Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Do zatwierdzenia
Autor Wiadomość
rutra125 

Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-09-2014, 00:55   Do zatwierdzenia

To może teraz ja zacznę ;)

z mojej strony:
Broń:
- Miecz półtorak ok 130 cm.
- Szabelka ok 100 cm.
- Kilka noży rzutek.

Napoje:
- prawdopodobnie jakiś środek znieczulający i pobudzający ale to dopiero jak dostanę info z klasą.

Dodatki:
- Lampa na minerał (mogę wykonać samemu, wolałbym jednak wolałbym otrzymać gotową)
- Mapa terenu - jako że mamy odbierać uchodźców i obserwować poczynania tubylców, oraz jesteśmy stacjonującym w Przystani oddziałem mapa powinna być niezbędna.
- lina - zawsze się przyda żeby kogoś związać :D

Jeśli ktoś jest w potrzebie mogę załatwić jeszcze trochę broni.
Mogę też pożyczyć krasnoludzką tarczę z wizerunkiem smoka pirata :mrgreen:

To wszystko co na obecną chwile przychodzi mi do głowy.
_________________
'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"

2012: II turnus - szaman kruka
2013: I turnus - Akki
2014: ? turnus - Belmez
Ostatnio zmieniony przez rutra125 30-09-2014, 01:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 30-09-2014, 17:40   

Tarcza jakakolwiek by się przydała (tak samo jak tarczownik, a z tego, co wiem, to sami miecznicy nam się trafili...). Ja też bym chętnie o małą szabelkę/rapier poprosiła (Akki, mógłbyś...? :D )

Z mojej strony... cóż. Przydałaby się lista eliksirów, którymi dysponujemy - pomimo braku uzdrowicieli jakoś trzeba sobie radzić w terenie, ale nie wiem, skąd takowe wziąć. Część mam od znajomego alchemika (i tu zaraz podam listę, o ile ów alchemik w swej łaskawości mi ją napisze), część pewnie powinniśmy dostać z przydziału jako oddział jakby nie patrzeć opiekujący się uchodźcami.

Mogę zapewnić bandaże w ilości sporawej, jeśli znajdę to stare prześcieradło.

Mapa, lina i latarnia to zaiste zacne pomysły, jestem za nimi wszystkimi rękoma.

I proponuję zmianę nazwy tematu na "Przedmioty i eliksiry", bo "Do zatwierdzenia" wygląda, jakbyśmy mieli już wszystko obgadane ;)
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
rutra125 

Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-09-2014, 20:00   

Tarcza wędruje do Defta. Jako że fabularne otrzymał ją od Belmeza w uznaniu za zasługi dla krasnoludów. Na tarczy są wykute runy na barierę (ściana na 20 sekund o promieniu 6 metrów i 3 metry wysokości :D ) to czy będzie działać także na epilogu ?

Postaram się zrobić jeszcze tą szabelkę ( ma być dobrze wyważony czy po prostu bardzo lekka ?) jeśli nie dam rady to przywiozę coś z gotowego arsenału
Mogę jeszcze zaopatrzyć kogoś w włócznię (tak na 70%)
_________________
'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"

2012: II turnus - szaman kruka
2013: I turnus - Akki
2014: ? turnus - Belmez
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 30-09-2014, 20:20   

Coś a'la ten mieczyk z rękojeścią z muliny, którym tak wszyscy kochamy wywijać ;)

Tą włócznię, której odpadał grot? :P
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
rutra125 

Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-09-2014, 20:24   

skąd wiedziałaś ? xD trochę kleju i będzie jak nowa

A ta zacna katana jest już zabytkiem :/ góra się rozkleiła, ale dalej zajmuje zaszczytne miejsce w pokoju :D
_________________
'Boskie płomienie nie spalają, są inkarnacją gniewu niszczącą wszystko wokół"

2012: II turnus - szaman kruka
2013: I turnus - Akki
2014: ? turnus - Belmez
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 30-09-2014, 20:44   

Bo znam Ciebie i Twoje rzeczy ^^

Ale coś tak lekkiego jak ta katana, acz nie katana ;)


A żeby nie było offtopu: CO Z ELIKSIRAMI?

Illima, odezwij się czy coś :<
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Yaeyvyinn 
Zasklepienie odłamka!

Skąd: Luboń, stolica Brazylii
Wysłany: 30-09-2014, 21:17   

Ja mam ważniejsze pytane: Kiedy dostanę moje słówka i modlitwy?
Epilog już za kilka dni, a ja dalej nie umiem się modlić, perspektywa uczenia się na miejscu nie widzi mi się. ><
:(
_________________
Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 30-09-2014, 22:14   

Ty się lepiej przedstaw może.
Za jakie grzechy jestem z Tobą w grupie? ;-;

Dobra, wrzucam listę eliksirów, które teoretycznie moglibyśmy dostać z przydziału jako oddział zaczepnoobronny:
- Mikstura odkażająca rany x dużo
- Mikstura zasklepienia rany x dużo
- Baza pod antidotum x kilka (trzeba dodać do trucizny, żeby uzyskać odtrutkę)
- Mikstura przyspieszonego zrastania kości x trochę
- Mikstura spowolnienia metabolizmu x trochę

Póki co tyle mi przyszło do głowy... Nie wiem jak z ilościami.
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Sleith 
Zjawa


Skąd: Kraków
Wysłany: 30-09-2014, 22:17   

Ze swojej skromnej strony wnoszę dwa mieczyki ok 1m... bez głowic~
_________________
"My steel is warm my face is stained with blood"
~~~~~~~~~~
2014Nelramar- Sleith- Podziemny
Epilog2014- Vitrem Erasgot(Esu)"najemnik"-Niebiescy
 
 
Deft 
WAN


Wysłany: 01-10-2014, 01:21   

Jakąś godzinke temu skończyłem kleić 3 miecz, ale nie wiem czy przejdą (trochu twarde wyszły dziadostwa ;/ ). Oczywiście zbieram ze sobą mapę, eliksir leczący i odkażający, do tego kilka kamieni szlachetnych.
_________________

2012 - Drekonim, Łucznik
2013 - Deft, Podróżnik
2014 - Deft, Podróżnik
2015 - Dhusthygrin, Kapłan Wajana
2016 - Dahira, Mag Bojowy
2017 - Defthagron, Kapłan Wajana
2018 - Defthagron, Kapłan Wajana
2019 I - Sangre, Nekromanta
2019 II - Defthagron, Kapłan Wajana
2020 - Sangre i Defthagron
2021 - Defthagron
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-10-2014, 02:29   

Wybaczcie za opóźniony start z mojej strony. nadrabiam najszybciej jak mogę. Jutro pewnie koło południa uda mi się ogarnąć wszystkie Wasze pomysły i propozycję i będziemy lecieć z zatwierdzaniem.
:)
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-10-2014, 12:19   

Broń, tarcze etc będą i tak zatwierdzane na miejscu (o ile nie sa magiczne). Wy się zastanówcie lepiej nad tym czy potrzebujecie kadzideł, świec, laku etc.
Sądzę, że lak i papier czerpany powinniśmy mieć, najlepiej również jakiś glejt czy inną pieczęć, którą możemy się posłużyć na oficjalu. Do tego wszystkie pomysły rutry125 - nie wiem czy wszystko zostanie zatwierdzone ale warto spróbować. Można poprosić o troczki, zwykłe sznurki też się mogą przydać. Do tego sok z cytryny i zapalniczki/zapałki.
Nie ja zatwierdzam czary i eliksiry więc nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale się dowiem.
 
 
Tuuli 

Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2014, 04:17   

O, mnie by się przydały kadzidła i świece, do ewentualnych ładnych astrologicznych rytuałów. No i zapałki oczywiście. Ile mam tego zorganizować sama? Czy wszystko dostaniemy?
Poza tym powinnam wziąć miecz. Jestem tragicznym szermierzem, no ale co zrobić. Wylądowaliśmy w jakieś Straży w końcu ;_;. Łuku niestety nie mam. Chyba żeee... Illima? ^^ Byłaby szansa na kadrowy łuk? I strzały? Prooooooooooszę. (Najchętniej ten śliczny, co to go zgarnęłam na obozie :D .)

I w sumie nie wiem (a ciężko się trochę skontaktować z Travorem, przy tym ja się szczerze mówiąc trochę pogubiłam przy tym całym rozpadzie naszego pięknego rodu) ile ja mogę mieć kasy/jakichś wartościowych kamieni np., jako ta pozostała Lecordówna?
_________________
2013 - Tuuli, szamanka kruka, imperialistka
2014 - Petra Lecorde, córka pana Trawida (Liga), astrolożka przekwalifikowana na łuczniczkę
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2014, 10:48   

Pytania o łuk i kamienie pójdą do Wampa jako do naczelnego zatwierdzacza.
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2014, 13:16   

Propozycję eliksirów:
Eliksiry (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście)
24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
8x zrastanie kości
16x leczenie poparzeń
3x znieczulenie
1x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia :)
4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców.

Coś jeszcze? Zmienić ilości? Sądzę, że te są i tak za duże, ale lepiej, żeby nam ucięli niż żebyśmy nie wykorzystali limitu :)
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 02-10-2014, 20:09   

Dodałabym znieczuleń.
No i to z tym spowolnieniem metabolizmu (wiem, że Powoje miały do tego artefakt w postaci krajki, ale chyba jakieś eliksiry też na to są?) razy kilka. Z doświadczenia z Nela wiem, że się przydaje.

Właśnie, wiesz może, czy dostaniemy jakieś butelki, czy przywieźć własne?


W ogóle to naszedł mnie pomysł.
Coby nie marnować butelek/miejsca w plecakach, można by odkażenie+zasklepienie dać jako np. proszek (z mąki połączonej np. z cynamonem - będzie jasnobrązowawe) - wciera się toto w ranę i działa. (?)
I wtedy można to trzymać w słoiczku, a butelkę wykorzystać na inne mikstury/po prostu wodę.
Lepsze to niż oblewanie w 6-stopniowy mróz ludzi cieczą ;-;
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2014, 20:22   

Cytat:
Właśnie, wiesz może, czy dostaniemy jakieś butelki, czy przywieźć własne?
Nawet jesli dostaniemy, zawsze lepiej wziąć własne.

Cytat:
Lepsze to niż oblewanie w 6-stopniowy mróz ludzi cieczą ;-;
Oj tam, to i tak tylko symbolicznie no i zwykle to po ubraniu leci :D Najlepsza jeśli idzie o ekonomię przestrzeni i zgodnoćś z systemem alchemii byłaby maść, ale tego - w kontekście biegania po lesie 48h non stop, bez przerwy na umycie się - nie chcemy tym bardziej.
Tak czy owak proszek to niezły pomysł. Zobaczę do czego da się tego użyć.
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 02-10-2014, 20:35   

To wezmę ile wlezie.

Niby tak, ale zawsze lepiej być mniej mokrym niż bardziej :D
Spoko, tylko mnie uświadom, czy mam wziąć ze sobą czy nie ;)
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2014, 20:37   

Cynamon? Weź. Najwyżej zjemy do czekolady ;)
 
 
Yaeyvyinn 
Zasklepienie odłamka!

Skąd: Luboń, stolica Brazylii
Wysłany: 02-10-2014, 21:01   

Tak generalnie, to znieczulać mogę ja... Zakładając, że będzie mnie stać :mrgreen: (EDIT: W sumie to raczej będę zużywał grupowego znieczulenia, które kosztuje cały jeden punkt łaski więcej... Co do znieczuleń pojedynczych, używajmy eliksirów)
Wziąłbym więcej czytania w myślach, czy jakichś innych knujnych eliksirów.
Co do świeczek i kadzidełek - kadzidełek mam trochę, raczej będę w stanie się podzielić. Świeczek (małych, płaskich) za to mam tyle, że głowa mała. Powiedzcie po prostu, ile wziać.
Przydało by się też dużo mąki do rysowania kręgów, swarzyc, gwiazdozbiorów i czego tam jeszcze.

BTW, dało by mi się załatwić jakiś miecz dwuręczny? Niby mam swój, ale jest on beznadziejny, jeśli chodzi o atakowanie nim - jego kształt jest tak płynny, jak stronnictwo Ikera.
_________________
Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
Ostatnio zmieniony przez Yaeyvyinn 02-10-2014, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 02-10-2014, 21:07   

Ale jak kapłani zabierają się za medykowanie, to potem się okazuje, że pod koniec larpa populacja kapłanów się zwiększyła ._.

Prawdopodobnie uda mi się skombinować pieczęć dla naszego (łohohohohoho) oddziału. Ale nic nie obiecuję.
_________________
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?"
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Avarina de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem = + Avilla Salarez, zwiadowca 22. Sz. G. F. d. K.
 
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2014, 22:02   

Też chętnie wziąłbym więcej knujnych eliksirów ale jako straż pogranicza mamy kiepsko z uzasadnieniem takowych :|
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2014, 22:03   

ELIKSIRY (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście, choć kilka pustych by się zdało)

24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
8x zrastanie kości
16x leczenie poparzeń
6x znieczulenie
2x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia :)
4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców
8x eliksir pozornej śmierci (czasowe zatrzymanie funkcji życiowych) - fabularnie przydatne w trudnych, survivalowych warunkach.
4x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz :D

ZAKLĘCIA

Avergill (mag ziemii)
1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie
2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min
3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia
4. dezintegracja broni/tarczy/pancerza - 2PM, dotykowe, broń/inny przedmiot zniszczy się po pierwszym uderzeniu
5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s.
6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m.
7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s.
8. Piasek w oczy - 3PM
9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach.

Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał
1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji
2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja
3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał)
4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar
5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka
6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale?
7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było).
8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant)
9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie)

Yaeyvinn (kapłan Tavar)
Cytat:
daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)

daj + mu + wizję - iluzja
daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc
daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek
daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar)

daj + mi + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
daj + mi + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
daj + mi + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)

odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję
odbierz + nam + niewolę – Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
odbierz + nam +kłamstwo – Prawdomówność – cel nie może skłamać
odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc


odbierz + mu + wizję - Kontra na iluzję
odbierz + mu + morale - Strach
odbierz + mu + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
odbierz + mu + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
odbierz + mu + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)


odbierz + mi + wizję - Kontra na iluzję
odbierz + mi + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
odbierz + mi + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
odbierz + mi + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)


Słówka, które znalazłem w modlitwie:

Dan – I (oraz)
odbierz + nam/mi + niewolę + i + ból – masowe uwolniene z czaru cc + znieczulenie (oszczędność 1 punktu łaski Tavar, łooo)
Kekuasaan – moc
Odbierz + mu + moc – kastracja magiczna (?) (O wielka Tavar, patrz, jak ten brud czaruje za pomocą magii żywiołów! Pomóż mi zaprzestać tego plugawego procederu!)
Umocnij + mu + moc – wzmacnia moc zaklęcia (?)
Daj + mu + moc – daje manę magowi (?)
Meningkatan – wzmacniasz (wzmocnij)
Wzmocnij + mu/nam/im + kłamstwo – Kłamliwość (mocniejsza wersja? W każdym razie w ten sposób ma więcej sensu)
Wzmocnij + mu/nam + morale – to samo, co daj mu/nam morale, ale ma więcej sensu
Jalan – droga
Daj + nam/mi + drogę – tropienie (BN wskazuje drogę do celu podróży/poszukiwań)
Tindakam – działanie
Odbierz + mu + działanie – cel nic nie robi 10s (?)

Wypowiedzenie jednego słowa mocy kosztuje jeden punkt łaski.


Cała reszta, dookreślcie się, jakieś magiczne przedmioty, czary, coś jeszcze?
Akki, co to za czary/zdolności, o których napisałeś w temacie o czarach?
Ostatnio zmieniony przez Illima 02-10-2014, 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yaeyvyinn 
Zasklepienie odłamka!

Skąd: Luboń, stolica Brazylii
Wysłany: 02-10-2014, 22:14   

Znalazłem jeszcze jedno słówko w modlitwie.
Ketekunan – wytrwałość
Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
Odbierz + mu + wytrwałość - Czar analogiczny do trwałość zmniejszyć maga ziemii
EDIT: Umocnij + mu + działanie - wzmacnia efekt czaru/eliksiru (?) (naciągane)
EDIT 2: Pikiran - Umysł
Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (na Nelramarze działało tak, że magowie mogli rzucać zaklęcia z pewnej części many życiowej bez negatywnych efektów)

O TAG.
_________________
Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
Ostatnio zmieniony przez Yaeyvyinn 02-10-2014, 22:26, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Yaeyvyinn 
Zasklepienie odłamka!

Skąd: Luboń, stolica Brazylii
Wysłany: 03-10-2014, 00:18   

Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza
Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę
_________________
Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-10-2014, 01:08   

ELIKSIRY (podana ilość to ilość dawek, nie buteleczek, buteleczek jak najmniej oczywiście, choć kilka pustych by się zdało)

24 dawki odkażenia i zasklepienia rany (3 na osobę) - efekty proponuję połączone, żeby nie marnować butelek i miejsca w plecakach
8x zrastanie kości
16x leczenie poparzeń
6x znieczulenie
2x czytanie w myślach - eliksir przede wszystkim do zastosowania zupełnie nieknujnego: przyda się kiedy będzie trzeba przesłuchać jakiegoś uchodźcę, który nie ma siły mówić albo stracił mowę itp. Oczywiście wiadomo, że w celach knujnych też się może przydać, ale jako postaci przecież w ogóle nie spodziewamy się knucia :)
4x rozbudzająco-otrzeźwiający (do wąchania) - zastosowanie przydatne również w kontekście uchodźców
8x eliksir pozornej śmierci (czasowe zatrzymanie funkcji życiowych) - fabularnie przydatne w trudnych, survivalowych warunkach.
4x oślepiający proszek - rzucasz w oczy i uciekasz :D

ZAKLĘCIA

Avergill (mag ziemii)
1. Kamienny bolec/kamienna igła/kamienna dzida/rzut stalaktytem/jak zwał tak zwał - 4pkt mana, 1 obrażenie lekkie
2. Kamienna skóra - 3PM, dotykowe, działa jak pancerz przez 5 min
3. dziura w ziemii - 3PM, alternatywna wersja obalenia
4. dezintegracja broni/tarczy/pancerza - 2PM, dotykowe, broń/inny przedmiot zniszczy się po pierwszym uderzeniu
5. Unieruchomienie (petryfikacja) - 4PM, dystans do 0,5m/dotykowe, unieruchomienie osoby na 30s.
6. Kamienna ściana - 5PM, ustawia kamienną ścianę na około 10s, szerokość koło 3m.
7. unieruchomienie nóg - 4PM, 10s.
8. Piasek w oczy - 3PM
9. Kamienna tarcza - 4PM, znika po 10 sekundach.

Tuuli (astrolog) - w nawiasach kolor użytych kamieni, gwiazdozbiór i określenie czy to instant czy rytuał
1. Smocza wiedza (niebieski, smok, instant) - efekt podobny do intuicji
2. Widok z lotu ptaka (niebeiski, orzeł, instant) - krótki rekonesans okolicy bądź jednego wybranego miejsca jeśli znana jest jego lokalizacja
3. Wywołanie wizji (niebieski, smok, rytuał)
4. Zauroczenie (zielony, Cassiopeia, instant) - wróg nie atakuje rzucającego czar
5. Pazur niedźwiedzicy (czerwony, niedźwiedzica, instant) - 1 rana lekka
6. Ryk niedźwiedzia (czerwony, niedźwiedzica, instant) - strach, obniżone morale?
7. Zaślepiający gniew/szał bojowy (czerwony, Cassiopeia, instant) - wymuszenie (docelowo samobójczej) szarży na wrogu (może być z uwzględnieniem zasad berserkera, to bardzo ciekawe by było).
8. Ognisty odech/podmuch ognia (czerwony, smok, instant)
9. Iluzja wydziobania oczu (czerwony, orzeł, instant) - chwilowe oślepienie (i trauma na całe życie)

Yaeyvinn (kapłan Tavar)
Cytat:

daj + nam + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
daj + nam + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)

daj + mu + wizję - iluzja
daj + mu + morale - Kontra na strach/niepewność/etc
daj + mu + niewolę – Oplątanie korzeniami 10sek
daj + mu + kłamstwo - Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)
daj + mu + ból – Ból (czar do użycia tylko w ostateczności, bo niezgodny z Tavar)

daj + mi + wizję - boska wizja od Tavar (Avane Tavar, pomóż, co mam uczynić?)
daj + mi + morale – Kontra na strach/niepewność/etc
daj + mi + kłamstwo – Kłamliwość – wymusza kłamliwą odpowiedź podczas pytania psionicznego/zmusza do kłamstwa (np. podczas składania przysięgi)

odbierz + nam + wizję – Kontra na iluzję
odbierz + nam + niewolę – Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
odbierz + nam +kłamstwo – Prawdomówność – cel nie może skłamać
odbierz + nam +ból – Grupowe znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)
daj + nam + morale – Kontra na strach/niepewność/etc


odbierz + mu + wizję - Kontra na iluzję
odbierz + mu + morale - Strach
odbierz + mu + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
odbierz + mu + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
odbierz + mu + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)


odbierz + mi + wizję - Kontra na iluzję
odbierz + mi + niewolę - Usunięcie oplątania korzeniami/spowolnienia/czego tam jeszcze
odbierz + mi + kłamstwo Prawdomówność – cel nie może skłamać
odbierz + mi + ból - znieczulenie (z tego co wiem, znieczulenie pozwalało walczyć, kiedy jest się rannym)


Słówka, które znalazłem w modlitwie:

Dan – I (oraz)
odbierz + nam/mi + niewolę + i + ból – masowe uwolniene z czaru cc + znieczulenie (oszczędność 1 punktu łaski Tavar, łooo)
Kekuasaan – moc
Odbierz + mu + moc – kastracja magiczna (?) (O wielka Tavar, patrz, jak ten brud czaruje za pomocą magii żywiołów! Pomóż mi zaprzestać tego plugawego procederu!)
Umocnij + mu + moc – wzmacnia moc zaklęcia (?)
Daj + mu + moc – daje manę magowi (?)
Meningkatan – wzmacniasz (wzmocnij)
Wzmocnij + mu/nam/im + kłamstwo – Kłamliwość (mocniejsza wersja? W każdym razie w ten sposób ma więcej sensu)
Wzmocnij + mu/nam + morale – to samo, co daj mu/nam morale, ale ma więcej sensu
Jalan – droga
Daj + nam/mi + drogę – tropienie (BN wskazuje drogę do celu podróży/poszukiwań)
Tindakam – działanie
Odbierz + mu + działanie – cel nic nie robi 10s (?)
Ketekunan – wytrwałość
Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (częściowa odporność na magię psioniczną)
Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza
Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę

Wypowiedzenie jednego słowa mocy kosztuje jeden punkt łaski.


INNE PRZEDMIOTY:
- amulet przeciw magii wody (blokuje zaklęcie żywiołu wody raz na 12 h)
- amulet przeciw wpływaniu na wolę (blokuje wpływ na wolę posiadacza) (oba powyższe drobiażdżki od narzeczonego maga wody i przyjaciela-promotora psionika)
- Mapa terenu - jako że mamy odbierać uchodźców i obserwować poczynania tubylców, oraz jesteśmy stacjonującym w Przystani oddziałem mapa powinna być niezbędna.
- lina
- łuk (z łukbisa jeśli będzie na stanie)
- pieczęć oraz dokument potwierdzający nasz oficjalny status jako oddziału (pieczęć fizycznie może będziemy mieli własną)
- artefakt Akkiego (obalenie na szereg, odporność na magię wiatru)
 
 
Yaeyvyinn 
Zasklepienie odłamka!

Skąd: Luboń, stolica Brazylii
Wysłany: 03-10-2014, 01:13   

Illima, jeszcze

Daj + mu + niewolę + umysł - hipnoza
Odbierz + mu/mi/nam + niewolę + umysł - kontra na hipnozę

Odbierz + mu + umysł - szaleństwo/ogłupienie
Wzmocnij + mu + umysł - siła woli (na Nelramarze działało tak, że magowie mogli rzucać zaklęcia z pewnej części many życiowej bez negatywnych efektów)
Umocnij +mu/nam/mi + wytrwałość – blokuje następną ranę, którą przyjmę/miemy
Odbierz + mu + wytrwałość - Czar analogiczny do trwałość zmniejszyć maga ziemii

+ niby mamy kapłana Gabony *rofl*
_________________
Zrób prosty nick i zmień pisownię tak, żeby nikt nie umiał go przeczytać/napisać ^_^
 
 
Illima 
Dyrektor Instytutu Alchemii

Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-10-2014, 01:19   

Yaeyvinn, czytaj dokładnie. Dodałem już te rzeczy (z wyjątkiem jednej, którą usunąłem, bo sam bym jej nie zatwierdził). Ale przede wszystkim proszę, abyś pisał w temacie o magii. Mój powyższy post musi być ostatni!
 
 
Tuuli 

Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2014, 01:40   

To są ostatecznie zatwierdzone rzeczy, tym dysponujemy, tak?
Przepraszam, przysypiam już, a pakowanie w toku ^^'.

Mam wielką prośbę, mógłby mi ktoś wydrukować tę moją magię? Bo chwilowo nie mam drukarki. Niby mogę też przepisać, ale wydrukowane to będzie po prostu bardziej przejrzyste, a i tak nie mam klimatycznego papieru...
_________________
2013 - Tuuli, szamanka kruka, imperialistka
2014 - Petra Lecorde, córka pana Trawida (Liga), astrolożka przekwalifikowana na łuczniczkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10