Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry
Autor Wiadomość
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 18:37   

Jak dla mnie - bomba :D :twisted: :D
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 19:04   

Hihi, właśnie nie dla Ciebie, tylko dla innych ... :D :D :twisted:

Ok, zbieram nasze zatwierdzone rzeczy do kupy, bo muszę nam przygotować artefakty. W sensie realne przedmioty :)

Cytat:

-pudełko/sakwa, tłumiąca emanację magiczną. Dopóki pozostaje zamknięta, przedmiot nie emanuje na zewnątrz i jest niewyczuwalny dla magów

-pudełko/sakwa, zwielokrotniająca emanację magiczną
każdego magicznego przedmiotu, włożonego do środka. Nie zwiększa jego mocy, tylko emanację - to będzie drewniane pudełko ze srebrnym środkiem, na którym nabazgramy "pseudo-tajemne" znaki.

-sakwa antyzłodziejska 1 - w środku zamknięte zaklęcie parzące (z zestawu Divakara, lekka rana), od którego mocą kapłana Rega wyłączone są osoby z drużyny

-sakwa antyzłodziejska 2 - zamknięta słówkiem "zamknij" które jest wyczuwalne przez każdego maga. Trzeba je otworzyć słówkiem "otwórz". W środku nasączona silnym preparatem paraliżującym, działającym przez skórę (trzeba użyć rękawicy) i przez drogi oddechowe (otwarcie jej spowoduje 15 sek paraliż osób w promieniu 1,5 m, które nie zdążą zakryć nosa. Rozchodzi się błyskawicznie, więc kto nie zakrył nosa przed otwarciem sakwy, ten leży.

-ampułka Wody Wessiego ze źródeł świątynnych - dolana do zwykłej wody działa jak woda w Źródle, tj. kapłan robi rytuał, odprawia modły, leje wodą czoło delikwenta, woda spływa do michy, a w misze ukazuje się wizja prawdziwej odpowiedzi na zadane pytanie

- amulet blokujący ingerencję w umysł - Powój, 1/dzień. Pytanie lub sesja pytań, działa na noszącego.

- naszyjnik - wabik czyli różdżka kuli ognia

- amulet lokalizujący - zestaw amuletów (5 szt) , z których każdy zawiera odpowiednio naładowane kawałki metalu oraz 4 wskazówki. Każda wskazówka tworzy parę z jednym z pozostałych amuletów na zasadach kompasu, tj wskazuje kierunek, a poziom jej drgania wskazuje odległość. Powyżej 3 km wskazówka przestaje się przyciągać ze swoim amuletem, tj. nie da się wykryć kierunku.


Eliksiry gotowe:
Cytat:
- trucizna paraliżująca 3 dawki (na bazie składników medyka, może służyć do przeprowadzania operacji chirurgicznych, bo znieczula)
- eliksir usuwający wpływ magii (nie działa w wypadku nałożonego amuletu, wtedy konflikt wpływów powinien spowodować omdlenie) - 3 dawki dopyszcznie, zewnętrznie, ewentualnie dożylnie ;)
- eliksir typu pancerz - powoduje szybszą regenerację organizmu x czasu po zażyciu (np. 30 minut, na 1 potyczkę) - 3 dawki dopyszcznie, albowiem szybsza regeneracja musi się rozleźć po organizmie.
- eliksir trzeźwość umysłu - blokujący podatność na iluzje i sugestie - 3 dawki zewnętrznie, znaczy np. do nalania tym na czoło
- maść blokująca dostęp do umysłu, do posmarowania na czole/skroniach, działa 2 godziny, 3 porcje


Czy o czymś zapomniałam?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 19:09   

jeszcze trucinza typu you cant runaway, but you can die.
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 19:14   

Shatan napisał/a:
you cant runaway, but you can die.
?? Zatwierdzaliśmy to?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 19:15   

Tą natychmiastowa śmierć? Było wspominane, a chętnie się przyda ;D
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 19:16   

może - nie chętnie :P
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Abel 

Wysłany: 03-10-2013, 19:38   

Jeżeli mogę zasugerować, to podwójne zamykanie brzmi trochę dziwnie, może zrobić to na zasadzie bomby i zapalnika? W ten sposób będzie gotowa pułapka, ale jak będziecie chcieli wy ją otworzyć to będzie normalnym pudłem/sakwą.
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 20:06   

Chodziło mi o to, żeby najpierw "zamknąć" płomień, a potem "zamknąć" sakwę z płomieniem :) Chodzi o aktywator w postaci słowa "otwórz", którym inny mag to otworzy. Lub - bo to ostatecznie ma działać w razie wpadki - każe otworzyć Divakarowi, który to zrobi symulując wielkie opory... :D


Shatan, żadnej natychmiastowej śmierci nie zatwierdzą :) Na bank.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 20:54   

Ach, okej.
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Abel 

Wysłany: 04-10-2013, 09:04   

Dobra, czar jest zatwierdzony w tej postaci :)
W sensie że skrzynka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 13