Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Basieł
01-10-2015, 14:08
Magia i magiczne przedmioty
Autor Wiadomość
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2015, 19:02   Magia i magiczne przedmioty

Wszelkie zaklęcia, mantry formułki, magiczne amulety - piszcie wasze pomysły. :3
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Nem 
ja nie chcieć ciastko


Skąd: z tam
Wysłany: 17-09-2015, 19:57   

Ja ładnie proszę o zestaw magii szamana konieła, bo nie wiem, jakie mam dostępne instanty :)
 
 
Travor 

Wysłany: 17-09-2015, 21:14   

Generalnie załóżmy, że Wasze podstawowe pakiety od profesji przysługują Wam tak czy siak, choć nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć czy dostaniecie je kilka dni... czy godzin przed grą.
Natomiast w tym temacie skupmy się na super przekokszonych mega artefaktach i pokrewnych, które chcecie wywalczyć dla grupy jako całości.
Pewnie już wiecie / widzicie że zrobiła się z nas banda intelektualistów, nie jesteśmy też w czołówce jeśli chodzi o liczebność grup.
Wobec tego "amulety talizmany" mogą wiele zmienić...
 
 
Rhonny 


Skąd: Katowice
Wysłany: 18-09-2015, 01:03   

Na obozie miałam "amulet leczący jedną ciężką ranę na 24h"... przydatna sprawa, zwłaszcza jak się jest intelektualistą ;)
 
 
Travor 

Wysłany: 19-09-2015, 02:15   

Ok, dopisuję do listy :)

Chciałbym delikatnie zwrócić Waszą uwagę na ten temat :)
Szalone i przekokszone pomysły mogą zostać odrzucone przez Górę, ale może się też zdarzyć, że jednak przejdą, nie? ;) Brak pomysłów lub obawa przed zbytnim "power-game'ingiem" z zasady nie dają nic :(

Jeśli braknie Wam inspiracji, polecam przejrzenie odblokowanych dyskusji grup epilogowych z poprzednich lat :) Zobaczcie, jak daleko można się w tych kwestiach posunąć :)
 
 
Bert 


Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 21-09-2015, 18:24   

Może amulet "Szarża duchów", wywołuje grupowe obalenia(na wszystkich) raz na dobę?
Ostatnio zmieniony przez Bert 21-09-2015, 18:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-09-2015, 18:31   

Travor. Pytanie na jak dużo możemy sobie pozwolić?
Ile amuletów/mikstur itp..
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
Ostatnio zmieniony przez Akinori 21-09-2015, 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2015, 18:45   

Na razie rzucajcie jak najwięcej pomysłów się da :D Ile nam obetną, tyle obetną ;)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Bert 


Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 21-09-2015, 19:12   

Podstawowe eliksiry:
Zasklepieni ran x3 lub x5
Zrastanie kości x3 lub x5

Bigułki śmierci klinicznej x3? Może się przyda (smierc kliniczna na 15/30 min)
Trucizna x2
Amulet perswazji
Amylet/Pierscien na obrone przed magia ( jeśli nie można przed każda to na kapłanska)
Jesli to wyzej nie wypali to elikir/masc na obrone przed magia na 3 godziny 2 lub 3 uzycia?

Rzeczy nie wplywajace na mechanika tez wypisywac, typu ziola do transow(dajace efekt wizualny)
Ostatnio zmieniony przez Bert 21-09-2015, 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Travor 

Wysłany: 21-09-2015, 19:14   

Cytat:
Rzeczy nie wplywajace na mechanika tez wypisywac, typu ziola do transow(dajace efekt wizualny)

Nie nie, tu chodzi o wszelkie rzeczy które mają jakiekolwiek działanie mechaniczne. :)
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-09-2015, 19:23   

Jestem za tym żeby zrobić dokument w google doc i każdy będzie dopisywał swoje, co wy na to? Bo będziemy gubić albo dwa razy to samo wpisywać... i zrobimy w ten sposób gotową liste
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
Ostatnio zmieniony przez Akinori 21-09-2015, 19:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2015, 19:49   

Z dokumentem też się zrobi bałagan :/ Aczkolwiek ja lub Travor możemy spisywać wasze pomysły i co jakiś czas wrzucać podsumowania co już ustaliliśmy :)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Bert 


Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 21-09-2015, 19:58   

Rhonny napisał/a:
Na obozie miałam "amulet leczący jedną ciężką ranę na 24h"... przydatna sprawa, zwłaszcza jak się jest intelektualistą ;)
Świetny pomysł ale epilog jest o wiele krótszy może wiec amulet leczący 5 ciężkich ran na okres epilogu?
 
 
Basieł 

Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2015, 20:16   

Na 5 aż mogą nam nie pozwolić, bo to daje zbyt dużą przewagę. Jak chcemy zwiększyć liczbę z 1 na wiecej, to celowałabym we 2-3 i to z pewnym ograniczeniem do użycia - np co ileś godzin.

Zawsze można uzbroić też po prostu większą liczbę osób w amulet po jedna ciężka z głowy na 24 godz i wyjdzie dla grupy na to samo, a na to nam prędzej pozwolą :)
_________________
"The hunt is my muse"
 
 
Eri 
Father of Demons


Skąd: Kraków
Wysłany: 21-09-2015, 21:35   

Ze swej strony proponuję jeszcze amulet jednorazowego masowego paraliżu - coś takiego pozwoliłoby odmienić losy bitwy, a pewne jest, że bić się z kimś będziemy ;)
Obrona przed magią kapłańska nie ma sensu - bogowie póki co nie odpowiadają na wezwania, a naszym pierwszorzędnym celem jest utrzymać ten stan rzeczy ;)
Pomyślę jeszcze nad magicznościami ;) Planuję wziąć trochę bandaży, więc o to akurat martwić się nie trzeba
_________________
II turnus 2012 - Erindiar, random-najemnik
II turnus 2013 - Raerinerin Nelias Parlain L'ombre di Offire, czyli po prostu Eri - mag wody
epilog 2013 - Również Eri, ale tym razem jako szpieg Imperium wśród zaufanych ludzi maharani
III turnus 2014 - Eri z rodu L'ombre raz jeszcze, lecz działający dla Sapientii
II turnus 2015 - Eryalen Parlain Cador L'ombre di Offire , zwany czasem matkobójcą ;)
III turnus 2016 - Serivus 'Nerigui' L'ombre, samnijski szaman węża
prolog 2017 - Kheritt Foldir, sługa Jedynej z Enarook
 
 
Rhonny 


Skąd: Katowice
Wysłany: 23-09-2015, 01:06   

Co do Podręcznego Zestawu Małego Znachora, to potrzebujemy czegoś na odkażenie, teoretycznie może to być woda, ale wtedy trzeba mieć jej więcej, a nikomu się chyba nie chce nosić ;)
Proponuję przynajmniej jeden cuś na łepek, bo nieodkażona rana to smutek, zimno, halucynacje i śmierć z niedożywienia :P

Co do amuletów i innych to przyszło mi do głowy coś w stylu "Zatrzymanie czasu", w praktyce przeciwnicy mają się zatrzymać na... powiedzmy 20s, a my w tym czasie możemy... cokolwiek, zwiać, dokończyć rytuał, pośpiewać :D

Ewentualnie... "Niewidzialność"? Efekt jasny, nie dla całej grupy oczywiście, ale np. dla 2-3 osób, które mogłyby pójść na zwiad? Problem tylko w tym, żeby przeciwnicy ogarnęli, że ktoś jest niewidzialny, a nie rzucili się na niego z bokenami ;/

+Mogę zrobić otulinową igłę, tylko nie wiem czy osoby 'bez wiedzy medycznej' potrafią szyć?
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-09-2015, 15:39   

Niewidzialność mamy z rytuału szamńskiego
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Akinori 
Fenrir


Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-09-2015, 01:50   

Traaavor a pamiętasz: " Duchu Węża Fala ognia!" ?
Jeżeli dobrze pamiętam to szamani samnijscy byli mistrzami piromacji ;)
_________________
"Eee tam, wyklepie się na warsztacie"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15