Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ZAKLĘCIA DO ZATWIEDZENIA
Autor Wiadomość
Elf 
Adept elfickiej magii wyższej


Skąd: Pruszków :3
Wysłany: 30-09-2015, 18:53   ZAKLĘCIA DO ZATWIEDZENIA

Czas najwyższy podać swoje zaklęcia by kadra miała czas je zatwierdzić i zażądać odpowiednich korekt zamiast od razu skreślać zaklęcie.
ZAPRASZAM
_________________
Elfy przeżyją wszystkich ludzi >:)
2013-Garant elf z laro
2014-Aaron elf leśny mag ziemi
2015-Geven elf leśny mag lasu
2016-Tiru elf leśny szaman Jelenia
2017-Meril'oarni z rodu Haro, Elf z Talsoi mag morza
2018-Vayla'Meril'oarni z rodu Haro, Elf z Talsoi mag strażnik
 
 
Elf 
Adept elfickiej magii wyższej


Skąd: Pruszków :3
Wysłany: 30-09-2015, 18:55   

ZAKLĘCIA
Laisi-Aitoru-Talami (Życie-wpuszczać-Ziemia)
oznacza to że tworzę życie pod ziemią CZYLI jakąś roślinę (najczęściej korzeń rośliny)
1. Laisi-Aitoru-Talami-Yaareth Unieruchomienie (1osoba)
Życie-Wpuszczać-Ziemia-Formować
2. Laisi-Aitoru-Talami-Tulkare-Yaareth Unieruchomienie (grupa)
Życie-Wpuszczać-Ziemia-powielać-Formować
3. Laisi-Aitoru-Talami-Seikelva Przebicie korzeniem
Życie-Wpuść-Ziemia-Wystrzel (lekka rana)
4. Talami-Marratzu-Laisi-Ektele-Poykaldi-Aitoru przekierowanie energii życiowej[np. z drzewa]
Ziemia-Wyciągac-Życie-Źródło-Oczyszczać-Wpuszczać (przypływ energii, awaryjne leczenie)
5. Laisi-Aitoru-Talami-Yaareth-Reena Ściana Korzeni
Życie-Wpuszczać-Ziemia-Formować-Ściana (tworzy ścianę)
6. Laisi-Aitoru-Talami-Kaldi-Seikelva Trująca chmura
Życie-Wpuść-Ziemia-Brudzić-Wystrzel (tworzy w ziemi życie które zostaje przemienione w trujące opary i wystrzelone spod ziemi)
7. Laisi-Aitoru-Talami-Yaareth-Halda (kamuflaż)
Życie-Wpuszczać-Ziemia-Formować-Zamaskować
rośliny „nachodzą” na kogoś sprawiając ze upodabnia się do otoczenia i jest niewidoczny puki nie ruszy się z miejsca.

RYTUAŁY
1. Standardowy rytuał pobrania many
2. Rytuał stworzenia rużczki maga:
-Pobranie i powiązanie many tak jak w rytuale pobrania
-położenie przyszłej rużczki w środku kręgu
-narysowanie 4 węzłów kierunkowych skierowanych do środka kręgu
-po trzykroć wypowiedziane słowa:
„zaklęcie”, źródło, wpuszczać, utrwalać
-koniec
3. Rytuał regeneracji rużczki maga:
-Pobranie i powiązanie many tak jak w rytuale pobrania
-położenie starej rużczki w środku kręgu
-narysowanie 4 węzłów kierunkowych skierowanych do środka kręgu
-po trzykroć wypowiedziane słowa:
źródło-wyciągać-wzmacniać-wpuścić
-koniec
_________________
Elfy przeżyją wszystkich ludzi >:)
2013-Garant elf z laro
2014-Aaron elf leśny mag ziemi
2015-Geven elf leśny mag lasu
2016-Tiru elf leśny szaman Jelenia
2017-Meril'oarni z rodu Haro, Elf z Talsoi mag morza
2018-Vayla'Meril'oarni z rodu Haro, Elf z Talsoi mag strażnik
Ostatnio zmieniony przez Elf 30-09-2015, 18:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Yaeyvyinn 
Zasklepienie odłamka!

Skąd: Luboń, stolica Brazylii
Wysłany: 30-09-2015, 21:40   

Moje słowa mocy:
Odbierz, Daj
Mu, Mi, Nam
Prawda, Bariera, Tarcza, Wola, Światło

Daj Mu Światło - oślepienie (błyskiem), 5s standard
Daj Mi Światło - latarka (w miarę możliwości zakamuflowana :P ) 30s
Odbierz Mu Wolę - ogłupienie - cel nic nie robi/nie wie co się dzieje 5s
Daj Mu Tarczę - tarcza indry - absorbuje jedną lekką ranę (tak, przeszło na obozie : D)
Daj Nam Tarczę - w/w, grupowe (jak wygląda sprawa z kosztem zaklęć grupowych?)
Daj Nam/Mi Barierę - bariera, przez którą nie można przejść
Daj Mu Barierę - więzenie - cel nie może się ruszyć z miejsca (ale może walczyć, strzelać etc)
Daj Mu Wolę Prawdy - prawdomówność - cel chce mówić prawdę i tylko prawdę
Daj Mu Wolę - zaszczepienie chęci
Daj Mi/Nam Bariera Tarcza - bariera, przez którą nie przechodzą pociski/magia (strzały i wszelkiej maści kule kamienia)
Odbierz Mu Barierę - zdjęcie odporności
Daj Nam Prawdę - kontra na iluzje
Daj Nam Wolę - kontra na czary osłabiające morale (hehe)
_________________
Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 
 
Kenny 
Tavare Besar... Dia Terbesar

Skąd: Velidzko-mazurskie
Wysłany: 30-09-2015, 22:04   

Cele zaklęć (podmioty):
Dia - On/Ona/Ono - Na dowolny pojedynczy cel nie będący mną
Me - Ja - Na siebie
Kita - My - Na dowolną grupę, której jestem członkiem (moja strona podczas bitwy/wszyscy walczący/wszyscy na danej lokacji np. na placu przed hallą, jeśli na nim jestem etc.)
W przypadku rzucania na wyjątkowo dużą grupę (my - kapłani/wierni Tavar/ludzie Bryna etc.) takie zaklęcie musi być rzucane rytualnie

Zaklęcia:
1.Odbierz (podmiotowi) kłamstwo (jawaban (x) penipuan) - rozmycie iluzji/Przez 5 sekund cel nie może skłamać. Może nic nie powiedzieć, ale niech gracze sami się tego domyślają. Nie mówcie im :D
2. Odbierz (podmiotowi) morale (jawaban (x) semangat) - Strach 5 sekund. Komentarz zbędny
3. Odbierz (podmiotowi) ból (jawaban (x) sakit) - Znieczulenie lub kontra na ataki bólem
4. Odbierz (podmiotowi) niewolę (jawaban (x) tahanan) - kontra na paraliż/zdalne rozcięcie więzów/zniesienie hipnozy i podobnych efektów
5. Daj (podmiotowi) kłamstwo (memberikan (x) penipuan) - przez 5 sekund cel może tylko kłamać/zaszczepienie fałszywej informacji
6. Daj (podmiotowi) morale (memberikan (x) semangat) - kontra na strach/smutek/apatię i tym podobne efekty
7. Daj (podmiotowi) niewolę (memberikan (x) tahanan) - Paraliż 5 sekund
8. Daj (podmiotowi) wizję (memberikan (x) penglihatan) - na siebie i kolegów odkrywa część jakiejś zagadki, daje wskazówkę, wzmacnia kontakt z bogiem (jeśli takowy zaistnieje na epilogu), przekazuje ustalonej grupie jakiś bodziec (to ostatnie tylko rytualnie)/ na wrogów i przedmioty iluzja trwająca 5 sekund (odprawienie rytuału może przedłużać efekt)
9. Odbierz (podmiotowi) ból, daj morale (Jawaban (x) sakit, memberikan semangat) - eksperymentalny berserk. 10 sekund, ale pewnie i tak nie przejdzie :D (To zaklęcie wyjątkowo o dwa punkty droższe, bo nienaturalnie dużo słów)

uff... Chyba tyle ^^
_________________
2012 - Syriusz de Ranae (rip in pepperoni) - nekromanta, nieogar od rzucania wątrobami
2013, 2014 - Kenneth Hathorne - uzdrowiciel, pijak, złodziej i ogólnie wrzód
Nelramar - Kenneth Mason - Nieostrożny medyk ulundo z awersją do elfów
2015 - Kenneth Mason - Odmieniony i nawrócony kapłan Tavar... czołowy podrzynacz gardeł
Ostatnio zmieniony przez Kenny 30-09-2015, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
moira 


Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-09-2015, 22:47   

Atsawe ivena yaaretha erreth - zmiana myśli
Uchwycić myśl zmieniać utrwalić
Ivena poykaldirit erreth oczyszczenie myśli 15s
Myśl oczyść zapamiętać
Dewanyata renda ivena erreth zapora myslowa 15s
Wywoływać zapora myśl zapamiętać
Aitareth ivena tulkaret altdaer erreth bardzo silna emocja15s panika paraliż etc
Wpuszczać myśl wzmacniać eksplodowac zapamiętać
Haldawa ivena erreth zasłonięte myśli
Ukryć myśl zapamiętać
Atsawe ivena wanyag ektelera erreth koritrha usunięcie myśli
Wywołać myśl znikać początek zapamiętać utrwalać
Atsawe ivena sangare marratzu erreth odczytanie myśli 15s
Wywoływać myśl nacisk wyciągać zapamiętać
Dewanyata ivena aitoreth erreth zaszczepienie myśli
Pojawiać myśl wpuszczać zapamiętać

Kręgi


Uire oporto astura appertal ori
Istota źródło uwolnienie wzmocnienie powietrze
Krąg na puszke/napełnienie przedmiotu w środku mocą

Astura berrto ori
Uwolnienie oddanie magii powietrze
Krąg na manę

Uire gerir oporto
Istota utrzymanie oddanie magii
Oddanie magii z wnętrza kręgu
_________________
Nec temere, nec timide. :v
 
 
moira 


Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-09-2015, 23:16   

shit shit do tego kręgu do napełniania przedmiotu
on będzie jeszcze do zaklęcia przedmiotu zeby można było przez niego przesyłać psionikę i na robienie różdżek
_________________
Nec temere, nec timide. :v
 
 
Kodran 


Skąd: Warszawa/Piastów
Wysłany: 01-10-2015, 00:15   

Z rzeczy które zatwierdzono na obozie:
intya dewanya aitoru korin (myśl wywołać wpuszczać utrwalać)- krótkotrwałe wzbudzenie konkretnej myśli np. strach
intya dewanya kirmari tatyave (.... rozpraszać od nowa)- dekoncentracja przeciwnika na chwile
intya marratzu atsa korin (... wyciągać uchwycić ...) wyciagnięcie jakiejś konkretnej myśli od celu
intya dewanya aitoru (...) w praktyce jedno pytanie na które musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą
Reszta wymyślona teraz:
intya dewanya wanya (.... znikać) cel zapomina o czymś
intya dewanya halda (.... ukryć) ukrycie konkretnej myśli przed psionikiem
intya dewanya yaareth tulkare korin (... formować wzmacniać...) bijesz swoich z konkretną osobą którą bijesz
_________________
2013- najemnik Nero(never forgetti)
2014- najemnik Kodran
epilog 2014- znów najemnik Kodran, Imperialista (tak jakby)
2015- Sarell, okrzyknięty Heroldem z Wierzchu (dzięki El)
epilog 2015- Sarell, #dziękiBryn ;)
2016- Severo dar Rodlingen, poborowy z Dakonii, później magnifer Czarnego Tymenu
Później też coś było grane
 
 
Kodran 


Skąd: Warszawa/Piastów
Wysłany: 01-10-2015, 00:36   

Kręgi:
Tehta yaareth erre aitoru intya
Symbol formować utrwalać nasycać myśl
Zaklęcie broni, zrobienie różdżki
Rinde orta ektele marratzu erre rinde korin
Krąg otwórz zródło pobierz utrwal krąg zamknij
Pobranie many
_________________
2013- najemnik Nero(never forgetti)
2014- najemnik Kodran
epilog 2014- znów najemnik Kodran, Imperialista (tak jakby)
2015- Sarell, okrzyknięty Heroldem z Wierzchu (dzięki El)
epilog 2015- Sarell, #dziękiBryn ;)
2016- Severo dar Rodlingen, poborowy z Dakonii, później magnifer Czarnego Tymenu
Później też coś było grane
 
 
Gorvenal 
wergundzki oddział specjalny


Skąd: Łódź
Wysłany: 01-10-2015, 18:44   

No to zostały jeszcze moje mikstury

otrzeźwienie, zwiększenie siły, zwiększenie żywotności, wzmocnienie magii życia
złoto, vematerro, woda źródlana

oczyszczenie z trucizny, poparzenie, osłabienie
sodium, woda źródlana, cukier rafinowany, kryształ górski

amnezja, osłabienie woli, osłabienie ciała, podatność na wizje, znieczulenie
cynamon, wosk, cukier rafinowany, wazage

przywrócenie pamięci, osłabienie, ból, rozbudzenie
elsephorum, imbir, vematerro

tamowanie krwawienia, czytanie w myślach, oślepienie, wzmocnienie woli, bystrość umysłu, nadpobudliwość
włókna papierowe, jadalne złoto, czosnek niedźwiedzi

odkażenie, osłabienie woli
węgiel, wosk, woda źródlana, wosk

wzrost many, prekognicja, wzmocnienie woli, bystrość umysłu, zawroty głowy, nadpobudliwość
kryształ górski, czosnek niedźwiedzi

osłabienie i śmierć po kilku godzinach, utrwalenie właściwości mikstury, wzrost many, hemofilia, odporność na magię wody, osłabienie woli
czarny ges, wapień, wosk, terrapura

ładunek wybuchowy. silna fala uderzeniowa w jednym kierunku i sferyczna fala termiczna. detonowany przez uderzenie lub podpalenie
piryt, piorunian kwarcowy, czarny ges, mukonario, woda destylowana
(efekty dawane przez czarny ges, mukonario i wodę destylowaną nie zostały uwzględnione ponieważ te składniki nie dostają się do organizmu podczas wybuchu).

silna fala uderzeniowa w jednym kierunku. detonowane przez uderzenie lub podpalenie
piorunian kwarcu, cukier rafinowany, wazage, nefryt, idium

gaz bojowy (duszenie)
vereda, bursztyn, mięta, ocet
_________________
Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?

Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10