|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
|
Dzieła związane z obozem - Silberberg 2007 - The Witcher
Quarties - 01-03-2009, 22:47 Temat postu: Silberberg 2007 - The Witcher Witam. Zainspirowany inicjatywą Ziemowita postanowiłem stworzyć modyfikacje do wiedźmina opisującą zdarzenia (a przynajmniej część z nich ) z obozu 2007. Teraz mam do was parę pytań.
1. Kto ma być głównym bohaterem? Może Abel (dostał nagrodę za najlepszą posatć w końcu ), tylko ktoś musi mi podesłać dobrą relacje z waszego turnusu.
2. Czy ktoś podejmie się napisania dialogów?
Póki co tyle
Prosił bym doktorze o jakieś subforum... Będzie bałagan potem z pytaniami jak jakieś dojdą...
Doctor - 01-03-2009, 23:05
Nie widzę na razie takiej potrzeby.
Quarties - 01-03-2009, 23:17
Póki co... Ale potem doktorze jak będzie się można pogubić. Ale zaczekajmy w sumie
Ulfberht - 01-03-2009, 23:19
Za dużo się spodziewasz Quarties po tym projekcie , ale powodzenia
Shamaroth_Glupi - 01-03-2009, 23:19
Osobiście się wykluczam. Mam za słabego kompa
Quarties - 01-03-2009, 23:21
Milson, wierz mi mam już małe doświadczenie
I grupę moderską chętna do ewentualnej pomocy
Abel - 01-03-2009, 23:26
Widzisz, chętnie bym Ci pomógł, ale mam pewne zobowiązania w tym roku związane ze szkołą i nie będę do końca dyspozycyjny
Chyba, że w połowie maja jeszcze będzie robota, to chętnie pomogę, jeżeli będziesz chciał.
Co do Abla, to nie wiem, czy to najlepszy pomysł, ale jeżeli chcesz się zabrać od tej strony, to najlepszym wsparciem dla Ciebie będzie moje opowiadanie a w razie czego, to pisz na PW, lub maila
Quarties - 02-03-2009, 22:17
Ok, ja się zastanowię jeszcze
Bo główny bohater to będzie raczej gotowy model z gry. Nie mam weny tworzyć nowego modelu
Ziemowit - 04-03-2009, 21:25
Aurora toolset był prosty w obsłudze. Aurora do NWN2 była trudniejsza i na jednym serwerze jako kreator lokacji byłem wstanie tworzyć tylko interioryco i tak było sporym wyzwaniem. Jak popatrzyłem na toolset CDProjektu to całym sercem życze powodzenia, ale strzelać se samobója nie będe
Quarties - 04-03-2009, 23:14
Heh...
Co racja to racja, toolset CDProject jest o wiele prostszy
Quarties - 05-03-2009, 21:32
Parę screenów z aktualnego postępu prac
http://img13.imageshack.u...rbergdonjon.png http://img27.imageshack.us/img27/1053/kopalnia.png
http://img141.imageshack.us/img141/5962/ciala.png http://img126.imageshack.us/img126/9738/droga.png
http://img408.imageshack.us/img408/8012/brod.png http://img527.imageshack.us/img527/5606/kupiec.png
http://img18.imageshack.us/img18/1161/zajazd.bmp http://img11.imageshack.us/img11/6792/swinka.bmp
http://img16.imageshack.us/img16/1522/blokada.bmp http://img6.imageshack.us...mekhrabiego.bmp
Indiana - 05-03-2009, 21:48
Fajne To przedstawia któryś z obozów?
Quarties - 05-03-2009, 21:56
Tak, staram się odegrać 2007
Oczywiście będą wątki w 100 % obozowe i nienawiązujące do fabuły 2007.
Indiana - 05-03-2009, 22:01
A te lokacje, to jakieś konkretnie? Tak dopytuję, bo ciekawa jestem jak może wyglądać obóz w wersji plansza
Torus - 05-03-2009, 22:13
O ile się nie mylę, to ostatni screen przedstawia zamek bardzo podobny do tego, który możemy spotkać w nowych misjach od CDP (bodajże "Cena neutralności"?). Wykorzystywałeś ich tekstury czy tworzyłeś swoje? No po jakoś mi ten zamek troszkę nie przypomina obozu, chyba że to ma być cósik innego. Upatruję w tym trochę słomiany zapał bo miałem to wiele razy Mam nadzieję że się mylę i będę mógł zagrać sobie w Silber-witchera xD
Indiana - 05-03-2009, 22:22
No tak, ja sobie nie zagram niestety Ale chętnie pokibicuję
Quarties - 05-03-2009, 22:26
Cóż, lokacje są z wiedźmina, nie tworzyłem nic nowego.
Lokacja z zajazdem jest zbudowana na lokacji z wsią Odmęty. Jednak strażnicy cesarscy blokują każde przejście do wsi z racji dochodzenia. Wymordowana prawie całą wieś. Jednak ten wątek nie będzie w fabule.
Lokacja z zamkiem to Kaer Morhen z odpowiednimi przedmiotami i blockerami. Stos ciał jest na zamku. Będę miły i zdradzę coś Na zamek hrabiego napadły elfy. Atak został odparty elfy są właśnie palone. Gracz oprócz rozwiązania problemu górników będzie mógł też wyjaśnić czemu elfy napadają na hrabiego.
Będą do wyboru 4 postacie:
-krasnoludzki rębacz (posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników, jest ciężkozbrojnym)
-człowiek rycerz (posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników, również jest ciężkozbrojnym)
-człowiek czarodziejka (posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia (2 ifryty), które będzie ją ochraniać, nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne)
-wiedźmin (posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności, nosi lekki pancerz)
Co będzie na pewno:
-wybór postaci
-pełne zadanie od hrabiego
-dodatkowe wątki upiększające fabułę
-niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!)
-4 lokacje (a może więcej)
-fabuła oparta w większości na obozie
Co może się znaleźć:
-zadania od straży (bohater je będzie wykonywał tak jak na obozie, albo to, albo to)
-nowe modele i tekstury (zależy od moich chęci i możliwości )
To wszystko póki co
Następne screeny będą przedstawiały kolejne lokacje i beta-testy
A, szukam osób chętnych do testowania (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona )
Edit:
A Thorus, ten zamek to Kaer Morhen
Raczej nie będę tworzył nic nowego.
Zamek to nei obóz, zajazd to ta karczma, widoczna na screenie z ogniskiem (po lewej) oraz jej ściana to screen z wiszącymi tarczami, fotelem bujanym i fają wodną
Indiana - 05-03-2009, 22:32
Quarties napisał/a: | krasnoludzki rębacz (posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników, jest ciężkozbrojnym) |
Chorąży, to ty? :hihi:
Quarties napisał/a: | Na zamek hrabiego napadły elfy. | Aaale jak to? :)No dobra, nie czepiam się
Quarties napisał/a: | człowiek rycerz (posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników, również jest ciężkozbrojnym) |
Sigmar....? Wymieszany z Milsonem?
Quarties napisał/a: | człowiek czarodziejka (posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia (2 ifryty), które będzie ją ochraniać, nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne) |
Alathien - Candice, jak w mordę
Quarties napisał/a: | wiedźmin (posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności, nosi lekki pancerz) |
Eee...
Quarties napisał/a: | niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!) | Ciekawe, które.... :hihi: Jak nie wstawisz dialogu "Bo ich było czterech..." to idę za kanapę...
Quarties napisał/a: | (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona ) |
Prych prych
Shamaroth_Glupi - 05-03-2009, 22:36
Quarties napisał/a: | (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona ) |
No, pograłem
Quarties - 05-03-2009, 23:29
Yngvild napisał/a: | Quarties napisał/a: | Na zamek hrabiego napadły elfy. | Aaale jak to? :)No dobra, nie czepiam się |
Bo to super wygląda Te ciała i w ogóle Fajny klimat tworzą
Wiem, nie trzyma się to reszty fabuły... Póki co Już mam całkiem niezły sposób realnego wciśnięcia tego wątku
Yngvild napisał/a: | Quarties napisał/a: | niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!) |
Ciekawe, które.... :hihi: Jak nie wstawisz dialogu "Bo ich było czterech..." to idę za kanapę... |
Tylko muszę ten dialog dostać, jakoś nie zauważyłem go w opowiadaniu
Indiana - 05-03-2009, 23:33
Niech ci będzie, chociaż w 2007 r konflikty rasowe w ogóle nie istniały w świecie gry Raczej narodowe, a elfów prawie nie było na miejscu
Torus - 05-03-2009, 23:51
Ja chcę dialog:
-Czym wyróżniali się ci łucznicy?!
-Noo.... mieli łuki - to było powiedziane całkiem poważnie i nawet wielki groźny komendant off nie wytrzymał xD
Co do Wiedźmina Edycja Rozszerzona, to nie interesowałem się piraceniem tego bo mam oryginałkę, ale napewno ktoś znalazł jakiś sposób
Indiana - 06-03-2009, 00:12
I jeszcze ten:
- Co się z nimi stało?!
- E no ten, zostali zabici...
- Jak?
- No właściwie to popełnili samobójstwo....
- Tak? Dokładnie to jak?
- Dzgnęli się nożem.
- W co?
-..... W plecy.....
:faint: Ja chcę jeszcze raz
Quarties - 06-03-2009, 00:20
Wiem, nie istniały
Ale to nie jest konflikt rasowy
Przynajmniej nie naprawdę
A co do ER to jest za darmo do pobrania (legalnie) na oficjalnej stronie.
Indiana - 06-03-2009, 00:27
Aha, mogę sobie popobierać :hihi:
Quarties - 06-03-2009, 00:29
No tylko, że ER nie działa bez wersji podstawowej
Wiem, właśnie zniszczyłem twoją nadzieję
Ale gdybyś była kiedyś w Tarnowskich Górach to chętnie ci pożyczę
Już sobie wyobrażam to :-D Indi jedzie do górnego śląska, aby zdobyć wiedźmina :hah: :faint:
Indiana - 06-03-2009, 00:36
Słońce drogie, nie wiem, jak ci to wyrazniej powiedzieć Różne dobre dusze już mi pożyczały wiedźmina, ale ja zwyczajnie nie mam na czym go odpalić Tak, naprawdę istnieją jeszcze komputery o słabszych parametrach niż wymagane przez tą grę
Quarties - 06-03-2009, 00:37
Yngvild napisał/a: | Tak, naprawdę istnieją jeszcze komputery o słabszych parametrach niż wymagane przez tą grę |
Nie wierze... Mój świat legnął w gruzach :omg: 8/
Shamaroth_Glupi - 06-03-2009, 00:37
Ba, u mnie Hitman 2 dobrze chodzi i to jest szczytowe osiągnięcie
Doctor - 06-03-2009, 00:39
Hitman 2 super giera, przeszedłem na najwyższą ocenę.
Indiana, u mnie na laptopie Wiedźmol działał. Ledwo, ale działał, a Twój jest nowszy (więc chyba ma lepsze bebechy, bo nie wiem, jakie ma).
Indiana - 06-03-2009, 00:44
Quarties napisał/a: | Mój świat legnął w gruzach :omg: 8/ |
Przepraszam, ale ktoś musiał ci to powiedzieć. Bądz dzielny. :medit:
Doctor napisał/a: | Twój jest nowszy (więc chyba ma lepsze bebechy, bo nie wiem, jakie ma). |
Niestety, sprawdzałam nawet doświadczalnie Zintegrowana grafika kładzie temat
Quarties - 06-03-2009, 15:21
Doctor napisał/a: | Hitman 2 super giera, przeszedłem na najwyższą ocenę. |
Ja także Docktorze
Wszystkie części z resztą
Yngvild napisał/a: | Przepraszam, ale ktoś musiał ci to powiedzieć. Bądz dzielny. :medit: |
Jakoś przeżyje :]
Quarties - 07-03-2009, 00:11
Kolejne screen'y
http://img12.imageshack.u.../szubienica.bmp http://img16.imageshack.us/img16/8692/totem.bmp
http://img4.imageshack.us/img4/3354/wieza.bmp http://img21.imageshack.us/img21/9012/alchem.bmp
http://img18.imageshack.us/img18/5420/dummy.bmp http://img6.imageshack.us...elfiarobota.bmp
http://img18.imageshack.us/img18/517/loze.bmp http://img14.imageshack.u...1/mapazamek.bmp
http://img16.imageshack.us/img16/5087/most.bmp http://img21.imageshack.u...5/operacja1.bmp
http://img9.imageshack.us/img9/5898/operacja2.bmp http://img21.imageshack.u...4/operacja3.bmp
http://img12.imageshack.us/img12/9357/studnia.bmp http://img11.imageshack.us/img11/8691/plants.bmp
Prace nad dekorowaniem lokacji otwartymi (tj. Dolina Silberberg oraz Zamek hrabiego) zostały zakończone. Następne screen'y będą przestawiały karczmę i inne lokacje zamknięte oraz wszystkie lokacje z dodanymi actionpointami (odpowiadają za akcje NPC), spawnpointami (odpowiadają za pojawienie się NPC), waypointami (kierują NPC w różne miejsca), a także beta-testy. To co jest przedstawione na screenach może się jeszcze zmienić, mogę dodać czasami coś do lokacji, czasami coś ująć
Życzcie mi powodzenia
Doctor - 07-03-2009, 00:31
Quarties, uduszę! Po pierwsze za bmp, po drugie za brak miniaturek, tylko od razu pełny rozmiar. Katujesz ludziom łącza. Jeśli Ci się nie chce spełniać tych dwóch warunków - podawaj tylko linki do obrazków.
Taki hint - na http://imageshack.us/ "Thumbnail for forums".
Następnym razem warn (pkt 12. regulaminu).
Quarties - 07-03-2009, 01:33
Wybacz Doc
Zmienię to od następnego posta z screenami
Mam prośbę usuń screeny wszystkie w moich postach, umieszczę je tutaj
Doctor - 07-03-2009, 11:55
Najpierw umieść, a później ja zrobię kotwiczki do tego posta. Jeśli już Ci tak zależy, żeby kasować te linki.
Quarties - 07-03-2009, 12:09
Wszystko dałem na Picasse
Galeria Silberberg 2007 - The Witcher
Możesz nie usuwać linków, ale teraz są zbędne
Więc najlepiej je usuń i zostaw informacje o postępie
Doctor - 07-03-2009, 12:11
Quarties napisał/a: | Możesz nie usuwać linków, ale teraz są zbędne |
Niewiele by na tym forum zostało, gdybym usuwał wszystkie zbędne informacje.
Quarties - 07-03-2009, 12:53
No w sumie racja xD
A z postępu prac to właśnie zaczynam tworzyć questy, spawnsety (odpowiadają za sterowanie NPC), actionpointy i spawnpointy.
Quarties - 08-03-2009, 00:13
Na galerii zostały dodane ostatnie prawdopodobnie zdjęcia z dekorowania lokacji.
Indiana - 08-03-2009, 00:15
Za dominujący uznałabym motyw szubienicy
Quarties - 08-03-2009, 00:41
No są dwie, jedna na zamku, druga w zajeździe
Travor - 08-03-2009, 00:48
Fajne, fajne tylko jakoś kompletnie nie rozpoznaję w tym prawdziwych miejsc Możem ślepy tego nie wiem
Indiana - 08-03-2009, 01:01
Ekhm, po prawdzie to ja też nie Ale ja się nie znam na grach i jestem dinozaurem, to pewnie dlatego
Quarties - 08-03-2009, 01:03
Nie poznacie ich na pewno. I wam się nie dziwię. Ale bez tworzenia nowych modeli itp. nie ma szans otworzyć tego co było. To co stworzę będzie moją fantazją opartą na faktach
Indiana - 08-03-2009, 01:05
To wiele tłumaczy w sumie
Quarties - 08-03-2009, 01:19
Cóż, mam coś takiego, że chce jak najlepiej udekorować lokacje. Więc daje wszystko co pasuje a nie zaśmieca
Super klimat wychodzi. Tylko fabuła oryginalna jest modyfikowana pod lokację. Np. kupiec nie będzie miał domu ani żony, będzie sam (screen z wozem i paczkami), alchemik będzie badał przy okazji elfy, które napadły na zamek (coś znajdzie ) oraz będzie mieszkał pod chmurką wśród starych ruin (wszystkie screen'y z przedmiotami w środku pola). Po prostu nie mam zbytnich możliwości
Quarties - 08-03-2009, 15:06
Aktualnie przyozdabiam zajazd Villsvin
Szczerze powiem... To nie ma klimatu zajazdu w Silberbergu
Quarties - 08-03-2009, 16:27
Z wielką radością pragnę ogłosić, że dekorowanie lokacji zostało zakończone.
Teraz tworzę wszystko co jest związane z fabułą.
Quarties - 10-03-2009, 17:45
Tak więc po skończonych lokacjach tworzę pierwsze postacie fabularne, zadania, dialogi i inne związane z tym rzeczy.
Quarties - 11-03-2009, 22:43
Został stworzony pierwszy quest i pierwsze postacie fabularne i tła.
Indiana - 11-03-2009, 23:19
Jak ci się chce, to podrzuć coś z obrazków
Quarties - 11-03-2009, 23:23
Zaraz będzie
Indiana - 11-03-2009, 23:47
Hm, od opinii nt dialogu się powstrzymam
A ten osobnik w ślicznym czerwonym kabaciku, to kto taki...?
Quarties - 11-03-2009, 23:58
To jest człowiek rycerz.
Dialogi będą mieć przekleństwa... Bo taki jest Sapek i głupio wygląda bandyta, który by powiedział: Brzytwa! Co ja ci kurka mówiłem o powtarzaniu po mnie?
zamiast:
Brzytwa! Co ja ci k***a mówiłem o powtarzaniu po mnie!
Edit:
Są już wszystkie zrzuty, można obejrzeć wszystkie postacie!
Galeria Silberberg 2007 - The Witcher
Doctor - 12-03-2009, 00:10
Abstrahując od mojego zdania na ten temat...
Uważasz, że wulgaryzmy można zastąpić tylko eufemizmami? Można zawsze skonstruować zdanie inaczej, żeby uniknąć kwiatków typu "kurka".
U Sapkowskiego wulgaryzmy są zgrabniej wplatane w zdania. I nie ma błędów interpunkcyjnych.
Quarties - 12-03-2009, 00:16
Wersja beta, wszystkie dialogi będą poprawione (mam już kartkę błędów)
Ja nie umiem pisać jak Sapek
Tak czy siak nie wszystkie dialogi będą tak wyglądać.
Tylko w pierwszym tak dużo będzie :/
Indiana - 12-03-2009, 02:25
Po prawdzie, Quarties, nadmiar wulgaryzmów prowadzi do śmieszności. Autora, nie postaci I rzeczony bandyta dużo groźniej zabrzmiałby, gdyby powiedział
"Co mówiłem o powtarzaniu po mnie?"
Rzucanie kurfami w charakterze przecinków jest cechą charakterystyczną środowisk podwórkowych dresów oraz dzieciaków, które sadzą, że przez to są doroślejsze, bynajmniej nie dodaje powagi. No chyba że dresa chcesz tworzyć To owszem, nie obejdzie się
No, to kończąc pełne hipokryzji wymądrzanie się powracam do pytania o czerwony kabacik P
Quarties - 12-03-2009, 16:26
O to chodziło Indi
O takiego dresa, ci bandyci to skończeni debila, nie umieją wielu słów, a większość to wulgaryzmy. Jak już wspomniałem tylko ten dialog posiada ich aż tyle.
A czerwony kabacik to rycerz. Ten z młotem i znakiem Quen.
Indiana - 12-03-2009, 16:51
Kurka, no A już chciałam się nacieszać z czyjegoś czerwonego kabata
No, to ja proszę więcej obrazków z dalszych prac, bo w sumie innej opcji obejrzenia tego nie mam A ciekawi mnie, co zrobisz z naszą fabułą I czy wprowadzisz w tło fabuły oryginalne postaci
A czarodziejka bardziej chyba przypomina Elin'06 niż Candice'07
Quarties - 12-03-2009, 17:23
Bo jest na modelu Triss zrobiona... Mogę jeszcze poszukać jakiś modeli pasujących do Candice, ale nic nie gwarantuję...
A co do postaci to na pewno będą. Chociażby hrabia, wicehrabia i inne osoby ujęte w opowiadaniach ważne dla fabuły. Oraz postacie tła (np. Shamaroth )
I nie zabraknie sławnej gwardzistki Yngvild
Indiana - 12-03-2009, 17:56
Jaaacie, sławna będę
Widzę, że to Triss, a czy ją upodabniać, to już zależy od zamysłu. Bo jeśli bohater gry jest niejako obok rzeczywistych bohaterów wydarzeń - to nie ma po co. Chyba, że zamysłem jest, żeby gracz wcielił się w którąś z rzeczywistych postaci. Wtedy może fajnie byłoby je wystylizować
Quarties - 12-03-2009, 18:07
Cóż, to zależy od wyobraźni gracza
Jeżeli skojarzy czarodziejkę z Candice to chciałby ją zobaczyć. Ale wątpię, że znajdę model. Ew. zmienię kolor włosów Triss na blond.
Indiana - 12-03-2009, 18:21
Wydaje mi się, że bardziej od Twojej wyobraźni Jeśli grającym postaciom nadasz imiona zgodne z imionami bohaterów fabuły - to wyobraźnia gracza musi się tu podporządkować Mi osobiście wydaje się fajniejsze granie kimś z uczestników - ale moja opinia za huhu nie jest obiektywna
No, blond włosy całkiem sporo zmienią
Quarties - 12-03-2009, 20:20
Ja bym chętnie zrobił bohaterów obozowych. I może tak będzie
Enid - 14-03-2009, 12:08
Rób, rób . Nie mogę już się doczekać aby w to zagrać :-P
Travor - 26-02-2010, 00:10
Projekt umarł czy co?
Quarties - 26-02-2010, 00:51
Umarł w czasie tworzenia fabuły. Jak naprawie kompa to wznowię działania.
Hodo - 10-03-2010, 02:15
Projekt dołączył do moda Neverwinter Nights z 2006...
|
|