|
Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)
|
DO ZATWIERDZENIA |
Autor |
Wiadomość |
wampirka
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-04-2016, 21:51 DO ZATWIERDZENIA
|
|
|
Cytat: | Wszystkie granaty, trucizny i eliksiry są oparte na alchemii (starter alchemiczny + to, co Grovenal będzie miał swojego + wiedza lekarza polowego)
- trucizna zatrzymanie krążenia + odtrutka (działa, jeśli zostanie zaaplikowana w ciągu 3-4minut, bo później trucizna doprowadza do śmierci mózgowej, działa jak zwykły lek powodujący zaburzenie przewodzenia- stąd zatrzymanie krążenia, można prowadzić resuscytację, ale nie przywróci to krążenia, ewentualnie przedłuży czas, w którym można zaaplikować odtrutkę)
- eliksir "imitacja śmierci" = letarg + odtrutka (spowolnienie akcji serca do 1/2 uderzeń na minutę, niewidoczny tor oddechowy, nie może być utrzymywana dłużej niż godzina, bo deficyt tlenowy)
- eliksir uśpienia (działa pewnie około 10-15minut)- sam w sobie nie jest trucizną, więc nie będzie powodował aktywacji amuletów/ zabezpieczeń p/w truciźnie + aktywator w postaci do rozpylenia, który "dopełnia" truciznę
- granat dymny ze środkiem "blokującym działanie magii" - 3 sztuki (działa tak, że na danym obszarze- średnica 5m- zaklęcia w nim więzną, przez 15sekund)
- granat dymny zwykły- 3/5 sztuk
- granat odłamkowy (???)
GORVENAL! NAPISZ TU O TYCH ŚRODKACH WYBUCHOWYCH, BO JA NIE MAM POJĘCIA!
- zasklepienie rany (alchemik + lekarz, więc liczę, że możliwie dużo -> dawka na głowę + 10 dawek dla mnie, jako lekarza)
- zrastanie kości (jak każde inne działa PO NASTAWIENIU)- 5 dawek (wamp)
- odkażenie - 15dawek (wamp)
- leczenie poparzeń "instant"- 10 dawek (wamp)
- leki p/w bólowe (coś jak morfina, działanie p/w bólowe MOCNE + lekko euforyzujące + później pewne skutki uboczne) - pozwala wstać do walki z ciężką raną, bez leczenia, działa około 15minut, później rana musi zostać zaleczona, bo krytyk w ciągu kolejnych 5minut. Podawane dożylnie/ doszpikowo! - 10 dawek (wamp)
- antybiotyki (przyjmijmy szerokie spektrum p/w bakteryjne) - 5 dawek (wamp)
- zwykłe odkażenia w postaci stężonego spirytusu (odkaża ale boli)- dwie butelki (wamp)
- zmiana koloru tęczówek |
Cytat: | Amulety (zaklinane przez czarownicę) + magiczne
- iluzja na niewielki obszar -3sztuki (działa jak coś "rozmywające" lub "ukrywające prawdziwą naturę rzeczy", rzuca się na samą twarz)
- zauroczenie (coś w stylu prezencji z wampira :D Generalnie osoba, której coś mówisz uważa, że masz rację, działa jako wzmocnienie naturalnego daru przekonywania)
- odbicie zaklęcia (działa raz dziennie)- Gorvenal
- ukrycie wspomnień (związane z Brynjolfem) - Powój
- ukrycie wspomnień (miejsce naszego obozowiska, miejsca kontaktowe dla oddziałów)- Wamp
- ukrycie magii (przy wykrywaniu magii dana osoba jest zupełnie obojętna)
- amulet wykrywania prawdziwej natury (coś w stylu wykrywacza dla naszej iluzji)
|
Cytat: | Wyposażenie (część z tego mogę sama w kantorku szukać, chodzi mi tylko o zaznaczenie, że będziemy tego potrzebować)
- strzały x 10/15
- łuk
- miecz x 3
- tarcza x 3
- bandaże, opaski uciskowe, chusty
- petardki (huki i dymy)
- paski, kaletki, kapturki
- ciemny barwnik (znaczy, włosy są już ciemne, ale uznajmy, że to element przygotowań) |
MAGMUS! DAWAJ TU TE CZARY!
INNI JAK MACIE POMYSŁY NA JAKIEŚ SWOJE CZARY/ AMULETY/ RYTY TO DAWAĆ TEŻ TUTAJ! (jest możliwość robienia rzeczy w grze samej, ale lepiej mieć wcześniej chociaż zarys) |
Ostatnio zmieniony przez wampirka 28-04-2016, 22:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 28-04-2016, 23:07
|
|
|
wampirka napisał/a: | granat dymny ze środkiem "blokującym działanie magii" - | zasada działania? |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Gorvenal
wergundzki oddział specjalny
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-04-2016, 00:43
|
|
|
Takie blokowanie nie ujdzie, ale może być granat który zmniejsza magowi manę
przepisy na mikstury dałem w złym miejscu więc daję tutaj jeszcze raz
trucizna do rozpylenia z granatu.
wyniesienie w wyższe wymiary rzeczywistości, wskrzeszenie, bezwładność ciała, obniżenie many, zawroty głowy
robione z żelaza, wody kel i onyksu. przesączane przez wazage
silne znieczulenie- znieczulenie, osłabienie, neutralizacja kwasu, uspokojenie, sen, wzrost many, milczenie, odporność na magię wody.
z cukru, mięty, kwarro i wosku. stosowane przed poważniejszymi operacjami.
magiczny napój galów
bystrość umysłu, tamowanie krwawienia, czytanie w myślach, zwiększenie żywotności, zwiększenie siły, wzmocnienie magii życia.
z magnezu, włókien papierowych, złota i wody destylowanej.
odtrutka, poparzenie, osłabienie, prekognicja, wzrost many. Używane jako antidotum
z sodium, wody źródlanej, cukru i kryształu górskiego
trucizna nasenna, sen uspokojenie, neutralizacja kwasu
z mięty, wody źródlanej i wody kel
odkażenie, odporność na magię wody, strach, otrzeźwienie
węgiel, woda źródlana, wosk, przesączyć przez wazage
ładunek detonowany wstrząsem, nie podpala (granaty/wybuchające strzały)
piorunian kwarcu, cukier rafinowany, wazage, nefryt, idium
gaz bojowy(robiony jeszcze na minerze z 2015 więc nie wiem czy przejdzie )
vereda, bursztyn, mięta, ocet
no i na koniec mikstura do irytowania ludzi.
amnezja, podatność na wizje, bystrość umysłu, nadpobudliwość, odwaga, afrodyzjak
z cynamonu, czosnku niedźwiedziego, wody źródlanej i agatu. czy ta amnezja może działać tak że nie pamięta cię co się robiło jakiś czas po zażyciu mikstury?
trucizna z granatu może też śmiało robić za naszą imitowaną śmierć
dla siebie poproszę jeszcze blokadę wspomnień o partyzantce w Tryncie i o Brynie. Mogła mi ją tam założyć Moira
jeszcze kilka przepisów się robi, więc będę je miał dopiero na larpie. Mogę uznać że mam tak ze dwie dawki każdej z mikstur wymienionych na górze przy sobie? |
_________________ Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?
Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata |
|
|
|
|
Powój
Rozwydrzona
Skąd: Z bajorka
|
|
|
|
|
wampirka
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-04-2016, 00:53
|
|
|
Dodaje jeszcze ryty:
Cytat: | ryt "stada"- mamy jeszcze szamana przecież, które nas połączy. Np. będziemy wiedzieć, że ktoś z naszych jest w niebezpieczeństwie.
ryt odnośnie Dowódcy- że mamy jakąś jego rzecz (to nie powinien być problem) i na tej bazie opieramy zaklęcie, które na niego transferujemy (tu szaman) z kręgu na pewną odległość. W ostateczności będzie można próbować tego przy egzekucji.
Krąg z krwią czarownika - > do zerwania jeśli ma się krew tego czarownika (inni magiczni) lub samemu jest się czarownikiem.
|
|
|
|
|
|
Magmus
|
Wysłany: 29-04-2016, 01:25
|
|
|
Czary wrzuce jutro hurtem i jeszcze w pociągu coś będę kreślił |
_________________ 2012 - Urwis - zabójca który nikogo nie zabił
2013 - IV - Alchemik
2014 - V - Alchemik
2015 - II - Alchemik Miner
2016 - II - Alchemik Truciciel |
|
|
|
|
Powój
Rozwydrzona
Skąd: Z bajorka
|
Wysłany: 29-04-2016, 01:42
|
|
|
A oto twoja lista zaklęć na szybko, bo zatwierdzanie było do północy która minęła
A i tak jest tego dużo. Nie potrzebujesz masy zaklęć których nie zapamiętasz, tylko takie które szybko przyswoisz
Podstawowe z listy:
ognisty pocisk - rzuca w cel ogistym pociskiem zadającym lekką ranę od poparzeń //tanya dewanyata seikelarva tulkaret//
lodowy kolec //nenya dewanyata sangare yaaretha seikelarva//
Zebrane z poprzednich larpów:
ziemia, formować, wystrzeliwać - kamienny kolec // talami yaaretha seikelarva //
ziemia, formować, wystrzeliwać, dzielić - seria kamiennych kolcy // talami yaaretha seikelarva valyanet //
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - kamienny granat odłamkowy aka szrpanel // talami sangare erreth seikelarva altader //
wywołać woda nacisk rozproszyć rzucić - dużo drobnych lodowych kolców // nenaya dewanyanta sangara kirmardu seikelarva //
płomień, wywołaj, zwiększ, przesuń, zwiększ, formuj, rzuć - fala ognia // tanya dewanyanta tulkaret kelewa tulkaret yaaretha seikelarva // |
_________________
Uważaj czego sobie życzysz. |
Ostatnio zmieniony przez Powój 29-04-2016, 01:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Magmus
|
Wysłany: 29-04-2016, 01:51
|
|
|
Ok dzięki ale z tego co mi elidis napisał to czary moge zatwierdzać u wamp więc jak coś ciekawego wymyśle to napisze |
_________________ 2012 - Urwis - zabójca który nikogo nie zabił
2013 - IV - Alchemik
2014 - V - Alchemik
2015 - II - Alchemik Miner
2016 - II - Alchemik Truciciel |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 14:14
|
|
|
Cytat: | wyniesienie w wyższe wymiary rzeczywistości, wskrzeszenie, bezwładność ciała, obniżenie many, zawroty głowy
robione z żelaza, wody kel i onyksu. przesączane przez wazage
Osoby operujące maną w promieniu 3 m od wybuchu - -5 pkt many mniej.
silne znieczulenie- znieczulenie, osłabienie, neutralizacja kwasu, uspokojenie, sen, wzrost many, milczenie, odporność na magię wody.
z cukru, mięty, kwarro i wosku. stosowane przed poważniejszymi operacjami.
Efekt uboczny – omdlenie, senność 15 minu po podaniu.
magiczny napój galów
bystrość umysłu, tamowanie krwawienia, czytanie w myślach, zwiększenie żywotności, zwiększenie siły, wzmocnienie magii życia.
z magnezu, włókien papierowych, złota i wody destylowanej.
Jak przy berserku, bez zaburzenia postrzegania.
odtrutka, poparzenie, osłabienie, prekognicja, wzrost many. Używane jako antidotum
z sodium, wody źródlanej, cukru i kryształu górskiego
Nope.
trucizna nasenna, sen uspokojenie, neutralizacja kwasu
z mięty, wody źródlanej i wody kel
Ok, 15 minut snu.
odkażenie, odporność na magię wody, strach, otrzeźwienie
węgiel, woda źródlana, wosk, przesączyć przez wazage
Nope.
ładunek detonowany wstrząsem, nie podpala (granaty/wybuchające strzały)
piorunian kwarcu, cukier rafinowany, wazage, nefryt, idium
Ok. 1 Ciężka na bezpośrednie trafienie.
gaz bojowy(robiony jeszcze na minerze z 2015 więc nie wiem czy przejdzie )
vereda, bursztyn, mięta, ocet
Parzy skórę (lekka rana), wciągnięte w płuca – oparzenie wewnętrzne (ciężka rana) pod warunkiem dostania się w kontakt z dymem.
no i na koniec mikstura do irytowania ludzi.
amnezja, podatność na wizje, bystrość umysłu, nadpobudliwość, odwaga, afrodyzjak
z cynamonu, czosnku niedźwiedziego, wody źródlanej i agatu. czy ta amnezja może działać tak że nie pamięta cię co się robiło jakiś czas po zażyciu mikstury?
Jakim cudem...? Raczej wyjdzie wiewórka na kofeinie.
trucizna z granatu może też śmiało robić za naszą imitowaną śmierć
Jak?
|
|
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 14:18
|
|
|
Powój napisał/a: | Podstawowe z listy:
ognisty pocisk - rzuca w cel ogistym pociskiem zadającym lekką ranę od poparzeń //tanya dewanyata seikelarva tulkaret//
Ok
lodowy kolec //nenya dewanyata sangare yaaretha seikelarva//
Ok
Zebrane z poprzednich larpów:
ziemia, formować, wystrzeliwać - kamienny kolec // talami yaaretha seikelarva //
Ok. Ciężka, ale możliwość odskoczenia.
ziemia, formować, wystrzeliwać, dzielić - seria kamiennych kolcy // talami yaaretha seikelarva valyanet //
3 sztuki. Lekkie.
ziemia, gromadzić, utrwalać, rzucić, eksplodować - kamienny granat odłamkowy aka szrpanel // talami sangare erreth seikelarva altader //
Promień 2 m, możliwość odskoczenia.
wywołać woda nacisk rozproszyć rzucić - dużo drobnych lodowych kolców // nenaya dewanyanta sangara kirmardu seikelarva //
Promień 2 m, lekkie.
płomień, wywołaj, zwiększ, przesuń, zwiększ, formuj, rzuć - fala ognia // tanya dewanyanta tulkaret kelewa tulkaret yaaretha seikelarva // |
1 osoba, ciężka. Możliwość zasłonięcia się. |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 14:19
|
|
|
wampirka napisał/a: | ryt "stada"- mamy jeszcze szamana przecież, które nas połączy. Np. będziemy wiedzieć, że ktoś z naszych jest w niebezpieczeństwie.
ryt odnośnie Dowódcy- że mamy jakąś jego rzecz (to nie powinien być problem) i na tej bazie opieramy zaklęcie, które na niego transferujemy (tu szaman) z kręgu na pewną odległość. W ostateczności będzie można próbować tego przy egzekucji.
Krąg z krwią czarownika - > do zerwania jeśli ma się krew tego czarownika (inni magiczni) lub samemu jest się czarownikiem. |
Wszystkie ok, transfer zaklęcia - do konsultacji. |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 14:31
|
|
|
ROzumiem, że sprzętu z kantorka typu broń czy stroje - nie chcecie? |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 29-04-2016, 14:37
|
|
|
- trucizna zatrzymanie krążenia + odtrutka (działa, jeśli zostanie zaaplikowana w ciągu 3-4minut, bo później trucizna doprowadza do śmierci mózgowej, działa jak zwykły lek powodujący zaburzenie przewodzenia- stąd zatrzymanie krążenia, można prowadzić resuscytację, ale nie przywróci to krążenia, ewentualnie przedłuży czas, w którym można zaaplikować odtrutkę)
Ok
- eliksir "imitacja śmierci" = letarg + odtrutka (spowolnienie akcji serca do 1/2 uderzeń na minutę, niewidoczny tor oddechowy, nie może być utrzymywana dłużej niż godzina, bo deficyt tlenowy)
Ok
- eliksir uśpienia (działa pewnie około 10-15minut)- sam w sobie nie jest trucizną, więc nie będzie powodował aktywacji amuletów/ zabezpieczeń p/w truciźnie + aktywator w postaci do rozpylenia, który "dopełnia" truciznę
Jeśli wziewnie, to działa po kilku minutach i trwa 10.
Jeśli połknięte, to działa po minucie, trwa 15.
- granat dymny ze środkiem "blokującym działanie magii" - 3 sztuki (działa tak, że na danym obszarze- średnica 5m- zaklęcia w nim więzną, przez 15sekund)
Nie.
- granat dymny zwykły- 3/5 sztuk
Czyli robiący dym? ok.
- granat odłamkowy (???)
Poniżej.
- zasklepienie rany (alchemik + lekarz, więc liczę, że możliwie dużo -> dawka na głowę + 10 dawek dla mnie, jako lekarza)
3 dawki
- zrastanie kości (jak każde inne działa PO NASTAWIENIU)- 5 dawek (wamp)
2 dawki
- odkażenie - 15dawek (wamp)
5 dawek
- leczenie poparzeń "instant"- 10 dawek (wamp)
5 dawek.
- leki p/w bólowe (coś jak morfina, działanie p/w bólowe MOCNE + lekko euforyzujące + później pewne skutki uboczne) - pozwala wstać do walki z ciężką raną, bez leczenia, działa około 15minut, później rana musi zostać zaleczona, bo krytyk w ciągu kolejnych 5minut. Podawane dożylnie/ doszpikowo! - 10 dawek (wamp)
1 dawka
- antybiotyki (przyjmijmy szerokie spektrum p/w bakteryjne) - 5 dawek (wamp)
1 szt.
- zwykłe odkażenia w postaci stężonego spirytusu (odkaża ale boli)- dwie butelki (wamp)
ok.
- zmiana koloru tęczówek
preparat? ok. |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
wampirka
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-04-2016, 15:32
|
|
|
Napisałam tam sprzęt przecież:) |
|
|
|
|
Gorvenal
wergundzki oddział specjalny
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-04-2016, 17:43
|
|
|
Cytat: | Jakim cudem...? Raczej wyjdzie wiewórka na kofeinie. |
miała wyjść |
_________________ Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?
Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|