Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry
Autor Wiadomość
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 29-09-2013, 16:54   

Królewiczu, po pierwsze, Wampirka nic o tym nie wie, a tym samym zaplecze też nic o tym nie wie. Po drugie, w ogóle nie wchodzi w grę tego typu mieszanie szkół magii. Nie ma opcji mieszania, kropka. Zdecyduj, jaką szkołę magiczną bierzesz.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 17:35   

A, już ogarniam. Wiadomość sie nie wysłała :< Zostaje przy magii ognia. Sorry za zamieszanie...
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 18:22   

A co do tematu. To rozbrojenie, co Powój napisała, też dobre :D
Może jeszcze poparzenie kończyny? (n.p. poparzenie -> brak możliwości posługiwania się nią )
Fajne by było spalenie strzały / podpalenie grotu (np spalenie strzały - widzę łucznika - rzucam zaklęcie które spali jego strzałę - jeśli trafi to nie zadaje obrażeń? a podpalenie grotu to, że np ta strzała zadaje +1 ranę lekką? )
I miałem taki pomysł, ale nie wiem jak funkcjonuje słynny golem. Fajne byłoby zaklęcie umożliwiające zaprowadzenie zwarcia w systemie. ale jak mówiłem, nie wiem jak ów działa.

Przydadzą takie się?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 29-09-2013, 18:35   

Golem - przegrzanie systemu, jak go podgrzejesz to powinny mu się trybiki przepalić ect. Poza tym musi mieć jakiś system sterowania nim, nie? To albo można to ukraść w razie potrzeby, albo uszkodzić w razie potrzeby. Chociaż ja bym się nie jarała tym golemem bo możemy mieć większe problemy niż on a jeszcze nei wiemy czy z nim jakiekolwiek problemy będą ;)

U przeciwnego łucznika można podpalić jego łuk, w końcu to drewno wiec pozbawimy go broni to samo z drewnianymi tarczami ;)
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 18:38   

o. Też dobry pomysł. Teraz tylko czekać aż Indi ubierze to w słowa :P
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Kalmar 
człowiek - drewno


Skąd: Gliwice
Wysłany: 29-09-2013, 18:52   

No ja miałbym chętke na artefakt dający 10 sekundową odporność na ciosy, bo paladyn Styrwita. A jeśli chodzi o zaklęcia to bym wpakował jakieś jednorazowe błogosławieństwo na broń, odporność na innych i możliwość wyprowadzenia jednego ciosu ciężkiego. Ale nie wiem czy by to przeszło D:
_________________
"KWAS!"
~ Reshi da Tirelli
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 29-09-2013, 19:05   

Shatan napisał/a:
Teraz tylko czekać aż Indi ubierze to w słowa
Wieczorem będą, czekam na przesyłkę z magią od koordynatorów :)

Ostatnie pomysły mi się bardzo podobają, wystrugamy z tego dobre rzeczy. Zwłaszcza spalenie łuku ;)

Kalmar, odporność nie przejdzie, chyba, że w formie definitywnej, tj. ofiary. Lub też na zasadach berserku, to owszem. Ale to jest dość szkodliwe.

U Styrwitowego paladyna widziałabym odporność na różne umysłowe zachwiania (no bo bohaterstwo & dzielność), czyli odporność na przerażenia i inne opętania.
Oprócz tego ten silny cios dałby radę, jak sądzę.
Z błogosławieństw, zobaczymy co nam powiedzą, w sensie co takie może nam dać :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 19:06   

Mamy trzech ludzi zdolnych do rzucania zaklęć. Może wykminimy jakieś wspólne zaklęcie, które byłoby mega potężne, gdybyśmy rzucili je wszyscy trzej na raz?

A. Rosomak (czyt. kapłan Rega) wraca dziś wieczorem. Więc jeśli słówka będą przyznawane przed wieczorem to lepiej żeby miał jakieś losowe niż wcale nie? :P
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 29-09-2013, 20:05   

A przyda się coś w stylu chwilowego błysku latarki? Błysk iskry?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 29-09-2013, 23:29   

Shatan napisał/a:
Może wykminimy jakieś wspólne zaklęcie, które byłoby mega potężne, gdybyśmy rzucili je wszyscy trzej na raz?
Hm, o kurcze. Ale każdy z Was jest z innej profesji... Nie wiem, czy się tak da, ale zapytam.

Słówka na spokojnie, to tylko podstawa do działania :)
I tak liczy się to, co z nich wykminimy.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 00:41   

Temat do zatwierdzeń już założony. Daję tam zestawy słówek dla naszych magicznych, to najlepsze co wymyśliłam dla Waszych profesji pod kątem użyteczności w grze. Jak nam to zatwierdzą, to wspólnie ułożymy z tego tyle zaklęć ile wlezie, które też dorzucimy do zatwierdzenia.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 30-09-2013, 01:00   

Że tak powiem genialne :D Już wymyśliłem kilka nowych zaklęć. Zastanawiam sie tylko jak stworzyć tarczę. I jaki jest gest na pchnięcie? Dobrze zrozumiałem, ze mam 10 pkt many?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 30-09-2013, 01:15   

Właśnie, mogłabym prosić o zaklęcia uzdrowiciela? Oraz czy działają w taki sam sposób jak podczas obozu c:
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 01:18   

Tarczę... Hmm
Płomień - powiększyć - pomnożyć? Będzie tarcza z płomieni. Chyba ;) Można też użyć ciepła.

O ile mi wiadomo, to masz 10 pkt many Twojej osobistej i chyba 20 pkt możliwych do pobrania, ale mogę się mylić :D :D Więc lepiej przyjmij 10, najwyżej się miło zdziwisz ;)

Powój, jak najbardziej, jestem w trakcie ;)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 02:12   

Cytat:
to masz 10 pkt many Twojej osobistej i chyba 20 pkt możliwych do pobrania, ale mogę się mylić :D :D
potwierdzone, tak właśnie jest :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 30-09-2013, 08:38   

Słówka już rozdzielone? Jeśli nie, to muszę się przyznać, iż nie mam żadnego pomysłu na czary...
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 12:39   

Zajrzyj do tematu "do zatwierdzenia", tam jest cała modlitwa dla ciebie.

Z tych słówek powinieneś ułożyć na pewno
- coś związanego z objawieniem prawdy, a jeśli nam też zatwierdzą wodę Wessiego, to będzie to regularne uzyskanie prawdy z czyjegoś umysłu, tyle, że rytualne
- coś w rodzaju narzucenia obojętności i bezczynności
- jakąś formę boskiej ochrony
- na pewno coś rażącego dla osób niesprawiedliwie czyniących, czyli jeśli ktoś wykręci jakieś świństwo w rodzaju zdrady, to można go tym potraktować.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 30-09-2013, 12:53   

Jak wrócę ze szkoły to podeślę to co stworzyłam dla magicznych bo pisanie z telefonu jest trudne.
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 30-09-2013, 15:17   

Płomień zwiększyć zwielokrotnić rzucić //pravve menrir korder ongola// - ogniste pociski na grupę

Płomień zwielokrotnić rzucić //pravve menrir ongola// -podpalenie na pierwszy szereg

Płomień rzucić // pravve ongola // - ognisty pocisk na osobę

Płomień zwiększyć rzucić//pravve menrir ongola // - kula ognia (ciężka rana)

płomień zwiększyć zwielokrotnić zamknąć\trwać //pravve menrir korder prome\ercedme// - ogniste więzienie? Jakieś zamknięcie z ognia. Bo nie ma niestety ani słowa ściana ani okrąg ._.

Płomień usunąć //pravve rengat// - usunięcie płomiennego zaklęcia

płomień zamknąć //pravve prome//- rozbrojenie na broń metalową, drewno niszczy.
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 15:40   

Powój napisał/a:
Płomień zwiększyć zwielokrotnić rzucić //pravve menrir korder ongola// - ogniste pociski na grupę
Ja bym tu dodała jeszcze ciepło, żeby to parzyło porządnie, wtedy może by z tego powstało zaklęcie ciężkie.

Powój napisał/a:
Płomień zwielokrotnić rzucić //pravve menrir ongola// -podpalenie na pierwszy szereg

Płomień rzucić // pravve ongola // - ognisty pocisk na osobę
Jak wyżej, oraz stanowczo jeszcze "zwiększyć" bo po rzuceniu wielokrotnych płomieni otrzymasz... dużo małych płomyczków. W ten sposób również, dodając ciepło, można zrobić ścianę. Przy czym "zwielokrotnienie" rzuca się tyle razy ile razy chcesz to pomnożyć. Więc jeśli chcemy mieć ścianę ognia w formie tarczy to walimy w jedno miejsce
/płomień ciepło powiększyć zwielokrotnić x przykłowo 3 / 5 pkt many i coś w rodzaju ściany z trzech dużych gorących ognisk ;) ;) Trzeba by to poprawić słowem "trwać", i mamy osłonę przed ludźmi, bo np. nie przed strzałami.
Teoretycznie dodane słowo "rzucić" i masz duże ognisko rzucone komuś w środek grupy ;) ;)
Powój napisał/a:
Płomień zwiększyć rzucić//pravve menrir ongola // - kula ognia (ciężka rana)

Z tego maks lekka rana wyjdzie. Do ciężkej byłoby potrzebne słowo "wybuch", co zaraz dodam w zamian, jak sądzę "zmniejszyć",. bo najmniej przydatne ;) ;) I również tutaj ciepło.

Powój napisał/a:
płomień zamknąć //pravve prome//- rozbrojenie na broń metalową, drewno niszczy.
To stanowczo musi być na bazie "ciepło", nie "płomień", metal jest odporny na płomień. I "zamknąć" to jest grubo za mało, "zamknąć, trwać, zwielokrotnić" ?

A na bazie "blasku" trzeba by zrobić formę oślepień, w różnych wersjach, od krótkiego błysku oślepienia aż do trzymanego bardzo silnego światła na bazie "trwać" i "zwielokrotnić zwiększyć".
Na bazie słowa wybuch można falę ciepła wraz z płomieniem, taką uderzającą w szereg.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 30-09-2013, 16:31   

Kilka czarów wymyślonych na szybko:
Cytat:
Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest batrdziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp.
Reg, broń go/mnie/nas od obojętności - Reg,phahivara te/mane/amane lagani - Łatwiejsze przekonanie kogoś do swoich racji(?)
Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Oczywiste...
Reg,objaw mu prawdę - Reg,kami tene satya
Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?)
Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp.
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 30-09-2013, 17:20   

Hmmm . Vedderta Rengat - Ciepło usunąć - rana krytyczna przy kontakcie fizycznym.
Vedderta Rengat Ongole - to samo bez kontaktu
Vedderta Merin ercedeme - ciepło zwiększyć trwać - przypalenie, zasklepienie rany. Przy kontakcie.
Pravve Aprome - tworzymy ognisko, a następnie Pravve Raipu - tworzymy blokadę ognia nie do przejścia. A ja nadal mogę nawalac czarami :D
Lerketa Shirro - błysk światła - oslepienie na grupę. W tej chwili my MUSIMY zamknąć oczy na czas błysku ( 0,5 s)
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 18:26   

Shatan napisał/a:
Vedderta Rengat - Ciepło usunąć - rana krytyczna przy kontakcie fizycznym.
No nie wiem. Ja bym tego nie przyjęła. Samo słowo vedderta oznacza wytworzenie ciepła. Więc w sumie wychodziłoby, że usuwasz to co stworzyłeś.

Do przypalania rany nie powiększaj, bo poparzysz rannego. I chyba lepiej wziąć do tego płomień.

Otworzyć płomień - to stworzy ci niewielki ogień, gdy go przesuniesz, będzie to przesunięty mały płomień. Nie widzę tu zupełnie tej blokady nie do przejścia.
Płomień - powiększ - zwielokrotnij, ale to będzie trwało aby kilka sekund, o ile nie nadasz "trwaj", a wtedy trwa dopóki trzymasz.

Z oślepieniem tak jak powyżej - wybuch to chwilowe oślepienie, a możesz to też przedłużyć "trwaj", ale wtedy nikt nic nie widzi :D

Rosomak napisał/a:
Reg, broń go/mnie/nas od obojętności - Reg,phahivara te/mane/amane lagani - Łatwiejsze przekonanie kogoś do swoich racji(?)
To nie ma sensu. Tak raczej ktoś się bardziej w coś zaangażuje. To np. dobre na podniesienie morale.

Rosomak napisał/a:
Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Oczywiste...

Nie dostaniesz na bank po prostu objawienia prawdy w formie odpowiedzi na pytanie. Mając wodę Wessiego i osobę, której prawdomówność sprawdzasz, robisz modlitwę, wodę wlewasz w srebrną miskę, delikwentowi wodą moczysz czoło, a w misce dostajesz prawdziwą wizję tego co on mówi.
Bez wody dostaniesz ewentualnie sugestię, że ktoś kłamie.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 30-09-2013, 20:54   

Dobra mamy już listę artefaktów do zatwierdzenia/zatwierdzonych?
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 20:56   

Nie, jak skończymy wymyślać, to wrzucam to w temat "do zatwierdzenia". Mogę to zrobić zaraz.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 21:04   

Powój, to co wymieniałaś wczesniej:
Cytat:
6 dawek odkażenia.
6 dawek zasklepienia (nie pełnego wyleczenia).
10 dawek znieczulających (nie nadaje się na berserka, bo usypia) - tak zwane mleko makowe.
2 dawki antidotum (tak jak na obozie, trzeba dodać trochę trucizny by działało)
2 dawki maści na poparzenia
5 dawek zrastania kości.

to ma być gotowe, nie?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 30-09-2013, 21:05   

to jeszcze wszystkie zaklęcia i modlitwy trzeba skończyć.

A co do tego artefaktu który blokuje ingerencje w umysł to już mam na niego formę, żeby nie było ._.
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 30-09-2013, 21:46   

Na razie mam to:

Cytat:
Bez zatwierdzania:
nóż rzutka
puklerz
strzały/kołczan
kordzik/toporek
szabla

pałatki
świece
zapałki
sznurki
paski/owijacze
sztuczna krew
bandaże
chustki na twarz
większe butelki na mikstury
krajki na naczółki
sukienka słowiańska


Cytat:
Do zatwierdzenia (oprócz zaklęć):

leki gotowe do załatwienia:
6 dawek odkażenia.
6 dawek zasklepienia (nie pełnego wyleczenia).
10 dawek znieczulających (nie nadaje się na berserka, bo usypia) - tak zwane mleko makowe.
2 dawki antidotum (tak jak na obozie, trzeba dodać trochę trucizny by działało)
2 dawki maści na poparzenia
5 dawek zrastania kości.



przedmioty:
- skrzynka z blokadą magii
- sakwa anty-złodziejska (dotknięcie ciężka rana lub dotknięcie paraliż)
- skrzyneczka otwierana na amulet
- woda Wessiego - 1 ampułka (w sumie próbka do rozcienczenia w wodzie) rytualne rozpoznanie prawdomównego
- amulet blokujący ingerencję w umysł
- trucizna paraliżująca (wypos. medyka)
- gotowe eliksiry leczące
- eliksiry - typu pancerz
- odporność ogniowa
- usunięcie wpływów magicznych
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 01-10-2013, 15:53   

Około 18 usiąde i wypiszę WSZYSTKIE zaklęcia jakie mi tylko przyjdą do głowy ;)
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 01-10-2013, 16:00   

Indiana napisał/a:
Powój, to co wymieniałaś wczesniej:
Cytat:
6 dawek odkażenia.
6 dawek zasklepienia (nie pełnego wyleczenia).
10 dawek znieczulających (nie nadaje się na berserka, bo usypia) - tak zwane mleko makowe.
2 dawki antidotum (tak jak na obozie, trzeba dodać trochę trucizny by działało)
2 dawki maści na poparzenia
5 dawek zrastania kości. (w formie maści)

to ma być gotowe, nie?


To będzie gotowe. Tyle, że w dużych butelkach bo o zgrozo moje małe gdzieś zaginęły o-o

Co do zaopatrzenia to mamy przewidziane jakieś pochodnie/świeczki?
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 13