Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kusza
Autor Wiadomość
Lorik 

Skąd: Maków podhalańsk
  Wysłany: 22-08-2014, 16:28   Kusza

Jak można zrobić prostą kuszę nie przekraczając naciągu 12 kg
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 22-08-2014, 16:32   

Pytasz czy stwierdzasz?
Co do kuszy najlepiej kupić larpową, a na Silberze chyba jeszcze kuszy nie było ^^
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Lorik 

Skąd: Maków podhalańsk
Wysłany: 22-08-2014, 16:35   

[quote="Shatan"] na Silberze chyba jeszcze kuszy nie było[/quote
Jak myślisz przejdzie atest?
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 22-08-2014, 16:36   

Były, ale atestu nie zdały :C
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Lorik 

Skąd: Maków podhalańsk
Wysłany: 22-08-2014, 16:37   

Czyli nie przejdzie?
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 22-08-2014, 16:38   

Kadra musi pomacać i przetestować. Może przejdzie a może nie.
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 22-08-2014, 16:38   

Tamte nie przechodziły bo krzywo strzelały i tor lotu bełtu był nie do przewidzenia - mógł zrobić krzywdę.
Możesz próbować.
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Lorik 

Skąd: Maków podhalańsk
Wysłany: 22-08-2014, 16:39   

Trzeba by było zrobić chyba niski naciąg, nie?
 
 
Reshion vol 2 Electric Bo 
To jak, umowa handlowa?


Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-08-2014, 16:39   

U nas była i przeszła testy, o taka:
http://www.dein-larp-shop...stole-mini.html
 
 
Lorik 

Skąd: Maków podhalańsk
Wysłany: 22-08-2014, 16:43   

Jednak lepszy łuk.
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 22-08-2014, 16:46   

Żeby broń miotająca była używana w grze, musi tak wystrzeliwać pociski, żeby wyłącznie ich otulony koniec trafiał w cel. Kusze, które dotychczas się pojawiały, nie spełniały tego warunku.
Był w użyciu natomiast arbalet, który strzelał pociskami w kształcie kulki. Możliwe też byłoby uzywanie kuszy z bełtami otulonymi w całości lub z obu końców, ale mogłaby mieć istotny problem z celnością.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Powój 
Rozwydrzona


Skąd: Z bajorka
Wysłany: 22-08-2014, 16:50   

Taka propozycja, trochę kosztowna. Możesz przerobić tak zwany nerf, żeby wyglądał klimatycznie. Np. tu szukaj. I da się, bo byłam światkiem świetnie wykonanych kusz na tym systemie -ale pracochłonne. Masz też tam gotowe pociski które też wystarczy przemalować lub przerobić w inny sposób.
_________________
Uważaj czego sobie życzysz.
 
 
 
Frączek 
Wergundia Pany


Skąd: z Wergundii
Wysłany: 22-08-2014, 16:55   

Powój napisał/a:
Możesz przerobić tak zwany nerf, żeby wyglądał klimatycznie

Nerf crossbow Zombie - Pierwsza kusza na zombiaka!
Nerf crossbow Silber - pierwsza kusza na BNa :mrgreen: :mrgreen:
_________________
'13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)

QA FORTHEWIN

"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13