Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DO ZATWIERDZENIA
Autor Wiadomość
Prim 
niziołek


Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2014, 16:22   DO ZATWIERDZENIA

MIKSTURY DLA DRUŻYNY
ponieważ mamy u nas orcze plemię, które być może jest zaopatrzone w część, ew. są to mikstury zdobyczne+ to, co mam przy sobie z osady i własnego wytwórstwa
Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki ^^):
- 10x zasklepienie rany
- 5x leczenie poparzeń
- 5x zrastanie kości
- 8x znieczulenie
- 10x odkażenie
- 5x uzupełnienie krwi
- 5x wznowienie krążenia
- 5x wyleczenie z choroby (leczy proste, pospolite choroby. Te groźniejsze może spowolnić)
- 5x oczyszczenie organizmu (jak roztwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się niektórych trucizn, nieświeżego jedzenia, alkoholu z żołądka)
- 3x rozbudzenie (przeciwieństwo: uśpienie)
- 3x przytomność umysłu (przeciwieństwo: zawroty gowy)
- 3x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk)
- 3x otrzeźwienie (przeciwieństwo: otępienie)
- opcjonalnie, zamiast rozdrabniać się na cztery powyższe: 10x oczyszczenie umysłu, które zawiera w sobie wszystkie powyższe, ale raz użyte na jedną z dolegliwości nie będzie mogło być wykorzystane po raz kolejny.~dodatkowo jest to moja przygotowana wcześniej na obozie mikstura druidzka, więc tym bardziej powinna być.

Mikstury dostępne dzięki druidowi w drużynie:
- 2x widzenie ukrytego (pozwala zauważyć to, co ktoś intencjonalnie ukrył, również magicznie)
- 2x uśpienie (3 min.)
- 2x paraliż (1 min.)
(ogólnie tych mikstur nie miałam w spisie druidzkim, w zeszłym roku na epilogu przeszły z racji bonusu posiadania kogoś kto zna się na roślinach w drużynie...)

Dodatkowo: mikstura „rozwiązania języka” (na czarną godzinę Primrose- Imperialistki)- dawki 2

SZAMANI

SZAMAN OREŁA
Instanty (czary zaklęte poprzez trans):
-Majestat (przekonuje magicznie do swych racji) x2
-Oślepienie (= ciężka rana+ wydziobanie oczu) x4
-Spojrzenie z Lotu Ptaka

Zdolności podczas transu (związane z umiejętnościami totemu i jego kolegów):
- pytania dot. rozwiązania problemu
-intuicja śmierci= poznanie przyczyny i okoliczności śmierci poprzez badanie zwłok
-widzenie w ciemności
-bezszelestny atak (= w nocy ciężka rana bez zorientowania się ofiary)
-podsłuchiwanie
-unik
-hibernacja (pozwala przeżyć osobie ciężko rannej/wycieńczonej)
+ te do instantów:
-Majestat (przekonuje magicznie do swych racji)
- Spojrzenie z Lotu Ptaka
-Oślepienie (= ciężka rana+ wydziobanie oczu)
Amulet osobisty:odporność na magię psioniczną

SZAMAN WILKA
Instanty:
-furia wilka x4
-tropienie x2

Zdolności poprzez trans:
-odporność na ciosy (zmniejszenie skutków ciężkiej rany)
-groza (rozbrojenie i ucieczka przeciwnika)
-cios łapą (ciężka rana szarpana/obuchowa)
-zwinność (zawęża pole trafienia do korpusu),
- kamuflaż (niewidoczny, dopóki się nie ruszy).
-furia (inaczej berserk, nie odczuwa żadnych efektów ciosów, ale efekt ustępuje w momencie zaprzestania walki, np. ze zmęczenia)
+te z instantów:
-furia wilka
- tropienie


DRUID

TALIZMAN
talizman Wierzby- talizman szeptów i intuicji
Za jego sprawą Matka Natura przemawia do mnie, albo odpowiada na moje pytania :)
(Ach, i talizman jest wykonany w czymś, co wielokrotnie zwiększa jego moc, także to naprawdę potężna rzecz) ~w praktyce podpowiedź w trakcie gry, lub odpowiedź na pytanie dot. w sumie czegokolwiek

ZAKLĘCIA
Z obozu+ dodane:
-zrośnięcie kości
-igiełki jeża (moje ukochane zaklęcie z poprzedniego epilogu ^^, polega na tym, że gdy dana osoba, będąca pod wpływem zaklęcia otrzymuje rany- wystrzeliwuje w osobę atakującą igiełki, powodujące lekką ranę)
-oplątanie i unieruchomienie (działa kilka sekund)
-trucizna (przy okazji prosiłabym o sprecyzowanie krzyczenia przy tym zaklęciu, bo lud ni kija nie wie, cóż to jest)
- szał i obłęd (wywołuje pomieszanie zmysłów u osoby będącej pod wpływem zaklęcia...)

AMULETY (wykonane na obozie, ale ponieważ stwierdzono, że można je robić i w trakcie gry, lista może się poszerzyć- moje możliwości ograniczone są listą znaków oghamu, jak coś, mogę zamieścić ją tutaj)
To co mam, na razie:
-wizja przyszłości
-pamięć miejsca
-ogłuszenie
-wywołanie wymiotów (^^)

AMULET OSOBISTY: zignorowanie jednej rany ciężkiej (przeze mnie lub osobę wybraną), 1x dziennie
(można zamienić na uleczenie jednej ciężkiej)

O miksturach druidzkich pisałam powyżej....



CZAROWNIK
ZAKLĘCIA:
-obalenie - kruszenie ziemi
-strach u przeciwnika -gest
-oczyszczenie umysłu - jakiś malunek na twarzy, wodą
-wyczucie kłamstwa - kamień półszlachetny, który przykłada się do ust, kiedy chce się go użyć

AMULETY:
-ukrycia - pomaga pozostać niezauważonym na tej zasadzie, że można mnie "przeoczyć", jeśli się nie patrzy
-snu - osoba, której przytknie się go do czoła zasypia na 30 sek.

Obrzędy przy ognisku:
-klątwy
- wizje
-manipulacje przy prawdzie (odkrywanie, ukrywanie)

Różczki:
-choroby rozpoznanie/zsyłanie
-wskazywanie drogi
- rozpoznawanie natury człowieka

RYTUAŁY ŁĄCZONE
Czarownik+ Druid= wzmocnienie czarów i tańców roślinami druidzkimi, w efekcie można np. rzucić klątwę na kilka osób, wzmocnić efekt czaru itd. (wezmę jakieś ziółka do rzucania do ognia itd.)

Szaman+ Szaman- transe dot. wspólpracy duchów- np. spoglądanie na okolicę z ziemi i nieba (duch orła+ wilka)

Druid+ Szaman- by wzmocnić efekt transu (np. zadać ranę kilku osobom), druid pełni rolę "strzegącego", tzn. pilnuje, by Szaman za daleko w świat duchów nie odleciał... Przypomina mu o kontakcie z Matką Naturą i ziemią.

WOJOWNIK
specjalna zdolność:pod wpływem krwi (charakteryzacja) odporność na magię przez 20 sek.


EKWIPUNEK:
MAPA (moja postać na obozie pisała dziennik, i zaznaczała różne miejsca, zatem może byśmy dostali coś na kształt mapy okolicy ^^)

Starałam się wszystko zebrać do kupy ^^
_________________
Primula Seweird- niziołek i druidka, pierwsza Imperialistka wśród nie- ludzi, sprzymierzona z Ludem Qarnachasayosyran, Ludzi- którzy Wiedzą, przyjaciółka Nayestecae
Primrose Goldworthy- niziołek i druidka, sprzymierzona z orkami Imperialistka, która obudziła Starych Bogów
Phlox dar Gorn- była banitka, czarownica z mroczną duszą, wdowa po Lambercie dar Gorn,
Cinna- historyk i druid, sapientystka, członkini Sztabu Konspiracji Północy, jedna z tych, którzy przypisali domeny Północy Opiekunom
Tari'gar- nieustępliwa i wymagająca admirał floty Talsoi
Surfinia- hobbitka z gminy w pobliżu zgliszcz Birki, żona Szomera z krwią tysięcy na rękach
Pixie- goblińska wojowniczka z plemienia Harcu
profesor Delfina da Tirelli- archeolożka i badaczka, najmłodsza wykładowczyni Uniwersytetu w Messynie

„Aby coś znaleźć, trzeba poszukać.
Istotnie, zazwyczaj kiedy się szuka, w końcu się coś znajduje, nie zawsze jednak dokładnie to, o co chodziło...”

"Czasem ku przeznaczeniu prowadzi właśnie ta droga, którą nie chcemy kroczyć"
 
 
Prim 
niziołek


Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2014, 23:34   

PS: brać fiolki na mikstury? z ew. zawartością?
Czy dostaniemy razem z miksturami?

Dodatkowo: Druid może robić mikstury odkażenia i zasklepienia. zapomniałam... Najw. będziemy mieli to, co napisalam wyżej...
_________________
Primula Seweird- niziołek i druidka, pierwsza Imperialistka wśród nie- ludzi, sprzymierzona z Ludem Qarnachasayosyran, Ludzi- którzy Wiedzą, przyjaciółka Nayestecae
Primrose Goldworthy- niziołek i druidka, sprzymierzona z orkami Imperialistka, która obudziła Starych Bogów
Phlox dar Gorn- była banitka, czarownica z mroczną duszą, wdowa po Lambercie dar Gorn,
Cinna- historyk i druid, sapientystka, członkini Sztabu Konspiracji Północy, jedna z tych, którzy przypisali domeny Północy Opiekunom
Tari'gar- nieustępliwa i wymagająca admirał floty Talsoi
Surfinia- hobbitka z gminy w pobliżu zgliszcz Birki, żona Szomera z krwią tysięcy na rękach
Pixie- goblińska wojowniczka z plemienia Harcu
profesor Delfina da Tirelli- archeolożka i badaczka, najmłodsza wykładowczyni Uniwersytetu w Messynie

„Aby coś znaleźć, trzeba poszukać.
Istotnie, zazwyczaj kiedy się szuka, w końcu się coś znajduje, nie zawsze jednak dokładnie to, o co chodziło...”

"Czasem ku przeznaczeniu prowadzi właśnie ta droga, którą nie chcemy kroczyć"
Ostatnio zmieniony przez Prim 02-10-2014, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marsis 
Różowobrody krasnolud

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 02-10-2014, 23:44   

Dobra. Ja niestety nie posiadam żadnych fiolek bo przepadły na ostatnim LARPie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15