Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Do zatwierdzenia
Autor Wiadomość
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2013, 02:40   Do zatwierdzenia

Mikstury

Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki):
- 12x zasklepienie rany
- 6x leczenie poparzeń
- 6x zrastanie kości
- 12x znieczulenie
- 12x odkażenie
- 6x uzupełnienie krwi
- 6x wznowienie krążenia
- 6x wyleczenie z choroby (leczy proste, pospolite choroby. Te groźniejsze może spowolnić)
- 6x oczyszczenie organizmu (jak rostwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się coponiektórych trucizn, nieświerzego jedzenia, alkoholu z żołądka)
- 3x rozbudzenie (przeciwieństwo: uśpienie)
- 3x przytomność umysłu (przeciwieństwo: zawroty gowy)
- 3x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk)
- 3x otrzeźwienie (przeciwieństwo: otępienie)
- opcjonalnie, zamiast rozdrabniać się na cztery powyższe: 10x oczyszczenie umysłu, które zawiera w sobie wszystkie powyższe, ale raz użyte na jedną z dolegliwości nie będzie mogło być wykorzystane po raz kolejny.

Mikstury średnio dostępne, w które mogę zaopatrzyć drużynę jako szef wywiadu Dragana:
- 6x zdjęcie paraliżu
- 2x przywrócenie oddechu
- 1x przywrócenie pamięci
- 6x wzmocnienie woli (utrudnia wtargnięcie i kontrolowanie umysłu oraz wzmacnia magiczne zaklęcia; trwa 30 min.; dostępne również dzięki magom)
- 3x amnezja (zapomnienie ostatnich 15 minut z życia)
- 3x zatrzymanie krążenia
- 3x „rozwiązanie języka” (taka gorsza wersja serum prawdy; 1 godz.)

Mikstury średnio dostępne, w które możemy zaopatrzyć się głównie dzięki magom:
- 3x bystrość umysłu (przeciwieństwo: ogłupienie; podane komuś nie ogłupionemu zwiększa błyskotliwość, inteligencję na 30 min.)
- 6x przywrócenie many (10 pktów)

Mikstury dostępne dzięki druidce w drużynie:
- 3x widzenie ukrytego (pozwala zauważyć to, co ktoś intencjonalnie ukrył, również magicznie)
- 3x uśpienie (3 min.)
- 3x paraliż (1 min.)


Artefakty:
- Talizman druidki („szósty zmysł”, zsyła wizje, intuicje)
- Amulet chroniący przed miagią kapłańską (1x/12h; zakupiony podczas obozu)
- Amulet druidzki Jałowiec (ochrona przed pierwszym zaklęciem magii ognia. Odnawia się po 12h):
- Amulet druidzki Ostrokrzew (regenaracja po ciężkiej ranie skrócona do 5 min)
- Amulet druidzki Jarzębina (ochrona przed magią umysłu)
Amulet druidzki Cis (czytanie pamięci miejsca raz na 12 godzin)

proszek iluzji
Magia powietrza:
Uderzenie wiatru (obalenie), wywołaj-wiatr-rzuć
„Masowe” uderzenie wiaru, wywołaj-wiatr-rzuć-zwiększ
Odbicie (zawrócenie uderzenia wiatru), zatrzymaj-wiatr-rzuć
Utrata świadomości (omdlenie 1min.), zaklęcie dotykowe, usuń-wiatr
Oślepienie (chwilowe), wywołaj-błysk
„Masowe” oślepienie, wywołaj-błysk-powiększ
Rozwianie gazu, wywołaj-wiatr
Lewitacja, usuń-wiatr-zamknij
Przywrócenie oddechu, wywołaj-wiatr-zmniejsz
Cyklon (wzmocnione obalenie, cel dłużej leży), wywołaj-wiatr-przesuń(wpraw w obrót)-rzuć
Eksplozja (ciśnienia), zamknij-wiatr-zmniejsz-rzuć-otwórz
Światło (1 min.), wywołaj-błysk-zamknij
Sygnał świetlny (raca), wywołaj-błysk-rzuć
Ogłuszający hałas (1min), wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-zwiększ (zamyka dźwięk wokół głowy)
Uciszenie, usuń-dźwięk
„Masowe” uciszenie, usuń-dźwięk-powiększ
Przesłanie dźwięku (informacji ustnej), zamknij-dźwięk-[tutaj dźwięk/wiadomość]-przesuń-dźwięk (na dalsze odległości wzmocnione rytuałem w oparciu o magiczne znaki zdobyte na obozie)
Pomieszanie zmysłów/obłęd , wywołaj-błysk-wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-powiększ
Chwilowa ciemność, usuń-światło (w małym pomieszczeniu usuwa światło, działa jak chwiowe oślepienie)
Tarcza próżniowa (ochrona przed ogniem), usuń-wiatr-zamknij-zatrzymaj
Ultradźwięki (do prostego rozpoznawania terenu), wywołaj-dźwięk-zatrzymaj-przesuń

Magia ziemi:
Kamienna ściana, wywołaj-kamień-powiększ-(przesuń)-zamknij
spowolnienie, usuń-twardość (w ziemi)
kamienna skóra, wywołaj-twardość-zamknij (działa jak pancerz: po wyleczeniu z ciężkiej rany 5 min. i powrót do walki)
Skamienienie (na dotyk/1 min), wywołaj-kamień-zamknij
Rzut kamieniem, (wywołaj [jeśli nie ma w pobliżu])-kamień-rzuć
Rzut głazem (ciężka rana), wywołaj-ciężki-kamień-powiększ-rzuć
Dziura w ziemi (obalenie) [tylko na kamiennym podłożu], usuń-kamień
Zwiększenie ciężaru (miecza/nogi/ręki/przedmiotu), zwiększ-ciężar
Zmniejszenie ciężaru, zmniejsz-ciężar
Piach w oczy, wywołaj-kamień-zamknij-zmniejsz-otwórz-rzuć
„Masowy” rzut kamieniem (lawina kamieni), zwiększ-zwiększ...-wywołaj-kamień-rzuć
Kamienna tarcza (tworzy na chwilę kamienną zasłonę, którą można obronić się przed zaklęciem czy strzałą), wywołaj-kamień-powiększ

Zaklęcia druida (gotowe z zestawu):
Zasklepienie rany
Oczyszczenie z trucizn pochodzenia naturalnego
Kamienna skóra
Poznanie stanu zdrowia
Ochrona przed nekromancją (1 min.)
Igły jeża (rani osobę, która dotknie zaklętej osoby)
Obłęd (dotykowe, 5 min)
Usunięcie opętania
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2013, 02:45   

Ah, i ten cały proszek iluzji. Zapomniałem.
Batiarius odziedziczył go po swoim krewnym (faktycznie istniejącym wcześniej fabularnie).
Rzucony w twarz/dodany do jedzenia wywołuje halucynacje (losowe iluzje) przez 15 min.

DO GRUPY: W TYM TEMACIE NIE PISZECIE. WSZELKIE UWAGI PRZEDSTAWIAJCIE W POZOSTAŁYCH TEMATACH.
 
 
Abel 

Wysłany: 04-10-2013, 09:18   

Widzę, kolega zastosował regułę batmy: zażądam czegoś kosmicznego, to dostanę dokładnie to co chciałem :D
Otwieracie aptekę, czy szpital polowy? Wpisuję ilości zatwierdzone.

[quote]Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki):
- 8x zasklepienie rany
- 4x leczenie poparzeń
- 4x zrastanie kości
- 8x znieczulenie
- 8x odkażenie
- 3x uzupełnienie krwi
- 3x wznowienie krążenia
- 3x wyleczenie z choroby (leczy proste, pospolite choroby. Te groźniejsze może spowolnić)
- 3x oczyszczenie organizmu (jak rostwór z solą, powoduje wymioty, szybko podane pozwala pozbyć się coponiektórych trucizn, nieświerzego jedzenia, alkoholu z żołądka)
- 1x rozbudzenie (przeciwieństwo: uśpienie)
- 1x przytomność umysłu (przeciwieństwo: zawroty gowy)
- 1x uspokojenie (przeciwieństwo: szaleństwo, nadpobudliwość, berserk)
- 1x otrzeźwienie (przeciwieństwo: otępienie)


Mikstury średnio dostępne, w które mogę zaopatrzyć drużynę jako szef wywiadu Dragana: Draganowi nie przyznano dotacji
- 3x zdjęcie paraliżu
- 1x przywrócenie oddechu
- 1x przywrócenie pamięci
- 4x wzmocnienie woli (utrudnia wtargnięcie i kontrolowanie umysłu oraz wzmacnia magiczne zaklęcia; trwa 20 min.; dostępne również dzięki magom)
- 2x amnezja (zapomnienie ostatnich 15 minut z życia)
- 1x zatrzymanie krążenia
- 2x „rozwiązanie języka” (taka gorsza wersja serum prawdy; 0,5 godz.)

Mikstury średnio dostępne, w które możemy zaopatrzyć się głównie dzięki magom:
- 3x bystrość umysłu (przeciwieństwo: ogłupienie; podane komuś nie ogłupionemu zwiększa błyskotliwość, inteligencję na 30 min.)
- 2x przywrócenie many (10 pktów)

Mikstury dostępne dzięki druidce w drużynie:
- 2x widzenie ukrytego (pozwala zauważyć to, co ktoś intencjonalnie ukrył, również magicznie)
- 2x uśpienie (1 min.)
- 2x paraliż (1 min.)
 
 
Lyar 
To ja, Leclerc


Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2013, 09:23   

Przepraszam, że odpowiem w tym temacie, mój post można usunąć, ale sami przyznaliśmy Draganowi dotację w postaci pewnego drogocennego kamyczka, nie wiem czy pamiętasz, Ablu... :D
_________________
Weteran i Epilog 2011 - Lyar Greed, włamyhobbit
II turnus 2012 - Kail Wrathwine, hobbit kupiec
II turnus 2012 - Bran Spadającobrody, krasnolud, "śpiewajła z Shamarothu" (W sumie nieoficjalna postać)
II turnus 2012 - Lainus Envidius, pół-niziołek z Tulos, łucznik... i jego kocyk bezpieczeństwa.
II turnus 2013 - Glaton Leclerc, mag powierza z Mercji i Imperialista.
III turnus 2014 - Lior Lecorde, psionik, głowa rodu, a w końcu pustelnik - człowiek o dobrych chęciach, lecz słabej woli.
IV turnus 2014 (kadet) - Lewi Grinwald Polecam Się, kupiec i wierny sługa Rodziny Lecorde.
IV turnus 2014 (kadet) - Jango Horkherei, wędrowny hipnotyzer z Sapientii.
 
 
Abel 

Wysłany: 04-10-2013, 09:39   

Lecąc dalej :)

Cytat:
Artefakty:
- Talizman druidki („szósty zmysł”, zsyła wizje, intuicje)
- Amulet chroniący przed miagią kapłańską (1x/24h; zakupiony podczas obozu)
- Amulet druidzki Jałowiec (ochrona przed pierwszym zaklęciem magii ognia. Odnawia się po 12h):
- Amulet druidzki Ostrokrzew (regenaracja po ciężkiej ranie skrócona do 5 min)
- Amulet druidzki Jarzębina (ochrona przed magią umysłu)
Amulet druidzki Cis (czytanie pamięci miejsca raz na 12 godzin)

proszek iluzji
Magia powietrza:
Uderzenie wiatru (obalenie), wywołaj-wiatr-rzuć działa, 2pkt many
„Masowe” uderzenie wiaru, wywołaj-wiatr-rzuć-zwiększ 4pkt many, obala grupę osób stojących razem
Odbicie (zawrócenie uderzenia wiatru), zatrzymaj-wiatr-rzuć kontrzaklęcie na inne obalenie, coś podobnego, 2pkt
Utrata świadomości (omdlenie 0,5 min.), zaklęcie dotykowe, usuń-wiatr 3pkt działa na dotyk i tylko na dotyk
Oślepienie (chwilowe), wywołaj-błysk to ja na obozie, wywołujesz kulkę, przed sobą, która oślepia wszystkich, którzy patrzyli w tym kierunku, także Ciebie, 4pkt many, 10s
„Masowe” oślepienie, wywołaj-błysk-powiększ może powodować dłuższe oślepienie, do pół minuty
Rozwianie gazu, wywołaj-wiatr rozwiewa nasze biedne kulki dymne :( 2pkt many
Lewitacja, usuń-wiatr-zamknij i jak to widzisz mechanicznie? może służyć do przenoszenia czegoś ciezkiego, albo noszenia zwłok za Was 6pkt
Przywrócenie oddechu, wywołaj-wiatr-zmniejsz może zadziałać, nie musi, kwestia OG w tym momencie 3pkt
Cyklon (wzmocnione obalenie, cel dłużej leży), wywołaj-wiatr-przesuń(wpraw w obrót)-rzuć obala na 10s, nie zadaje ran, 6pkt
Eksplozja (ciśnienia), zamknij-wiatr-zmniejsz-rzuć-otwórz lekka rana, 3pkt
Światło (0,5 min.), wywołaj-błysk-zamknij pozwala świecić latarką, proszę o nie nadużywanie tego, proszę o nie świecenie po krzorach, chyba że akurat coś wam tam upadnie, telefon cokolwiek 4pkt
Sygnał świetlny (raca), wywołaj-błysk-rzuć działa, 3pkt
Ogłuszający hałas (0,5 min), wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-zwiększ (zamyka dźwięk wokół głowy) cel nie słyszy nic poza tym hałasem, generalnie wyłącza mu słuch na pół minuty 4pkt
Uciszenie, usuń-dźwięk 3 pkt na 30s
„Masowe” uciszenie, usuń-dźwięk-powiększ 6pkt na 30s na góra 3 osoby
Przesłanie dźwięku (informacji ustnej), zamknij-dźwięk-[tutaj dźwięk/wiadomość]-przesuń-dźwięk (na dalsze odległości wzmocnione rytuałem w oparciu o magiczne znaki zdobyte na obozie) niestety noł łej, nadajnik padł
Pomieszanie zmysłów/obłęd , wywołaj-błysk-wywołaj-dźwięk-przesuń-zamknij-powiększ takie ogłupienie na 15s, 3pkt
Chwilowa ciemność, usuń-światło (w małym pomieszczeniu usuwa światło, działa jak chwiowe oślepienie) nie widzę tego mechanicznie
Tarcza próżniowa (ochrona przed ogniem), usuń-wiatr-zamknij-zatrzymaj działa, 3pkt
Ultradźwięki (do prostego rozpoznawania terenu), wywołaj-dźwięk-zatrzymaj-przesuń nie działa

Magia ziemi:
Kamienna ściana, wywołaj-kamień-powiększ-(przesuń)-zamknijdziała, 4pkt
spowolnienie, usuń-twardość (w ziemi) działa, 2pkt, ale nie zdziw się jak nikt nie będzie reagował
kamienna skóra, wywołaj-twardość-zamknij (działa jak pancerz: po wyleczeniu z ciężkiej rany 5 min. i powrót do walki) ok, 2pkt
Skamienienie (na dotyk/1 min), wywołaj-kamień-zamknij działa, 4pkt
Rzut kamieniem, (wywołaj [jeśli nie ma w pobliżu])-kamień-rzuć będzie wesoło, jak nie ma to 3pkt, jak jest to 2, jedna lekka, chyba że większy kamień
Rzut głazem (ciężka rana), wywołaj-ciężki-kamień-powiększ-rzuć 6pkt many
Dziura w ziemi (obalenie) [tylko na kamiennym podłożu], usuń-kamień działa na wszystkich, którzy wejdą tam, 4pkt
Zwiększenie ciężaru (miecza/nogi/ręki/przedmiotu), zwiększ-ciężar 2pkt, działą na 30s
Zmniejszenie ciężaru, zmniejsz-ciężar jak wyżej
Piach w oczy, wywołaj-kamień-zamknij-zmniejsz-otwórz-rzuć powinno być jeszcze 'zmiel' 4pkt many
„Masowy” rzut kamieniem (lawina kamieni), zwiększ-zwiększ...-wywołaj-kamień-rzuć zależy ile razy zwiększ się pojawi, od 4 do 10pkt, zadaje po dwie lekkie rany osobom przed Tobą w promieniu 2 metrów, może się nie udać!!
Kamienna tarcza (tworzy na chwilę kamienną zasłonę, którą można obronić się przed zaklęciem czy strzałą), wywołaj-kamień-powiększ czyli kamienną ścianę w zasadzie? 2pkt

Zaklęcia druida (gotowe z zestawu):
Zasklepienie rany
Oczyszczenie z trucizn pochodzenia naturalnego
Kamienna skóra
Poznanie stanu zdrowia
Ochrona przed nekromancją (1 min.)
Igły jeża (rani osobę, która dotknie zaklętej osoby)
Obłęd (dotykowe, 5 min)
Usunięcie opętania
całą magię druidzką masz klepniętą przeze mnie, nie pamiętam ile tam many dawałem, to nie będę mieszał
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2013, 11:01   

Ablu, dziękuję za zatwierdzenie. :)
Niemniej, tylko magia została nam do zatwierdzenia, ponieważ z Kharie już debatowaliśmy o czwartej nad ranem nad resztą. Dałbym ci znać, ale nie wiedziałem, czy nie jesteście jakoś umówieni, co do podziału zatwierdzania. Choć powinienem to zrobić na wszelki wypadek jak sądzę. Przepraszam, że starciłeś przeze mnie trochę czasu.

Cytat:
zażądam czegoś kosmicznego, to dostanę dokładnie to co chciałem
Raczej metodę otrzymywania zasiłku z UE: napiszę, że potrzebuję 10 razy więcej, to może dadzą mi chociaż 1/100 ;) No i nasza grupa iczy sobie 6 osób, więc wrażenie też jest inne jeśli chodzi o ilość. :)

Co do magii, usunąłes nam asa w rękawie i główny powód użycia pierwiastka "dźwięk" -\.
Cytat:
Przesłanie dźwięku (informacji ustnej), zamknij-dźwięk-[tutaj dźwięk/wiadomość]-przesuń-dźwięk (na dalsze odległości wzmocnione rytuałem w oparciu o magiczne znaki zdobyte na obozie) niestety noł łej, nadajnik padł
: :( :( Taki zły, taki niedobry :(
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2013, 11:22   

Zatwierdzone przez Kharie
Cytat:
Mikstury

Zestaw pierwszej pomocy (łatwo dostępny, tym bardziej w towarzystwie druidki):
- 12x zasklepienie rany
- 6x leczenie poparzeń
- 6x zrastanie kości
- 6x znieczulenie
- 12x odkażenie
- 3x uzupełnienie krwi
- 3x wznowienie krążenia
- x3 oczyszczenie umysłu (rozbudzenie, otrzeźwienie, uspokojenie, przytomność umysłu)

Mikstury średnio dostępne, w które mogę zaopatrzyć drużynę jako szef wywiadu Dragana:
- 1x przywrócenie pamięci
- 2x wzmocnienie woli (utrudnia wtargnięcie i kontrolowanie umysłu oraz wzmacnia magiczne zaklęcia; trwa 30 min.; dostępne również dzięki magom)
- 1x amnezja (zapomnienie ostatnich 15 minut z życia)
- 1x zatrzymanie krążenia
- 1x „rozwiązanie języka” (taka gorsza wersja serum prawdy; 1 godz.)

Mikstury średnio dostępne, w które możemy zaopatrzyć się głównie dzięki magom:
- 2x przywrócenie many (5 pktów)

Mikstury dostępne dzięki druidce w drużynie:
- 2x uśpienie (3 min.)
- 1x paraliż (1 min.)


Artefakty:
- Talizman druidki („szósty zmysł”, zsyła wizje, intuicje)
- Amulet chroniący przed miagią kapłańską (1x/12h; zakupiony podczas obozu)
- Amulet druidzki Jałowiec (ochrona przed pierwszym zaklęciem magii ognia. Odnawia się po 12h):
- Amulet druidzki Ostrokrzew (regenaracja po ciężkiej ranie skrócona do 5 min)
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 07-10-2013, 15:54   

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
No ja się kurdę nie dziwię, żeście nas zmietli magią w starciu :D Osz wy przekoksy!!! :D

Aczkolwiek uroczo się zdziwił ten ktoś, kto próbował na mnie rzucić coś na umysł :D
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-10-2013, 16:35   

^^ Ciężko niestety w tak krótkim czasi opanować tyle zaklęć, a uważam, że były pomysłowe :) No i wymyśla sie je super. :)
Coś na umysł to pewnie styryjczyk rzucał. ^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 15