| 
            
               |  | Karczma pod Silberbergiem Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)
 
 
 |  
 
	
			| Do zatwierdzenia |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | rutra125   
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-09-2014, 23:55   Do zatwierdzenia |   
 |  
               | 
 |  
               | To może teraz ja zacznę   
 z mojej strony:
 Broń:
 - Miecz półtorak ok 130 cm.
 - Szabelka ok 100 cm.
 - Kilka noży rzutek.
 
 Napoje:
 - prawdopodobnie jakiś środek znieczulający i pobudzający ale to dopiero jak dostanę info z klasą.
 
 Dodatki:
 - Lampa na minerał (mogę wykonać samemu, wolałbym jednak wolałbym otrzymać gotową)
 - Mapa terenu - jako że mamy odbierać uchodźców i obserwować poczynania tubylców, oraz jesteśmy stacjonującym w Przystani oddziałem mapa powinna być niezbędna.
 - lina - zawsze się przyda żeby kogoś związać
   
 Jeśli ktoś jest w potrzebie mogę załatwić jeszcze trochę broni.
 Mogę też pożyczyć krasnoludzką tarczę z wizerunkiem smoka pirata
   
 To wszystko co na obecną chwile przychodzi mi do głowy.
 |  
				| _________________ 'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"
 
 2012: II turnus - szaman kruka
 2013: I turnus - Akki
 2014: ? turnus - Belmez
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez rutra125 30-09-2014, 00:04, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 16:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tarcza jakakolwiek by się przydała (tak samo jak tarczownik, a z tego, co wiem, to sami miecznicy nam się trafili...). Ja też bym chętnie o małą szabelkę/rapier poprosiła (Akki, mógłbyś...?  ) 
 Z mojej strony... cóż. Przydałaby się lista eliksirów, którymi dysponujemy - pomimo braku uzdrowicieli jakoś trzeba sobie radzić w terenie, ale nie wiem, skąd takowe wziąć. Część mam od znajomego alchemika (i tu zaraz podam listę, o ile ów alchemik w swej łaskawości mi ją napisze), część pewnie powinniśmy dostać z przydziału jako oddział jakby nie patrzeć opiekujący się uchodźcami.
 
 Mogę zapewnić bandaże w ilości sporawej, jeśli znajdę to stare prześcieradło.
 
 Mapa, lina i latarnia to zaiste zacne pomysły, jestem za nimi wszystkimi rękoma.
 
 I proponuję zmianę nazwy tematu na "Przedmioty i eliksiry", bo "Do zatwierdzenia" wygląda, jakbyśmy mieli już wszystko obgadane
   |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | rutra125   
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 19:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tarcza wędruje do Defta. Jako że fabularne otrzymał ją od Belmeza w uznaniu za zasługi dla krasnoludów. Na tarczy są wykute runy na barierę (ściana na 20 sekund o promieniu 6 metrów i 3 metry wysokości  ) to czy będzie działać także na epilogu ? 
 Postaram się zrobić jeszcze tą szabelkę ( ma być dobrze wyważony czy po prostu bardzo lekka ?) jeśli nie dam rady to przywiozę coś z gotowego arsenału
 Mogę jeszcze zaopatrzyć kogoś w włócznię (tak na 70%)
 |  
				| _________________ 'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"
 
 2012: II turnus - szaman kruka
 2013: I turnus - Akki
 2014: ? turnus - Belmez
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 19:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Coś a'la ten mieczyk z rękojeścią z muliny, którym tak wszyscy kochamy wywijać   
 Tą włócznię, której odpadał grot?
   |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | rutra125   
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 19:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | skąd wiedziałaś ? xD trochę kleju i będzie jak nowa 
 A ta zacna katana jest już zabytkiem :/ góra się rozkleiła, ale dalej zajmuje zaszczytne miejsce w pokoju
   |  
				| _________________ 'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"
 
 2012: II turnus - szaman kruka
 2013: I turnus - Akki
 2014: ? turnus - Belmez
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 19:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bo znam Ciebie i Twoje rzeczy ^^ 
 Ale coś tak lekkiego jak ta katana, acz nie katana
   
 
 A żeby nie było offtopu: CO Z ELIKSIRAMI?
 
 Illima, odezwij się czy coś :<
 |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Yaeyvyinn   Zasklepienie odłamka!
 
 Skąd: Luboń, stolica Brazylii
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 20:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam ważniejsze pytane: Kiedy dostanę moje słówka i modlitwy? Epilog już za kilka dni, a ja dalej nie umiem się modlić, perspektywa uczenia się na miejscu nie widzi mi się. ><
 
   |  
				| _________________ Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ty się lepiej przedstaw może. Za jakie grzechy jestem z Tobą w grupie? ;-;
 
 Dobra, wrzucam listę eliksirów, które teoretycznie moglibyśmy dostać z przydziału jako oddział zaczepnoobronny:
 - Mikstura odkażająca rany x dużo
 - Mikstura zasklepienia rany x dużo
 - Baza pod antidotum x kilka (trzeba dodać do trucizny, żeby uzyskać odtrutkę)
 - Mikstura przyspieszonego zrastania kości x trochę
 - Mikstura spowolnienia metabolizmu x trochę
 
 Póki co tyle mi przyszło do głowy... Nie wiem jak z ilościami.
 |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Sleith   Zjawa
 
  
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2014, 21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ze swojej skromnej strony wnoszę dwa mieczyki ok 1m... bez głowic~ |  
				| _________________ "My steel is warm my face is stained with blood"
 ~~~~~~~~~~
 2014Nelramar- Sleith- Podziemny
 Epilog2014- Vitrem Erasgot(Esu)"najemnik"-Niebiescy
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Deft   WAN
 
  
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2014, 00:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakąś godzinke temu skończyłem kleić 3 miecz, ale nie wiem czy przejdą (trochu twarde wyszły dziadostwa  ). Oczywiście zbieram ze sobą mapę, eliksir leczący i odkażający, do tego kilka kamieni szlachetnych. |  
				| _________________ 
 2012 - Drekonim, Łucznik
 2013 - Deft, Podróżnik
 2014 - Deft, Podróżnik
 2015 - Dhusthygrin, Kapłan Wajana
 2016 - Dahira, Mag Bojowy
 2017 - Defthagron, Kapłan Wajana
 2018 - Defthagron, Kapłan Wajana
 2019 I  - Sangre, Nekromanta
 2019 II - Defthagron, Kapłan Wajana
 2020 - Sangre i Defthagron
 2021 - Defthagron
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2014, 01:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wybaczcie za opóźniony start z mojej strony. nadrabiam najszybciej jak mogę. Jutro pewnie koło południa uda mi się ogarnąć wszystkie Wasze pomysły i propozycję i będziemy lecieć z zatwierdzaniem. 
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2014, 11:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Broń, tarcze etc będą i tak zatwierdzane na miejscu (o ile nie sa magiczne). Wy się zastanówcie lepiej nad tym czy potrzebujecie kadzideł, świec, laku etc. Sądzę, że lak i papier czerpany powinniśmy mieć, najlepiej również jakiś glejt czy inną pieczęć, którą możemy się posłużyć na oficjalu. Do tego wszystkie pomysły rutry125 - nie wiem czy wszystko zostanie zatwierdzone ale warto spróbować. Można poprosić o troczki, zwykłe sznurki też się mogą przydać. Do tego sok z cytryny i zapalniczki/zapałki.
 Nie ja zatwierdzam czary i eliksiry więc nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale się dowiem.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Tuuli   
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 03:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | O, mnie by się przydały kadzidła i świece, do ewentualnych ładnych astrologicznych rytuałów. No i zapałki oczywiście. Ile mam tego zorganizować sama? Czy wszystko dostaniemy? Poza tym powinnam wziąć miecz. Jestem tragicznym szermierzem, no ale co zrobić. Wylądowaliśmy w jakieś Straży w końcu ;_;. Łuku niestety nie mam. Chyba żeee... Illima? ^^ Byłaby szansa na kadrowy łuk? I strzały? Prooooooooooszę. (Najchętniej ten śliczny, co to go zgarnęłam na obozie
  .) 
 I w sumie nie wiem (a ciężko się trochę skontaktować z Travorem, przy tym ja się szczerze mówiąc trochę pogubiłam przy tym całym rozpadzie naszego pięknego rodu) ile ja mogę mieć kasy/jakichś wartościowych kamieni np., jako ta pozostała Lecordówna?
 |  
				| _________________ 2013 - Tuuli, szamanka kruka, imperialistka
 2014 - Petra Lecorde, córka pana Trawida (Liga), astrolożka przekwalifikowana na łuczniczkę
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 09:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pytania o łuk i kamienie pójdą do Wampa jako do naczelnego zatwierdzacza. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 12:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Propozycję eliksirów: Eliksiry (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście)
 24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
 8x zrastanie kości
 16x leczenie poparzeń
 3x znieczulenie
 1x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp.  Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia
   4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców.
 
 Coś  jeszcze? Zmienić ilości? Sądzę, że te są i tak za duże, ale lepiej, żeby nam ucięli niż żebyśmy nie wykorzystali limitu
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 19:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dodałabym znieczuleń. No i to z tym spowolnieniem metabolizmu (wiem, że Powoje miały do tego artefakt w postaci krajki, ale chyba jakieś eliksiry też na to są?) razy kilka. Z doświadczenia z Nela wiem, że się przydaje.
 
 Właśnie, wiesz może, czy dostaniemy jakieś butelki, czy przywieźć własne?
 
 
 W ogóle to naszedł mnie pomysł.
 Coby nie marnować butelek/miejsca w plecakach, można by odkażenie+zasklepienie dać jako np. proszek (z mąki połączonej np. z cynamonem - będzie jasnobrązowawe) - wciera się toto w ranę i działa. (?)
 I wtedy można to trzymać w słoiczku, a butelkę wykorzystać na inne mikstury/po prostu wodę.
 Lepsze to niż oblewanie w 6-stopniowy mróz ludzi cieczą ;-;
 |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 19:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nawet jesli dostaniemy, zawsze lepiej wziąć własne. 	  | Cytat: |  	  | Właśnie, wiesz może, czy dostaniemy jakieś butelki, czy przywieźć własne? | 
 
 
 Oj tam, to i tak tylko symbolicznie no i zwykle to po ubraniu leci 	  | Cytat: |  	  | Lepsze to niż oblewanie w 6-stopniowy mróz ludzi cieczą ;-; | 
  Najlepsza jeśli idzie o ekonomię przestrzeni i zgodnoćś z systemem alchemii byłaby maść, ale tego - w kontekście biegania po lesie 48h non stop, bez przerwy na umycie się - nie chcemy tym bardziej. Tak czy owak proszek to niezły pomysł. Zobaczę do czego da się tego użyć.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 19:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | To wezmę ile wlezie. 
 Niby tak, ale zawsze lepiej być mniej mokrym niż bardziej
   Spoko, tylko mnie uświadom, czy mam wziąć ze sobą czy nie
   |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cynamon? Weź. Najwyżej zjemy do czekolady   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Yaeyvyinn   Zasklepienie odłamka!
 
 Skąd: Luboń, stolica Brazylii
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 20:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak generalnie, to znieczulać mogę ja... Zakładając, że będzie mnie stać  (EDIT: W sumie to raczej będę zużywał grupowego znieczulenia, które kosztuje cały jeden punkt łaski więcej... Co do znieczuleń pojedynczych, używajmy eliksirów) Wziąłbym więcej czytania w myślach, czy jakichś innych knujnych eliksirów.
 Co do świeczek i kadzidełek - kadzidełek mam trochę, raczej będę w stanie się podzielić. Świeczek (małych, płaskich) za to mam tyle, że głowa mała. Powiedzcie po prostu, ile wziać.
 Przydało by się też dużo mąki do rysowania kręgów, swarzyc, gwiazdozbiorów i czego tam jeszcze.
 
 BTW, dało by mi się załatwić jakiś miecz dwuręczny? Niby mam swój, ale jest on beznadziejny, jeśli chodzi o atakowanie nim - jego kształt jest tak płynny, jak stronnictwo Ikera.
 |  
				| _________________ Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Yaeyvyinn 02-10-2014, 20:05, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Aver   Szop partacz.
 
  
 Skąd: z kadeckiej szafy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale jak kapłani zabierają się za medykowanie, to potem się okazuje, że pod koniec larpa populacja kapłanów się zwiększyła ._. 
 Prawdopodobnie uda mi się skombinować pieczęć dla naszego (łohohohohoho) oddziału. Ale nic nie obiecuję.
 |  
				| _________________ "What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
 ===
 + Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 21:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też chętnie wziąłbym więcej knujnych eliksirów ale jako straż pogranicza mamy kiepsko z uzasadnieniem takowych :| |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | ELIKSIRY (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście, choć kilka pustych by się zdało) 
 24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
 8x zrastanie kości
 16x leczenie poparzeń
 6x znieczulenie
 2x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia
   4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców
 8x eliksir pozornej śmierci (czasowe zatrzymanie funkcji życiowych) - fabularnie przydatne w trudnych, survivalowych warunkach.
 4x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz
   
 ZAKLĘCIA
 
 Avergill (mag ziemii)
 1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie
 2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min
 3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia
 4. dezintegracja broni/tarczy/pancerza - 2PM, dotykowe, broń/inny przedmiot zniszczy się po pierwszym uderzeniu
 5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s.
 6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m.
 7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s.
 8. Piasek w oczy - 3PM
 9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach.
 
 Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał
 1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji
 2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja
 3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał)
 4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar
 5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka
 6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale?
 7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było).
 8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant)
 9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie)
 
 Yaeyvinn (kapłan Tavar)
 
  	  | Cytat: |  	  | daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?) daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
 daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
 
 daj + mu + wizję - iluzja
 daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc
 daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek
 daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
 daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar)
 
 daj + mi + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
 daj + mi + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
 daj + mi + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
 
 odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję
 odbierz + nam + niewolę – Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
 odbierz + nam +kłamstwo – Prawdomówność – cel nie może skłamać
 odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
 daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
 
 
 odbierz + mu + wizję - Kontra na iluzję
 odbierz + mu + morale - Strach
 odbierz + mu + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
 odbierz + mu + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
 odbierz + mu + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
 
 
 odbierz + mi + wizję - Kontra na iluzję
 odbierz + mi + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
 odbierz + mi + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
 odbierz + mi + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
 
 
 Słówka, które znalazłem w modlitwie:
 
 Dan – I (oraz)
 odbierz + nam/mi + niewolę + i + ból – masowe uwolniene z czaru cc + znieczulenie (oszczędność 1 punktu łaski Tavar, łooo)
 Kekuasaan – moc
 Odbierz + mu + moc – kastracja magiczna (?) (O wielka Tavar, patrz, jak ten brud czaruje za pomocą magii żywiołów! Pomóż mi zaprzestać tego plugawego procederu!)
 Umocnij + mu + moc – wzmacnia moc zaklęcia (?)
 Daj + mu + moc – daje manę magowi (?)
 Meningkatan – wzmacniasz (wzmocnij)
 Wzmocnij + mu/nam/im + kłamstwo – Kłamliwość (mocniejsza wersja? W każdym razie w ten sposób ma więcej sensu)
 Wzmocnij + mu/nam + morale – to samo, co daj mu/nam morale, ale ma więcej sensu
 Jalan – droga
 Daj + nam/mi + drogę – tropienie (BN wskazuje drogę do celu podróży/poszukiwań)
 Tindakam – działanie
 Odbierz + mu + działanie – cel nic nie robi 10s (?)
 
 Wypowiedzenie jednego słowa mocy kosztuje jeden punkt łaski.
 | 
 
 Cała reszta, dookreślcie się, jakieś magiczne przedmioty, czary, coś jeszcze?
 Akki, co to za czary/zdolności, o których napisałeś w temacie o czarach?
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Illima 02-10-2014, 21:07, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Yaeyvyinn   Zasklepienie odłamka!
 
 Skąd: Luboń, stolica Brazylii
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znalazłem jeszcze jedno słówko w modlitwie. Ketekunan – wytrwałość
 Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
 Odbierz + mu + wytrwałość  - Czar analogiczny do trwałość zmniejszyć  maga ziemii
 EDIT: Umocnij + mu + działanie - wzmacnia efekt czaru/eliksiru (?) (naciągane)
 EDIT 2: Pikiran - Umysł
 Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
 Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (na Nelramarze działało tak, że magowie mogli rzucać zaklęcia z pewnej części many życiowej bez negatywnych efektów)
 
 O TAG.
 |  
				| _________________ Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Yaeyvyinn 02-10-2014, 21:26, w całości zmieniany 4 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Yaeyvyinn   Zasklepienie odłamka!
 
 Skąd: Luboń, stolica Brazylii
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2014, 23:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
 |  
				| _________________ Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2014, 00:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | ELIKSIRY (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście, choć kilka pustych by się zdało) 
 24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
 8x zrastanie kości
 16x leczenie poparzeń
 6x znieczulenie
 2x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia
   4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców
 8x eliksir pozornej śmierci (czasowe zatrzymanie funkcji życiowych) - fabularnie przydatne w trudnych, survivalowych warunkach.
 4x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz
   
 ZAKLĘCIA
 
 Avergill (mag ziemii)
 1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie
 2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min
 3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia
 4. dezintegracja broni/tarczy/pancerza - 2PM, dotykowe, broń/inny przedmiot zniszczy się po pierwszym uderzeniu
 5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s.
 6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m.
 7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s.
 8. Piasek w oczy - 3PM
 9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach.
 
 Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał
 1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji
 2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja
 3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał)
 4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar
 5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka
 6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale?
 7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było).
 8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant)
 9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie)
 
 Yaeyvinn (kapłan Tavar)
 
  	  | Cytat: |  	  | daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
 daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
 daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
 
 daj + mu + wizję - iluzja
 daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc
 daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek
 daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
 daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar)
 
 daj + mi + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
 daj + mi + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
 daj + mi + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
 
 odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję
 odbierz + nam + niewolę – Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
 odbierz + nam +kłamstwo – Prawdomówność – cel nie może skłamać
 odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
 daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
 
 
 odbierz + mu + wizję - Kontra na iluzję
 odbierz + mu + morale - Strach
 odbierz + mu + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
 odbierz + mu + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
 odbierz + mu + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
 
 
 odbierz + mi + wizję - Kontra na iluzję
 odbierz + mi + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
 odbierz + mi + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
 odbierz + mi + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
 
 
 Słówka, które znalazłem w modlitwie:
 
 Dan – I (oraz)
 odbierz + nam/mi + niewolę + i + ból – masowe uwolniene z czaru cc + znieczulenie (oszczędność 1 punktu łaski Tavar, łooo)
 Kekuasaan – moc
 Odbierz + mu + moc – kastracja magiczna (?) (O wielka Tavar, patrz, jak ten brud czaruje za pomocą magii żywiołów! Pomóż mi zaprzestać tego plugawego procederu!)
 Umocnij + mu + moc – wzmacnia moc zaklęcia (?)
 Daj + mu + moc – daje manę magowi (?)
 Meningkatan – wzmacniasz (wzmocnij)
 Wzmocnij + mu/nam/im + kłamstwo – Kłamliwość (mocniejsza wersja? W każdym razie w ten sposób ma więcej sensu)
 Wzmocnij + mu/nam + morale – to samo, co daj mu/nam morale, ale ma więcej sensu
 Jalan – droga
 Daj + nam/mi + drogę – tropienie (BN wskazuje drogę do celu podróży/poszukiwań)
 Tindakam – działanie
 Odbierz + mu + działanie – cel nic nie robi 10s (?)
 Ketekunan – wytrwałość
 Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
 Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
 Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (częściowa odporność na magię psioniczną)
 Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza
 Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
 
 Wypowiedzenie jednego słowa mocy kosztuje jeden punkt łaski.
 
 | 
 
 INNE PRZEDMIOTY:
 - amulet przeciw magii wody (blokuje zaklęcie żywiołu wody raz na 12 h)
 - amulet przeciw wpływaniu na wolę (blokuje wpływ na wolę posiadacza) (oba powyższe drobiażdżki od narzeczonego maga wody i przyjaciela-promotora psionika)
 - Mapa terenu - jako że mamy odbierać uchodźców i obserwować poczynania tubylców, oraz jesteśmy stacjonującym w Przystani oddziałem mapa powinna być niezbędna.
 - lina
 - łuk (z łukbisa jeśli będzie na stanie)
 - pieczęć oraz dokument potwierdzający nasz oficjalny status jako oddziału (pieczęć fizycznie może będziemy mieli własną)
 - artefakt Akkiego (obalenie na szereg, odporność na magię wiatru)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Yaeyvyinn   Zasklepienie odłamka!
 
 Skąd: Luboń, stolica Brazylii
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2014, 00:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Illima, jeszcze 
 Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza
 Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
 
 Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
 Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (na Nelramarze działało tak, że magowie mogli rzucać zaklęcia z pewnej części many życiowej bez negatywnych efektów)
 Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
 Odbierz + mu + wytrwałość - Czar analogiczny do trwałość zmniejszyć maga ziemii
 
 + niby mamy kapłana Gabony *rofl*
 |  
				| _________________ Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Illima   Dyrektor Instytutu Alchemii
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2014, 00:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Yaeyvinn, czytaj dokładnie. Dodałem już te rzeczy (z wyjątkiem jednej, którą usunąłem, bo sam bym jej nie zatwierdził). Ale przede wszystkim proszę, abyś pisał w temacie o magii. Mój powyższy post musi być ostatni! |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Tuuli   
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2014, 00:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | To są ostatecznie zatwierdzone rzeczy, tym dysponujemy, tak? Przepraszam, przysypiam już, a pakowanie w toku ^^'.
 
 Mam wielką prośbę, mógłby mi ktoś wydrukować tę moją magię? Bo chwilowo nie mam drukarki. Niby mogę też przepisać, ale wydrukowane to będzie po prostu bardziej przejrzyste, a i tak nie mam klimatycznego papieru...
 |  
				| _________________ 2013 - Tuuli, szamanka kruka, imperialistka
 2014 - Petra Lecorde, córka pana Trawida (Liga), astrolożka przekwalifikowana na łuczniczkę
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |