  | 
               
                  Karczma pod Silberbergiem
                   
                  Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) 
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		DO ZATWIERDZENIA | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Prim  		  
		 
         niziołek
  
  
                  Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-04-2016, 10:55   DO ZATWIERDZENIA
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Miny zniszczenia: (zaminowanie Białego) 
 
 
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja) 
 
Miny trującego gazu x5 
 
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5 
 
Miny szrapnelowe x3 
 
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz) 
 
 
Alchemia bojowa 
 
 
Granaty: (zaminowanie białego i innych rzeczuf)
 
-Rana lekka x10 
 
-Obalenia x10 
 
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości 
 
 
Amulety: 
 
 
na uleczenie ciężkiej rany x6 
 
snu na 30 sek na dotyk x1 
 
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x2  
 
(ten ma priorytet)
 
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6 
 
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą) 
 
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1 
 
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1 
 
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić) 
 
 
Eliksiry: 
 
Cyjanek - dla Kaśko x1 
 
Skopolamina x3 
 
amital sodu - eliksir obojętności x3 
 
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10 
 
 
Apteczka - mamy Kaśko (?) 
 
 
zasklepienia x30 
 
oczyszczenia przy truciznie x15 
 
dezynfekcja rany x30 
 
lecz. poparzenia x10 
 
zrastanie kości x10 
 
przywracanie krwi x10 
 
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy 
 
igły, skalpele, duperele 
 
spiryt x 3 butelki 
 
przyspieszona regeneracja x17
 
trucizna x5 (doustna, klasyczna) | 
             
						
				_________________ Primula Seweird- niziołek i druidka, pierwsza Imperialistka wśród nie- ludzi, sprzymierzona z Ludem Qarnachasayosyran, Ludzi- którzy Wiedzą, przyjaciółka Nayestecae 
 
Primrose Goldworthy- niziołek i druidka, sprzymierzona z orkami Imperialistka, która obudziła Starych Bogów 
 
Phlox dar Gorn- była banitka, czarownica z mroczną duszą, wdowa po Lambercie dar Gorn, 
 
Cinna- historyk i druid, sapientystka, członkini Sztabu Konspiracji Północy, jedna z tych, którzy przypisali domeny Północy Opiekunom 
 
Tari'gar- nieustępliwa i wymagająca admirał floty Talsoi
 
Surfinia- hobbitka z gminy w pobliżu zgliszcz Birki, żona Szomera z krwią tysięcy na rękach
 
Pixie- goblińska wojowniczka z plemienia Harcu
 
profesor Delfina da Tirelli- archeolożka i badaczka, najmłodsza wykładowczyni Uniwersytetu w Messynie
 
 
„Aby coś znaleźć, trzeba poszukać. 
 
Istotnie, zazwyczaj kiedy się szuka, w końcu się coś znajduje, nie zawsze jednak dokładnie to, o co chodziło...” 
 
 
"Czasem ku przeznaczeniu prowadzi właśnie ta droga, którą nie chcemy kroczyć" | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Prim 28-04-2016, 11:11, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Szrapnel  		  
		 
         Villsvin
  
  
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-04-2016, 16:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Magya dla maga bojowego: 
 
 
 
Ziemia:
 
 
ziemia, formować, wystrzelić - wspomniany kolec w żopu 
 
ziemia, formować, wystrzelić, dzielić - kilka mniejszych kolców w żopu 
 
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - szrapnel. Znaczy granat odłamkowy 
 
 
ziemia, formuj, ściana (utrwal) - kamienna ściana (wzmocniona) 
 
ziemia, znikać - dziura w ziemi (unieruchomienie nieśmiertelnych kapłanów na przykład)
 
ziemia, formuj, utrwal, rzuć, pomnóż - ściana lecących kolców :3 
 
ziemia, znikać, wywoływać, wzmacniać - skondensowane unieruchomienie delikwenta w ziemi
 
 
Woda:
 
 
lodowy kolec– dewanyanta nenya sangare seikelarva 
 
wywołać woda nacisk rzucić 
 
rzuca lodowy kolec 
 
 
mgła – dewanyanta nenya taorintha kirmardu 
 
wywołać woda unieść rozrzedzać 
 
ogranicza widoczność na obszarze o średnicy 1,5m 
 
 
uzdrowienie - dewanyanta nenya aitoreth weereth 
 
wywołać woda nasycać połączyć 
 
 
uzdrowienie przy zakażeniu - dewanyanta nenya aitoreth poykaldirit weereth 
 
wywołać woda nasycać oczyszczać połączyć 
 
zaklęcie oczyszczające i zasklepiające ranę 
 
 
 
dewanyanta nenya tulkaret seikelarva fala wody , obalenie na 1 szereg . 
 
wywoływać woda powiększać rzucić 
 
 
 
dewanyanta nenya yaaretha sangare renda erreth =lodowy mur na 15 sekund 
 
wywoływać woda formować zagęszczać ściana utrwal
 
 
 
Ogień:
 
 
I 
 
dewanyanta, tanyia, seikalarva, tularet, altader 
 
wywołaj, ogień, rzuć, powiększ, eksploduj 
 
Eksplodująca kula ognia 
 
II 
 
dewanyanta, tanyia, yaaretha, renda , tularet,
 
wywołaj, ogień, formuj, ściana, powiększ,
 
Ściana ognia 
 
III 
 
dewanyanta, tanyia, yaaretha, rindith, renda , tularet,
 
wywołaj, ogień, formuj, krąg, ściana , powiększ,
 
 
Ognisty krąg 
 
IV 
 
dewanyanta, tanyia, yaaretha, renda, , tularet, kelewa 
 
wywołaj, ogień, formuj, ściana , powiększ,
 
 przesuń 
 
Fala ognia 
 
V 
 
dewanyanta, tanyia, seikalarva, tularet, valyanet 
 
wywołaj, ogień, rzuć, , powiększ,
 
 dziel 
 
Kula ognia na 2 cele 
 
VI 
 
No i klasyk: kula ognia 
 
dewanyanta, tanyia, seikalarva, tularet,
 
wywołaj, ogień, rzuć, , powiększ, | 
             
						
				_________________ "Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Primula napisał/a: | 	 		  
 
 
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja) -> 3 szt. 
 
Miny trującego gazu x5  -> Parzy skórę (lekka rana), wciągnięte w płuca – oparzenie wewnętrzne (ciężka rana) pod warunkiem dostania się w kontakt z dymem.  2 szt.
 
 
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5 - > Ciężka rana promień 2 m. Opcja odskoczenia 2 szt.
 
 
Miny szrapnelowe x3 -> Lekka promień 5 m, 10 sztuk. 
 
 
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)
 
Nope.
 
 
 
Alchemia bojowa
 
 
Granaty: (zaminowanie białego i innych rzeczuf)
 
-Rana lekka x10 jest powyżej
 
 
-Obalenia x10
 
ok
 
 
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości
 
2 każdego rodzaju. 
 
 
Amulety:
 
 
na uleczenie ciężkiej rany x6 - nie
 
 
snu na 30 sek na dotyk x1 - tak
 
 
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x2 -  - ok
 
(ten ma priorytet)
 
 
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6 - ok, x2, możliwy do przełamania i wtedy boli.
 
 
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą) - ok
 
 
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1 - nie
 
 
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1 - ok + dymek
 
 
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
 
tak
 
 
Eliksiry:
 
Cyjanek - dla Kaśko x1
 
Skopolamina x3
 
amital sodu - eliksir obojętności x3
 
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10
 
 
Ok.
 
 
Apteczka - mamy Kaśko (?)
 
 
zasklepienia x30
 
oczyszczenia przy truciznie x15
 
dezynfekcja rany x30
 
lecz. poparzenia x10
 
zrastanie kości x10
 
przywracanie krwi x10
 
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
 
igły, skalpele, duperele
 
spiryt x 3 butelki
 
przyspieszona regeneracja x17
 
trucizna x5 (doustna, klasyczna)
 
 
Apteczka ok.
 
 
 | 	 
  | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Primula napisał/a: | 	 		  
 
 
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja) -> 3 szt. 
 
Miny trującego gazu x5  -> Parzy skórę (lekka rana), wciągnięte w płuca – oparzenie wewnętrzne (ciężka rana) pod warunkiem dostania się w kontakt z dymem.  2 szt.
 
 
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5 - > Ciężka rana promień 2 m. Opcja odskoczenia 2 szt.
 
 
Miny szrapnelowe x3 -> Lekka promień 5 m, 10 sztuk. 
 
 
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)
 
Nope.
 
 
 
Alchemia bojowa
 
 
Granaty: (zaminowanie białego i innych rzeczuf)
 
-Rana lekka x10 jest powyżej
 
 
-Obalenia x10
 
ok
 
 
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości
 
2 każdego rodzaju. 
 
 
Amulety:
 
 
na uleczenie ciężkiej rany x6 - nie
 
 
snu na 30 sek na dotyk x1 - tak
 
 
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x2 -  - ok
 
(ten ma priorytet)
 
 
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6 - ok, x2, możliwy do przełamania i wtedy boli.
 
 
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą) - ok
 
 
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1 - nie
 
 
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1 - ok + dymek
 
 
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
 
tak
 
 
Eliksiry:
 
Cyjanek - dla Kaśko x1
 
Skopolamina x3
 
amital sodu - eliksir obojętności x3
 
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10
 
 
Ok.
 
 
Apteczka - mamy Kaśko (?)
 
 
zasklepienia x30
 
oczyszczenia przy truciznie x15
 
dezynfekcja rany x30
 
lecz. poparzenia x10
 
zrastanie kości x10
 
przywracanie krwi x10
 
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
 
igły, skalpele, duperele
 
spiryt x 3 butelki
 
przyspieszona regeneracja x17
 
trucizna x5 (doustna, klasyczna)
 
 
Apteczka ok.
 
 
 | 	 
  | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
 |