|
Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) |
|
Szlak przemytników - Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze.
wampirka - 17-09-2012, 19:59 Temat postu: Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze. Zbierzcie w tym temacie do jednego wora, CZEGO i ILE potrzebujemy (dawki, itp).
Jeśli macie na składzie coś, co będzie można wykorzystać w grze (klimatowego, znaczy), to też możecie to tutaj umieścić :)
Kajetan - 17-09-2012, 20:25
Mikstury, myślę, że z każdego rodzaju(rany kłute, cięte, poparzenia, zmiażdżenia/złamania kości) dawek ile... no też pytanie ile Szef jest w stanie dać. Bo jak już to jak najwięcej
Amulet(y) odporności na magię, czy też mikstura. To temat do ugadania, z tego co rozumiem.
Onfis coś mówił o pułapkach?
wampirka - 17-09-2012, 21:16
No właśnie chodzi mi o to, czy chcemy je robić samemu, czy liczyć na zaplecze
Indiana - 17-09-2012, 22:48
Cytat: | Bo jak już to jak najwięcej |
Proponuję zacząć od magicznego tobołka, który za was to poniesie I gwarantuję Wam, że ów zepsuje się na pierwszym zakręcie.
Musicie zrównoważyć między "mieć wszystko" a "poruszać się szybko" w porywach do "poruszać się"
Kajetan - 17-09-2012, 23:13
Indiana napisał/a: | Musicie zrównoważyć między "mieć wszystko" a "poruszać się szybko" w porywach do "poruszać się" |
Ja nie dam rady?! Nie no, chodzi mi o to czy możemy sobie wymyślać, a potem zastanawiac się co naprawdę wziąć, czy raczej mamy jakoś ograniczone surowce "z góry".
Danus - 17-09-2012, 23:23
Jak coś to mam koło 50 ampułek więc jakby eliksiry były w jakimś większym pojemniku to można rozlać i podzielić między ludzi
wampirka - 17-09-2012, 23:26
Myślę, że moglibyśmy przyjąć, że ampułka to jedna dawka, to będzie nawet wygodne
"Ograniczenia surowcowe" będą ustalone, kiedy inne grupy, też dojdą do tego, co chciałyby mieć, żeby było to jakoś zrównoważone.
Danus - 17-09-2012, 23:32
I jeszcze coś czym można szybko a najlepiej na odległość złamać wpływ psioniki.
Indiana - 18-09-2012, 00:21
K.W.I.K. napisał/a: | Nie no, chodzi mi o to czy możemy sobie wymyślać, a potem zastanawiac się co naprawdę wziąć, czy raczej mamy jakoś ograniczone surowce "z góry". |
Wymyślajcie, co uważacie za stosowne, a ja wam powiem, co z tego ma sens i rację bytu
Poproszę to w formie listy na przykładowo za tydzień
Onfis - 18-09-2012, 17:41
To jak mikstury mamy ogarnięte, pozostają amulety i pułapki. Amulety to prosta sprawa, bo może to być byle ładniejsza ozdóbka. Pułapki... Pytanie jak miałyby działać? Czy ranić zbliżających się, czy tylko nas ostrzegać? I LARPowanie LARPowaniem, mechanika mechaniką? Jak miałoby to działać? Skąd inni gracze (bo BNi pewnie będą poinformowani) mają wiedzieć, że właśnie wdepnęli w alarm, czy coś im wypierniczyło pod stopami? Wystarczy czerwony sznurek, czy musimy robić klocki z runami a'la Nox?
Indiana - 18-09-2012, 17:59
Byłoby miło, gdyby założenia większego formatu (np. jakiś duży rytuał czy coś) znalazły odzwierciedlenie w odpalonym przez OG ładunku dymnym albo iskrowym. Mniejsze - drobne korsarze albo dymki. A klocki z runami byłyby nie od rzeczy, nie napracujecie się zanadto, jeśli będzie to np. kartka z zestawem znaków.
Onfis - 18-09-2012, 19:30
To że założenie pułapek ok, chodzi mi tylko, że jak zakopiemy miny wokół noclegowni, to skąd ktoś kto będzie chciał nas śledzić (np. jacyś wredni Messyńczycy ), będzie wiedział, że wdepnął na minę? No bo nie zostawimy tego na widoku z kartką "JEŚLI NADEPNĄŁEŚ, WYBUCHASZ"
Indiana - 18-09-2012, 19:54
Onfis napisał/a: | skąd ktoś kto będzie chciał nas śledzić (np. jacyś wredni Messyńczycy ), będzie wiedział, że wdepnął na minę? | Dlatego pytam o szczegóły konkretu Jeśli to ma wybuchnąć po nadepnięciu na to, to poinformuję ich OG i on to załatwi przez śppw. Jeśli ma mieć formę alarmu, tj. oni wdeptują, a wy słyszycie, to poinformuję ich OG, a on poinformuje waszego OG, kiedy na to najdą. I tak dalej. Daj mi konkret, to ci powiem, jak to można rozegrać.
Hodo - 18-09-2012, 20:18
Ja proponuję duży, posprejowany na czerwono kamień na środku drogi z doczepioną kartką z napisem - "Ups, wybuchłeś"
Pułapka działa tylko raz, bo potem nikt już nie podejdzie do podobnego kamienia, ale zabawa i tak przednia
Onfis - 18-09-2012, 20:44
Hodo napisał/a: | Ja proponuję duży, posprejowany na czerwono kamień na środku drogi z doczepioną kartką z napisem - "Ups, wybuchłeś"
Pułapka działa tylko raz, bo potem nikt już nie podejdzie do podobnego kamienia, ale zabawa i tak przednia |
Przypomniało mi to jednego z poznańskich LARPów, gdzie przedmioty magiczne miały opis na dołączonej karteczce. Jeśli przedmiot był przeklęty miał dopisek "Jeśli to przeczytałeś, musisz założyć rękawicę"
A co do działania pułapek - niech wypowie się drużyna! Wolicie żeby wysadzało w powietrze tych, co podejdą za blisko, czy dawało nam dyskretny sygnał, że ktoś się zbliża?
Masza - 18-09-2012, 23:36
Jak wybuchnie to automatycznie da nam sygnał, że ktoś się zbliża, tylko będzie niewiele czasu na reakcję. Zawsze można umieścić pułapkę dyskretną w jakiejś odległości przed pułapką wybuchową.
Danus - 19-09-2012, 00:45
Zgadzam się z przedmówczynią.
Onfis - 19-09-2012, 10:25
Lud przemówił! Da radę żebyśmy mięli oba rodzaje pułapek?
Kajetan - 20-09-2012, 00:19
Amulety myślę, że przeciw magii, głównie psionicznej i tych wszystkich żywiołów.
Onfis - 20-09-2012, 09:01
K.W.I.K. napisał/a: | Amulety myślę, że przeciw magii, głównie psionicznej i tych wszystkich żywiołów. |
To już jest praktycznie odporność na magię Nie przeginajmy. Jeden rodzaj na łba chyba wystarczy
Kajetan - 20-09-2012, 15:24
No, no. O to mi chodzi, że amulet np. odporności na ogień czy coś tam(w sensie, że to 1 użycie na ileś tam czasu). Nie, że jeden amulet, który chroni przed całą magią.
To ja(Kvendulf) rezerwuje sobie w takim razie ochrony przed magią ognia.
Danus - 20-09-2012, 21:21
No to ja rezerwuje ochrony przed żywiołem powietrza.
Onfis - 22-09-2012, 15:28
Tak mi teraz wpadło. Sprzęt to nie tylko sprawy magiczne. Może ktoś ma coś "zwyczajnego" do podziału? Ja prawdopodobnie będę miał do pożyczenia czarny kirys, w którym występowałem na obozie. Kto chętny na punkty pancerza?
Kajetan - 22-09-2012, 16:06
Jak ktoś ma tarczę, to dobrą tarczą nie pogardzę Moja nie jest jakaś tragiczna, ale wole nieco lżejsze zabawki.
Onfis - 22-09-2012, 17:24
K.W.I.K. napisał/a: | Jak ktoś ma tarczę, to dobrą tarczą nie pogardzę Moja nie jest jakaś tragiczna, ale wole nieco lżejsze zabawki. |
To się chyba musisz do kantorka uśmiechnąć, bo ja moją będę używał
wampirka - 22-09-2012, 21:25
Hrhr, kantorek ma trochę. Tak myślę.
Kajetan - 23-09-2012, 00:36
o to to, jakby ktoś chciał to mogę udostępnić nagolenniki/karwasze/naramiennik w taki trochę arabaski dizajn :o
A sam bym nie pogardził jakimś łukiem
A propos, mamy w ogóle kogoś dystansowego ?
I jeśli się da, to drugi KWIK w takim razie prosi o tarczę z kantorka
Onfis - 23-09-2012, 13:40
K.W.I.K. napisał/a: | A propos, mamy w ogóle kogoś dystansowego ? |
Jak moja dziewczyna w końcu dokula się na to forum, to możecie z nią podyskutować o łucznictwie, ale nie wiadomo czy się zgodzi
Kajetan - 23-09-2012, 23:25
Przydałyby się tez eliksiry wzmacniające, jeżeli działają wciąż tak jak na obozie
Indiana - 24-09-2012, 19:46
Czekam na czytelną i klarowną listę, nie będę przeszukiwać postów i analizować dyskusji
wampirka - 24-09-2012, 20:45
Okej, zatem wrzućcie listę ze spisem w jednym poście, mi ciężko manewrować na tym tablecie
O dystansowców się nie martw, chociaż nie wiem jak ze szczałami, jak macie jakieś zapasowe to weźcie
wampirka - 24-09-2012, 21:08
Kurcze, pożarło mi posta
Musimy mieć maksymalnie dużo leczący i wzmacniających gadżetów, z uwagi na mały odsetek zajmujących się tym profesji. Zobaczymy jak wyjdzie z blokadami magicznymi, ale też ważna rzecz.
I pamiętajcie o tym czymś, co usypia/ogłusza, jak proszek czy coś.
Chyba przewijało się też coś o niewidzialności.
Zbierzcie to DZISIAJ, uzupełnijcie jak coś przyjdzie Wam do głowy- lepiej wymyślić więcej, nawet jakby miał odpaść/nie przydać się niż płakać w terenie, że się nie pomyślało
Onfis - 24-09-2012, 22:07
Wamp, moja dziewczyna (cały czas ją meczę żeby zrobiła konta i miała dostęp...) chce grać czarownicą. Uwzględnij to w kalkulacjach. I jak można, to czary jakieś pasujące i przydatne
Kajetan - 24-09-2012, 23:12
Niech będzie czymś co leczy : >
Kajetan - 24-09-2012, 23:17
Mikstury:
rany kłute, cięte,
poparzenia,
zmiażdżenia/złamania kości
wzmacniające
(50 ampułek - 1 ampułka/1dawka), zastanówmy się nad rozdzieleniem
Pułapki:
(działka Onfisa, wybuchowa i ostrzegawcza sztuk ile? 3,4?)
Amulety:
Kvendulf - ochrona przed magią ognia
Danus - ochrona przed żywiołem powietrza
(reszta, uzupełnijcie)
Kantorek:
Tarcza - Kvendulf
Łuk i strzały - Wolfgang
Od ekipy dla ekipy:
kirys Onfisa,
o to to, jakby ktoś chciał to mogę udostępnić nagolenniki/karwasze/naramiennik w taki trochę arabaski dizajn :o
/\ Wolfgang
Wampirkowe pomysły, o których usłyszała/sama wpadła:
usypiający/ogłuszający proszek w ilości do ustalenia
coś o niewidzialności(?) kto się chcę tym babrać, niech się wypowie
Dobra! Tu jest to co wyczytałem z tego tematu, pozostaje jeszcze kwestia amuletów, dobrze, żeby każdy miał jakiś, to co napisała Wampirka o tych proszkach, oraz rozdzielenie eliksirów.
Danus - 24-09-2012, 23:33
Co do eliksirów to ja mam specjalną ładownicę przy pasie na 10 ampułek i torbę (dość pojemną) w której mogę nosić nadwyżkę eliksirów jakby ktoś nie miał gdzie ich wcisnąć... w sumie mogę też przenieść jakieś inne sprzęty jakby się co trafiło.
To coś o niewidzialności w sumie mogło by się przydać (zależy jakby to konkretnie działało)... bo zawsze można wtedy jakoś dostać się między wrogów i coś podsłuchać albo pobawić się w ninję i eliminować niezauważenie wrogów... jak coś takiego w ogóle jest możliwe...
Co do usypiająco- ogłuszającego proszku... wydaje mi się że każdemu przydał by się co najmniej jeden... tak na wszelki wypadek... a co z tym czymś do wyrywania z mocy psioniki na odległość albo z szybkim działaniem?
Indiana - 24-09-2012, 23:52
Dzięki, lista przyjęta do rozpatrzenia Odpowiedź maks do czwartku
Kajetan - 26-09-2012, 01:05
No i jeszcze pochodnie, tak mi się wydaje.
Danus - 26-09-2012, 18:08
I może mapa okolic...
Onfis - 26-09-2012, 19:35
Nobel dla Danusa... Czemu nikt o tym nie pomyślał?
Indiana - 27-09-2012, 19:58
ZATWIERDZONE:
Mikstury:
(1 szt. = 1 porcja)
5 szt. zatamowanie krwotoku
3 szt. zrastanie kości
3 szt. wzmocnienie (pozwala walczyć dalej z ciężką raną, do otrzymania kolejnej rany)
2 szt. proszek usypiający - rozpylony bezpośrednio (do 0,5 m) przed twarzą (TWARZĄ! wchłania się przez śluzówkę, nie rozpylamy pod nogami) powoduje natychmiastowe zaśnięcie ofiary na minimum godzinę.
Pułapka:
2 szt. wybuchowa - rażenie ciężką raną po wejściu obiektu w promień 0,5 m. Obiekt nie musi byc człowiekiem.
2 szt. pułapka alarmująca - osobno detonator i sygnalizator. W przypadku przekroczenia granicy okręgu o promieniu 5 m od detonatora, sygnalizator zaczyna hałasować głośno.
Obydwie trzeba aktywować znakami (grupa ma to opracować).
Amulety:
1x ochrona przed ogniem
1x ochrona przed powietrzem
Załatwienie koniecznego wyposażenia typu pochodnie, broń etc leży w gestii OG, ale ma być z inicjatywy grupy (w sensie jak nie będziecie pamiętać, to nie będziecie mieli, ale OG na waszą prośbę ma to zorganizować).
Danus - 28-09-2012, 15:59
Tak na marginesie... może nie jest to najpotrzebniejszą rzeczą na świecie ale może byśmy napisali ile mamy pkt życia (liczone razem z 2 poziomem czy jakimiś pkt pancerza)... może to hmmm... trochę pomóc...
PS.
Czy wszystkie profesje z 2 poziomem dostają dodatkowo pkt życia czy tylko wojownicy?
wampirka - 28-09-2012, 16:13
Tylko wojownicy
Onfis - 28-09-2012, 16:29
Właśnie... Czy skoro gram "nową" postacią, dostaję punkt życia za poziom zdobyty na obozie?
wampirka - 28-09-2012, 18:08
To zależy czy Ci Indi zezwoli, ale z tego, co mi się wydaje, to nowe postaci, których właściciele na obozie otrzymali poziom, też startują z poziomem
Kajetan - 28-09-2012, 18:42
W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką Bo w razie wpadki by się przydało... O ile to jeszcze możliwe
Danus - 28-09-2012, 21:46
K.W.I.K. napisał/a: | W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką Bo w razie wpadki by się przydało... O ile to jeszcze możliwe |
Ja jak coś mam wzmocnioną odporność na psionike... ale w sumie wam to dużo nie pomaga...
Indiana - 28-09-2012, 22:08
wampirka napisał/a: | nowe postaci, których właściciele na obozie otrzymali poziom, też startują z poziomem | Tak własnie jest.
K.W.I.K. napisał/a: | W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką | Pozostaje Wam nie wpadać
Danus - 03-10-2012, 20:39
Dobra, jako że wszyscy tak rzuciliście się z podawaniem pkt życia to może ja też podam
Mam aż... 1 pkt życia... ta... właśnie...
Onfis - 03-10-2012, 23:18
Ogłoszenie parahwilane! Mój kirys jednak nie jest dostępny - będę go używał
wampirka - 03-10-2012, 23:19
Oh nie, i co ja teraz zrobię!
Onfis - 04-10-2012, 15:50
Jesteś niedobra. A może ktoś uzależniał od tego swoje życie?
|
|