Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mechaniki
Autor Wiadomość
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:25   Mechaniki

Od razu wstawiam mechanikę golema. Reshi wstaw naprawę proszę.


Odporność na: Czytanie myśli / zatrucie / hipnoza i inne zaklęcia na organizmy żywe.

!!- Cios w kryształ (panel na plecach) = reset golema. Do kilku minut

Zasilanie: Czas przez który golem będzie działał zależy od żywiołu którym został naładowany kryształ.

Ładowanie energii - Rytuał pobrania many

Ogień - 5 godzin

Woda - 1 godzina

Ziemia- 3 godziny

Powietrze - 3 godziny

Życie - 1 godzina

Efekt od żywiołu (opisany jako anomalia)

Przegrzanie - W czasie dłuższej walki golem pada na ziemie na ok 5 min z powodu przegrzania.

Płynniejszy atak - Golem będzie uderzał trochę częściej.

Utwardzanie - Żywioł Ziemi zapewnia dodatkową twardość stali, niwelując szanse na tymczasowe uszkodzenie np. ręki.

Jeżeli dostanie tym zaklęciem z tym samym żywiołem doładuje się 10 minut lub więcej zależności od potęgi zaklęcia. (zmiana z % na minuty)

Berło sterowania.

Należy trzymać je w dłoni,w innym przypadku golem nie działa i nie wykonuje poleceń.

Golem słucha się tylko osoby trzymającej berło.

!!Jeżeli osoba trzymająca berło padnie Golem nie działa.!!

Bransoleta zużywa 3 many na godzinę! Może spowodować śmierć osoby sterującej.

Naprawa czyli Leczenie ciężkich ran.


Golema może naprawić inżynier lub osoba posiadająca wiedzę na temat mechanizmów.

Propozycja 2 ciężkich ran <- Do rozważenia przez OG
.


(Należy wziąć pod uwagę runiczny pancerz broniący mechanizmów a także ciało zastąpione mechem. Pomijając zbroje należy wziąć pod uwagę inne minusy płynące z bycia golemem. )

- Tryb maksymalnej wydajności

Zwiększenie ilości ciosów i niewrażliwość na obrażenia. jednak po upadku bądź po kilku minutach poziom energii spada do zera i należy golema naładować, bądź naprawiać. Coś jak berserk.

- Plusy i minusy.

Minusy

Tymczasowe uszkodzenia, wyłączenie danej kończyny czy mechanizmu

Zależny od osoby sterującej - bez osoby sterującej nie działa

Uzależniony od energii

Punkt witalny - kryształ w panelu

Przegrzanie

Brak Woli

Mała częstotliwość ataku

Zacięcie trybików piachem -> Pomysł od Avergill

Plusy

Wytrzymały

Efekt w zależności od żywiołu

Tryb maksymalnej wydajności[/i]
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:29   

Ponieważ coś nie mogę użyć opcji Edit.

Musimy coś wymyślić zamiast ładowania kryształów maną gdyż nie mamy maga w drużynie.
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-09-2013, 01:36   

Zmiany są pogrubione


Odporność na: Czytanie myśli / zatrucie / hipnoza i inne zaklęcia na organizmy żywe.

!!- Cios w kryształ (panel na plecach) = reset golema. Do kilku minut

Zasilanie: Czas przez który golem będzie działał zależy od żywiołu którym został naładowany kryształ.

Ładowanie energii - Rytuał pobrania many. Jeśli nie będziemy mieli maga w drużynie to trzeba to będzie zmienić na jakiś rytuał na bazie run dzięki czemu golem będzie mógłbyć prawie cały czas operacyjny. System żywiołów pozostanie bez zmian.

Ogień - 5 godzin

Woda - 1 godzina

Ziemia- 3 godziny

Powietrze - 3 godziny

Życie - 1 godzina

Efekt od żywiołu (opisany jako anomalia)

Przegrzanie - W czasie dłuższej walki golem pada na ziemie na ok 5 min z powodu przegrzania.

Płynniejszy atak - Golem będzie uderzał trochę częściej.

Utwardzanie - Żywioł Ziemi zapewnia dodatkową twardość stali, niwelując szanse na tymczasowe uszkodzenie np. ręki.

Można jeszcze coś dodać zależne od pozostałych żywiołów


Jeżeli dostanie tym zaklęciem z tym samym żywiołem doładuje się 10 minut lub więcej zależności od potęgi zaklęcia. (zmiana z % na minuty)

Berło sterowania.

Należy trzymać je w dłoni,w innym przypadku golem nie działa i nie wykonuje poleceń.

Golem słucha się tylko osoby trzymającej berło.

!!Jeżeli osoba trzymająca berło padnie Golem nie działa.!!

Bransoleta zużywa 3 many na godzinę! Może spowodować śmierć osoby sterującej.

Naprawa czyli Leczenie ciężkich ran.

Generalnie operacja będzie się różniła zależnie od tego czy otrzyma on lekkie obrażenia czy ciężkie. Przy lekkich obrażeniach koniczna będzie naprawa obudowy golema, spawanie blach ( mieliśmy pomysł aby robić to w rękawiczkach używając zimnych ognii ) i wygładzanie wygiętych. Leczenie trwa tyle samo ile u normalnego gracza z ograniczeniem, że golem nie musi czekać po wyleczeniu i może od razu wrócić do walki. Proces ten zachodził byłby także przy otrzymaniu ran ciężkich ale z pewnymi różnicami. Jeśli zdarzy się sytuacja, że golem zostanie ciężko ranny oznacza to nie tylko konieczność naprawy zewnętrznej ale także to iż kryształ znajdujący się aktualnie w golemie został uszkodzony i nie można go już użyć go zasilania golema go końca trwania epilogu. Trzeba też tam umieścić nowy kryształ. Epilog zaczynam z ograniczoną liczbą kryształów.

Golema może naprawić inżynier lub osoba posiadająca wiedzę na temat mechanizmów.

Propozycja 2 ciężkich ran <- Do rozważenia przez OG.

(Należy wziąć pod uwagę runiczny pancerz broniący mechanizmów a także ciało zastąpione mechem. Pomijając zbroje należy wziąć pod uwagę inne minusy płynące z bycia golemem. )

- Tryb maksymalnej wydajności

Zwiększenie ilości ciosów i niewrażliwość na obrażenia. jednak po upadku bądź po kilku minutach poziom energii spada do zera i należy golema naładować, bądź naprawiać. Coś jak berserk.

- Plusy i minusy.

Minusy

Tymczasowe uszkodzenia, wyłączenie danej kończyny czy mechanizmu

Zależny od osoby sterującej - bez osoby sterującej nie działa

Uzależniony od energii

Punkt witalny - kryształ w panelu

Przegrzanie

Brak Woli

Mała częstotliwość ataku

Zacięcie trybików piachem -> Pomysł od Avergill

Plusy

Wytrzymały

Efekt w zależności od żywiołu

Tryb maksymalnej wydajności[/i]
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:38   

W sumie nazywajmy to ciężkimi uszkodzeniami, bo śmiesznie brzmi że golem może być ranny 0.0
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Frodo 

Skąd: z Katowic
Wysłany: 28-09-2013, 01:38   

Wiecie, na całym świecie są te obszary, w których jest więcej magii niż na takim zwykłym podwórku.
Choćby Chram Widy został zbudowany na czymś takim
Może więc wystarczy położyć tam kryształy, by się samoistnie naładowały? Lub odprawić przy nich jakiś rytuał - niekoniecznie magiczny. To w końcu Inżynieria. Posypać proszkiem, narysować kółka itp.
? Co myślicie?
_________________
2012 Łowca Potworów Avas
2013 Mag Bitewny oraz mający niezwykle dobre relacje z Wilkiem Szaman
Epi: Artvr Kap.Woj. Modwita
2014 l.A.dV działający dla Sapienti
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:39   

Zaraz może jeszcze krąg transmutacyjny jak z pewnego anime .-.
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-09-2013, 01:41   

Ja bym zrobił jakiś rytuał lub coś podobnego polegającym na używaniu run do ładowania golema.
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:41   

To w sumie dobrym pomysłem było by przerobienie Froda na kapałan Wajana nie Modwita
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Frodo 

Skąd: z Katowic
Wysłany: 28-09-2013, 01:44   

Jakbym został paladynem Wajana, mógłbym podładować te kryształy na takich miejscach
Przynajmniej tak mi się wydaję...
Chyba że musiałbym się przerobić na kapłana wojownika Wajana, nie na samego Paladyna...
_________________
2012 Łowca Potworów Avas
2013 Mag Bitewny oraz mający niezwykle dobre relacje z Wilkiem Szaman
Epi: Artvr Kap.Woj. Modwita
2014 l.A.dV działający dla Sapienti
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:45   

Jeśli chodzi Ci o rany to krasnolud zawsze ma 5 ran. Więc to bez znaczenia czy jesteś kapłanem czy paladynem. Krasnolud ze względu na budowę liczy się zawsze jako wojownik tak jak laro czy ork.
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Frodo 

Skąd: z Katowic
Wysłany: 28-09-2013, 01:58   

Kapłan Wojownik ma dwie podklasy
Kapłan Wojownik i Paladyn
bardziej kapłan bardziej woj
Obaj mają 5 "żyć"
Krasnoludem raczej nie będę :)
_________________
2012 Łowca Potworów Avas
2013 Mag Bitewny oraz mający niezwykle dobre relacje z Wilkiem Szaman
Epi: Artvr Kap.Woj. Modwita
2014 l.A.dV działający dla Sapienti
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 01:59   

Szkoda. Mielibyśmy istnie krasnoludzką kampanie.
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Frodo 

Skąd: z Katowic
Wysłany: 28-09-2013, 02:02   

Chociaż może...
Niby mam dość ciężkie pancerze...
A by pasowało świetnie! :)
Tylko czy Maciek się zgodzi zmienić cokolwiek
_________________
2012 Łowca Potworów Avas
2013 Mag Bitewny oraz mający niezwykle dobre relacje z Wilkiem Szaman
Epi: Artvr Kap.Woj. Modwita
2014 l.A.dV działający dla Sapienti
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2013, 02:03   

blachy jakieś masz ? ;D
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Frodo 

Skąd: z Katowic
Wysłany: 28-09-2013, 11:44   

Niestety nie
Mam za to hełm :D
I jeszcze dość ciężką tunikę, jeśli można to nazwać tuniką. Ale koniec tego offtopa.
Tutaj dyskutujemy o naszej głównej sile - Golem
_________________
2012 Łowca Potworów Avas
2013 Mag Bitewny oraz mający niezwykle dobre relacje z Wilkiem Szaman
Epi: Artvr Kap.Woj. Modwita
2014 l.A.dV działający dla Sapienti
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13