  | 
               
                  Karczma pod Silberbergiem
                   
                  Witamy na nowym-starym forum dla larpowiczów Silberbergu :) 
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Zaklęcia, artefakty, psalmy, eliksiry | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Frączek  		  
		 
         Wergundia Pany
  
  
                  Skąd: z Wergundii 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 18:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak dla mnie - bomba           | 
             
						
				_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
 
Epilog '13 - mag ognia Divakar
 
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
 
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
 
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan' 
 
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq 
 
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
 
 
QA FORTHEWIN
 
 
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 19:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hihi, właśnie nie dla Ciebie, tylko dla innych ...           
 
 
Ok, zbieram nasze zatwierdzone rzeczy do kupy, bo muszę nam przygotować artefakty. W sensie realne przedmioty    
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  
 
-pudełko/sakwa, tłumiąca emanację magiczną. Dopóki pozostaje zamknięta, przedmiot nie emanuje na zewnątrz i jest niewyczuwalny dla magów
 
 
-pudełko/sakwa, zwielokrotniająca emanację magiczną każdego magicznego przedmiotu, włożonego do środka. Nie zwiększa jego mocy, tylko emanację - to będzie drewniane pudełko ze srebrnym środkiem, na którym nabazgramy "pseudo-tajemne" znaki. 
 
 
-sakwa antyzłodziejska 1 - w środku zamknięte zaklęcie parzące (z zestawu Divakara, lekka rana), od którego mocą kapłana Rega wyłączone są osoby z drużyny
 
 
-sakwa antyzłodziejska 2 - zamknięta słówkiem "zamknij" które jest wyczuwalne przez każdego maga. Trzeba je otworzyć słówkiem "otwórz". W środku nasączona silnym preparatem paraliżującym, działającym przez skórę (trzeba użyć rękawicy) i przez drogi oddechowe (otwarcie jej spowoduje 15 sek paraliż osób w promieniu 1,5 m, które nie zdążą zakryć nosa. Rozchodzi się błyskawicznie, więc kto nie zakrył nosa przed otwarciem sakwy, ten leży.
 
 
-ampułka Wody Wessiego ze źródeł świątynnych - dolana do zwykłej wody działa jak woda w Źródle, tj. kapłan robi rytuał, odprawia modły, leje wodą czoło delikwenta, woda spływa do michy, a w misze ukazuje się wizja prawdziwej odpowiedzi na zadane pytanie
 
 
- amulet blokujący ingerencję w umysł - Powój, 1/dzień. Pytanie lub sesja pytań, działa na noszącego.
 
 
- naszyjnik - wabik  czyli różdżka kuli ognia  
 
 
- amulet lokalizujący - zestaw amuletów (5 szt) , z których każdy zawiera odpowiednio naładowane kawałki metalu oraz 4 wskazówki. Każda wskazówka tworzy parę z jednym z pozostałych amuletów na zasadach kompasu, tj wskazuje kierunek, a poziom jej drgania wskazuje odległość. Powyżej 3 km wskazówka przestaje się przyciągać ze swoim amuletem, tj. nie da się wykryć kierunku.
 
 | 	  
 
 
Eliksiry gotowe:
 
 	  | Cytat: | 	 		  - trucizna paraliżująca 3 dawki (na bazie składników medyka, może służyć do przeprowadzania operacji chirurgicznych, bo znieczula)
 
- eliksir usuwający wpływ magii (nie działa w wypadku nałożonego amuletu, wtedy konflikt wpływów powinien spowodować omdlenie) - 3 dawki dopyszcznie, zewnętrznie, ewentualnie dożylnie   
 
- eliksir typu pancerz - powoduje szybszą regenerację organizmu x czasu po zażyciu (np. 30 minut, na 1 potyczkę) - 3 dawki dopyszcznie, albowiem szybsza regeneracja musi się rozleźć po organizmie.
 
- eliksir trzeźwość umysłu - blokujący podatność na iluzje i sugestie - 3 dawki  zewnętrznie, znaczy np. do nalania tym na czoło
 
-  maść blokująca dostęp do umysłu, do posmarowania na czole/skroniach, działa 2 godziny,  3 porcje | 	  
 
 
Czy o czymś zapomniałam? | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Frączek  		  
		 
         Wergundia Pany
  
  
                  Skąd: z Wergundii 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 19:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeszcze trucinza typu you cant runaway, but you can die. | 
             
						
				_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
 
Epilog '13 - mag ognia Divakar
 
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
 
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
 
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan' 
 
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq 
 
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
 
 
QA FORTHEWIN
 
 
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 19:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Shatan napisał/a: | 	 		  |  you cant runaway, but you can die. | 	   ?? Zatwierdzaliśmy to? | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Frączek  		  
		 
         Wergundia Pany
  
  
                  Skąd: z Wergundii 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 19:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tą natychmiastowa śmierć? Było wspominane, a chętnie się przyda    | 
             
						
				_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
 
Epilog '13 - mag ognia Divakar
 
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
 
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
 
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan' 
 
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq 
 
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
 
 
QA FORTHEWIN
 
 
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Frączek  		  
		 
         Wergundia Pany
  
  
                  Skąd: z Wergundii 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 19:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               może - nie chętnie    | 
             
						
				_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
 
Epilog '13 - mag ognia Divakar
 
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
 
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
 
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan' 
 
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq 
 
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
 
 
QA FORTHEWIN
 
 
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Abel  		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 19:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeżeli mogę zasugerować, to podwójne zamykanie brzmi trochę dziwnie, może zrobić to na zasadzie bomby i zapalnika? W ten sposób będzie gotowa pułapka, ale jak będziecie chcieli wy ją otworzyć to będzie normalnym pudłem/sakwą. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Indiana  		  
		 
         Administrator Majestatyczny król lasu
  
  
                  Skąd: Z wilczych dołów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 20:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chodziło mi o to, żeby najpierw "zamknąć" płomień, a potem "zamknąć" sakwę z płomieniem    Chodzi o aktywator w postaci słowa "otwórz", którym inny mag to otworzy. Lub - bo to ostatecznie ma działać w razie wpadki - każe otworzyć Divakarowi, który to zrobi symulując wielkie opory...    
 
 
 
Shatan, żadnej natychmiastowej śmierci nie zatwierdzą    Na bank. | 
             
						
				_________________ "Boję się klatki, więzienia, do którego przywyknę z czasem, aż zniknie pamięć i potrzeba męstwa..."
 
"(...) niech umie spać, gdy źrenice czerwone od gromu i słychać jęk szatanów w sosen szumie (...)"
 
"(...).Loyalty. Honor. A willing heart... I can ask no more than that. "
 
 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Frączek  		  
		 
         Wergundia Pany
  
  
                  Skąd: z Wergundii 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2013, 20:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ach, okej. | 
             
						
				_________________ '13 - Zwiadowca / łucznik Celahir ( zwany 'Hobbit Sam'
 
Epilog '13 - mag ognia Divakar
 
'14 - Kapral Halvard, w służbie 15. kohorty Zielonego Tymenu
 
Epi '14 - podziemny hipnotyzer Akhel Ah'ran z rodu Diaeth (†)
 
'15 - imperialista aka najemnik Germeriusz 'Gałgan' 
 
Epi '15 - wojownik Qa, Qorykohynaq 
 
'16 - Ernest, szpieg z krainy deszczowców B)
 
 
QA FORTHEWIN
 
 
"Opętanie na Indianę! Bijesz Indianę!" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Abel  		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-10-2013, 09:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobra, czar jest zatwierdzony w tej postaci   
 
W sensie że skrzynka. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
 |