Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kto jest kim i kim jest kto?
Autor Wiadomość
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 28-09-2014, 02:25   Kto jest kim i kim jest kto?

Jako że widzę, że żadne z was nie kwapi się do rozpoczęcia *wzdycha ciężko* więc zacznę ja.

Jestem Emilia. Moje nazwisko nie jest ważne, choć być może część was mnie zna. Przed wyruszeniem na za-południe mieszkałam w Birce. Z zawodu jestem magiem ziemi, znam drobne podstawy medycyny.
Jedyne, czego chcę, to powrót do Birki z narzeczonym. Szkoda, że ta nieprzyjemna sytuacja miała miejsce i przez to wszyscy musimy tu siedzieć.
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Tuuli 

Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2014, 03:16   

Nazywam się Petra Lecorde. Również pochodzę z Birki i też chcę tam powrócić, aby przejąć należne mi dobra mojego rodu. Który ostatnimi czasy w dość malowniczy sposób się rozsypał. W każdym razie - tak, chcę się już wydostać z tego przeklętego miejsca.
Zajmuję się pozyskiwaniem energii z gwiazd - jestem astrologiem.