Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Magia - zaklęcia
Autor Wiadomość
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 25-09-2016, 23:12   Magia - zaklęcia

Magiczni to do was ;)

Wszystkie zaklęcia do zatwierdzenia wypisujcie mi tu w formie:

Nazwa zaklęcia(czyli w przybliżeniu co robi)
rozkazy po polsku
rozkazy w oryginale

Przypominam też, że jeśli coś przeszło na obozach nie oznacza, że teraz też przejdzie.

Gotowi.. na miejsca.. CZAROWAĆ!
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-09-2016, 23:24   

Ja tak nieśmiało proszę o zestaw do robienia czarów dla maga wersja epilog 2016 ;)
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 25-09-2016, 23:28   

Zamówienie przyjęte.

Po magiczne karteczki piszcie do mnie na PW lub na Facebook'u ;)
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Mordrim 
Krasnolud


Skąd: Biesko Biała
Wysłany: 26-09-2016, 10:50   

Magia runiczna nie uległa zmianie?
_________________
Epilog 2016 Thorgrim Tordenskrall-ostatni krasnolud ze swego rodu, który postanowił dołączyć do powstańczej armii Wergundzkiej.
Prolog 2017 Dankan Antelmo-miejscowy kowal który został rozszarpany przez bestie
Larp bitewny ,,Sztandary" 2017 Mordrim Starkensson- Krasnoludzki Mojżesz i zawaliciel przełęczy Cor
III Turnus 2017 Thorgrim Tordenskrall-tym razem pracował jako najemnik Valenberg

Na Pohybel Skurwysynom!!!
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 26-09-2016, 11:37   

A używałeś jej w tym roku? Jeśli tak to się nie zmieniła.
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Mordrim 
Krasnolud


Skąd: Biesko Biała
Wysłany: 26-09-2016, 12:17   

Palidorm ,,lodowa bariera"
Wzmocnić lód stworzyć zapora związanie z miejscem zapora stworzyć lód wzmocnić
Uruz Isa Hagalaz Veggrede Erda Veggrede Hagalaz Isa Uruz
_________________
Epilog 2016 Thorgrim Tordenskrall-ostatni krasnolud ze swego rodu, który postanowił dołączyć do powstańczej armii Wergundzkiej.
Prolog 2017 Dankan Antelmo-miejscowy kowal który został rozszarpany przez bestie
Larp bitewny ,,Sztandary" 2017 Mordrim Starkensson- Krasnoludzki Mojżesz i zawaliciel przełęczy Cor
III Turnus 2017 Thorgrim Tordenskrall-tym razem pracował jako najemnik Valenberg

Na Pohybel Skurwysynom!!!
 
 
Atenaiz
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2016, 18:53   

Mogę prosić o rozpiske ziół ???
 
 
Mordrim 
Krasnolud


Skąd: Biesko Biała
Wysłany: 26-09-2016, 19:52   

Podaje Dwie Bindruny
Pierwsza
Lodowe Ostrze-przy uderzeniu zamrożenie na 8s
Złączenie z przedmiotem wzmocnij początek lód wzmocnij
Fyruedal Uruz Ansuz Isa Uruz

Druga
Lodowy pocisk-wystrzeliwuje pocisk w daną osobę który zamraża ją na 4s i zadaje lekką ranę
Wzmicnić Początek Lód Pocisk Ukierunkowanie
Uruz Ansuz Isa Eihwaz Zora

Dwa zaklęcia
Pierwsze
Lodowe więzienie-tworzy krąg na którego obrysie powstają lodowe ściany, Każdy w kręgu nie może się z niego wydostać przez 15 s
Lód stworzyć krąg zapora wzmocnić
Isa Hagalaz Ingwaz Veggrede Uruz

Drugie
Grupowy powrót do walki
Honor wzmocnić życie wzmocnić wsparcie pomoc łączyć coś z czymś zbiorowość człowiek
rysunki Bindrun i wyślę na facebooka
_________________
Epilog 2016 Thorgrim Tordenskrall-ostatni krasnolud ze swego rodu, który postanowił dołączyć do powstańczej armii Wergundzkiej.
Prolog 2017 Dankan Antelmo-miejscowy kowal który został rozszarpany przez bestie
Larp bitewny ,,Sztandary" 2017 Mordrim Starkensson- Krasnoludzki Mojżesz i zawaliciel przełęczy Cor
III Turnus 2017 Thorgrim Tordenskrall-tym razem pracował jako najemnik Valenberg

Na Pohybel Skurwysynom!!!
 
 
Mordrim 
Krasnolud


Skąd: Biesko Biała
Wysłany: 26-09-2016, 19:55   

jeszcze to
Taiwaz Uruz Berkana Uruz Urtherhr Hagaledhe Midra Mannaz
_________________
Epilog 2016 Thorgrim Tordenskrall-ostatni krasnolud ze swego rodu, który postanowił dołączyć do powstańczej armii Wergundzkiej.
Prolog 2017 Dankan Antelmo-miejscowy kowal który został rozszarpany przez bestie
Larp bitewny ,,Sztandary" 2017 Mordrim Starkensson- Krasnoludzki Mojżesz i zawaliciel przełęczy Cor
III Turnus 2017 Thorgrim Tordenskrall-tym razem pracował jako najemnik Valenberg

Na Pohybel Skurwysynom!!!
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-09-2016, 20:08   

Proponuje wrzucać mnie postów z zaklęciami, za to bardziej rozbudowane ;)
 
 
Mordrim 
Krasnolud


Skąd: Biesko Biała
Wysłany: 26-09-2016, 20:17   

Ok ale ja wymyślam na bierząco :)
_________________
Epilog 2016 Thorgrim Tordenskrall-ostatni krasnolud ze swego rodu, który postanowił dołączyć do powstańczej armii Wergundzkiej.
Prolog 2017 Dankan Antelmo-miejscowy kowal który został rozszarpany przez bestie
Larp bitewny ,,Sztandary" 2017 Mordrim Starkensson- Krasnoludzki Mojżesz i zawaliciel przełęczy Cor
III Turnus 2017 Thorgrim Tordenskrall-tym razem pracował jako najemnik Valenberg

Na Pohybel Skurwysynom!!!
 
 
Uszek 
Puszek


Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2016, 19:30   

Zgubiłem mój zeszyt z zaklęciami wiec będę trochę chaotycznie wysyłał to co uda mi się odtworzyć
Nastawienie i zrośnięcie kości
Kość formuj utrwal

Zasklepienie ran
Ciało formuj zamkni

Polimorfia wymaga wcześniejszego przygotowania w rytuale który opiera się na nastepujących słowach
Ciało zródło (zwierze) formować utrwalać teraz





Tego zaklęcia nie jestem pewien jest to moje zaklęcia z przed dwóch lat kiedy grałem elfem
Dotykowe spalenie żywcem (smierć)
Ogień zwiększa życie odwołaj


Jak będę miał chwile dorobię jeszcze kilka
_________________
Człowiek cień młota nad głową wrogów
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-09-2016, 22:43   

Rozproszenie płomieni, zgaszenie ich
ogień rozpraszać
Urtane evtar

Klasyczny fireball
wywołać ogień rzucić
tora urtane olda

Klasyczny fireball 2.0
wywołać ogień zwiększyć rzucić
tora urtane turnet olda

Fireball eksplodujący w AoE
wywołac ogień rzucić eksplodowac
tora urtane olda ontare

Fireball eksplodujący w AoE 2.0
wywołac ogień zwiększyć rzucić eksplodowac
tora urtane turnet olda ontare

ściana ognia
wywołać ogień formować utrwalić
tora urtane tawren wetarr

ściana ognia 2,0
wywołać ogień zwiększyć formować utrwalić
tora urtane turnet tawren wetarr

Deszcz ognia na mały obszarze.
wywoałc ogień unieść przesunąć przesunąć
tora uratne edwer jurint jurint

Deszcz ognia na mały obszarze. 2.0
wywoałc ogień zwiększyć unieść przesunąć przesunąć
tora uratne turnet edwer jurint jurint



obalenie
przesunąć powietrze
Werta jurint

obalenie na szereg :) ?
przesunąć zwiększyć powietrze
Werta turnet jurint

duszenie, poprzez usuniecie powietrza
powietrze zamykac zanikac
werta parta wanra

przygoważdzenie do ziemi
powietrze nacisk
werta sanxe

gwałtowny wybuch powietrza w danym miesjcu, tworzący fale udrzeniową, która obala. Plus fizyka mi mowi, że w zamkniętych pomieszczeniach powinno poważnie ranić (nie mówię to o ciężkiej ranie dosłownie, ale np. dewastuje słuch oraz podobne gdyż ciśnienie nie ma gdzie uciec)
powiertze zwiększyć koncentrować eksplodowac
werta turnet parnia ontare

potężniejsze powalenie
powietrze koncentrować wystrzelic
werta parnia olda

potężniejsze powalenie 2.0
powietrze zwiększyć koncentrować zwiększyć wystrzelic
werta turnet parnia olda

wysswanie powietrze
powietrze wysysac
werta savarra


Ściana ziemi
ziema unieśćutrwalić
Kerta edwer wetayy

Kula kamienia
ziemia wystrzelic
Kerta olda

mina p.piech, na odleglosc
ziema eksplodowac
kerta ontare

unieruchmienie stop
ziemia zlapac utrwalic
kerta asnar watayy

zamknięcie kogoś w kominie ziemnym
ziema krag uniesc utrwalic
kerta ortra edwer wetayy


Tyle na dziś, jutro magia wody ;)
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 27-09-2016, 23:23   

Poparzenia Wewnętrzne:
Ogień Wywołaj Koncentruj Nasyć Wzmocnij
Urtane, tora, parnia, hexta, tunret

Ściana w twarz:
Ziemia Przesuń Formuj Ściana Zwiększ
Kerta, jurint, tawren, ramtar, tunret

Kula ognia:
Ogień, wywołaj, rzuć, powiększ
Urtane, tora, olda, tunret

Kamienny kolec(ciężka):
ziemia, formuj, utrwal, rzuć
Kerta, tawern, perta, olda
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 27-09-2016, 23:28   

^
|
To nie są zaklęcia zatwierdzone tylko moje do zatwierdzenia. Informuję, żeby nie było problemów ;)
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 27-09-2016, 23:37   

^
|
To nie są zaklęcia zatwierdzone tylko moje do zatwierdzenia. Informuję, żeby nie było problemów ;)
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 27-09-2016, 23:44   

Aha i miśki moje drogie.
Magia zawiera pewien element logiczny, czyli jak już piszemy zaklęcie to najpierw musimy się zastanowić jaki efekt mają poszczególne rozkazy zaklęcia bo np. powiększenie sobie kuli ognia w ręce może spalić wam brwi, albo rękaw, albo skórę na całym ciele :)

Także przejrzyjcie swoje miljon postów z zaklęciami i 1) poprawcie je, albo będzie się wam działa krzywda, bądź nie zostaną zatwierdzone. 2) Skompresujcie je w jednego posta i zróbcie to w formie o jaką prosiłem czyli:
Nazwa zaklęcia(czyli w przybliżeniu co robi) <--- zwróćcie uwagę, że tekst jest pogrubiony :)
rozkazy po polsku
rozkazy w oryginale <-- o, a tu jest kursywa :)
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-09-2016, 23:47   

Ale jeśli powiększy po rzucie to skąd masz pewność, że efekt powiększenia zadziała zanim np. kula ognia doleci do celu ;) ?
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 27-09-2016, 23:54   

Bo wiem jak działa magia :)

Poza tym, kuli ognia nie rzucasz raczej z odległości 10 cm więc zanim skończysz słowo: "powiększ" twoje zaklęcie nie dosięgnie jeszcze celu.
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Atenaiz
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2016, 12:14   

Proponuje:
Klaimus - Medyk mówi to kiedy nie może zatrzymać krwotoku, po wypowiedzeniu tego zaklęcia zatrzymuje się krwotok.

-Fene - Tym zaklęciem medyk może stworzyć lek na chorobę której uleczenie nie zostało wymyślone. (Potrzebuje jednak dużo swobody skupienia i ciszy)
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-09-2016, 19:56   

Rozproszenie płomieni, zgaszenie ich
ogień rozpraszać
Urtane evtar

Klasyczny fireball
wywołać ogień rzucić zwiększyć
tora urtane olda turnet

Fireball eksplodujący w AoE
wywołac ogień rzucić eksplodowac zwiększyć
tora urtane olda ontare turnet


ściana ognia
wywołać ogień formować utrwalić zwiększyć
tora urtane tawren wetarr turnet

Deszcz ognia na mały obszarze. 2.0
wywoałc ogień unieść przesunąć przesunąć zwiększyć
tora uratne edwer jurint jurint turnet


obalenie
przesunąć powietrze
Werta jurint

obalenie na szereg :) ?
przesunąć zwiększyć powietrze
Werta turnet jurint

duszenie, poprzez usuniecie powietrza
powietrze zamykac zanikac
werta parta wanra

przygoważdzenie do ziemi
powietrze nacisk
werta sanxe

gwałtowny wybuch powietrza w danym miesjcu, tworzący fale udrzeniową, która obala. Plus fizyka mi mowi, że w zamkniętych pomieszczeniach powinno poważnie ranić (nie mówię to o ciężkiej ranie dosłownie, ale np. dewastuje słuch oraz podobne gdyż ciśnienie nie ma gdzie uciec)
powiertze zwiększyć koncentrować eksplodowac
werta turnet parnia ontare

potężniejsze powalenie
powietrze koncentrować wystrzelic
werta parnia olda

potężniejsze powalenie 2.0
powietrze zwiększyć koncentrować wystrzelic zwiększyć
werta parnia olda turnet

wysswanie powietrze
powietrze wysysac
werta savarra


Ściana ziemi
ziema unieśćutrwalić
Kerta edwer wetayy

Kula kamienia
ziemia wystrzelic
Kerta olda

mina p.piech, na odleglosc
ziema eksplodowac
kerta ontare

unieruchmienie stop
ziemia zlapac utrwalic
kerta asnar watayy

zamknięcie kogoś w kominie ziemnym
ziema krag uniesc utrwalic
kerta ortra edwer wetayy

zamrozenie
wywołac woda zamknąć urtwalić
tora evren parta wetarr

wodny pocisk/lanca
wywołac woda koncentrowac wystrzelic
tora evren parnia olda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 13