|
Karczma pod Silberbergiem
Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :)
|
Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry |
Autor |
Wiadomość |
Frączek
Wergundia Pany
Skąd: z Wergundii
|
Wysłany: 03-10-2013, 18:37
|
|
|
Jak dla mnie - bomba |
_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
QA FORTHEWIN
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 03-10-2013, 19:04
|
|
|
Hihi, właśnie nie dla Ciebie, tylko dla innych ...
Ok, zbieram nasze zatwierdzone rzeczy do kupy, bo muszę nam przygotować artefakty. W sensie realne przedmioty
Cytat: |
-pudełko/sakwa, tłumiąca emanację magiczną. Dopóki pozostaje zamknięta, przedmiot nie emanuje na zewnątrz i jest niewyczuwalny dla magów
-pudełko/sakwa, zwielokrotniająca emanację magiczną każdego magicznego przedmiotu, włożonego do środka. Nie zwiększa jego mocy, tylko emanację - to będzie drewniane pudełko ze srebrnym środkiem, na którym nabazgramy "pseudo-tajemne" znaki.
-sakwa antyzłodziejska 1 - w środku zamknięte zaklęcie parzące (z zestawu Divakara, lekka rana), od którego mocą kapłana Rega wyłączone są osoby z drużyny
-sakwa antyzłodziejska 2 - zamknięta słówkiem "zamknij" które jest wyczuwalne przez każdego maga. Trzeba je otworzyć słówkiem "otwórz". W środku nasączona silnym preparatem paraliżującym, działającym przez skórę (trzeba użyć rękawicy) i przez drogi oddechowe (otwarcie jej spowoduje 15 sek paraliż osób w promieniu 1,5 m, które nie zdążą zakryć nosa. Rozchodzi się błyskawicznie, więc kto nie zakrył nosa przed otwarciem sakwy, ten leży.
-ampułka Wody Wessiego ze źródeł świątynnych - dolana do zwykłej wody działa jak woda w Źródle, tj. kapłan robi rytuał, odprawia modły, leje wodą czoło delikwenta, woda spływa do michy, a w misze ukazuje się wizja prawdziwej odpowiedzi na zadane pytanie
- amulet blokujący ingerencję w umysł - Powój, 1/dzień. Pytanie lub sesja pytań, działa na noszącego.
- naszyjnik - wabik czyli różdżka kuli ognia
- amulet lokalizujący - zestaw amuletów (5 szt) , z których każdy zawiera odpowiednio naładowane kawałki metalu oraz 4 wskazówki. Każda wskazówka tworzy parę z jednym z pozostałych amuletów na zasadach kompasu, tj wskazuje kierunek, a poziom jej drgania wskazuje odległość. Powyżej 3 km wskazówka przestaje się przyciągać ze swoim amuletem, tj. nie da się wykryć kierunku.
|
Eliksiry gotowe:
Cytat: | - trucizna paraliżująca 3 dawki (na bazie składników medyka, może służyć do przeprowadzania operacji chirurgicznych, bo znieczula)
- eliksir usuwający wpływ magii (nie działa w wypadku nałożonego amuletu, wtedy konflikt wpływów powinien spowodować omdlenie) - 3 dawki dopyszcznie, zewnętrznie, ewentualnie dożylnie
- eliksir typu pancerz - powoduje szybszą regenerację organizmu x czasu po zażyciu (np. 30 minut, na 1 potyczkę) - 3 dawki dopyszcznie, albowiem szybsza regeneracja musi się rozleźć po organizmie.
- eliksir trzeźwość umysłu - blokujący podatność na iluzje i sugestie - 3 dawki zewnętrznie, znaczy np. do nalania tym na czoło
- maść blokująca dostęp do umysłu, do posmarowania na czole/skroniach, działa 2 godziny, 3 porcje |
Czy o czymś zapomniałam? |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Frączek
Wergundia Pany
Skąd: z Wergundii
|
Wysłany: 03-10-2013, 19:09
|
|
|
jeszcze trucinza typu you cant runaway, but you can die. |
_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
QA FORTHEWIN
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 03-10-2013, 19:14
|
|
|
Shatan napisał/a: | you cant runaway, but you can die. | ?? Zatwierdzaliśmy to? |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Frączek
Wergundia Pany
Skąd: z Wergundii
|
Wysłany: 03-10-2013, 19:15
|
|
|
Tą natychmiastowa śmierć? Było wspominane, a chętnie się przyda |
_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
QA FORTHEWIN
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" |
|
|
|
|
Frączek
Wergundia Pany
Skąd: z Wergundii
|
Wysłany: 03-10-2013, 19:16
|
|
|
może - nie chętnie |
_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
QA FORTHEWIN
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" |
|
|
|
|
Abel
|
Wysłany: 03-10-2013, 19:38
|
|
|
Jeżeli mogę zasugerować, to podwójne zamykanie brzmi trochę dziwnie, może zrobić to na zasadzie bomby i zapalnika? W ten sposób będzie gotowa pułapka, ale jak będziecie chcieli wy ją otworzyć to będzie normalnym pudłem/sakwą. |
|
|
|
|
Indiana
Administrator Majestatyczny król lasu
Skąd: Z wilczych dołów
|
Wysłany: 03-10-2013, 20:06
|
|
|
Chodziło mi o to, żeby najpierw "zamknąć" płomień, a potem "zamknąć" sakwę z płomieniem Chodzi o aktywator w postaci słowa "otwórz", którym inny mag to otworzy. Lub - bo to ostatecznie ma działać w razie wpadki - każe otworzyć Divakarowi, który to zrobi symulując wielkie opory...
Shatan, żadnej natychmiastowej śmierci nie zatwierdzą Na bank. |
_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
|
|
|
|
|
Frączek
Wergundia Pany
Skąd: z Wergundii
|
Wysłany: 03-10-2013, 20:54
|
|
|
Ach, okej. |
_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
Epilog '13 - mag ognia Divakar
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan'
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
QA FORTHEWIN
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" |
|
|
|
|
Abel
|
Wysłany: 04-10-2013, 09:04
|
|
|
Dobra, czar jest zatwierdzony w tej postaci
W sensie że skrzynka. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|