  | 
               
                  Karczma pod Silberbergiem
                   
                  Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) 
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		DO ZATWIERDZENIA | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 wampirka  		  
		 
          
  
                  Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-04-2016, 21:51   DO ZATWIERDZENIA
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  Wszystkie granaty, trucizny i eliksiry są oparte na alchemii (starter alchemiczny + to, co Grovenal będzie miał swojego + wiedza lekarza polowego)
 
- trucizna zatrzymanie krążenia + odtrutka (działa, jeśli zostanie zaaplikowana w ciągu 3-4minut, bo później trucizna doprowadza do śmierci mózgowej, działa jak zwykły lek powodujący zaburzenie przewodzenia- stąd zatrzymanie krążenia, można prowadzić resuscytację, ale nie przywróci to krążenia, ewentualnie przedłuży czas, w którym można zaaplikować odtrutkę)
 
- eliksir "imitacja śmierci" = letarg + odtrutka (spowolnienie akcji serca do 1/2 uderzeń na minutę, niewidoczny tor oddechowy, nie może być utrzymywana dłużej niż godzina, bo deficyt tlenowy)
 
- eliksir uśpienia (działa pewnie około 10-15minut)- sam w sobie nie jest trucizną, więc nie będzie powodował aktywacji amuletów/ zabezpieczeń p/w truciźnie + aktywator w postaci do rozpylenia, który "dopełnia" truciznę
 
- granat dymny ze środkiem "blokującym działanie magii" - 3 sztuki (działa tak, że na danym obszarze- średnica 5m- zaklęcia w nim więzną, przez 15sekund) 
 
- granat dymny zwykły- 3/5 sztuk
 
- granat odłamkowy (???)
 
GORVENAL! NAPISZ TU O TYCH ŚRODKACH WYBUCHOWYCH, BO JA NIE MAM POJĘCIA! 
 
- zasklepienie rany (alchemik + lekarz, więc liczę, że możliwie dużo -> dawka na głowę + 10 dawek dla mnie, jako lekarza)
 
- zrastanie kości (jak każde inne działa PO NASTAWIENIU)- 5 dawek (wamp)
 
- odkażenie - 15dawek (wamp) 
 
- leczenie poparzeń "instant"- 10 dawek (wamp)
 
- leki p/w bólowe (coś jak morfina, działanie p/w bólowe MOCNE + lekko euforyzujące + później pewne skutki uboczne) - pozwala wstać do walki z ciężką raną, bez leczenia, działa około 15minut, później rana musi zostać zaleczona, bo krytyk w ciągu kolejnych 5minut. Podawane dożylnie/ doszpikowo! - 10 dawek (wamp)
 
- antybiotyki (przyjmijmy szerokie spektrum p/w bakteryjne) - 5 dawek (wamp)
 
- zwykłe odkażenia w postaci stężonego spirytusu (odkaża ale boli)- dwie butelki (wamp)	
 
- zmiana koloru tęczówek   | 	  
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  Amulety (zaklinane przez czarownicę) + magiczne
 
- iluzja na niewielki obszar -3sztuki (działa jak coś "rozmywające" lub "ukrywające prawdziwą naturę rzeczy", rzuca się na samą twarz) 
 
- zauroczenie (coś w stylu prezencji z wampira :D Generalnie osoba, której coś mówisz uważa, że masz rację, działa jako wzmocnienie naturalnego daru przekonywania)
 
- odbicie zaklęcia (działa raz dziennie)- Gorvenal
 
- ukrycie wspomnień (związane z Brynjolfem) - Powój
 
- ukrycie wspomnień (miejsce naszego obozowiska, miejsca kontaktowe dla oddziałów)- Wamp
 
- ukrycie magii (przy wykrywaniu magii dana osoba jest zupełnie obojętna)
 
- amulet wykrywania prawdziwej natury (coś w stylu wykrywacza dla naszej iluzji)
 
 | 	  
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  Wyposażenie (część z tego mogę sama w kantorku szukać, chodzi mi tylko o zaznaczenie, że będziemy tego potrzebować)
 
- strzały x 10/15
 
- łuk 
 
- miecz x 3
 
- tarcza x 3
 
- bandaże, opaski uciskowe, chusty 
 
- petardki (huki i dymy) 
 
- paski, kaletki, kapturki 
 
- ciemny barwnik (znaczy, włosy są już ciemne, ale uznajmy, że to element przygotowań) | 	  
 
 
MAGMUS! DAWAJ TU TE CZARY!
 
INNI JAK MACIE POMYSŁY NA JAKIEŚ SWOJE CZARY/ AMULETY/ RYTY TO DAWAĆ TEŻ TUTAJ! (jest możliwość robienia rzeczy w grze samej, ale lepiej mieć wcześniej chociaż zarys) | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez wampirka 28-04-2016, 22:33, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-04-2016, 23:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wampirka napisał/a: | 	 		  | granat dymny ze środkiem "blokującym działanie magii" -  | 	   zasada działania?    | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Gorvenal  		  
		 
         wergundzki oddział specjalny
  
  
                  Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 00:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Takie blokowanie nie ujdzie, ale może być granat który zmniejsza magowi manę
 
przepisy na mikstury dałem w złym miejscu więc daję tutaj jeszcze raz
 
 
trucizna do rozpylenia z granatu.
 
wyniesienie w wyższe wymiary rzeczywistości, wskrzeszenie, bezwładność ciała, obniżenie many, zawroty głowy
 
robione z żelaza, wody kel i onyksu. przesączane przez wazage
 
 
silne znieczulenie- znieczulenie, osłabienie, neutralizacja kwasu, uspokojenie, sen, wzrost many, milczenie, odporność na magię wody.
 
z cukru, mięty, kwarro i wosku. stosowane przed poważniejszymi operacjami.
 
 
magiczny napój galów
 
bystrość umysłu, tamowanie krwawienia, czytanie w myślach, zwiększenie żywotności, zwiększenie siły, wzmocnienie magii życia.
 
z magnezu, włókien papierowych, złota i wody destylowanej.
 
 
odtrutka, poparzenie, osłabienie, prekognicja, wzrost many. Używane jako antidotum
 
z sodium, wody źródlanej, cukru i kryształu górskiego
 
 
trucizna nasenna, sen uspokojenie, neutralizacja kwasu
 
z mięty, wody źródlanej i wody kel
 
 
odkażenie, odporność na magię wody, strach, otrzeźwienie
 
węgiel, woda źródlana, wosk, przesączyć przez wazage
 
 
ładunek detonowany wstrząsem, nie podpala (granaty/wybuchające strzały)
 
piorunian kwarcu, cukier rafinowany, wazage, nefryt, idium
 
 
gaz bojowy(robiony jeszcze na minerze z 2015 więc nie wiem czy przejdzie    )
 
vereda, bursztyn, mięta, ocet
 
 
no i na koniec mikstura do irytowania ludzi.
 
amnezja, podatność na wizje, bystrość umysłu, nadpobudliwość, odwaga, afrodyzjak
 
z cynamonu, czosnku niedźwiedziego, wody źródlanej i agatu. czy ta amnezja może działać tak że nie pamięta cię co się robiło jakiś czas po zażyciu mikstury?
 
 
 
trucizna z granatu może też śmiało robić za naszą imitowaną śmierć
 
 
dla siebie poproszę jeszcze blokadę wspomnień o partyzantce w Tryncie i o Brynie. Mogła mi ją tam założyć Moira
 
 
jeszcze kilka przepisów się robi, więc będę je miał dopiero na larpie. Mogę uznać że mam tak ze dwie dawki każdej z mikstur wymienionych na górze przy sobie? | 
             
						
				_________________ Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?
 
 
Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
 
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
 
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Powój  		  
		 
         Rozwydrzona
  
  
                  Skąd: Z bajorka 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 wampirka  		  
		 
          
  
                  Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 00:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dodaje jeszcze ryty:
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  ryt "stada"- mamy jeszcze szamana przecież, które nas połączy. Np. będziemy wiedzieć, że ktoś z naszych jest w niebezpieczeństwie. 
 
 
ryt odnośnie Dowódcy- że mamy jakąś jego rzecz (to nie powinien być problem) i na tej bazie opieramy zaklęcie, które na niego transferujemy (tu szaman) z kręgu na pewną odległość. W ostateczności będzie można próbować tego przy egzekucji. 
 
 
Krąg z krwią czarownika - > do zerwania jeśli ma się krew tego czarownika (inni magiczni) lub samemu jest się czarownikiem.
 
 | 	 
  | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Magmus  		  
		 
          
  
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 01:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czary wrzuce jutro hurtem i jeszcze w pociągu coś będę kreślił | 
             
						
				_________________ 2012 - Urwis - zabójca który nikogo nie zabił
 
2013 - IV - Alchemik
 
2014 - V - Alchemik
 
2015 - II - Alchemik Miner
 
2016 - II - Alchemik Truciciel | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Powój  		  
		 
         Rozwydrzona
  
  
                  Skąd: Z bajorka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 01:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A oto twoja lista zaklęć na szybko, bo zatwierdzanie było do północy która minęła    
 
A i tak jest tego dużo. Nie potrzebujesz masy zaklęć których nie zapamiętasz, tylko takie które szybko przyswoisz   
 
Podstawowe z listy:
 
ognisty pocisk - rzuca w cel ogistym pociskiem zadającym lekką ranę od poparzeń //tanya dewanyata seikelarva tulkaret//
 
lodowy kolec //nenya dewanyata sangare yaaretha seikelarva//
 
Zebrane z poprzednich larpów:
 
ziemia, formować, wystrzeliwać - kamienny kolec // talami yaaretha  seikelarva //
 
ziemia, formować, wystrzeliwać, dzielić - seria kamiennych kolcy // talami yaaretha  seikelarva valyanet //
 
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - kamienny granat odłamkowy aka szrpanel // talami  sangare erreth seikelarva altader  //
 
wywołać woda nacisk rozproszyć rzucić - dużo drobnych lodowych kolców // nenaya dewanyanta sangara kirmardu seikelarva  //
 
płomień, wywołaj, zwiększ, przesuń, zwiększ, formuj, rzuć - fala ognia // tanya dewanyanta tulkaret kelewa tulkaret yaaretha seikelarva  // | 
             
						
				_________________
 Uważaj czego sobie życzysz.  | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Powój 29-04-2016, 01:43, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Magmus  		  
		 
          
  
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 01:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ok dzięki ale z tego co mi elidis napisał to czary moge zatwierdzać u wamp więc jak coś ciekawego wymyśle to napisze | 
             
						
				_________________ 2012 - Urwis - zabójca który nikogo nie zabił
 
2013 - IV - Alchemik
 
2014 - V - Alchemik
 
2015 - II - Alchemik Miner
 
2016 - II - Alchemik Truciciel | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  wyniesienie w wyższe wymiary rzeczywistości, wskrzeszenie, bezwładność ciała, obniżenie many, zawroty głowy 
 
robione z żelaza, wody kel i onyksu. przesączane przez wazage 
 
Osoby operujące maną w promieniu 3 m od wybuchu - -5 pkt many mniej.
 
 
silne znieczulenie- znieczulenie, osłabienie, neutralizacja kwasu, uspokojenie, sen, wzrost many, milczenie, odporność na magię wody. 
 
z cukru, mięty, kwarro i wosku. stosowane przed poważniejszymi operacjami. 
 
Efekt uboczny – omdlenie, senność 15 minu po podaniu.
 
 
magiczny napój galów 
 
bystrość umysłu, tamowanie krwawienia, czytanie w myślach, zwiększenie żywotności, zwiększenie siły, wzmocnienie magii życia. 
 
z magnezu, włókien papierowych, złota i wody destylowanej. 
 
Jak przy berserku, bez zaburzenia postrzegania. 
 
 
odtrutka, poparzenie, osłabienie, prekognicja, wzrost many. Używane jako antidotum 
 
z sodium, wody źródlanej, cukru i kryształu górskiego 
 
Nope. 
 
 
trucizna nasenna, sen uspokojenie, neutralizacja kwasu 
 
z mięty, wody źródlanej i wody kel 
 
Ok, 15 minut snu. 
 
 
odkażenie, odporność na magię wody, strach, otrzeźwienie 
 
węgiel, woda źródlana, wosk, przesączyć przez wazage 
 
Nope.
 
 
ładunek detonowany wstrząsem, nie podpala (granaty/wybuchające strzały) 
 
piorunian kwarcu, cukier rafinowany, wazage, nefryt, idium 
 
Ok. 1 Ciężka na bezpośrednie trafienie. 
 
 
gaz bojowy(robiony jeszcze na minerze z 2015 więc nie wiem czy przejdzie  ) 
 
vereda, bursztyn, mięta, ocet 
 
Parzy skórę (lekka rana), wciągnięte w płuca – oparzenie wewnętrzne (ciężka rana) pod warunkiem dostania się w kontakt z dymem.
 
 
no i na koniec mikstura do irytowania ludzi. 
 
amnezja, podatność na wizje, bystrość umysłu, nadpobudliwość, odwaga, afrodyzjak 
 
z cynamonu, czosnku niedźwiedziego, wody źródlanej i agatu. czy ta amnezja może działać tak że nie pamięta cię co się robiło jakiś czas po zażyciu mikstury? 
 
Jakim cudem...? Raczej wyjdzie wiewórka na kofeinie.
 
 
trucizna z granatu może też śmiało robić za naszą imitowaną śmierć 
 
Jak?
 
 
 | 	 
  | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Powój napisał/a: | 	 		  Podstawowe z listy:
 
ognisty pocisk - rzuca w cel ogistym pociskiem zadającym lekką ranę od poparzeń //tanya dewanyata seikelarva tulkaret//
 
Ok
 
 
 
lodowy kolec //nenya dewanyata sangare yaaretha seikelarva// 
 
Ok
 
 
Zebrane z poprzednich larpów:
 
ziemia, formować, wystrzeliwać - kamienny kolec // talami yaaretha seikelarva //
 
Ok. Ciężka, ale możliwość odskoczenia.
 
 
ziemia, formować, wystrzeliwać, dzielić - seria kamiennych kolcy // talami yaaretha seikelarva valyanet //
 
3 sztuki. Lekkie.
 
 
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - kamienny granat odłamkowy aka szrpanel // talami sangare erreth seikelarva altader //
 
Promień 2 m, możliwość odskoczenia.
 
 
 
wywołać woda nacisk rozproszyć rzucić - dużo drobnych lodowych kolców // nenaya dewanyanta sangara kirmardu seikelarva //
 
Promień 2 m, lekkie.
 
 
płomień, wywołaj, zwiększ, przesuń, zwiększ, formuj, rzuć - fala ognia // tanya dewanyanta tulkaret kelewa tulkaret yaaretha seikelarva // | 	  
 
1 osoba, ciężka. Możliwość zasłonięcia się. | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wampirka napisał/a: | 	 		  ryt "stada"- mamy jeszcze szamana przecież, które nas połączy. Np. będziemy wiedzieć, że ktoś z naszych jest w niebezpieczeństwie.
 
 
ryt odnośnie Dowódcy- że mamy jakąś jego rzecz (to nie powinien być problem) i na tej bazie opieramy zaklęcie, które na niego transferujemy (tu szaman) z kręgu na pewną odległość. W ostateczności będzie można próbować tego przy egzekucji.
 
 
Krąg z krwią czarownika - > do zerwania jeśli ma się krew tego czarownika (inni magiczni) lub samemu jest się czarownikiem.  | 	  
 
Wszystkie ok, transfer zaklęcia - do konsultacji. | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ROzumiem, że sprzętu z kantorka typu broń czy stroje - nie chcecie? | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 14:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               - trucizna zatrzymanie krążenia + odtrutka (działa, jeśli zostanie zaaplikowana w ciągu 3-4minut, bo później trucizna doprowadza do śmierci mózgowej, działa jak zwykły lek powodujący zaburzenie przewodzenia- stąd zatrzymanie krążenia, można prowadzić resuscytację, ale nie przywróci to krążenia, ewentualnie przedłuży czas, w którym można zaaplikować odtrutkę) 
 
Ok
 
 
- eliksir "imitacja śmierci" = letarg + odtrutka (spowolnienie akcji serca do 1/2 uderzeń na minutę, niewidoczny tor oddechowy, nie może być utrzymywana dłużej niż godzina, bo deficyt tlenowy) 
 
Ok
 
 
- eliksir uśpienia (działa pewnie około 10-15minut)- sam w sobie nie jest trucizną, więc nie będzie powodował aktywacji amuletów/ zabezpieczeń p/w truciźnie + aktywator w postaci do rozpylenia, który "dopełnia" truciznę 
 
Jeśli wziewnie, to działa po kilku minutach i trwa 10.
 
Jeśli połknięte, to działa po minucie, trwa 15.
 
 
- granat dymny ze środkiem "blokującym działanie magii" - 3 sztuki (działa tak, że na danym obszarze- średnica 5m- zaklęcia w nim więzną, przez 15sekund) 
 
Nie.
 
 
- granat dymny zwykły- 3/5 sztuk 
 
Czyli robiący dym? ok. 
 
 
- granat odłamkowy (???) 
 
Poniżej.
 
 
 
- zasklepienie rany (alchemik + lekarz, więc liczę, że możliwie dużo -> dawka na głowę + 10 dawek dla mnie, jako lekarza) 
 
3 dawki
 
 
- zrastanie kości (jak każde inne działa PO NASTAWIENIU)- 5 dawek (wamp) 
 
2 dawki
 
 
- odkażenie - 15dawek (wamp) 
 
5 dawek
 
 
- leczenie poparzeń "instant"- 10 dawek (wamp) 
 
5 dawek.
 
 
- leki p/w bólowe (coś jak morfina, działanie p/w bólowe MOCNE + lekko euforyzujące + później pewne skutki uboczne) - pozwala wstać do walki z ciężką raną, bez leczenia, działa około 15minut, później rana musi zostać zaleczona, bo krytyk w ciągu kolejnych 5minut. Podawane dożylnie/ doszpikowo! - 10 dawek (wamp) 
 
1 dawka
 
 
- antybiotyki (przyjmijmy szerokie spektrum p/w bakteryjne) - 5 dawek (wamp) 
 
1 szt.
 
 
- zwykłe odkażenia w postaci stężonego spirytusu (odkaża ale boli)- dwie butelki (wamp) 
 
ok.
 
 
- zmiana koloru tęczówek 
 
preparat? ok. | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 wampirka  		  
		 
          
  
                  Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 15:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Napisałam tam sprzęt przecież:) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Gorvenal  		  
		 
         wergundzki oddział specjalny
  
  
                  Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-04-2016, 17:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Jakim cudem...? Raczej wyjdzie wiewórka na kofeinie. | 	  
 
    miała wyjść | 
             
						
				_________________ Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?
 
 
Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
 
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
 
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
 |