Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kącik magiczny
Autor Wiadomość
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 23-12-2015, 20:33   Kącik magiczny

PSIONIK

Słowa rozkazów


kelewa - przesunąć, poruszyć,
seikelarva - rzucić, wystrzelić
sangare - koncentrować, zagęszczać, gromadzić
kirmardu - rozpraszać, rozrzedzać
marratzu - wyciągać, wysysać, zabierać
aitoreth - wpuszczać, wkładać, nasycać
behera - wchłaniać, pobierać
yavieet - oddawać, emitować, pozbywać się
altader - eksplodować
iltader - implodować
tulkaret - wzmacniać, powiększać, mnożyć, powielać
lantantia - osłabiać, pomniejszać, redukować
errereth - scalać, jednoczyć
sangara – nacisk
valyanet - dzielić, rozłączać
yaaretha - formować, zmieniać
dewanyanta - pojawiać, wywoływać
wanyag - znikać, odwoływać
poykaldirit- oczyszczać, uszlachetniać
kaldish - brudzić, odszlachetniać
koritrha - zamykać, utrwalać
anwar – teraz
weereth – powiązać, połączyć, sprzężać
renda – granica, ściana, zapora
atsawe – uchwycić, złapać
rindith – krąg
tarnawa –krzyżować się
ortaja – powstać, podnosić się
tatwa – powtarzać, od nowa
ektelera - źródło, początek
haldawa – ukryć, zamaskować, zasłonić
taorintha – unieść, podnieść do góry
erreth – utrwalić, zapamiętać
tehtawa – znak, symbol, zapis



Pierwiastek:
ivena – myśl

Jako że moc Tavar trochę nie tavar, to korzysta przy pobieraniu energii z powietrza

erreth – przedłuża z 5s do 15s, tylko musi być w nazwie zaklęcia, że jest WZMOCNIONE cośtam

Tutaj zarzucam symbolami:

_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-12-2015, 01:01   

To z zaklęciem wysłania obrazu mi się jakoś tak to widzii:
ivena – myśl ( jako sen) > dewanyanta - pojawiać, wywoływać > yaaretha - formować, zmieniać > tehtawa – znak, symbol, zapis > aitoreth - wpuszczać, wkładać, nasycać > weereth – powiązać, połączyć, sprzężać > > yavieet - oddawać, emitować, pozbywać się

Czyli wywołalibyśmy jakiś sen Ylvy, kiedy ta by spała, z formowalibyśmy go tak, aby umieścić w nim „zapis” tego miejsca, wzięlibyśmy to połączenie z panem nieśmiertelnym i emitowali ten „sen”.
Nie znam się na tym jakoś świetnie, ale na początek może coś pomoże ;)
Symbole, to na pewno Oddanie magii – berrto, ale ogólnie na samych rytuałach się niezbyt znam, więc tego :D
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 25-12-2015, 17:33   

Z symboli pogoniłabym tu jeszcze uwolnienie oraz wzmocnienie.
Można by się posłuzyć hipnozą, czyli stanem, w którym umysł jest otwarty.

Zajawka na poprawki do przyszłorocznej magii umysłu:
Cytat:
Umysł to przestrzeń wypełniona pokojami z szufladkami.
Te obszary umysłu i pamięci, o których akurat nie myślimy, są pogrążone w mroku. Jesli jakiejś myśli/wspomnienia świadomie używamy, to na tę szufladkę pada światło.
Psionik, żeby odczytać jakieś wspomnienie, musi je oświetlić – może albo sprawić żeby "czytany" o nim pomyślał, więc je oświetlił, albo włączyć własną "latarkę" poza świadomością czytanego.
1. Wywołanie wspomnienia może nastąpić poprzez podanie czytanemu możliwie wielu skojarzeń z tym wspomnieniem, jeszcze mocniejsze są przedmioty, a zwłaszcza magiczne
2. Jeśli chcemy znaleźć wspomnienie tak, aby czytany nie wiedział, co robimy, trzeba zająć czymś jego świadomość – albo uśpić, albo np. zadać ból, albo w inny sposób unieprzytomnić, ale wtedy trzeba mieć coś, co będzie miało rolę umysłowej latarki (vide Ylva i zapinka- metalny artefakt).
Kontry –
jednym z podstawowych zaklęć jest "wyrzucenie czegoś z pamięci". To zaklęcie rozumiemy dwojako:
1. "Rozbicie żarówki" nad tą szufladką – wtedy czytany nawet nieświadomie nie przywoła tej myśli, zapomina o niej – to jest wymazanie wspomnienia.
Jako proste zaklęcie "z ręki" powinno być wyłącznie czasowe – żarówka się sama naprawi. Jeśli rozwalamy ją jakoś permanentnie, to również np. poprzez hipnozę (patrz niżej) plus ryt.
2. "Zamknięcie na klucz" tej szufladki – czytany pamięta wspomnienie, ale tylko on ma do niego dostęp. To jest blokada wspomnienia. To musi współgrać z wolą czytanego i na niej sie opierać.
Żeby dostać się do wymazanego wspomnienia, trzeba przełamać ryt – najlepiej mieć zahaczki do wspomnienia, a jeśli nie ma (np. ktoś ma wymazany fragment życia i nie wie, co robił) to w hipnozie rekonstrukcja pamięci krok po kroku, po przełamaniu rytu.
Żeby się dostać do zablokowanego wspomnienia, trzeba złamać wolę + przełamać ryt.


HIPNOZA
Przyjmuję że to taki stan, kiedy nasza świadomość jest słaba – w całym umyśle światło świeci się słabiutko, ale równo, tudzież śmigają po nim losowe rozbłyski światła.
Wola – czyli zamknięcia szufladek – jest osłabiona i część zwykle zamkniętych rzeczy jest pootwierana.
Żeby wywołać hipnozę, potrzebujemy szczególnych warunków.
Jeśli jest to zgodne z wolą obiektu, to wystarczy spokój i ileś zaklęć lub ryt plus standardowe zabiegi z wahadełkami etc.
Jeśli jest wbrew woli, trzeba najpierw złamać wolę.

W hipnozie można łatwiej wykonać część rzeczy na umyśle.


Więc powiedziałabym, że gdyby uruchmić hipnozę, w kontrolowany sposob "pozaświecać" Ylvwowe wspomnienia związane z tym człowiekiem, poszukać owej więzi - powinna być czymś o "innym kolorze" - obcym zaklęciem w jej umyśle. I tam wywalić "wysłanie energii"- owo wspomnienie.

Miejsce -
- jest takie miejsce, gdzie Clovis uratował jej tyłek przed zgubieniem całej grupy w środku lasu i wpadnięciem w zapadliska. To fabularnie są zapadliska po siedzibie tego rodu Laro, który stworzył ahi tere, a niefabularnie - sztolnie pod Dzikowcem. Banalna prosta droga - schodzisz pod most i idziesz na wprost około godziny czasu. To miejsce za pomocą tego wspomnienia można banalnie mu ukazać.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 26-12-2015, 14:43   

Dobra, dzieci.
W grupie mamy dwoje? magów - Emi, magiczkę od kamieni i Avain,magiczkę wody.
Obie panie proszone są o ogarnięcie sobie zaklęć, najlepiej sporej listy gotowych, z wyrazistymi hasłami wywoławczymi. Byłoby niegłupio ogarnąć też współpracę interdyscyplinarną ;)
Oraz DUŻĄ ILOŚĆ PUSZEK NA MANĘ!! :D

Zaklęć nie będziemy zatwierdzać, ALE wolałabym wiedzieć, co na bieżąco mamy, żeby nie musieć przy każdej okazji kminić, czym by tu w kogoć ciepsnąć ;)
Więc obie panie - prosimy ogarnąć ładnie wszystko :D
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 16:00   

Jedną puszkę mam, zresztą ten rytu który mam jest o wiele szybszy niż te stare, winc tu nie będzie problemu. Zaklęcia zaraz poogarniam. Ale kamiennej skóry na szybko nie będzie :|
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 17:04   

Ok ;) Tylko mam już słówka rozkazów do maga wody, ale z tego co na stronce wyczytałam brakuje mi jeszcze:
- Zestaw gestów
- Listę trzech pierwiastków żywiołów zgodnych ze specjalizacją i wieloznacznych.
- Instrukcje tworzenia magicznych przedmiotów.
- Informacje o rytuale pobrania energii, zwykłym i na intersekcji.

I pytanie do tych puszek na manę. Ogarniemy je już na miejscu, tak? I będą dostępne te "drogie kamienie"? Bo ja w domu raczej takich cosi nie posiadam, a mamie z pierścionków wyrywać nie będę :P ( chyba, że np. mogłabym to w takim kamieniu w pierścionku zawrzeć). :D
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 17:08   

Meh. To są stare info. Nowa magia wygląda trochę inaczej ;) daj mi skype, to Ci wytłumaczę na szybko.
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 18:07   

Sorki za późną odpowiedź, święta, te sprawy :) Skype nie mam, ale mogę do ciebie zadzwonić ;)
I dzięki za pomoc :D
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 18:17   

ziemia, formować, wystrzelić - wspomniany kolec w żopu
ziemia, formować, wystrzelić, dzielić - kilka mniejszych kolców w żopu
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - szrapnel. Znaczy granat odłamkowy ;)

ziemia, formuj, ściana (utrwal) - kamienna ściana (wzmocniona)
ziemia, znikać - dziura w ziemi (unieruchomienie nieśmiertelnych kapłanów na przykład :D )

To takie sklecone na szybko zaklęcia pierwszego i ostatniego kontaktu z wrogiem :P
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 26-12-2015, 18:20   

Znowu jestem fabryką głupich zaklęć :| I przysięgam, jeśli jeszcze raz jakiś mag nazwie swoje zaklęcie "szrapnel" to go poczęstuję butem :angry:
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 26-12-2015, 18:31   

Avergill napisał/a:
ziemia, znikać - dziura w ziemi (unieruchomienie nieśmiertelnych kapłanów na przykład :D )

A to, w czym zamknęłaś tego kolesia w skryptorium? Dziura w ziemi co mu się zarosła na nóżkach...? To było dobre!

(Szrapnel <3 :D :D :D )
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 26-12-2015, 18:33   

Chcesz zamykającą dziurę w ziemi? Już piszę ;) A właściwie coś jeszcze? Bo mogę pisać więcej.
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 18:39   

ziemia dzielić poruszyć (na boki) formować poruszyć (z powrotem) scalać utrwalić?

Tego użyłam na sesji, ale to żre strasznie dużo many :/ ale już ze Szrapnelem coś knujemy ;)
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 18:41   

Sorry za double, ale nie mogę edytować D:

ziemia, formuj, utrwal, rzuć, pomnóż - ściana lecących kolców :3
ziemia, znikać, wywoływać, wzmacniać - skondensowane unieruchomienie delikwenta w ziemi
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 26-12-2015, 18:49   

Dlatego, Aver, puszki, puszki, puszki! Many musi iść w Hun, nie będziemy się rozdrabniać.
W Tobie nasza magiczna nadzieja, więc tego.
I pannę Avain też ogarnij, jeśli możesz....
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 26-12-2015, 18:55   

Rytuał z MMSem - jeszcze jedno do przesłania Clovisowi. Znak, symbol, żeby nam zostawiał tam, gdzie był. Bo będziemy musieli go lokalizować, im szybciej tym szybciej. Propozycja na raz - przedmiot, jaki nas łączy, to fibula, którą mu dałam - w tej wizji/śnie niech będzie że rysuję na ziemi nożem znak fibuli. Wiecie. Coś jak omega z poprzeczką w środku.
Clovis, to nam będziesz malował tam, gdzie byłeś, żebyśmy wiedzieli czy cię gonić czy raczej na cię czekać.
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 19:00   

Już dostałam skróconym magicznym szkoleniem, powinno być w porządku ;)
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 20:12   

lodowy kolec– dewanyanta nenya sangare seikelarva
wywołać woda nacisk rzucić
rzuca lodowy kolec

mgła – dewanyanta nenya taorintha kirmardu
wywołać woda unieść rozrzedzać
ogranicza widoczność na obszarze o średnicy 1,5m

uzdrowienie - dewanyanta nenya aitoreth weereth
wywołać woda nasycać połączyć

uzdrowienie przy zakażeniu - dewanyanta nenya aitoreth poykaldirit weereth
wywołać woda nasycać oczyszczać połączyć
zaklęcie oczyszczające i zasklepiające ranę


dewanyanta nenya tulkaret seikelarva fala wody , obalenie na 1 szereg .
wywoływać woda powiększać rzucić


dewanyanta nenya yaaretha sangare renda erreth =lodowy mur na 15 sekund
wywoływać woda formować zagęszczać ściana utrwal

Na razie mam tyle :D
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 20:18   

Hmm, nie mam opcji edycji. Dodam jeszcze
dewanyanta nenya sangare kirmardu seikelarva
wywołać woda nacisk rozproszyć rzucić
dużo drobnych lodowych kolców

I takie pytanie. Czy jeżeli będzie śnieżek, to nie muszę wywoływać wody? :D
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 26-12-2015, 20:21   

Jeśli będzie to nie musisz. Ani mając w ogóle wodę. Ale na razie nie wygląda jakby chciał do rana spaść :/
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 20:41   

Ok. Oby spadł :(
A takie jeszcze małe pytanko. Jak mam ranę ciężką, to raczej nic nie stoi na przeszkodzie, bym się uzdrowiła?

plus jeszcze jednen spell
dewanyanta nenya yavieet sangare
przywołać woda emitować nacisk
unieruchomienie kogoś przez chwilowe zamrożenie
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Szrapnel 
Villsvin


Wysłany: 26-12-2015, 20:44   

No właśnie szkodzi. Nie możesz się uzdrowić, ponieważ musisz użyć do tego wysiłku. No chyba, że uzdrawiasz się miksturą.
_________________
"Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż zdołasz uciec"
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 20:49   

ok :D
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Gorvenal 
wergundzki oddział specjalny


Skąd: Łódź
Wysłany: 26-12-2015, 21:52   

a gdybyś spróbowała zamrozić komuś płyny ustrojowe?
_________________
Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?

Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 22:00   

Idąc tym tokiem myślenia mogłaby zamrozić te 70% wody w człowieku... zabijając go na miejscu :v ale to chyba by musiałoby być dotykowe :P
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-12-2015, 23:09   

Magia krwi hehe. Ale to chyba tak tu nie działa :P
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 26-12-2015, 23:29   

... ktoś tu wzywa Glonfindela *DRAMATYCZNE SKRZYPCE* D:
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Indiana 
Administrator
Majestatyczny król lasu


Skąd: Z wilczych dołów
Wysłany: 27-12-2015, 00:20   

Nieprawda, nikt go nie wzywał :D
Ładnie, dziewczyny, podoba mi się ten zestaw.

Tajnis, czemu "naciskiem" tworzysz lód?
_________________
"Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 
Tajnis 

Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27-12-2015, 01:11   

Bo jak poprosiłam o zestaw słówek maga wody, to to jedno ( w sensie rzut kolcem lodowym) było w zestawie. :P Mogę to zmienić na sangare - koncentrować, zagęszczać, gromadzić :mrgreen:
_________________
2015 r. turnus II - Najemniczka z Ofiru, która była, ale w sumie nie była z imperium [*]
Larp zimowy 2015r. - Avain Terringram, Wergundzka magini wody, zwana czasem maginią mgły
2016 r. turnus III - Ajris Terringram, Wergundzka maginii bojowa, honorowa członkini czarnego tymenu, niech pewna intersekcja jeszcze się jej przysłuży
 
 
Gorvenal 
wergundzki oddział specjalny


Skąd: Łódź
Wysłany: 27-12-2015, 01:11   

no w sumie jak zwiększy się gęstość wody to krzepnie
_________________
Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?

Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,81 sekundy. Zapytań do SQL: 13