 |
Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)
|
DO ZATWIERDZENIA |
Autor |
Wiadomość |
Prim
niziołek

Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-04-2016, 11:55 DO ZATWIERDZENIA
|
|
|
Miny zniszczenia: (zaminowanie Białego)
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja)
Miny trującego gazu x5
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5
Miny szrapnelowe x3
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)
Alchemia bojowa
Granaty: (zaminowanie białego i innych rzeczuf)
-Rana lekka x10
-Obalenia x10
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości
Amulety:
na uleczenie ciężkiej rany x6
snu na 30 sek na dotyk x1
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x2
(ten ma priorytet)
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą)
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
Eliksiry:
Cyjanek - dla Kaśko x1
Skopolamina x3
amital sodu - eliksir obojętności x3
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10
Apteczka - mamy Kaśko (?)
zasklepienia x30
oczyszczenia przy truciznie x15
dezynfekcja rany x30
lecz. poparzenia x10
zrastanie kości x10
przywracanie krwi x10
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
igły, skalpele, duperele
spiryt x 3 butelki
przyspieszona regeneracja x17
trucizna x5 (doustna, klasyczna) |
_________________ Primula Seweird- niziołek i druidka, pierwsza Imperialistka wśród nie- ludzi, sprzymierzona z Ludem Qarnachasayosyran, Ludzi- którzy Wiedzą, przyjaciółka Nayestecae
Primrose Goldworthy- niziołek i druidka, sprzymierzona z orkami Imperialistka, która obudziła Starych Bogów
Phlox dar Gorn- była banitka, czarownica z mroczną duszą, wdowa po Lambercie dar Gorn,
Cinna- historyk i druid, sapientystka, członkini Sztabu Konspiracji Północy, jedna z tych, którzy przypisali domeny Północy Opiekunom
Tari'gar- nieustępliwa i wymagająca admirał floty Talsoi
Surfinia- hobbitka z gminy w pobliżu zgliszcz Birki, żona Szomera z krwią tysięcy na rękach
Pixie- goblińska wojowniczka z plemienia Harcu
profesor Delfina da Tirelli- archeolożka i badaczka, najmłodsza wykładowczyni Uniwersytetu w Messynie
„Aby coś znaleźć, trzeba poszukać.
Istotnie, zazwyczaj kiedy się szuka, w końcu się coś znajduje, nie zawsze jednak dokładnie to, o co chodziło...”
"Czasem ku przeznaczeniu prowadzi właśnie ta droga, którą nie chcemy kroczyć" |
Ostatnio zmieniony przez Prim 28-04-2016, 12:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Szrapnel
Villsvin

|
Wysłany: 28-04-2016, 17:54
|
|
|
Magya dla maga bojowego:
Ziemia:
ziemia, formować, wystrzelić - wspomniany kolec w żopu
ziemia, formować, wystrzelić, dzielić - kilka mniejszych kolców w żopu
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - szrapnel. Znaczy granat odłamkowy
ziemia, formuj, ściana (utrwal) - kamienna ściana (wzmocniona)
ziemia, znikać - dziura w ziemi (unieruchomienie nieśmiertelnych kapłanów na przykład)
ziemia, formuj, utrwal, rzuć, pomnóż - ściana lecących kolców :3
ziemia, znikać, wywoływać, wzmacniać - skondensowane unieruchomienie delikwenta w ziemi
Woda:
lodowy kolec– dewanyanta nenya sangare seikelarva
wywołać woda nacisk rzucić
rzuca lodowy kolec
mgła – dewanyanta nenya taorintha kirmardu
wywołać woda unieść rozrzedzać
ogranicza widoczność na obszarze o średnicy 1,5m
uzdrowienie - dewanyanta nenya aitoreth weereth
wywołać woda nasycać połączyć
uzdrowienie przy zakażeniu - dewanyanta nenya aitoreth poykaldirit weereth
wywołać woda nasycać oczyszczać połączyć
zaklęcie oczyszczające i zasklepiające ranę
dewanyanta nenya tulkaret seikelarva fala wody , obalenie na 1 szereg .
wywoływać woda powiększać rzucić
dewanyanta nenya yaaretha sangare renda erreth =lodowy mur na 15 sekund
wywoływać woda formować zagęszczać ściana utrwal
Ogień:
I
dewanyanta, tanyia, seikalarva, tularet, altader
wywołaj, ogień, rzuć, powiększ, eksploduj
Eksplodująca kula ognia
II
dewanyanta, tanyia, yaaretha, renda , tularet,
wywołaj, ogień, formuj, ściana, powiększ,
Ściana ognia
III
dewanyanta, tanyia, yaaretha, rindith, renda , tularet,
wywołaj, ogień, formuj, krąg, ściana , powiększ,
Ognisty krąg
IV
dewanyanta, tanyia, yaaretha, renda, , tularet, kelewa
wywołaj, ogień, formuj, ściana , powiększ,
przesuń
Fala ognia
V
dewanyanta, tanyia, seikalarva, tularet, valyanet
wywołaj, ogień, rzuć, , powiększ,
dziel
Kula ognia na 2 cele
VI
No i klasyk: kula ognia
dewanyanta, tanyia, seikalarva, tularet,
wywołaj, ogień, rzuć, , powiększ, |
_________________ "Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec" |
|
|
|
 |
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu

Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 15:48
|
|
|
Primula napisał/a: |
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja) -> 3 szt.
Miny trującego gazu x5 -> Parzy skórę (lekka rana), wciągnięte w płuca – oparzenie wewnętrzne (ciężka rana) pod warunkiem dostania się w kontakt z dymem. 2 szt.
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5 - > Ciężka rana promień 2 m. Opcja odskoczenia 2 szt.
Miny szrapnelowe x3 -> Lekka promień 5 m, 10 sztuk.
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)
Nope.
Alchemia bojowa
Granaty: (zaminowanie białego i innych rzeczuf)
-Rana lekka x10 jest powyżej
-Obalenia x10
ok
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości
2 każdego rodzaju.
Amulety:
na uleczenie ciężkiej rany x6 - nie
snu na 30 sek na dotyk x1 - tak
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x2 - - ok
(ten ma priorytet)
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6 - ok, x2, możliwy do przełamania i wtedy boli.
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą) - ok
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1 - nie
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1 - ok + dymek
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
tak
Eliksiry:
Cyjanek - dla Kaśko x1
Skopolamina x3
amital sodu - eliksir obojętności x3
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10
Ok.
Apteczka - mamy Kaśko (?)
zasklepienia x30
oczyszczenia przy truciznie x15
dezynfekcja rany x30
lecz. poparzenia x10
zrastanie kości x10
przywracanie krwi x10
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
igły, skalpele, duperele
spiryt x 3 butelki
przyspieszona regeneracja x17
trucizna x5 (doustna, klasyczna)
Apteczka ok.
|
|
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
 |
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu

Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 15:49
|
|
|
Primula napisał/a: |
Miny halunuf x 10 (Strach, zło i halucynacja) -> 3 szt.
Miny trującego gazu x5 -> Parzy skórę (lekka rana), wciągnięte w płuca – oparzenie wewnętrzne (ciężka rana) pod warunkiem dostania się w kontakt z dymem. 2 szt.
Miny eksplodujące wieśniaków w kosmos x5 - > Ciężka rana promień 2 m. Opcja odskoczenia 2 szt.
Miny szrapnelowe x3 -> Lekka promień 5 m, 10 sztuk.
Miny absolutnej anihilacji piechoty x1 (ale takiej absolutnej aka krytyczna dla wszystkich w promieniu 20m pliz)
Nope.
Alchemia bojowa
Granaty: (zaminowanie białego i innych rzeczuf)
-Rana lekka x10 jest powyżej
-Obalenia x10
ok
-Dymy(5 każdego rodzaju) : paraliż, oślepienie, przyduszenie, utrata przytomności, bezwład, mdłości
2 każdego rodzaju.
Amulety:
na uleczenie ciężkiej rany x6 - nie
snu na 30 sek na dotyk x1 - tak
ukrycia (nie zwracam na siebie uwagi i można mnie łatwiej przeoczyć) x2 - - ok
(ten ma priorytet)
blokujący wpływ na wolę z zewnątrz x6 - ok, x2, możliwy do przełamania i wtedy boli.
obalenia x27 (27 takich samych złotych bransolet po 1 na każdą) - ok
Widzenie rzeczy niewidzialnych x1 - nie
Mgła na 30 sek (promień 15m) x1 - ok + dymek
Amulet szpieg (na zasadzie sprzedajesz/dajesz komuś amulet i mając bliźniaczy możesz go śledzić)
tak
Eliksiry:
Cyjanek - dla Kaśko x1
Skopolamina x3
amital sodu - eliksir obojętności x3
eliksir wywołujący duszenie + odtrutka x10
Ok.
Apteczka - mamy Kaśko (?)
zasklepienia x30
oczyszczenia przy truciznie x15
dezynfekcja rany x30
lecz. poparzenia x10
zrastanie kości x10
przywracanie krwi x10
bandaże xtyle ile sobie weźmiemy
igły, skalpele, duperele
spiryt x 3 butelki
przyspieszona regeneracja x17
trucizna x5 (doustna, klasyczna)
Apteczka ok.
|
|
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|