Silberberg 2007 - The Witcher |
Autor |
Wiadomość |
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 01-03-2009, 22:47 Silberberg 2007 - The Witcher
|
|
|
Witam. Zainspirowany inicjatywą Ziemowita postanowiłem stworzyć modyfikacje do wiedźmina opisującą zdarzenia (a przynajmniej część z nich ) z obozu 2007. Teraz mam do was parę pytań.
1. Kto ma być głównym bohaterem? Może Abel (dostał nagrodę za najlepszą posatć w końcu ), tylko ktoś musi mi podesłać dobrą relacje z waszego turnusu.
2. Czy ktoś podejmie się napisania dialogów?
Póki co tyle
Prosił bym doktorze o jakieś subforum... Będzie bałagan potem z pytaniami jak jakieś dojdą... |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Doctor
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:05
|
|
|
Nie widzę na razie takiej potrzeby. |
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:17
|
|
|
Póki co... Ale potem doktorze jak będzie się można pogubić. Ale zaczekajmy w sumie |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Ulfberht [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:19
|
|
|
Za dużo się spodziewasz Quarties po tym projekcie , ale powodzenia |
|
|
|
|
Shamaroth_Glupi
ugly bastard.
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:19
|
|
|
Osobiście się wykluczam. Mam za słabego kompa |
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:21
|
|
|
Milson, wierz mi mam już małe doświadczenie
I grupę moderską chętna do ewentualnej pomocy |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Abel
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:26
|
|
|
Widzisz, chętnie bym Ci pomógł, ale mam pewne zobowiązania w tym roku związane ze szkołą i nie będę do końca dyspozycyjny
Chyba, że w połowie maja jeszcze będzie robota, to chętnie pomogę, jeżeli będziesz chciał.
Co do Abla, to nie wiem, czy to najlepszy pomysł, ale jeżeli chcesz się zabrać od tej strony, to najlepszym wsparciem dla Ciebie będzie moje opowiadanie a w razie czego, to pisz na PW, lub maila |
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 02-03-2009, 22:17
|
|
|
Ok, ja się zastanowię jeszcze
Bo główny bohater to będzie raczej gotowy model z gry. Nie mam weny tworzyć nowego modelu |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Ziemowit [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2009, 21:25
|
|
|
Aurora toolset był prosty w obsłudze. Aurora do NWN2 była trudniejsza i na jednym serwerze jako kreator lokacji byłem wstanie tworzyć tylko interioryco i tak było sporym wyzwaniem. Jak popatrzyłem na toolset CDProjektu to całym sercem życze powodzenia, ale strzelać se samobója nie będe |
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 04-03-2009, 23:14
|
|
|
Heh...
Co racja to racja, toolset CDProject jest o wiele prostszy |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 05-03-2009, 21:48
|
|
|
Fajne To przedstawia któryś z obozów? |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 05-03-2009, 21:56
|
|
|
Tak, staram się odegrać 2007
Oczywiście będą wątki w 100 % obozowe i nienawiązujące do fabuły 2007. |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 05-03-2009, 22:01
|
|
|
A te lokacje, to jakieś konkretnie? Tak dopytuję, bo ciekawa jestem jak może wyglądać obóz w wersji plansza |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Torus [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2009, 22:13
|
|
|
O ile się nie mylę, to ostatni screen przedstawia zamek bardzo podobny do tego, który możemy spotkać w nowych misjach od CDP (bodajże "Cena neutralności"?). Wykorzystywałeś ich tekstury czy tworzyłeś swoje? No po jakoś mi ten zamek troszkę nie przypomina obozu, chyba że to ma być cósik innego. Upatruję w tym trochę słomiany zapał bo miałem to wiele razy Mam nadzieję że się mylę i będę mógł zagrać sobie w Silber-witchera xD |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 05-03-2009, 22:22
|
|
|
No tak, ja sobie nie zagram niestety Ale chętnie pokibicuję |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 05-03-2009, 22:26
|
|
|
Cóż, lokacje są z wiedźmina, nie tworzyłem nic nowego.
Lokacja z zajazdem jest zbudowana na lokacji z wsią Odmęty. Jednak strażnicy cesarscy blokują każde przejście do wsi z racji dochodzenia. Wymordowana prawie całą wieś. Jednak ten wątek nie będzie w fabule.
Lokacja z zamkiem to Kaer Morhen z odpowiednimi przedmiotami i blockerami. Stos ciał jest na zamku. Będę miły i zdradzę coś Na zamek hrabiego napadły elfy. Atak został odparty elfy są właśnie palone. Gracz oprócz rozwiązania problemu górników będzie mógł też wyjaśnić czemu elfy napadają na hrabiego.
Będą do wyboru 4 postacie:
-krasnoludzki rębacz (posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników, jest ciężkozbrojnym)
-człowiek rycerz (posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników, również jest ciężkozbrojnym)
-człowiek czarodziejka (posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia (2 ifryty), które będzie ją ochraniać, nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne)
-wiedźmin (posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności, nosi lekki pancerz)
Co będzie na pewno:
-wybór postaci
-pełne zadanie od hrabiego
-dodatkowe wątki upiększające fabułę
-niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!)
-4 lokacje (a może więcej)
-fabuła oparta w większości na obozie
Co może się znaleźć:
-zadania od straży (bohater je będzie wykonywał tak jak na obozie, albo to, albo to)
-nowe modele i tekstury (zależy od moich chęci i możliwości )
To wszystko póki co
Następne screeny będą przedstawiały kolejne lokacje i beta-testy
A, szukam osób chętnych do testowania (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona )
Edit:
A Thorus, ten zamek to Kaer Morhen
Raczej nie będę tworzył nic nowego.
Zamek to nei obóz, zajazd to ta karczma, widoczna na screenie z ogniskiem (po lewej) oraz jej ściana to screen z wiszącymi tarczami, fotelem bujanym i fają wodną |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 05-03-2009, 22:32
|
|
|
Quarties napisał/a: | krasnoludzki rębacz (posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników, jest ciężkozbrojnym) |
Chorąży, to ty? :hihi:
Quarties napisał/a: | Na zamek hrabiego napadły elfy. | Aaale jak to? :)No dobra, nie czepiam się
Quarties napisał/a: | człowiek rycerz (posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników, również jest ciężkozbrojnym) |
Sigmar....? Wymieszany z Milsonem?
Quarties napisał/a: | człowiek czarodziejka (posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia (2 ifryty), które będzie ją ochraniać, nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne) |
Alathien - Candice, jak w mordę
Quarties napisał/a: | wiedźmin (posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności, nosi lekki pancerz) |
Eee...
Quarties napisał/a: | niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!) | Ciekawe, które.... :hihi: Jak nie wstawisz dialogu "Bo ich było czterech..." to idę za kanapę...
Quarties napisał/a: | (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona ) |
Prych prych |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Shamaroth_Glupi
ugly bastard.
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 05-03-2009, 22:36
|
|
|
Quarties napisał/a: | (wymagania: wiedźmin edycja rozszerzona ) |
No, pograłem |
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 05-03-2009, 23:29
|
|
|
Yngvild napisał/a: | Quarties napisał/a: | Na zamek hrabiego napadły elfy. | Aaale jak to? :)No dobra, nie czepiam się |
Bo to super wygląda Te ciała i w ogóle Fajny klimat tworzą
Wiem, nie trzyma się to reszty fabuły... Póki co Już mam całkiem niezły sposób realnego wciśnięcia tego wątku
Yngvild napisał/a: | Quarties napisał/a: | niektóre dialogi oparte na oryginalnych (!!!) |
Ciekawe, które.... :hihi: Jak nie wstawisz dialogu "Bo ich było czterech..." to idę za kanapę... |
Tylko muszę ten dialog dostać, jakoś nie zauważyłem go w opowiadaniu |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 05-03-2009, 23:33
|
|
|
Niech ci będzie, chociaż w 2007 r konflikty rasowe w ogóle nie istniały w świecie gry Raczej narodowe, a elfów prawie nie było na miejscu |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Torus [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2009, 23:51
|
|
|
Ja chcę dialog:
-Czym wyróżniali się ci łucznicy?!
-Noo.... mieli łuki - to było powiedziane całkiem poważnie i nawet wielki groźny komendant off nie wytrzymał xD
Co do Wiedźmina Edycja Rozszerzona, to nie interesowałem się piraceniem tego bo mam oryginałkę, ale napewno ktoś znalazł jakiś sposób |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:12
|
|
|
I jeszcze ten:
- Co się z nimi stało?!
- E no ten, zostali zabici...
- Jak?
- No właściwie to popełnili samobójstwo....
- Tak? Dokładnie to jak?
- Dzgnęli się nożem.
- W co?
-..... W plecy.....
:faint: Ja chcę jeszcze raz |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:20
|
|
|
Wiem, nie istniały
Ale to nie jest konflikt rasowy
Przynajmniej nie naprawdę
A co do ER to jest za darmo do pobrania (legalnie) na oficjalnej stronie. |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:27
|
|
|
Aha, mogę sobie popobierać :hihi: |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:29
|
|
|
No tylko, że ER nie działa bez wersji podstawowej
Wiem, właśnie zniszczyłem twoją nadzieję
Ale gdybyś była kiedyś w Tarnowskich Górach to chętnie ci pożyczę
Już sobie wyobrażam to :-D Indi jedzie do górnego śląska, aby zdobyć wiedźmina :hah: :faint: |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:36
|
|
|
Słońce drogie, nie wiem, jak ci to wyrazniej powiedzieć Różne dobre dusze już mi pożyczały wiedźmina, ale ja zwyczajnie nie mam na czym go odpalić Tak, naprawdę istnieją jeszcze komputery o słabszych parametrach niż wymagane przez tą grę |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Quarties
An old man by seashore
Skąd: Tarnowskie Góry (śląsk)
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:37
|
|
|
Yngvild napisał/a: | Tak, naprawdę istnieją jeszcze komputery o słabszych parametrach niż wymagane przez tą grę |
Nie wierze... Mój świat legnął w gruzach :omg: 8/ |
_________________ "Nie miecz uczyni z Ciebie wojownika, lecz waleczna dusza i wola przetrwania" - cytat własny. |
|
|
|
|
Shamaroth_Glupi
ugly bastard.
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:37
|
|
|
Ba, u mnie Hitman 2 dobrze chodzi i to jest szczytowe osiągnięcie |
|
|
|
|
Doctor
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:39
|
|
|
Hitman 2 super giera, przeszedłem na najwyższą ocenę.
Indiana, u mnie na laptopie Wiedźmol działał. Ledwo, ale działał, a Twój jest nowszy (więc chyba ma lepsze bebechy, bo nie wiem, jakie ma). |
|
|
|
|
|