (pkt 12. regulaminu). :)

Quarties - 07-03-2009, 01:33

Wybacz Doc ;)

Zmienię to od następnego posta z screenami ;)

Mam prośbę usuń screeny wszystkie w moich postach, umieszczę je tutaj ;)

Doctor - 07-03-2009, 11:55

Najpierw umieść, a później ja zrobię kotwiczki do tego posta. Jeśli już Ci tak zależy, żeby kasować te linki. ;)
Quarties - 07-03-2009, 12:09

Wszystko dałem na Picasse ;)

Galeria Silberberg 2007 - The Witcher

Możesz nie usuwać linków, ale teraz są zbędne ;)

Więc najlepiej je usuń i zostaw informacje o postępie ;)

Doctor - 07-03-2009, 12:11

Quarties napisał/a:
Możesz nie usuwać linków, ale teraz są zbędne ;)

Niewiele by na tym forum zostało, gdybym usuwał wszystkie zbędne informacje. :P ;)

Quarties - 07-03-2009, 12:53

No w sumie racja xD

A z postępu prac to właśnie zaczynam tworzyć questy, spawnsety (odpowiadają za sterowanie NPC), actionpointy i spawnpointy.

Quarties - 08-03-2009, 00:13

Na galerii zostały dodane ostatnie prawdopodobnie zdjęcia z dekorowania lokacji.
Indiana - 08-03-2009, 00:15

Za dominujący uznałabym motyw szubienicy ;)
Quarties - 08-03-2009, 00:41

No są dwie, jedna na zamku, druga w zajeździe :P
Travor - 08-03-2009, 00:48

Fajne, fajne tylko jakoś kompletnie nie rozpoznaję w tym prawdziwych miejsc :P Możem ślepy tego nie wiem
Indiana - 08-03-2009, 01:01

Ekhm, po prawdzie to ja też nie ;) Ale ja się nie znam na grach i jestem dinozaurem, to pewnie dlatego ;) ;)
Quarties - 08-03-2009, 01:03

Nie poznacie ich na pewno. I wam się nie dziwię. Ale bez tworzenia nowych modeli itp. nie ma szans otworzyć tego co było. To co stworzę będzie moją fantazją opartą na faktach ;)
Indiana - 08-03-2009, 01:05

To wiele tłumaczy w sumie :D
Quarties - 08-03-2009, 01:19

Cóż, mam coś takiego, że chce jak najlepiej udekorować lokacje. Więc daje wszystko co pasuje a nie zaśmieca ;)

Super klimat wychodzi. Tylko fabuła oryginalna jest modyfikowana pod lokację. Np. kupiec nie będzie miał domu ani żony, będzie sam (screen z wozem i paczkami), alchemik będzie badał przy okazji elfy, które napadły na zamek (coś znajdzie ;) ) oraz będzie mieszkał pod chmurką wśród starych ruin (wszystkie screen'y z przedmiotami w środku pola). Po prostu nie mam zbytnich możliwości ;)

Quarties - 08-03-2009, 15:06

Aktualnie przyozdabiam zajazd Villsvin ;)

Szczerze powiem... To nie ma klimatu zajazdu w Silberbergu ;)

Quarties - 08-03-2009, 16:27

Z wielką radością pragnę ogłosić, że dekorowanie lokacji zostało zakończone.

Teraz tworzę wszystko co jest związane z fabułą.

Quarties - 10-03-2009, 17:45

Tak więc po skończonych lokacjach tworzę pierwsze postacie fabularne, zadania, dialogi i inne związane z tym rzeczy.
Quarties - 11-03-2009, 22:43

Został stworzony pierwszy quest i pierwsze postacie fabularne i tła.
Indiana - 11-03-2009, 23:19

Jak ci się chce, to podrzuć coś z obrazków ;)
Quarties - 11-03-2009, 23:23

Zaraz będzie ;)
Indiana - 11-03-2009, 23:47

Hm, od opinii nt dialogu się powstrzymam :)
A ten osobnik w ślicznym czerwonym kabaciku, to kto taki...? ;)

Quarties - 11-03-2009, 23:58

To jest człowiek rycerz.

Dialogi będą mieć przekleństwa... Bo taki jest Sapek i głupio wygląda bandyta, który by powiedział: Brzytwa! Co ja ci kurka mówiłem o powtarzaniu po mnie?
zamiast:
Brzytwa! Co ja ci k***a mówiłem o powtarzaniu po mnie!

Edit:

Są już wszystkie zrzuty, można obejrzeć wszystkie postacie!

Galeria Silberberg 2007 - The Witcher

Doctor - 12-03-2009, 00:10

Abstrahując od mojego zdania na ten temat...
Uważasz, że wulgaryzmy można zastąpić tylko eufemizmami? Można zawsze skonstruować zdanie inaczej, żeby uniknąć kwiatków typu "kurka". :P
U Sapkowskiego wulgaryzmy są zgrabniej wplatane w zdania. ;) I nie ma błędów interpunkcyjnych. ;)

Quarties - 12-03-2009, 00:16

Wersja beta, wszystkie dialogi będą poprawione (mam już kartkę błędów) :P

Ja nie umiem pisać jak Sapek :P

Tak czy siak nie wszystkie dialogi będą tak wyglądać.

Tylko w pierwszym tak dużo będzie :/

Indiana - 12-03-2009, 02:25

Po prawdzie, Quarties, nadmiar wulgaryzmów prowadzi do śmieszności. Autora, nie postaci ;) I rzeczony bandyta dużo groźniej zabrzmiałby, gdyby powiedział
"Co mówiłem o powtarzaniu po mnie?"
Rzucanie kurfami w charakterze przecinków jest cechą charakterystyczną środowisk podwórkowych dresów oraz dzieciaków, które sadzą, że przez to są doroślejsze, bynajmniej nie dodaje powagi. No chyba że dresa chcesz tworzyć ;) To owszem, nie obejdzie się ;)

No, to kończąc pełne hipokryzji wymądrzanie się powracam do pytania o czerwony kabacik ;) P

Quarties - 12-03-2009, 16:26

O to chodziło Indi

O takiego dresa, ci bandyci to skończeni debila, nie umieją wielu słów, a większość to wulgaryzmy. Jak już wspomniałem tylko ten dialog posiada ich aż tyle.

A czerwony kabacik to rycerz. Ten z młotem i znakiem Quen.

Indiana - 12-03-2009, 16:51

Kurka, no ;) A już chciałam się nacieszać z czyjegoś czerwonego kabata ;) ;)

No, to ja proszę więcej obrazków z dalszych prac, bo w sumie innej opcji obejrzenia tego nie mam :) A ciekawi mnie, co zrobisz z naszą fabułą ;) ;) I czy wprowadzisz w tło fabuły oryginalne postaci :)

A czarodziejka bardziej chyba przypomina Elin'06 niż Candice'07 :(

Quarties - 12-03-2009, 17:23

Bo jest na modelu Triss zrobiona... Mogę jeszcze poszukać jakiś modeli pasujących do Candice, ale nic nie gwarantuję...

A co do postaci to na pewno będą. Chociażby hrabia, wicehrabia i inne osoby ujęte w opowiadaniach ważne dla fabuły. Oraz postacie tła (np. Shamaroth ;) )

I nie zabraknie sławnej gwardzistki Yngvild ;)

Indiana - 12-03-2009, 17:56

Jaaacie, sławna będę ;) :P

Widzę, że to Triss, a czy ją upodabniać, to już zależy od zamysłu. Bo jeśli bohater gry jest niejako obok rzeczywistych bohaterów wydarzeń - to nie ma po co. Chyba, że zamysłem jest, żeby gracz wcielił się w którąś z rzeczywistych postaci. Wtedy może fajnie byłoby je wystylizować :)

Quarties - 12-03-2009, 18:07

Cóż, to zależy od wyobraźni gracza ;)

Jeżeli skojarzy czarodziejkę z Candice to chciałby ją zobaczyć. Ale wątpię, że znajdę model. Ew. zmienię kolor włosów Triss na blond.

Indiana - 12-03-2009, 18:21

Wydaje mi się, że bardziej od Twojej wyobraźni ;) Jeśli grającym postaciom nadasz imiona zgodne z imionami bohaterów fabuły - to wyobraźnia gracza musi się tu podporządkować :) Mi osobiście wydaje się fajniejsze granie kimś z uczestników - ale moja opinia za huhu nie jest obiektywna ;) ;)
No, blond włosy całkiem sporo zmienią :)

Quarties - 12-03-2009, 20:20

Ja bym chętnie zrobił bohaterów obozowych. I może tak będzie ;)
Enid - 14-03-2009, 12:08

Rób, rób :mrgreen: . Nie mogę już się doczekać aby w to zagrać :-P
Travor - 26-02-2010, 00:10

Projekt umarł czy co?
Quarties - 26-02-2010, 00:51

Umarł w czasie tworzenia fabuły. Jak naprawie kompa to wznowię działania.
Hodo - 10-03-2010, 02:15

Projekt dołączył do moda Neverwinter Nights z 2006... ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group