Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zatwierdzone
Autor Wiadomość
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2014, 00:40   Zatwierdzone

Zatwierdzone:
Adnotacja: duża część Waszych zapasów została już po prostu zużyta.

10 dawek odkażenia i zasklepienia rany - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
5x zrastanie kości
5x leczenie poparzeń
3x znieczulenie
2x czytanie w myślach
2x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców
2x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz

ZAKLĘCIA
Avergill (mag ziemii)
1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie
2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min
3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia
5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s.
6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m.
7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s.
8. Piasek w oczy - 3PM
9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach.

Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał
1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji
2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja
3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał)
4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar
5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka
6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale?
7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było).
8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant)
9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie)
->Dostaniesz po 5kamyczków z każdego koloru.

Yaeyvinn
daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc
daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek
daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar)
odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję
odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym) na 3minuty, potem niezależnie wszyscy mają ciężką ranę


Braliśmy to, co było do godziny, na którą się umawialiśmy, żeby było jak w innych grupach :)
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-10-2014, 00:55   

Wamp, wzięłaś pod uwagę te przedmioty, które wysłałem Ci na PW (pieczęć, pismo, lampa z Minerału...)? Na powyższej liście ich nie ma, bo zwyczajnie nie zauważyłem wcześniej, że ich tam nie ma ^^' Podobno też rurta125 zatwierdził u Ciebie jakiś artefakt, true?

Dagome, Twoja sprawa nie jest jeszcze przegrana! :D

Avergill, Twoje amulety chyba poszły się paść niestety ;|
Ostatnio zmieniony przez Illima 03-10-2014, 00:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2014, 01:02   

Rutra nie zatwierdzał artefaktów, tylko postać, królewiczu ;)

Wolałabym żebyście takie rzeczy jak pismo przygotowali sobie sami, bo nie mamy na to czasu.
Pochodnie okej, z lampką zobaczymy, zależy od składu ^^
Ostatnio zmieniony przez wampirka 03-10-2014, 01:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-10-2014, 01:10   

wampirka napisał/a:
Rutra nie zatwierdzała artefaktów, tylko postać, królewiczu ;)
To jest on, nie ona :D Mnie napisał coś o zatwierdzonej przez Ciebie energii asury w jego ciele, nie jestem pewien o co kaman :D No najwyżej będziemy mieli jeden przedmiot mniej do zgubienia :D
Cytat:

Wolałabym żebyście takie rzeczy jak pismo przygotowali sobie sami, bo nie mamy na to czasu.
K.
Cytat:

Pochodnie okej, z lampką zobaczymy, zależy od składu ^^
K.
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2014, 01:15   

[quote="Illima"]To jest on, nie ona [/quote]
Hyhy, wjem! Komputr nie wiedział! :3
Więc go nie zgubcie, generalnie.
 
 
Tuuli 

Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2014, 01:21   

Ja wysyłałam Wampirce na PW moje cudowne pomysły i nie jestem pewna, czy wersja ostateczna je w ogóle uwzględnia (po prostu zostały poodrzucane), czy jest oparta tylko na wersji Illimy... :D No ale ok, jest w porządku, moje pomysły były dosyć podkokszone i pewnie i tak nie do zrealizowania na krótkim, dynamicznym larpie ^^. I trochę zbyt ogólnikowe mechanicznie :D .
_________________
2013 - Tuuli, szamanka kruka, imperialistka
2014 - Petra Lecorde, córka pana Trawida (Liga), astrolożka przekwalifikowana na łuczniczkę
Ostatnio zmieniony przez Tuuli 03-10-2014, 01:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2014, 01:24   

Potraktowałam to przykładowo, możesz robić co chcesz, jeśli będziesz miała niezależnego do zatwierdzenia :)
 
 
rutra125 

Skąd: Śląsk
Wysłany: 03-10-2014, 01:38   

Illima napisał/a:
najwyżej będziemy mieli jeden przedmiot mniej do zgubienia


Wcale nie :P ten "przedmiot" będzie przyklejony do skóry jako narośl ^^
_________________
'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"

2012: II turnus - szaman kruka
2013: I turnus - Akki
2014: ? turnus - Belmez
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 03-10-2014, 07:50   

Smuteczek, amulety były takie fajne... no trudno :<
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13