Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szamańskie karteczki mocy ;)
Autor Wiadomość
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-09-2015, 23:31   Szamańskie karteczki mocy ;)

SZAMAN JELENIA

Zwierzęta przyjacielskie: żubr, żółw, dzik.
Zwierzęta wrogie: wydra, bóbr, wąż, szczur.

Jeleń rogacz – niekwestionowany król puszczy, potężnej budowy roślinożerca, ukoronowany wieńcem wspaniałych rogów. Żyje w stadach, złożonych z samic (stadu, poza okresem godowym, przewodzi łania) i jednego rogacza, lub samotnie, w górskich i nizinnych lasach, żerując głównie o zmierzchu i o świcie. W okresie rykowiska jego donośny ryk wstrząsa całą puszczą, schodzą mu z drogi wówczas wszystkie zwierzęta, bo furiacką szarżą może nie tylko zwalić z nóg.
Cechy: szarża, ryk jelenia, majestat.
Zdolności: furiacka szarża (obalenie przeciwników w jednej linii + ciężkie rany kłute), ryk jelenia (zaalarmuje przyjaciół lub przestraszy wrogów, niezależnie od miejsca, gdzie są), majestat (oddziałuje na otoczenie, powodując szacunek i posłuch).

Żubr (także bawół, byk) – olbrzymi parzystokopytny mieszkaniec lasów lub stepów. Żyje w stadach, żywiąc się roślinnością. Dysponuje ogromną siłą i masą (około tony), a do tego bywa mściwy i niebywale odważny, zraniony, potrafi dorwać myśliwego nawet po długim pościgu. Potrafi całkowicie ignorować ból, w biegu potrafi doganiać konia. Najgroźniejszym przeciwnikiem jest w pojedynkę, ale w stadzie zdarza się, że wybucha panika.
Cechy: niewrażliwość na ból, obalenie i tratowanie, wielka masa.
Zdolności: ignorowanie ciężkiej rany (konsekwencje dopiero po ustaniu walki, zmniejszone jak przy pancerzu), obalenie przeciwników w jednej linii + ciężkie rany obuchowe, odporność na magię ziemi i powietrza.

Żółw – zimnokrwisty gad, wyposażony w naturalny mocny pancerz. Żółwie bywają tak mięso jak i roślinożerne, ale wszystkie są zmiennocieplne. W większości dobrze pływają. Są z natury cierpliwe, rzadko bywają agresywne, choć to także się zdarza. Źle znoszą zimno. Posiadają duży nacisk szczęk.
Cechy: pancerz, odporność umysłowa, kamuflaż.
Zdolności: zmniejszone skutki ciężkiej rany (jak przy pancerzu), odporność na magię umysłu, kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie poruszy).

Dzik – wszystkożerna dzika świnia, zamieszkująca powszechnie lasy całego świata. Żyje w stadach. Jest bardzo silnym zwierzęciem, obdarzonym ogromną wytrzymałością i żywotnością, jest w stanie atakować poraniony, będąc już na skraju śmierci. Jest niebywale odporny na zranienie i potrafi ignorować ból. Jest mściwy, tego, kto zadał mu ranę, będzie ścigał, aż zabije. Posiada doskonały węch, porównywalny z psim. Wbrew pozorom bardzo szybko biega i w lesie potrafi się bardzo sprawnie przedzierać, w czym pomaga mu specyficzna sylwetka.
Cechy: furia dzika, zemsta dzika, obalanie.
Zdolności: furia (inaczej berserk, nie odczuwa żadnych efektów ciosów, ale efekt ustępuje w momencie zaprzestania walki, np. ze zmęczenia), zemsta – podniesienie efektów ciosów w przypadku wroga, który już kiedyś go zranił (1 lekka rana = ciężka rana), obalenie przeciwników w jednej linii + obrażenia kłute.

SZAMAN WILKA

Zwierzęta przyjacielskie: niedźwiedź, kot drapieżny, rosomak.
Zwierzęta wrogie: żółw, żubr, dzik, jeleń rogacz.

Wilk – stadny drapieżnik z rodziny psowatych. Żyje w kilkunastoosobowych watahach, przewodzonych przez basiora lub waderę, w których rządzi bardzo konkretna hierarchia. Jest bardzo terytorialny. Żywi się mniejszymi zwierzętami, ale w stadzie potrafi też atakować i zabijać dużo większe od siebie. Wilki mają rozwinięty system komunikacji głosowo-zapachowej, potrafią też zacierać trop (tzw. sznurowanie). Wataha wspólnie karmi i wychowuje młode.
Cechy: stadność, wojowniczość, dobry węch.
Zdolności: , furia wilka (ciężka rana szarpana), tropienie (musi mieć próbkę zapachu lub przedmiot, wówczas znajdzie ślad).

Niedźwiedź – dużych rozmiarów wszystkożerny drapieżnik. Żyje w niedostępnych rejonach lasów i gór, unika ludzi, którzy na niego polują. Uwielbia ryby i słodycze, rzadko jest agresywny bez powodu. Zaatakowany, walczy zaciekle i potrafi puścić się w pościg za wrogiem, a w biegu dogania konia w galopie. Walcząc, staje na tylnych łapach, bijąc potężnie przednimi, uzbrojonymi w wielkie pazury. Równie groźne są oczywiście kły niedźwiedzia. Jest raczej samotnikiem. Potrafi komunikować się, zostawiając zapach (np. ocierając sie o drzewa).
Cechy: odporność, groza, cios.
Zdolności: odporność na ciosy (zmniejszenie skutków ciężkiej rany), groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika), cios łapą (ciężka rana szarpana/obuchowa).


Kot drapieżny (ryś, żbik, puma, ocelot) – drapieżnik, wiodący samotnicze życie. Kot posiada organizm idealnie dostosowany do zabijania, bardzo czułe zmysły wzroku i słuchu, wysuwane pazury, długi, kontrolujący równowagę ogon i szczęki wyposażone w wąskie kły i ogromny nacisk. Jest zwierzęciem terytorialnym. Upolowane jedzenie potrafi magazynować „na później”.
Cechy: zwinność, wojowniczość, kamuflaż.
Zdolności: zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu), cios łapą (ciężka rana cięta), kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie ruszy).

Rosomak – sporych rozmiarów drapieżnik łasicowaty. Zamieszkuje głównie górskie lasy. Jest padlinożerny – dopóki nie braknie mu pożywienia, wówczas poluje nawet na dużo od siebie większe zwierzęta. To terytorialny samotnik. Trochę podobny do małego niedźwiedzia, jego łapy są uzbrojone w potężne pazury. Jego cechą charakterystyczna jest nieustępliwość w walce, potrafi stawić czoła niedźwiedziowi albo watasze wilków. Jest niezwykle wręcz odważny. W walce wpada w furię, ignorując własne rany.
Cechy: furia w walce, potężne pazury, zwinność.
Zdolności: furia (inaczej berserk, nie odczuwa żadnych efektów ciosów, ale efekt ustępuje w momencie zaprzestania walki, np. ze zmęczenia), cios łapą (ciężka rana cięta), zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu).

Do tego zestaw czarownica standard:
Obalenie 3x dziennie
Strach 3x dziennie
Oczyszczenie umysłu x3 dziennie (dotyk)
Wykrywanie kłamstwa x3 dziennie (dotyk)
Amulet ukrycia
Amulet snu (30 sek, na dotyk)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Rhonny 


Skąd: Katowice
Wysłany: 01-10-2015, 00:22   

Nadal są tylko 2 zdolności dla wilka + jeden bardzo niepokojący przecinek na początku, dający nadzieję na to, że coś tam miało być :shock:
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2015, 10:40   

Obawiam się że niestety nie miało ;) Ale do zatwierdania poszły już wasze pomysły na umiejętności watachy, także to się doda do tych z karteczki :)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 01-10-2015, 18:18   

Ten "strach" to na jedną osobę jest? ;)
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2015, 18:21   

Zapewne tak, ale się jeszcze dopytam :3 Jak szybciusio wykminisz jeszcze jakieś amulety albo inne czarownico-itemki do tego to dawaj ;)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14