  | 
               
                  Karczma pod Silberbergiem
                   
                  Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) 
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Szpej do zatwierdzenia | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Aver  		  
		 
         Szop partacz.
  
  
                  Skąd: z kadeckiej szafy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2016, 21:15   Szpej do zatwierdzenia
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ubrania i bokeny:
 
 
Adalbert 	
 
- szarfa tymenowa
 
 		
 
Avergill 	
 
- cotte tymenowe
 
- płaszcz czarowniczy jeśli łaska
 
 		
 
Dagome 		
 
- cotte tymenowe
 
- jakaś kapotka (płaszcz)
 
 
Farin 	
 
- szarfa tymenowa	
 
 
Gorvenal	
 
- szarfa tymenowa
 
 
Kodran 	
 
- cotte tymenowe
 
	
 
Moira 	
 
- ciepły wełniany kapturek
 
- pelerynka
 
- miecz
 
 
Referen:
 
- cotte tymenowe
 
- jakikolwiek jednoręczny boken
 
 
Schatten 	
 
- cotte tymenowe
 
 
Toraldson 	
 
- cotte tymenowe
 
 
Tergor
 
- cotte tymenowe
 
- boken jednoręczny 	
 
 
Venissa
 
- szarfa tymenowa
 
 
DO TEGO
 
5 tarcz tymenowych (jeśli się uda, a jak nie, to tyle ile da radę) | 
             
						
				_________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 
===
 
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Aver  		  
		 
         Szop partacz.
  
  
                  Skąd: z kadeckiej szafy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2016, 22:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Apteczka:
 
zasklepienie - 60
 
odkażenie - 60
 
spirytus - 2 butelki
 
wzmocnienie i znieczulenie (pozwala funkcjonować pomimo obrażeń) - 20
 
odtrutka - 20
 
uzupełnienie krwi - 5
 
leczenie poparzeń - 10
 
antybiotyk - 20
 
przyspieszona regeneracja - 20
 
znieczulenia - 10
 
 
Alchemia bojowa:
 
granat błyskowo ogłuszający, pole rażenia dwa metry - 10
 
granat odłamkowy, pole rażenia dwa metry - 10
 
granat zapalający, pole rażenia dwa metry - 10
 
ładunek kierunkowy (wybuch przy uderzenu, zniszczenie tarczy lub ciężka) - 10
 
ładunek wyburzający z zapłonem opóźnianym silvenium - 2
 
gaz bojowy duszący - 5
 
gaz paraliżujący - 5
 
 
 
Inne alchemiczne:
 
trucizna (czarny ges, trupi jad, silvenium, srebro. Rozkład tkanek, opóźnienie reakcji, zaburzenie akcji serca) - 5
 
sztuczna śmierć + antidotum działające po 4 minutach - 3
 
paraliż (olej na broń) - 10
 
amital sodu- obojętność - 3 
 
 
Jasperowa skrzynka ze składnikami?
 
bandaże x miljon
 
igły, skalpele, duperele
 
 
Alumety:
 
najemnik (jednorazowe wstanie po ciężkiej) - 5
 
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz (możliwy do przełamania i wtedy boli) - 5
 
snu na 30 sek na dotyk (5 użyć) - 1
 
mgła na 30 sek (promień 15m) - 1
 
amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić) | 
             
						
				_________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 
===
 
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Powój  		  
		 
         Rozwydrzona
  
  
                  Skąd: Z bajorka 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Powój  		  
		 
         Rozwydrzona
  
  
                  Skąd: Z bajorka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2016, 14:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               PRZEDMIOTY ZATWIERDZONE 
 
 	  | Cytat: | 	 		  Apteczka: 
 
zasklepienie - 60 20
 
odkażenie - 60 10 
 
spirytus - 2 butelki k
 
wzmocnienie i znieczulenie (pozwala funkcjonować pomimo obrażeń) - 20 6
 
odtrutka - 20 2
 
uzupełnienie krwi - 5 k
 
leczenie poparzeń - 10 5
 
antybiotyk - 20 2
 
przyspieszona regeneracja - 20 5
 
znieczulenia - 10 4
 
 | 	  
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  Alchemia bojowa: 
 
granat błyskowo ogłuszający, pole rażenia dwa metry - 10 1
 
granat odłamkowy, pole rażenia dwa metry - 10 1
 
granat zapalający, pole rażenia dwa metry - 10 1
 
ładunek kierunkowy (wybuch przy uderzenu, zniszczenie tarczy lub ciężka) - 10 2
 
ładunek wyburzający z zapłonem opóźnianym silvenium - 2 1 działanie - ciężka w zakresie 2m
 
gaz bojowy duszący - 5 2
 
gaz paraliżujący - 5 2 | 	  
 
 	  | Cytat: | 	 		  Inne alchemiczne: 
 
trucizna (czarny ges, trupi jad, silvenium, srebro. Rozkład tkanek, opóźnienie reakcji, zaburzenie akcji serca) - 5 2 
 
sztuczna śmierć + antidotum działające po 4 minutach - 3 nope
 
paraliż (olej na broń) - 10 5 działa tylko na ludzi
 
amital sodu- obojętność - 3 2 | 	  
 
 	  | Cytat: | 	 		  
 
Jasperowa skrzynka ze składnikami 
 
bandaże x miljon spoko
 
igły, skalpele, duperele spoko | 	  
 
 	  | Cytat: | 	 		  
 
Alumety: 
 
najemnik (jednorazowe wstanie po ciężkiej) - 5 3
 
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz (możliwy do przełamania i wtedy boli) - 5 2 
 
snu na 30 sek na dotyk (5 użyć) - 1 3 użycia 
 
mgła na 30 sek (promień 15m) - 1 k
 
amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić) k do poinformowania og/gracza, że coś takiego poszło    - jeden zestaw
 
 | 	 
  | 
             
						
				_________________
 Uważaj czego sobie życzysz.  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
 |