Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DO ZATWIERDZENIA
Autor Wiadomość
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 21:46   

Abel napisał/a:
uczciwa
Chyba ci się słowa pomyliły.

Przepis na puszkę na manę powinien być w zestawie startowym.
http://www.silberberg.pl/viewpage.php?page_id=13
Cytat:
2. Na początku gry gracz otrzyma:
- Zestaw rozkazów wraz z gestami.
- Listę trzech pierwiastków żywiołów zgodnych ze specjalizacją i wieloznacznych.
- Instrukcje tworzenia magicznych przedmiotów.
- Informacje o rytuale pobrania energii, zwykłym i na intersekcji.

(..) 5. Przedmioty magiczne
(...) - Rezerwuar potocznie "puszka na manę", to rzadki przedmiot, w który zaklęta jest dodatkowa energia magiczna, zmagazynowana w taki sposób, jak mana w organizmie maga. Najczęściej są one tworzone z drogich kamieni na drodze rytuału.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Abel 

Wysłany: 02-10-2013, 22:12   

Rytuał utworzenia puszki:
W środku okręgu utworzonego jak do pobierania many umieszczamy przedmiot, który ma posłużyć za puszkę. Wykonujemy rytuał do pobrania many do szóstego punktu włącznie.

1. Oczyszczenie powierzchni
Do wykonania rytuału potrzebna jest powierzchnia, na której można wyrysować okrąg o średnicy około 3,5 metra. Musi być to miejsce pozbawione wszelakich elementów mogących zakłócić pobieranie i możliwie jednolite. W każdym wypadku miejsce należy oczyścić zaczynając od usunięcia wszelkich elementów fizycznych. Drugim etapem jest oczyszczenie obszaru za pomocą specjalnej formuły, którą wygłasza się stojąc w punkcie centralnym przyszłego okręgu:
Claste rearus, cubart soroll, cubart asorelum, cubart petur et despetur, sems me vida.
2. W punkcie centralnym kładzie się wszystkie potrzebne w trakcie rytuału komponenty. Kolejnym etapem jest kreślenie granic okręgu, zaczynając od kierunku północnego, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Podczas tego rysujący winien znajdować się wewnątrz przyszłego okręgu. Nim to nastąpi trzeba stojąc na północnej granicy kręgu wymówić następującą formułę:
Maalas ger thantum.
Teraz można zacząć kreślić co trzeba wykonać jednym ruchem powtarzając zwrot:
Maalas ger hamir.
Gdy nakreśli się okrąg należy wymówić słowa kończące ten proces:
Maalas derthi.
3. Teraz mag musi przejść do środka okręgu i zacząć rozkładanie komponentów, rozpoczynając od kierunku północnego, a poruszając się zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Gdy położy przedmiot w odpowiednim miejscu, robi krok do tyłu i wypowiada następujące słowa:
Gor mahna tyraan marif
4. W kolejnym etapie trzeba związać komponenty z kręgiem i ze sobą wzajemnie. W tym celu mag musi ustawić się w centrum kręgu i wypowiedzieć następującą formułę:
Saala frei Saala guia.
5. Teraz następuje najważniejszy moment rytuału. Mag wyciąga ręce w stronę kolejnych komponentów (zaczynając od tego położonego najbardziej na północy, poruszając się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) i pobiera z nich energię magiczną. W tym celu musi użyć następującego zwrotu:
Marji maset „nazwa żywiołu” pori.
W miejscu „nazwa żywiołu” trzeba wstawić słówko magiczne odpowiednie dla rodzaju pobieranej many. Są to: Ziemia- Erat; Woda- Atrium; Życie- Anium; Ogień- Aurumo; Powietrze- Luonirium.
6. Teraz mag musi ustabilizować pobraną moc. W tym celu musi usiąść w środku kręgu i trzy razy wypowiedzieć następujący zwrot:
Saala frei frei Saala.

W przedmiocie może zostać zamknięte do 10 punktów many, nie ma ograniczenia co do ilości puszek.(zdrowy rozsądek?)
Pobranie many z puszki polega na wypowiedzeniu formuły Marji maset erethum terrui pori. Po użyciu przedmiotu jako puszki nie może zostać ponownie użyty w tym celu. Ilość many w puszce zależy od przedmiotu, jego trwałości i kunsztowi w wykonaniu.

Przepraszam za moje niedopatrzenie.
W kwestii skrzynki to może być skrzynka z trucizną paraliżującą w zasięgu 2 metrów na 15 sekund, czyli tak jak chcieliście. Jest ona absolutnie jednorazowego użytku.
 
 
Abel 

Wysłany: 02-10-2013, 23:08   

Sakwa nie wyleciała.

Cytat:
Pravve Vedderta Merir Ercedeme - płomień ciepło powiększyć trwać - parząca tarcza z płomieni (na jedną osobę, powinna też zadawać lekką ranę poparzenie) nadal to samo, nielogiczne to to
Pravve Vedderta Merir Korder Ercedeme - płomień ciepło powiększyć, pomnożyć trwać - parząca tarcza z płomieni - zależnie od ruchu ręki przy "trwać" może być okręgiem lub ścianą, jedno "pomnożyć" powinno dać ścianę szerokości 2 m, nie dalej niż 5 metrów od rzucającego, powinno zadawać kilka lekkich lub ciężką ranę ooo i w formie ściany to spoko, może być jak najbardziej, ale tarcza wokół postaci jest dość naciągana
Pravve Vedderta Korder Ongole - płomień ciepło zwielokrotnić, rzucić - małe ogniste pociski na grupę (może rana ciężka?), ilość zależna od powtórzeń "zwielokrotnić" jak pisałem, spoko jest ten czar
Pravve Vedderta Merir Korder Ongole - płomień ciepło powiększyć zwielokrotnić, rzucić - podpalenie na 1. szereg lub fala ognia - lekka rana fala ognia, przed którą można uskoczyć jakby co, 2metry szerokości 5pkt many
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka) 3 pkt many
Pravve Merir Ongole płomień zwiększyć rzucić - ognisty pocisk na grupę (lekka) już jedno takie zaklęcie jest, jak pisałem :)
Pravve Vedderta Merir Ongole Lerketa - płomień ciepło zwiększyć, rzucić, wybuch - kula ognia rzucić przed zwiększyć, 4pkt many(ciężka)
Vedderta Prome Merir Ercedeme - ciepło zamknąć, zwiększyć i trwać - rozgrzanie do gorąca żelaza, drewno niszczy - rozbrojenie, broni drzewcowej nie można używać do końca potyczki. działa, jest spoko jak pisałem
Vedderta Ongole Ciepłe powietrze, rzucić - obalenie z poparzeniem jak ma oparzyć to 4pkt many
Pravve Rengat ogień usunąć - Usunięcie płomiennego zaklęcia jak pisałem, kontrzaklęcie
Shirro Lerketa Ercedeme - światła wybuch trwać - dłuższe oślepienie działa, 20 sekund 6pkt many
Shirro Lerketa - światło wybuch - błysk światła - oślepienie sekundajak sekunda to punkcik :)


Cytat:
Reg,broń go od prawdy - Reg,phahivara te satya - Sprawia, że cel jest bardziej podatny na kłamstwa, oszustwa itp. cel uwierzy w pierwszą sugestię jaką usłyszy, 4pkt many

Reg, broń go/nas od obojętności - Reg,phahivara te/amane lagani - Zwiększenie morale jaki efekt miałoby dać to realnie?

Reg,objaw mi prawdę - Reg,kami mane satya - Prawda/fałsz uzyskujesz odpowiedź prawda/fałsz na postawione pytanie, 3pkt many

Reg,daj mu karę - Reg,apavum tene saja - Jak ktoś dopuści się zdrady, to stanie mu się krzywda (Jaka? Ciężka rana?) jakby taka klątwa? Może być ciężko z tym

Reg,daj/nakaż mu obojętność - Reg,apavum/mathavum tene lagani - Cel staje się neutralny, przestaje walczyć itp. takie oszołomienie w walce, ale jak jego ludzie zdadzą sobie sprawę z tego jak czar działa, to mogą go znów przekonać na swoją stronę, 4pkt many

Reg,nakaż mu objawić prawdę - Reg,mathavum tene kami satya - Ofiara czaru mówi prawdę działa na serię pytań, zależy od siły obiektu, 2pkt many/pytanie

Reg,nakaż mu strzec go - Reg,mathavum tene phahivara te - Cel czaru ma za zadanie strzec kogoś wbrew jego woli? bardzo silne zaklęcie i trochę naciągane. Ale logicznie ułożone słowa. 8pkt many, działa przez minutę

Reg,chroń go - Reg, phahivara te - Tarcza daje możliwość przyjęcia jednego trafienia więcej, 3pkt many.


Końcówka magii:
Cytat:
Pravve Ercedeme - mały płomień trwać - zasklepienie rany a w zasadzie jej wypalenie, czyli oczyszczenie, 2pkt many
Shirro Korder Ercedeme - promień światła zwielokrotnić, trwać - chwilowe {maks 10 sekund} światło, rzucane z latarki. oczywiście nie będę tego używał wtedy, kiedy jasne będzie, że zepsuje klimat. Najwyżej podczas przemarszy, i nie będę światła kierował na boki drogi, aby nie ujawnić kryjących się BNów i graczy ok, działa 2 pkt many

Vedderta Rengat - Ciepło zamknąć - Jak Indi napisała, trochę bez sensu, ale wrzucę Rana krytyczna przy kontakcie fizycznym właśnie nie kumam, zamknąć w czym?
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 02-10-2013, 23:28   

Cytat:
Sakwa nie wyleciała.

Sorki, nie doczytałam tej końcówki posta :) i tak ją dopracujemy :)

Abel napisał/a:
Pravve Vedderta Merir Ercedeme - płomień ciepło powiększyć trwać - parząca tarcza z płomieni (na jedną osobę, powinna też zadawać lekką ranę poparzenie) nadal to samo, nielogiczne to to
Wyjaśnij. Dlaczego utworzenie przed sobą parzącego płomienia nie ma dawać obrażeń temu, kto w to wlezie? Gdybym rozpaliła klasyczne ognisko, to by zadziałało.
Abel napisał/a:
le tarcza wokół postaci jest dość naciągana

Tak? Jeśli powtórzę to x razy machając wokół siebie?
Cytat:

3. Zwielokrotnić: Korder Gest: Luźny okrężny ruch nadgarstkiem, powtórzony tyle razy, ile zwielokrotnień jest potrzebne


Abel napisał/a:
Pravve Ongole płomień rzucić - ognisty pocisk na osobę (lekka) 3 pkt many
To ja bym tu jeszcze dorzuciła ciepło, skoro i tak 3 pkt. No bo:
http://www.silberberg.pl/viewpage.php?page_id=13
Cytat:
ilość many, która jest potrzebna do rzucenia (standardowo jest to jeden punkt many za jeden użyty pierwiastek

Abel napisał/a:
już jedno takie zaklęcie jest, jak pisałem :)

A co to przeszkadza? Mag i tak rzuci jedno LUB drugie, ilości many mu to nie przysparza, tylko ilość zaklęć do zapamietania ;)

Abel napisał/a:
rzucić przed zwiększyć,
Słusznie! Mój błąd :)

Abel napisał/a:
dłuższe oślepienie działa, 20 sekund 6pkt many
Informuję, że zgarniam halogen :D :D :D

Abel napisał/a:
Zwiększenie morale jaki efekt miałoby dać to realnie?
Realnie to żaden ;) jedynie fabularnie ;)

Abel napisał/a:
takie oszołomienie w walce, ale jak jego ludzie zdadzą sobie sprawę z tego jak czar działa, to mogą go znów przekonać na swoją stronę,
Bezsprzecznie.

Abel napisał/a:
Cel czaru ma za zadanie strzec kogoś wbrew jego woli?
Nie no, raczej zgodnie z jego wolą. To coś w rodzaju tarczy.

Do "reszty magii" dorzuciłam też swój komentarz :) Latarkę koledze przydzielam ja, to raz ;) A dwa:
Abel napisał/a:
Vedderta Rengat - Ciepło zamknąć - Jak Indi napisała, trochę bez sensu, ale wrzucę Rana krytyczna przy kontakcie fizycznym właśnie nie kumam, zamknąć w czym?

Kolega pomylił tu słówka. Powinno być tak:
Cytat:
Prave Ercedeme - mały płomień trwać - zasklepienie i dezynfekcja rany

Shirro Korder Ercedeme - promień światła zwielokrotnić, trwać - chwilowe {maks 10 sekund} światło, rzucane z latarki. oczywiście nie będę tego używał wtedy, kiedy jasne będzie, że zepsuje klimat. (z tym, że latarkę dostarczę ja i będzie to maks świetlik :P Indi.) Najwyżej podczas przemarszy, i nie będę światła kierował na boki drogi, aby nie ujawnić kryjących się BNów i graczy
Vedderta Prome - ciepło zamknąć Jak Indi napisała, trochę bez sensu, ale wrzucę :P Rana krytyczna przy kontakcie fizycznym ;) Indi uważa, że to może działać, ale zakładając przyłożenie łap do celu, który ma być ranion dość poważnie. Indi.)

Vedderta Rengat
- Ciepło usunąć - - usunięcie poparzenia to również Indi uważa za bez sensu ;) )
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Rosomak 
"Te, możny"

Skąd: księstwo Boucort
Wysłany: 03-10-2013, 08:25   

Jaki byłby koszt zwiększenia morale?
_________________
2012 urwis - Earon, ofirski traper.
2013 III turnus - Samus, szaman rosomaka z Samni, imperialista.
2013 epilog - Dobromił, teralski kapłan Rega w służbie 22 kohorty kondotierskiej burego tymenu.
2014 IV turnus - Książę Oleg Fryderyk Wettyn w służbie 15 kohorty zielonego tymenu.
2014 epilog - † Gentarō Nyanor Diaeth, kapłan-wojownik Klyfty/ generyczny elf z rodu Diaeth - prawie jak BN ^^
 
 
Abel 

Wysłany: 03-10-2013, 11:39   

Generalnie w założeniach magii, jak coś jest tworzone to pojawia się ono bezpośrednio przy rzucającym czar, a magia czyni się bezpośrednio po wypowiedzeniu słowa. Da obrazenia, ale jednocześnie nasz biedny mag musiałby być z azbestu, żeby się nie zapalił :P
Powtarzając x razy mozesz, tego nikt nie broni, racja.
Ok, dorzuć ciepło, dodaje oparzenie.
Jak fabularnie i klimatotwórzczo to spoko, 3pkt many :)
Zmyliło mnie to 'nakaż mu', ale jak tak to ok, to mniej many, bo nie ingeruje aż tak w umysł, 5pkt many, nadal minuta.
I co do ostatniego zaklęcia to ma sens, lekka rana, na dotyk 2pkt many.
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 12:08   

Zgaduję, że chodzi o tą tarczę, tak? No ok, jeśli przyjmujemy, że płomień i ciepło pojawiają się dokładnie tam, gdzie mag stoi, to trzeba je przesunąć, lub przesunąć maga. No ale to się tyczy też zaklęcia ściany, nie? Dlatego się zdziwiłam, czemu z dwóch bliźniaczych zaklęć, jedno jest ok a drugie nie.
Ponieważ przesuwające słówko "rzuć" się nie nadaje, bo nam tarcza odleci w kosmos, to proponuję dać tam słowo "przesuń" przed powiększeniami i pomnożeniami i będzie git. Do obu zaklęć. Lub też bez tego słówka, ale mag musi się odsunąć po słowach "płomień ciepło".
Dobrze rozumiem, o co chodzi?

Abel napisał/a:
I co do ostatniego zaklęcia to ma sens, lekka rana, na dotyk 2pkt many.

Haha, ale które ostatnie? :D
Masz Vedderta Regnat i Vedderta Prome, które Shatan pomylił :D
Czyli ciepło zamknąć i ciepło usunąć. Rozumiem, że to to z "zamknąć". Si :D
A to z usunąć? :D No bo pacz, słowo Vedderta to słowo pierwiastka żywiołu, ono tworzy emanację tego żywiołu, czyli w tym wypadku ciepło. Czyli takie zestawienie słów powoduje najpierw stworzenie ciepła, a zaraz potem usunięcie go. Czy się mylę?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Abel 

Wysłany: 03-10-2013, 12:26   

Cytat:
Vedderta Prome - ciepło zamknąć Jak Indi napisała, trochę bez sensu, ale wrzucę Rana krytyczna przy kontakcie fizycznym Indi uważa, że to może działać, ale zakładając przyłożenie łap do celu, który ma być ranion dość poważnie. Indi.)
to zaklęcie :)
Co do usuwania, to brzmi to głupio, ale pomysł sam w sobie jest fajny i warto go zachować w takiej formie. Nie, nie mylisz się usuwasz coś co dopiero stworzyłaś, ale inaczej to nie wyjdzie. Na obozie bywało jeszcze słówko wywołaj i ono załatwiało całą sprawę :P

Co do nieszczęsnej tarczy to ok, jak przesuniecie płomień i ciepło przed powiększaniem to będzie si :)
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 12:34   

Abel napisał/a:
Na obozie bywało jeszcze słówko wywołaj i ono załatwiało całą sprawę :P
Hm, a ja bym pomyślała raczej nad czymś, co by ukierunkowywało działanie maga na coś, czego on sam nie stworzył, przykładowo jest sobie ognisko, więc po co mam tworzyć płomień, jak mogę użyć gotowego.
No ale to do obmyślenia, tak rzucam myśl tylko :)

Oki, to chyba wszystko, dopracujemy jeszcze tę sakwę/ pudełko z pyłkiem paraliżującym i wystarczy ;)

Edit - odwołuję, to chyba jednak nie wszystko :D :D :D
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Abel 

Wysłany: 03-10-2013, 14:27   

Ależ można używać istniejącego ognia, wtedy wychodzi jeszcze ładniej :)
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 14:37   

Ja wiem, wprowadziliśmy opcję wzmocnienia zaklęcia zywiołem :D Dotychczas nikt z tego nie korzystał ;)
Chodzi mi tylko o rozróżnienie w znaczeniu słówek między "płomień który właśnie stworzyłem" a "płomień który jest niezależnie ode mnie".

Dobra, to na gdzie indziej dyskusja ;)
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 16:14   

Abel napisał/a:
każdy powinien mieć podobną "siłę" na starcie.


Hmm... Mówisz o starcie czy o starciu?
Nie wiem jak wygląda skład innych drużyn. Z całym szacunkiem, ale za dużej siły w starciu to my nie mamy ;)

I mam jeszcze pytanko. Jako mag mam TYLKO I WYŁĄCZNIE 10 pkt many? Bo jak tak to słabo... dużo zaklęć to ja nie rzucę :<
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 16:33   

Dobra, w sumie nie wiem, czy trzeba to zatwierdzić, ale napiszę.
Po obozie zauważyłem, że przypadkowo podkradłem wam jaskółkę imperium :D
A jako, że możemy mieć z nim starcie podczas fabuły, to mogę ją na epilog zostawić?
N.p. Podając się za członka imperium?
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 18:00   

Shatan napisał/a:
Jako mag mam TYLKO I WYŁĄCZNIE 10 pkt many?
Potwierdzałam Ci już, że masz 20 pkt.
Indiana w temacie jaskółki napisał/a:

Widzisz, przeszłoby, gdyby nie jedno malutkie "ale" i niestety nie chodzi o piwo.
Otóż grasz nową postacią. Twoja nowa postać nie poznała w trakcie letnich wydarzeń ludzi z Imperium. A samo Imperium to nie jest organizacja typu szkolny klub sportowy, przynależnością do której można się chwalić kumplom. Więc moim zdaniem - nie ma mowy.
Ale wrzucę to do zatwierdzeń, jeśli Ci zaplecze się zgodzi, to ok.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 18:07   

No, ale wiesz. Tło fabularne typu upity kumpel i wszystko jasne :D
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 18:33   

Więc naszą sakwę paraliżującą robimy tak:
Powój robi mleko makowe, dokłada preparat znieczulający do robienia operacji, mieszamy, po czym je odparowujemy, uzyskany proszek zbieramy. Rzecz się wchłania przez oddech lub krew lub uszkodzoną skórę (to dodaję, ponieważ nie chcę realnie komuś dziurawić skóry ;) )
Bierzemy sakwę skórzaną, ścianki od wewnątrz smarujemy proszkiem.
W ściance montuję też igiełki.
W środku wsadzamy zawiniątko z (cienkiej folii ;) ;) ) pęcherza, wypełnione proszkiem.
Divakar montuje na nim, trzymając łapkami, zaklęcie:
ciepło - zamknąć - zwielokrotnić - wybuch - zamknąć
Vedderta - Prome -Korder - Lerketa-Prome
Teoretycznie powinno nam wytworzone i pomnożone przez pierwiastek ciepło skompresować w sakwie, w której następnie następuje rozprężenie tego ciepła, trzymane przez sakwę. Jeśli MG uznają, że sakwa tego nie wytrzyma, to usuniemy "zwielokrotnienie".
I teraz - do otwarcia sakwy potrzebne jest dowolne magiczne słowo "otwórz". Bo słowo "zamknij" ją blokuje, co wykryje każdy średnio zdolny mag (realnie informuję o tym, że sakwa jest zamknięta magicznie drugiego OG). To słowo "otwórz" jednocześnie aktywuje owo rozprężenie powietrza, w którym rozpyli się zawarty tam pył paraliżujący.
W razie gdyby nie podziałało, podziała na pewno na osobę, która wsadzi łapę w proszek.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Kharie 


Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-10-2013, 19:09   

Cytat:
Po obozie zauważyłem, że przypadkowo podkradłem wam jaskółkę imperium
A jako, że możemy mieć z nim starcie podczas fabuły, to mogę ją na epilog zostawić?
N.p. Podając się za członka imperium?


Moim zdaniem - jak najbardziej możesz :)

Co do sakwy - jak dla mnie wszystko wygląda sensownie. Może oprócz tego zwielokrotnienia. Powinno być bez, bo pojemnik by się zniszczył na pewno.
Jedyną rzeczą, którą bym zmieniła jest zasięg działania - nie 2, a 1,5 m ma być. Niby nic, ale w sytuacjach, gdzie wszyscy starają się być jak najbliżej, to robi różnicę. :)
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 03-10-2013, 19:21   

Wielkie dzięki :)
Kharie napisał/a:
Niby nic, ale w sytuacjach, gdzie wszyscy starają się być jak najbliżej, to robi różnicę.


O to właśnie chodzi :D Nauczy się ciekawskich, żeby nosa nie wściubiać :twisted:
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 03-10-2013, 20:07   

Dobra, 1,5 m jest lepsze niż nic :D Zgoda :D
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13