Zamknięty przez: Basieł 01-10-2015, 13:08 |
Magia i magiczne przedmioty |
Autor |
Wiadomość |
Basieł
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-09-2015, 18:02 Magia i magiczne przedmioty
|
|
|
Wszelkie zaklęcia, mantry formułki, magiczne amulety - piszcie wasze pomysły. :3 |
_________________ "The hunt is my muse" |
|
|
|
|
Nem
ja nie chcieć ciastko
Skąd: z tam
|
Wysłany: 17-09-2015, 18:57
|
|
|
Ja ładnie proszę o zestaw magii szamana konieła, bo nie wiem, jakie mam dostępne instanty |
|
|
|
|
Travor
|
Wysłany: 17-09-2015, 20:14
|
|
|
Generalnie załóżmy, że Wasze podstawowe pakiety od profesji przysługują Wam tak czy siak, choć nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć czy dostaniecie je kilka dni... czy godzin przed grą.
Natomiast w tym temacie skupmy się na super przekokszonych mega artefaktach i pokrewnych, które chcecie wywalczyć dla grupy jako całości.
Pewnie już wiecie / widzicie że zrobiła się z nas banda intelektualistów, nie jesteśmy też w czołówce jeśli chodzi o liczebność grup.
Wobec tego "amulety talizmany" mogą wiele zmienić... |
|
|
|
|
Rhonny
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-09-2015, 00:03
|
|
|
Na obozie miałam "amulet leczący jedną ciężką ranę na 24h"... przydatna sprawa, zwłaszcza jak się jest intelektualistą |
|
|
|
|
Travor
|
Wysłany: 19-09-2015, 01:15
|
|
|
Ok, dopisuję do listy
Chciałbym delikatnie zwrócić Waszą uwagę na ten temat
Szalone i przekokszone pomysły mogą zostać odrzucone przez Górę, ale może się też zdarzyć, że jednak przejdą, nie? Brak pomysłów lub obawa przed zbytnim "power-game'ingiem" z zasady nie dają nic
Jeśli braknie Wam inspiracji, polecam przejrzenie odblokowanych dyskusji grup epilogowych z poprzednich lat Zobaczcie, jak daleko można się w tych kwestiach posunąć |
|
|
|
|
Bert
Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 21-09-2015, 17:24
|
|
|
Może amulet "Szarża duchów", wywołuje grupowe obalenia(na wszystkich) raz na dobę? |
Ostatnio zmieniony przez Bert 21-09-2015, 17:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Akinori
Fenrir
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-09-2015, 17:31
|
|
|
Travor. Pytanie na jak dużo możemy sobie pozwolić?
Ile amuletów/mikstur itp.. |
_________________ "Eee tam, wyklepie się na warsztacie" |
Ostatnio zmieniony przez Akinori 21-09-2015, 17:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Basieł
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2015, 17:45
|
|
|
Na razie rzucajcie jak najwięcej pomysłów się da Ile nam obetną, tyle obetną |
_________________ "The hunt is my muse" |
|
|
|
|
Bert
Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 21-09-2015, 18:12
|
|
|
Podstawowe eliksiry:
Zasklepieni ran x3 lub x5
Zrastanie kości x3 lub x5
Bigułki śmierci klinicznej x3? Może się przyda (smierc kliniczna na 15/30 min)
Trucizna x2
Amulet perswazji
Amylet/Pierscien na obrone przed magia ( jeśli nie można przed każda to na kapłanska)
Jesli to wyzej nie wypali to elikir/masc na obrone przed magia na 3 godziny 2 lub 3 uzycia?
Rzeczy nie wplywajace na mechanika tez wypisywac, typu ziola do transow(dajace efekt wizualny) |
Ostatnio zmieniony przez Bert 21-09-2015, 18:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Travor
|
Wysłany: 21-09-2015, 18:14
|
|
|
Cytat: | Rzeczy nie wplywajace na mechanika tez wypisywac, typu ziola do transow(dajace efekt wizualny) |
Nie nie, tu chodzi o wszelkie rzeczy które mają jakiekolwiek działanie mechaniczne. |
|
|
|
|
Akinori
Fenrir
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-09-2015, 18:23
|
|
|
Jestem za tym żeby zrobić dokument w google doc i każdy będzie dopisywał swoje, co wy na to? Bo będziemy gubić albo dwa razy to samo wpisywać... i zrobimy w ten sposób gotową liste |
_________________ "Eee tam, wyklepie się na warsztacie" |
Ostatnio zmieniony przez Akinori 21-09-2015, 18:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Basieł
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2015, 18:49
|
|
|
Z dokumentem też się zrobi bałagan :/ Aczkolwiek ja lub Travor możemy spisywać wasze pomysły i co jakiś czas wrzucać podsumowania co już ustaliliśmy |
_________________ "The hunt is my muse" |
|
|
|
|
Bert
Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 21-09-2015, 18:58
|
|
|
Rhonny napisał/a: | Na obozie miałam "amulet leczący jedną ciężką ranę na 24h"... przydatna sprawa, zwłaszcza jak się jest intelektualistą | Świetny pomysł ale epilog jest o wiele krótszy może wiec amulet leczący 5 ciężkich ran na okres epilogu? |
|
|
|
|
Basieł
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2015, 19:16
|
|
|
Na 5 aż mogą nam nie pozwolić, bo to daje zbyt dużą przewagę. Jak chcemy zwiększyć liczbę z 1 na wiecej, to celowałabym we 2-3 i to z pewnym ograniczeniem do użycia - np co ileś godzin.
Zawsze można uzbroić też po prostu większą liczbę osób w amulet po jedna ciężka z głowy na 24 godz i wyjdzie dla grupy na to samo, a na to nam prędzej pozwolą |
_________________ "The hunt is my muse" |
|
|
|
|
Eri
Father of Demons
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2015, 20:35
|
|
|
Ze swej strony proponuję jeszcze amulet jednorazowego masowego paraliżu - coś takiego pozwoliłoby odmienić losy bitwy, a pewne jest, że bić się z kimś będziemy
Obrona przed magią kapłańska nie ma sensu - bogowie póki co nie odpowiadają na wezwania, a naszym pierwszorzędnym celem jest utrzymać ten stan rzeczy
Pomyślę jeszcze nad magicznościami Planuję wziąć trochę bandaży, więc o to akurat martwić się nie trzeba |
_________________ II turnus 2012 - Erindiar, random-najemnik
II turnus 2013 - Raerinerin Nelias Parlain L'ombre di Offire, czyli po prostu Eri - mag wody
epilog 2013 - Również Eri, ale tym razem jako szpieg Imperium wśród zaufanych ludzi maharani
III turnus 2014 - Eri z rodu L'ombre raz jeszcze, lecz działający dla Sapientii
II turnus 2015 - Eryalen Parlain Cador L'ombre di Offire , zwany czasem matkobójcą
III turnus 2016 - Serivus 'Nerigui' L'ombre, samnijski szaman węża
prolog 2017 - Kheritt Foldir, sługa Jedynej z Enarook |
|
|
|
|
Rhonny
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-09-2015, 00:06
|
|
|
Co do Podręcznego Zestawu Małego Znachora, to potrzebujemy czegoś na odkażenie, teoretycznie może to być woda, ale wtedy trzeba mieć jej więcej, a nikomu się chyba nie chce nosić
Proponuję przynajmniej jeden cuś na łepek, bo nieodkażona rana to smutek, zimno, halucynacje i śmierć z niedożywienia
Co do amuletów i innych to przyszło mi do głowy coś w stylu "Zatrzymanie czasu", w praktyce przeciwnicy mają się zatrzymać na... powiedzmy 20s, a my w tym czasie możemy... cokolwiek, zwiać, dokończyć rytuał, pośpiewać
Ewentualnie... "Niewidzialność"? Efekt jasny, nie dla całej grupy oczywiście, ale np. dla 2-3 osób, które mogłyby pójść na zwiad? Problem tylko w tym, żeby przeciwnicy ogarnęli, że ktoś jest niewidzialny, a nie rzucili się na niego z bokenami
+Mogę zrobić otulinową igłę, tylko nie wiem czy osoby 'bez wiedzy medycznej' potrafią szyć? |
|
|
|
|
Akinori
Fenrir
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-09-2015, 14:39
|
|
|
Niewidzialność mamy z rytuału szamńskiego |
_________________ "Eee tam, wyklepie się na warsztacie" |
|
|
|
|
Akinori
Fenrir
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-09-2015, 00:50
|
|
|
Traaavor a pamiętasz: " Duchu Węża Fala ognia!" ?
Jeżeli dobrze pamiętam to szamani samnijscy byli mistrzami piromacji |
_________________ "Eee tam, wyklepie się na warsztacie" |
|
|
|
|
|