Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rzeczy potrzebne i potrzebniejsze.
Autor Wiadomość
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-09-2012, 20:45   

Okej, zatem wrzućcie listę ze spisem w jednym poście, mi ciężko manewrować na tym tablecie :)
O dystansowców się nie martw, chociaż nie wiem jak ze szczałami, jak macie jakieś zapasowe to weźcie ;)
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-09-2012, 21:08   

Kurcze, pożarło mi posta :(
Musimy mieć maksymalnie dużo leczący i wzmacniających gadżetów, z uwagi na mały odsetek zajmujących się tym profesji. Zobaczymy jak wyjdzie z blokadami magicznymi, ale też ważna rzecz.
I pamiętajcie o tym czymś, co usypia/ogłusza, jak proszek czy coś.
Chyba przewijało się też coś o niewidzialności.

Zbierzcie to DZISIAJ, uzupełnijcie jak coś przyjdzie Wam do głowy- lepiej wymyślić więcej, nawet jakby miał odpaść/nie przydać się niż płakać w terenie, że się nie pomyślało :D
 
 
Onfis 

Wysłany: 24-09-2012, 22:07   

Wamp, moja dziewczyna (cały czas ją meczę żeby zrobiła konta i miała dostęp...) chce grać czarownicą. Uwzględnij to w kalkulacjach. I jak można, to czary jakieś pasujące i przydatne ;)
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 24-09-2012, 23:12   

Niech będzie czymś co leczy : >
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 24-09-2012, 23:17   

Mikstury:

rany kłute, cięte,
poparzenia,
zmiażdżenia/złamania kości
wzmacniające

(50 ampułek - 1 ampułka/1dawka), zastanówmy się nad rozdzieleniem

Pułapki:
(działka Onfisa, wybuchowa i ostrzegawcza sztuk ile? 3,4?)

Amulety:

Kvendulf - ochrona przed magią ognia
Danus - ochrona przed żywiołem powietrza
(reszta, uzupełnijcie)

Kantorek:
Tarcza - Kvendulf
Łuk i strzały - Wolfgang

Od ekipy dla ekipy:

kirys Onfisa,
o to to, jakby ktoś chciał to mogę udostępnić nagolenniki/karwasze/naramiennik w taki trochę arabaski dizajn :o
/\ Wolfgang

Wampirkowe pomysły, o których usłyszała/sama wpadła:
usypiający/ogłuszający proszek w ilości do ustalenia
coś o niewidzialności(?) kto się chcę tym babrać, niech się wypowie

Dobra! Tu jest to co wyczytałem z tego tematu, pozostaje jeszcze kwestia amuletów, dobrze, żeby każdy miał jakiś, to co napisała Wampirka o tych proszkach, oraz rozdzielenie eliksirów.
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 24-09-2012, 23:33   

Co do eliksirów to ja mam specjalną ładownicę przy pasie na 10 ampułek i torbę (dość pojemną) w której mogę nosić nadwyżkę eliksirów jakby ktoś nie miał gdzie ich wcisnąć... w sumie mogę też przenieść jakieś inne sprzęty jakby się co trafiło.

To coś o niewidzialności w sumie mogło by się przydać (zależy jakby to konkretnie działało)... bo zawsze można wtedy jakoś dostać się między wrogów i coś podsłuchać albo pobawić się w ninję i eliminować niezauważenie wrogów... jak coś takiego w ogóle jest możliwe...

Co do usypiająco- ogłuszającego proszku... wydaje mi się że każdemu przydał by się co najmniej jeden... tak na wszelki wypadek... a co z tym czymś do wyrywania z mocy psioniki na odległość albo z szybkim działaniem?
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 24-09-2012, 23:52   

Dzięki, lista przyjęta do rozpatrzenia :) Odpowiedź maks do czwartku :)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 26-09-2012, 01:05   

No i jeszcze pochodnie, tak mi się wydaje.
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 26-09-2012, 18:08   

I może mapa okolic...
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Onfis 

Wysłany: 26-09-2012, 19:35   

Nobel dla Danusa... Czemu nikt o tym nie pomyślał? :D
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-09-2012, 19:58   

ZATWIERDZONE:


Mikstury:
(1 szt. = 1 porcja)

5 szt. zatamowanie krwotoku
3 szt. zrastanie kości
3 szt. wzmocnienie (pozwala walczyć dalej z ciężką raną, do otrzymania kolejnej rany)

2 szt. proszek usypiający - rozpylony bezpośrednio (do 0,5 m) przed twarzą (TWARZĄ! wchłania się przez śluzówkę, nie rozpylamy pod nogami) powoduje natychmiastowe zaśnięcie ofiary na minimum godzinę.

Pułapka:
2 szt. wybuchowa - rażenie ciężką raną po wejściu obiektu w promień 0,5 m. Obiekt nie musi byc człowiekiem.

2 szt. pułapka alarmująca - osobno detonator i sygnalizator. W przypadku przekroczenia granicy okręgu o promieniu 5 m od detonatora, sygnalizator zaczyna hałasować głośno.
Obydwie trzeba aktywować znakami (grupa ma to opracować).

Amulety:
1x ochrona przed ogniem
1x ochrona przed powietrzem

Załatwienie koniecznego wyposażenia typu pochodnie, broń etc leży w gestii OG, ale ma być z inicjatywy grupy (w sensie jak nie będziecie pamiętać, to nie będziecie mieli, ale OG na waszą prośbę ma to zorganizować).
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2012, 15:59   

Tak na marginesie... może nie jest to najpotrzebniejszą rzeczą na świecie ale może byśmy napisali ile mamy pkt życia (liczone razem z 2 poziomem czy jakimiś pkt pancerza)... może to hmmm... trochę pomóc... :)

PS.

Czy wszystkie profesje z 2 poziomem dostają dodatkowo pkt życia czy tylko wojownicy?
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-09-2012, 16:13   

Tylko wojownicy ;)
 
 
Onfis 

Wysłany: 28-09-2012, 16:29   

Właśnie... Czy skoro gram "nową" postacią, dostaję punkt życia za poziom zdobyty na obozie?
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-09-2012, 18:08   

To zależy czy Ci Indi zezwoli, ale z tego, co mi się wydaje, to nowe postaci, których właściciele na obozie otrzymali poziom, też startują z poziomem ;)
 
 
Kajetan 


Skąd: Tychy
Wysłany: 28-09-2012, 18:42   

W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką :D Bo w razie wpadki by się przydało... :P O ile to jeszcze możliwe :mrgreen:
_________________
WALCZYĆ TRENOWAĆ VILLSVIN HIRD MUSI PANOWAĆ
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2012, 21:46   

K.W.I.K. napisał/a:
W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką :D Bo w razie wpadki by się przydało... :P O ile to jeszcze możliwe :mrgreen:


Ja jak coś mam wzmocnioną odporność na psionike... ale w sumie wam to dużo nie pomaga...
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 28-09-2012, 22:08   

wampirka napisał/a:
nowe postaci, których właściciele na obozie otrzymali poziom, też startują z poziomem
Tak własnie jest.

K.W.I.K. napisał/a:
W przebłysku ogarnięcia mi się przypomniało, że przydałoby się coś chroniącego przed psioniką :D
Pozostaje Wam nie wpadać ;)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Danus 

Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2012, 20:39   

Dobra, jako że wszyscy tak rzuciliście się z podawaniem pkt życia to może ja też podam :P

Mam aż... 1 pkt życia... ta... właśnie...
_________________
II turnus (2012) - Danus Astorii, ofirski druid-repetytorium, dźgający kopijką... zwaną pisturem
II turnus (2013) - Batiarus Astorii, ofirski wojownik, z woli Ingeboran- dowódca ariergardy
II turnus * (2014) - Remus Yerbat Vestar Astorii, ofirski zabójca oraz ochroniarz kupca Travida Lecorde... znany również jako Pan Astorii
III turnus ** (2014), kadet - Gniewko, teralski łowczy polujący na Futrzaka
III turnus ** (2014), kadet - Benjamin "Ben" Saralonde, liryzyjski kupiec z pociągiem do... pierścionków (i klejnotów)

* zwany też III
** zwany też IV
 
 
Onfis 

Wysłany: 03-10-2012, 23:18   

Ogłoszenie parahwilane! Mój kirys jednak nie jest dostępny - będę go używał ;)
 
 
wampirka 


Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2012, 23:19   

Oh nie, i co ja teraz zrobię! :P
 
 
Onfis 

Wysłany: 04-10-2012, 15:50   

Jesteś niedobra. A może ktoś uzależniał od tego swoje życie? :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13