|
Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)
|
Szpej do zatwierdzenia |
Autor |
Wiadomość |
Aver
Szop partacz.
Skąd: z kadeckiej szafy
|
Wysłany: 28-09-2016, 21:15 Szpej do zatwierdzenia
|
|
|
Ubrania i bokeny:
Adalbert
- szarfa tymenowa
Avergill
- cotte tymenowe
- płaszcz czarowniczy jeśli łaska
Dagome
- cotte tymenowe
- jakaś kapotka (płaszcz)
Farin
- szarfa tymenowa
Gorvenal
- szarfa tymenowa
Kodran
- cotte tymenowe
Moira
- ciepły wełniany kapturek
- pelerynka
- miecz
Referen:
- cotte tymenowe
- jakikolwiek jednoręczny boken
Schatten
- cotte tymenowe
Toraldson
- cotte tymenowe
Tergor
- cotte tymenowe
- boken jednoręczny
Venissa
- szarfa tymenowa
DO TEGO
5 tarcz tymenowych (jeśli się uda, a jak nie, to tyle ile da radę) |
_________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K. |
|
|
|
|
Aver
Szop partacz.
Skąd: z kadeckiej szafy
|
Wysłany: 28-09-2016, 22:12
|
|
|
Apteczka:
zasklepienie - 60
odkażenie - 60
spirytus - 2 butelki
wzmocnienie i znieczulenie (pozwala funkcjonować pomimo obrażeń) - 20
odtrutka - 20
uzupełnienie krwi - 5
leczenie poparzeń - 10
antybiotyk - 20
przyspieszona regeneracja - 20
znieczulenia - 10
Alchemia bojowa:
granat błyskowo ogłuszający, pole rażenia dwa metry - 10
granat odłamkowy, pole rażenia dwa metry - 10
granat zapalający, pole rażenia dwa metry - 10
ładunek kierunkowy (wybuch przy uderzenu, zniszczenie tarczy lub ciężka) - 10
ładunek wyburzający z zapłonem opóźnianym silvenium - 2
gaz bojowy duszący - 5
gaz paraliżujący - 5
Inne alchemiczne:
trucizna (czarny ges, trupi jad, silvenium, srebro. Rozkład tkanek, opóźnienie reakcji, zaburzenie akcji serca) - 5
sztuczna śmierć + antidotum działające po 4 minutach - 3
paraliż (olej na broń) - 10
amital sodu- obojętność - 3
Jasperowa skrzynka ze składnikami?
bandaże x miljon
igły, skalpele, duperele
Alumety:
najemnik (jednorazowe wstanie po ciężkiej) - 5
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz (możliwy do przełamania i wtedy boli) - 5
snu na 30 sek na dotyk (5 użyć) - 1
mgła na 30 sek (promień 15m) - 1
amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić) |
_________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K. |
|
|
|
|
Powój
Rozwydrzona
Skąd: Z bajorka
|
|
|
|
|
Powój
Rozwydrzona
Skąd: Z bajorka
|
Wysłany: 29-09-2016, 14:07
|
|
|
PRZEDMIOTY ZATWIERDZONE
Cytat: | Apteczka:
zasklepienie - 60 20
odkażenie - 60 10
spirytus - 2 butelki k
wzmocnienie i znieczulenie (pozwala funkcjonować pomimo obrażeń) - 20 6
odtrutka - 20 2
uzupełnienie krwi - 5 k
leczenie poparzeń - 10 5
antybiotyk - 20 2
przyspieszona regeneracja - 20 5
znieczulenia - 10 4
|
Cytat: | Alchemia bojowa:
granat błyskowo ogłuszający, pole rażenia dwa metry - 10 1
granat odłamkowy, pole rażenia dwa metry - 10 1
granat zapalający, pole rażenia dwa metry - 10 1
ładunek kierunkowy (wybuch przy uderzenu, zniszczenie tarczy lub ciężka) - 10 2
ładunek wyburzający z zapłonem opóźnianym silvenium - 2 1 działanie - ciężka w zakresie 2m
gaz bojowy duszący - 5 2
gaz paraliżujący - 5 2 |
Cytat: | Inne alchemiczne:
trucizna (czarny ges, trupi jad, silvenium, srebro. Rozkład tkanek, opóźnienie reakcji, zaburzenie akcji serca) - 5 2
sztuczna śmierć + antidotum działające po 4 minutach - 3 nope
paraliż (olej na broń) - 10 5 działa tylko na ludzi
amital sodu- obojętność - 3 2 |
Cytat: |
Jasperowa skrzynka ze składnikami
bandaże x miljon spoko
igły, skalpele, duperele spoko |
Cytat: |
Alumety:
najemnik (jednorazowe wstanie po ciężkiej) - 5 3
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz (możliwy do przełamania i wtedy boli) - 5 2
snu na 30 sek na dotyk (5 użyć) - 1 3 użycia
mgła na 30 sek (promień 15m) - 1 k
amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić) k do poinformowania og/gracza, że coś takiego poszło - jeden zestaw
|
|
_________________
Uważaj czego sobie życzysz. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|