  | 
               
                  Karczma pod Silberbergiem
                   
                  Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) 
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Szamańskie karteczki mocy ;) | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Basieł  		  
		 
          
                  Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2015, 22:31   Szamańskie karteczki mocy ;)
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               SZAMAN JELENIA 
 
 
Zwierzęta przyjacielskie: żubr, żółw, dzik.
 
Zwierzęta wrogie: wydra, bóbr, wąż, szczur.
 
 
Jeleń rogacz – niekwestionowany król puszczy, potężnej budowy roślinożerca, ukoronowany wieńcem wspaniałych rogów. Żyje w stadach, złożonych z samic (stadu, poza okresem godowym, przewodzi łania) i jednego rogacza, lub samotnie, w górskich i nizinnych lasach, żerując głównie o zmierzchu i o świcie. W okresie rykowiska jego donośny ryk wstrząsa całą puszczą, schodzą mu z drogi wówczas wszystkie zwierzęta, bo furiacką szarżą może nie tylko zwalić z nóg.
 
Cechy: szarża, ryk jelenia, majestat.
 
Zdolności: furiacka szarża (obalenie przeciwników w jednej linii + ciężkie rany kłute), ryk jelenia (zaalarmuje przyjaciół lub przestraszy wrogów, niezależnie od miejsca, gdzie są), majestat (oddziałuje na otoczenie, powodując szacunek i posłuch).
 
 
Żubr (także bawół, byk) – olbrzymi parzystokopytny mieszkaniec lasów lub stepów. Żyje w stadach, żywiąc się roślinnością. Dysponuje ogromną siłą i masą (około tony), a do tego bywa mściwy i niebywale odważny, zraniony, potrafi dorwać myśliwego nawet po długim pościgu. Potrafi całkowicie ignorować ból, w biegu potrafi doganiać konia. Najgroźniejszym przeciwnikiem jest w pojedynkę, ale w stadzie zdarza się, że wybucha panika.
 
Cechy: niewrażliwość na ból, obalenie i tratowanie, wielka masa.
 
Zdolności: ignorowanie ciężkiej rany (konsekwencje dopiero po ustaniu walki, zmniejszone jak przy pancerzu), obalenie przeciwników w jednej linii + ciężkie rany obuchowe, odporność na magię ziemi i powietrza.
 
 
Żółw – zimnokrwisty gad, wyposażony w naturalny mocny pancerz. Żółwie bywają tak mięso jak i roślinożerne, ale wszystkie są zmiennocieplne. W większości dobrze pływają. Są z natury cierpliwe, rzadko bywają agresywne, choć to także się zdarza. Źle znoszą zimno. Posiadają duży nacisk szczęk.
 
Cechy: pancerz, odporność umysłowa, kamuflaż.
 
Zdolności: zmniejszone skutki ciężkiej rany (jak przy pancerzu), odporność na magię umysłu, kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie poruszy).
 
 
Dzik – wszystkożerna dzika świnia, zamieszkująca powszechnie lasy całego świata. Żyje w stadach. Jest bardzo silnym zwierzęciem, obdarzonym ogromną wytrzymałością i żywotnością, jest w stanie atakować poraniony, będąc już na skraju śmierci. Jest niebywale odporny na zranienie i potrafi ignorować ból. Jest mściwy, tego, kto zadał mu ranę, będzie ścigał, aż zabije. Posiada doskonały węch, porównywalny z psim. Wbrew pozorom bardzo szybko biega i w lesie potrafi się bardzo sprawnie przedzierać, w czym pomaga mu specyficzna sylwetka.
 
Cechy: furia dzika, zemsta dzika, obalanie.
 
Zdolności: furia (inaczej berserk, nie odczuwa żadnych efektów ciosów, ale efekt ustępuje w momencie zaprzestania walki, np. ze zmęczenia), zemsta – podniesienie efektów ciosów w przypadku wroga, który już kiedyś go zranił (1 lekka rana = ciężka rana), obalenie przeciwników w jednej linii + obrażenia kłute.
 
 
SZAMAN WILKA
 
 
Zwierzęta przyjacielskie: niedźwiedź, kot drapieżny, rosomak.
 
Zwierzęta wrogie: żółw, żubr, dzik, jeleń rogacz.
 
 
Wilk – stadny drapieżnik z rodziny psowatych. Żyje w kilkunastoosobowych watahach, przewodzonych przez basiora lub waderę, w których rządzi bardzo konkretna hierarchia. Jest bardzo terytorialny. Żywi się mniejszymi zwierzętami, ale w stadzie potrafi też atakować i zabijać dużo większe od siebie. Wilki mają rozwinięty system komunikacji głosowo-zapachowej, potrafią też zacierać trop (tzw. sznurowanie). Wataha wspólnie karmi i wychowuje młode.
 
Cechy: stadność, wojowniczość, dobry węch.
 
Zdolności: , furia wilka (ciężka rana szarpana), tropienie (musi mieć próbkę zapachu lub przedmiot, wówczas znajdzie ślad).
 
 
Niedźwiedź – dużych rozmiarów wszystkożerny drapieżnik. Żyje w niedostępnych rejonach lasów i gór, unika ludzi, którzy na niego polują. Uwielbia ryby i słodycze, rzadko jest agresywny bez powodu. Zaatakowany, walczy zaciekle i potrafi puścić się w pościg za wrogiem, a w biegu dogania konia w galopie. Walcząc, staje na tylnych łapach, bijąc potężnie przednimi, uzbrojonymi w wielkie pazury. Równie groźne są oczywiście kły niedźwiedzia. Jest raczej samotnikiem. Potrafi komunikować się, zostawiając zapach (np. ocierając sie o drzewa).
 
Cechy: odporność, groza, cios.
 
Zdolności: odporność na ciosy (zmniejszenie skutków ciężkiej rany), groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika), cios łapą (ciężka rana szarpana/obuchowa).
 
 
 
Kot drapieżny (ryś, żbik, puma, ocelot) – drapieżnik, wiodący samotnicze życie. Kot posiada organizm idealnie dostosowany do zabijania, bardzo czułe zmysły wzroku i słuchu, wysuwane pazury, długi, kontrolujący równowagę ogon i szczęki wyposażone w wąskie kły i ogromny nacisk. Jest zwierzęciem terytorialnym. Upolowane jedzenie potrafi magazynować „na później”.
 
Cechy: zwinność, wojowniczość, kamuflaż.
 
Zdolności: zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu), cios łapą (ciężka rana cięta), kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie ruszy).
 
 
Rosomak – sporych rozmiarów drapieżnik łasicowaty. Zamieszkuje głównie górskie lasy. Jest padlinożerny – dopóki nie braknie mu pożywienia, wówczas poluje nawet na dużo od siebie większe zwierzęta. To terytorialny samotnik. Trochę podobny do małego niedźwiedzia, jego łapy są uzbrojone w potężne pazury. Jego cechą charakterystyczna jest nieustępliwość w walce, potrafi stawić czoła niedźwiedziowi albo watasze wilków. Jest niezwykle wręcz odważny. W walce wpada w furię, ignorując własne rany.
 
Cechy: furia w walce, potężne pazury, zwinność.
 
Zdolności: furia (inaczej berserk, nie odczuwa żadnych efektów ciosów, ale efekt ustępuje w momencie zaprzestania walki, np. ze zmęczenia), cios łapą (ciężka rana cięta), zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu).
 
 
Do tego zestaw czarownica standard: 
 
Obalenie 3x dziennie 
 
Strach 3x dziennie 
 
Oczyszczenie umysłu x3 dziennie (dotyk) 
 
Wykrywanie kłamstwa x3 dziennie (dotyk) 
 
Amulet ukrycia 
 
Amulet snu (30 sek, na dotyk) | 
             
						
				_________________ "The hunt is my muse" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rhonny  		  
		 
          
  
                  Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2015, 23:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nadal są tylko 2 zdolności dla wilka + jeden bardzo niepokojący przecinek na początku, dający nadzieję na to, że coś tam miało być     | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Basieł  		  
		 
          
                  Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2015, 09:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Obawiam się że niestety nie miało    Ale do zatwierdania poszły już wasze pomysły na umiejętności watachy, także to się doda do tych z karteczki    | 
             
						
				_________________ "The hunt is my muse" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Powój  		  
		 
         Rozwydrzona
  
  
                  Skąd: Z bajorka 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Basieł  		  
		 
          
                  Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2015, 17:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zapewne tak, ale się jeszcze dopytam :3 Jak szybciusio wykminisz jeszcze jakieś amulety albo inne czarownico-itemki do tego to dawaj    | 
             
						
				_________________ "The hunt is my muse" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
 |